Vapaa kuvaus

Aloituksia

72

Kommenttia

3090

  1. Minihame ja kuuskymppinen nainen

    Mitä mieltä olette, jos aikuinen (60v. tai yli) nainen pukeutuu minihameeseen ja hyvin paljastavaan toppiin?
    60 plus
    471
    12020
  2. Kysy mitä hyvänsä?

    Niin vastaan mitä tahansa! Kysy?
    60 plus
    244
    9959
  3. Millainen mies on sovinisti?

    Olisi mielenkiintoista lukea tarkempi määrittely siitä, mikä on sovinistimies. Ilmeisesti jotain vastenmielistä, mutta t
    Ikäryhmät
    182
    8784
  4. Hyvä ihminen

    Onko sinua koskaan kehuttu niin, että olet tuntenut itsesi hyväksi ihmiseksi? Onko koskaan loukattu niin, että on tuntun
    60 plus
    260
    4188
  5. Uteliaisuus

    Ihmisten mielenkiinto kohdistuu usein muihin ihmisiin ja näiden tekemisiin. Uteliaisuus on maailmaa pyörittävä voimavara
    60 plus
    186
    3921
  6. Mikä on heikkoutesi?

    Itse en ole kovinkaan empaattinen, enkä seurallinen tai puhelias vieraassa seurassa. Enemmän katselija tai tarkkailija j
    60 plus
    220
    3918
  7. Saiko kommennttisi sinut onnelliseksi?

    Olen nyt joutunut sietämään puoli vuotta jatkuvaa solvaamista muutaman nimimerkin suunnasta ja jokaisesta ilkeämielisest
    60 plus
    261
    3850
  8. Salaliitto teoria

    Olen ollut viimeaikoina paljon yhteydessä foorumin ylläpitoon, sillä palstalle ilmestyi samalla nimimerkillä toinen "Por
    Ikäryhmät
    233
    3578
  9. Ambulanssi tilattu!

    Nyt kävi huonosti, emänäntä lähti viemään roskapuskia piharoskikseen ja lensi pyrstölleen kotipihassamme. Hän yritti soi
    60 plus
    243
    3558
  10. Helppoa kuin heinänteko

    Mistä lie tuokin sanonta saanut alkunsa, ainakaan minun muistoissani heinänteko ei ollut koskaan helppoa? Muistatko sin
    60 plus
    99
    3168
  11. Vanha vihainen mies?

    Yritän omalta osaltani kumota väittämää, jonka mukaan miehet muuttuvat iän myötä tylsiksi, vihaisiksi ja ikäviksi, sekä
    60 plus
    103
    2973
  12. Sanotaanko näin että

    Oletteko huomanneet suomen puhekielessä tapahtuvista muutoksista? Jotkut ihmiset ovat ottaneet tavakseen aloittaa joka i
    60 plus
    138
    2850
  13. Väärin kirjoitettu

    Yhä enemmän näkee kirjoitusvirheitä, sekä lehdissä että netissä. Joskus mietityttää miksi toisten kirjoitusvirheen havai
    60 plus
    189
    2842
  14. NYT PANNULLA

    Paistinpannu on minulla tarpeellinen väline ruuanlaitossa ja käytän sitä paljon. Lempiherkkujani ovat makkarat, joita pa
    60 plus
    71
    2672
  15. perhearvot

    Usein kuulee suomalaisten sanovan kannatavansa perhearvoja. Unelma miehen ja naisen välisestä avioliitosta,useita lapsia
    60 plus
    168
    2570
  16. Mitä ajattelet, kun katsot itseäsi peilistä?

    Minä sanon itselleni, että onpa siinä komea ja urheilullinen mies. Entäs sinä?
    60 plus
    178
    2457
  17. Oletko taakka vai voimavara

    Liian moni vanhus jää yksin ja vaille riittävää ja välittävää hoitoa. Ikääntyneet eivät saa enää arvostusta ja liian mon
    60 plus
    188
    2424
  18. Menestyvän miehen sokerideittailu

    Sokerideittailussa eli sugar datingissä nuorempi nainen tapailee palkkiosta varakasta, vanhempaa miestä. Kyseessä on erä
    60 plus
    123
    2386
  19. Arvoisat Kartanon Kutsuvieraat

    Hei pitkästä aikaa ystävät! Ajattelin järjestää kevätkarnevaalit ensi viikonloppuna Kartanossani ja tiedustelisin mahdo
    60 plus
    146
    2343
  20. Unettomuus

    Tunnistaako kukaan tällaista vanhemmalla iällä pahentunutta vaivaa? Ensimmäiset aamuvuorot tai yleensäkin, kun joutuu h
    60 plus
    142
    2335