Vapaa kuvaus

Aloituksia

72

Kommenttia

3090

  1. Kilpailu koronarokotteesta

    Suomalaiset ovat tunnetusti innokkaita noudattamaan kaikkia määräyksiä, joten miten mahtaa käydä riskiryhmään kuuluvien
    60 plus
    60
    36
  2. Herra presidentti!

    USA:n presidentti Donald J. Trump on kaikkien aikojen huonoin valtionpäämies, joka ei koskaan eikä missään oloissa tee m
    60 plus
    259
    681
  3. Katsotko vastaantulijaa silmiin kadulla?

    Katse eteenpäin, lepo! Kyllä minä ainakin vilkaisen monia vastaantulijoita silmiin tai ainakin kasvoihin. Samalla siinä
    60 plus
    145
    1467
  4. Onko USA:ssa menossa vallankumous?

    Monissa kaupungeissa on levottomuuksia ja mielenosoituksia. Mitä presidentti tekee kansalaisten rauhoittamiseksi?
    60 plus
    210
    28
  5. Onko sinulla yliluonnollisia tai selittämättömiä kokemuksia?

    Viime aikoina on tullut paljon katsottua televisiota ja sieltä tulee paljon ohjelmia, joissa käsitellään yliluonnollisia
    Ikäryhmät
    114
    2156
  6. Mikä on muuttunut?

    Käyn nykyään joka päivä kävelylenkillä. Siitä on tullut hyvä tapa, mutta eilen tapahtui jotain yllättävää. Kävelin poik
    60 plus
    140
    48
  7. Kuka ihmeen Ile?

    Näinä vaikeina aikoina on tullut luettua paljon. Myös sitä paljon puhuttua "hömppää" ja olen ihmetellyt, millä ihmeen me
    60 plus
    76
    884
  8. Elämästä selviäminen

    Vaikka olen introvertti, se ei tarkoita että eläisin yksin kymmenen kissani kanssa. Pidän itsenäisestä toiminnasta enemm
    60 plus
    90
    34
  9. Mikä laulu kertoo sinusta eniten?

    Mikä olisi mielestäsi sellainen kappale, joka sanoituksella osuu lähelle sinua? Itselleni tulee mieleen Eppu Normaalin
    60 plus
    186
    1356
  10. Kiusataanko keskustelupalstoilla?

    Kiusaaminen on ollut viime aikoina paljon esillä eri foorumeissa. Mitä mieltä sinä olet, esiintyykö sitä täällä? Jos jok
    60 plus
    341
    544
  11. Käytätkö itsepalvelukassaa?

    Minä käytän, jos ei ole kuin muutama ostos. Tunnen hieman huonoa omaatuntoa sen vuoksi, että nämäkin laitteet vievät jon
    60 plus
    82
    54
  12. Oliko nuoruutesi kasvatusmenetelmä mielestäsi oikea?

    Ymmärsitkö asiat lapsuudessa ja nuoruudessasi puhumalla vai pitikö vanhempien käyttää kovempi otteita, kuten koivuniemen
    60 plus
    201
    926
  13. Ehkä seuraava presidentti on perussuomalainen?

    Ex-pääministeri Rinne ja pääministeri Marin eivät halua perussuomalaisia hallitukseen, vaikka eduskuntavaalien jälkeen p
    60 plus
    118
    28
  14. En juuri ulkoile talvella

    Minulle on talvella vastenmielistä mennä ulos. Kauhea pukeminen, aina pimeä ja liukas, kylmä tai kostea yms. Ulkomaanlom
    60 plus
    127
    249
  15. Kuka on juoppo?

    Juotko iloon, suruun vai ilonpitämiseksi? Miten ihminen määritellään juopoksi?
    60 plus
    280
    2014
  16. Hirvee tapaus!

    Minulla on ollut ajokortti yli 40 vuotta ja olen aina ajanut omalla autollani. Eilen aamulla törmäsin hirveen ensimmäist
    Ikäryhmät
    35
    33
  17. Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa

    Otatko mieluummin selfien kuin annat toisen kuvata itsesi?
    60 plus
    77
    48
  18. Nuku hyvin

    Mietin ikääntymisen vaikutusta univaikeuksiin. Omalla kohdallani on käynyt niin, että nukun koko ajan huonommin ja lyhye
    60 plus
    139
    1195
  19. Oletko ollut tossun alla?

    Tiedätkö miltä tuntuu, kun on niin sanotusti tossun alla? Mielestäni kun nainen saa määrätä kaikesta, niin se on miehel
    60 plus
    146
    29
  20. Huomio huomio!

    Minun mielestäni ei ole tiedotustilaisuuden arvoista se, että naisministeri kertoo ettei ole raskaana: https://www.is.f
    60 plus
    87
    43