Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisin+ihan+hyvin+ottaa+venäläisen+korona+rokotteen.
05.02.2021 11:51
Ei+olekaan+mitään+järkeä+haaskata+rokotuksia+ikäihmisiin.+Pahoin+pelkään,+että+koko+rokotusprosessi+aiheuttaa+monelle+niin+kovaa+stressiä,+että+osa+tulee+jopa+kuolemaan+siihen.
05.02.2021 09:27
Samoja+tuntemuksia,+en+tule+olemaan+eturivissä+rokotuksia+tavoittelevissa.
05.02.2021 09:25
En+ole+ihan+yhtä+kyyninen.+Uskon+rokotteiden+pelastaneen+ja+suojelleen+ihmisä+viruksilta+ja+bakteereilta.+Ovat+pysäyttäneet+ainakin+isorokon,+polion,+tuberkulosin+ja+erilaisten+rokkojen+leviämisen.
04.02.2021 12:10
Luulen+että+on+vielä+lisäksi+paljon+rokotuskammoisia,+jotka+eivät+taatusti+ole+ensirivissä+pyytämässä+piikkiä.+Antavat+muille+mahdollisuuden+ottaa+ensiksi+ja+luottavat+joukkovoiman+tuomaan+suojelukseen.
04.02.2021 11:35
En+ole+minäkään+ensimmäisten+joukossa+pyrkimään+rokotettavaksi.
04.02.2021 11:32
Se+on+just+näin!+Onhan+näitä+influenssarokotteita+annettu+jo+varmaan+10+vuotta,+joten+kokemusta+on.+Ei+kannattaisi+tehdä+helposta+asiasta+vakeampaa+mitä+se+on.
04.02.2021 11:01
Okei,+tämä+on+mennyt+minulta+ohi+ja+kuvittelin+ihan,+että+nyt+vasta+on+meikäläisten+vuoro.+Toki,+sen+tiesin+että+hoitohenkilökuntaa+on+rokotettu+ja+niin+pitäkin.+He+tekevät+arvokasta+työtä!
04.02.2021 09:07
Ei,+eivät+paronit+etuile,+mutta+ihan+tavallinen+astmaatikkohan+voi+alkaa+väittää,+että+hänellä+on+vakava+keuhkosairaus+ja+hän+tarvitsee+rokotteen+heti.
04.02.2021 08:49
Meinaatko+että+amerikkalaiset+ovat+niin+tyhmiä,+että+eivät+ymmärä+kaverin+jauhavan+potaskaa?
09.10.2020 08:51
Olen+eri+mieltä+ja+mielestäni+Pence+kyllä+voitti+tämän+kaksintaistelun.+Erityisesti+jäi+mieleen,+kun+joku+nuori+nainen+esitti+kirjeitse+kysymyksen+varapresidenttiehdokkaille.+Mike+Pence+ihan+oikeasti+vastasi+kysymykseen,+eikä+lässyttänyt+pikkulapselle,+kuten+Harris+teki+omassa+vastauksessaan.
09.10.2020 08:20
Vanhan+liiton+miehillä,+kuten+ikävä+kyllä+minäkin+olen,+seksuaalisella+suuntautumisella+on+merkitystä.+Jos+ei+vielä+kukaan+tiedä,+niin+minä+en+pidä+homoista,+enkä+mielelläni+katso+ohjelmia,+jossa+sellaisia+hehkutetaan.
Trump+on+myös+itseriittoisa,+rehvastelija+ja+kaikkea+mahdollista+muuta+ikävää.+Mutta+pää+pystyssä+ja+pokerinaamalla+hän+esittää+asiansa.+Tämän+aamun+uutisissa+oli+ettei+hän+halua+virtuaali+vaalikaksintaistelua.+Ei+tietenkään,+koska+siinä+hän+ei+pääse+yhtä+hyvin+esille+mitä+paikan+päällä.+Äijä+lähtee+jopa+kampanjoimaan,+vaikka+muutama+päivä+sitten+oli+sairaalassa+koron+takia,+huh+huh.
