PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Minihame ja kuuskymppinen nainen
Mitä mieltä olette, jos aikuinen (60v. tai yli) nainen pukeutuu minihameeseen ja hyvin paljastavaan toppiin?47112447Millainen mies on sovinisti?
Olisi mielenkiintoista lukea tarkempi määrittely siitä, mikä on sovinistimies. Ilmeisesti jotain vastenmielistä, mutta t18211015- 2449972
Uteliaisuus
Ihmisten mielenkiinto kohdistuu usein muihin ihmisiin ja näiden tekemisiin. Uteliaisuus on maailmaa pyörittävä voimavara1864439Hyvä ihminen
Onko sinua koskaan kehuttu niin, että olet tuntenut itsesi hyväksi ihmiseksi? Onko koskaan loukattu niin, että on tuntun2604213Mikä on heikkoutesi?
Itse en ole kovinkaan empaattinen, enkä seurallinen tai puhelias vieraassa seurassa. Enemmän katselija tai tarkkailija j2204057Saiko kommennttisi sinut onnelliseksi?
Olen nyt joutunut sietämään puoli vuotta jatkuvaa solvaamista muutaman nimimerkin suunnasta ja jokaisesta ilkeämielisest2613865Ambulanssi tilattu!
Nyt kävi huonosti, emänäntä lähti viemään roskapuskia piharoskikseen ja lensi pyrstölleen kotipihassamme. Hän yritti soi2433814Salaliitto teoria
Olen ollut viimeaikoina paljon yhteydessä foorumin ylläpitoon, sillä palstalle ilmestyi samalla nimimerkillä toinen "Por2333632Helppoa kuin heinänteko
Mistä lie tuokin sanonta saanut alkunsa, ainakaan minun muistoissani heinänteko ei ollut koskaan helppoa? Muistatko sin993624Onko sinulla yliluonnollisia tai selittämättömiä kokemuksia?
Viime aikoina on tullut paljon katsottua televisiota ja sieltä tulee paljon ohjelmia, joissa käsitellään yliluonnollisia1143433Vanha vihainen mies?
Yritän omalta osaltani kumota väittämää, jonka mukaan miehet muuttuvat iän myötä tylsiksi, vihaisiksi ja ikäviksi, sekä1033362Sanotaanko näin että
Oletteko huomanneet suomen puhekielessä tapahtuvista muutoksista? Jotkut ihmiset ovat ottaneet tavakseen aloittaa joka i1383123NYT PANNULLA
Paistinpannu on minulla tarpeellinen väline ruuanlaitossa ja käytän sitä paljon. Lempiherkkujani ovat makkarat, joita pa712957Väärin kirjoitettu
Yhä enemmän näkee kirjoitusvirheitä, sekä lehdissä että netissä. Joskus mietityttää miksi toisten kirjoitusvirheen havai1892862perhearvot
Usein kuulee suomalaisten sanovan kannatavansa perhearvoja. Unelma miehen ja naisen välisestä avioliitosta,useita lapsia1682653Ikävä itsemurha
Olen viime päivinä huomannut ajattelevani yhtä ja samaa asiaa liian usein ja toivon tämän kirjoituksen auttavan ja pääse2612551Unettomuus
Tunnistaako kukaan tällaista vanhemmalla iällä pahentunutta vaivaa? Ensimmäiset aamuvuorot tai yleensäkin, kun joutuu h1422539Mitä ajattelet, kun katsot itseäsi peilistä?
Minä sanon itselleni, että onpa siinä komea ja urheilullinen mies. Entäs sinä?1782523Menestyvän miehen sokerideittailu
Sokerideittailussa eli sugar datingissä nuorempi nainen tapailee palkkiosta varakasta, vanhempaa miestä. Kyseessä on erä1232510