Kyllä+minä+hieman+mussutan+täällä+sinua+vastaan,+vaikka+tosiaan+olemmikin+kavereita.+Nimittäin,+minä+en+pelkää+kummituksia,+en+sitten+yhtään.+Eikä+ole+luurankoja+kaapissa,+sanoo+mies+joka+sanoo+mitä+ajattelee.
09.10.2020 07:17
Julkisuus-imago+on+jenkkilässä+aivan+eri+mitäsuomalaisten+keskuudessa.+Siksi+tarvitsemme+myös+erilaisen+presidentin+mitä+amerikkalaiset.+En+minäkään+Trumpista+pidä,+mutta+amerikkalaiset+ovat+valinneet+hänet.
09.10.2020 07:10
Kiitos+Savon+paronitar+hyvästä+kysymyksestä.
En+muista+ihan+kristallinkirkkaasti+mitä+ajattelin,+kun+kirjoitin+tätä+aloitusta,+koska+täytyy+myöntää+MTV3:n+rökittävän+ihan+yhtälailla+Trumppia.+Voi+siinä+olla+takana+Ylen+mielestäni+liiallinen+homo-+ja+lesbomyönteisyys.+Toki+miettiessäni+maikkarin+lähetyksiä+on+sielläkin+Antti+Holmat+ja+Tuiskut+ihan+samalla+tavoilla+estradilla.
Donald+Trump+on+persoonana+monella+liian+monimutkainen,+joka+ylittää+kaikki+hyvän+mauan+rajat.+Ei+se+silti+tarkoita,+että+häntä+saa+ruoskia+ja+haukkua+kuin+vierasta+sikaa.+En+minä+pidä+hänestä+millään+tavalla,+eikä+hän+ole+minun+suosikki+ihmistyyppiäni.+Mutta+esiintymistaitoa+ja+itsevarmuutta+häneltä+löytyy+kyllä.
Ainakin+hänellä+on+yksi+hyvä+kaveri,+Mike+Pence+puhui+hänestä+ylisanoin+ja+tuntui+arvostavan+hänen+toimintaansa+paljon.
08.10.2020 17:47
Katsoin+televisiosta+varapresidenttiehdokkaiden+vaaliväittely+lähetyksen,+joka+päättyi+juuri+äsken.+Mielestäni+Mike+Pence+pärjäsi+oikein+hyvin,+oli+rauhallinen+eikä+lähtenyt+mukaan+meuhkaamiseen+mitä+Harris+ylläpiti.+Tämä+on+tietenkin+vain+minun+näkemykseni.
08.10.2020 13:50
Trumpista+ei+todellakaan+pysty+löytämään+mitään+vihreitä+ajatuksia.+Vasemmistoliiton+ajatuksista+en+ole+varma,+mutta+tuskinpa+niitäkään.
08.10.2020 11:55
Ei+amerikkkalaisilla+ole+koskaan+ollut+rehellistä+presidenttiä.
08.10.2020 11:25
Nämä+Amerikan+presidentinvaalithan+ovat+yhtä+suurta+näytelmää.
08.10.2020 11:06
Hyvin+uskallettu+on+puoliksi+voitettu,+sanoo+suomalainen+sananlasku.+Uskon+vaalitaistelun+takana+olevan+ison+koneiston+ja+Trumpin+tietävän+mitä+hän+tekee.+Hullu+saa+olla+muttei+tyhmä.
08.10.2020 09:55
Kyllä+aika+monella+suomalaisella+on+liian+suuret+luulot+sivistystasosta.+Ilmastotalkoista+huutamisella+tai+suvaitsevaisuuden+puolesta+liputtamisella+ei+saada+ruokaa+kenenkään+pöytään,+eikä+lapsillemme+parempia+terveyspalveluita+tai+opiskelu+mahdollisuuksia.+Rikollisten+paapomisen+on+loputtavat+ja+raiskaajille+ehdottomat+tuomiot.
08.10.2020 08:50
1 / 155