Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Liittynyt 8v sitten
72
aloitusta ·
3090
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä_milloinkin
En+itse+ole+koskaan+myynyt+mitään+kirpputorilla,+rouva+sitten+on+sitäkin+enemmän.+Tuo+kierrätyskeskus+toiminta+on+myös+hyvä+juttu,+saa+hyvää+tavaraa+uusiokäyttöön.+Ennen+kaikki+kuskattiin+vaan+kylmän+raa'asti+kaatopaikalle.
Minua+myös+ahdistaa+liika+tavara+ja+olen+sanonut+miljoona+kertaa,+että+älkää+tuoko+uutta+tavaraa,+jos+ei+vanha+lähde+samalla+pois+talosta.+Itse+roinasta+luopuminen+ei+tuota+minullekaan+mitään+tuskaa.
29.11.2017 17:25
Taikuritässä
Voisiko+olla+että+meillä+on+vaan+nykyään+rahaa+riittäväti+niitä+"esineitä"+ja+siksi+niisät+luopuminenkin+on+niin+helppoa?
29.11.2017 17:20
Sama+isäukkoni+vanhaa+taloa+tyhjentäessä,+oli+sitä+pahan+päivän+tavaraa+melkoisesti,+eikä+sitä+lapset+itselleen+ottaneet.+Siirtolavalle+meni+ja+siitä+kaatopaikalle.
29.11.2017 13:56
Varastotiloja+ei+ole+koskaan+liikaa,+vaikka+uutta+asuntoa+hankkiessa+ihastelee+kuinka+paljon+on+tilaa.
Itse+en+koe+kärsineeni+koskaan+pulaa+tai+kurjuutta,+mutta+siitä+huolimatta+hamstraa+tavaraa+nurkkiin.
29.11.2017 13:52
Parempi+niitä+onkin+esillä+pitää,+mutta++liian+paljon+on+sitä+tavaraa+ainakin+meillä+tai+liian+pienet+komerot.
29.11.2017 13:39
Juice+lauloi+kolmekymmentäviisi+vuotta+sitten,+että+ei+ole+helppoa+olla+mies.+Ei+ole,+ei+ja+tuntuu+pahenevan+koko+ajan,,+kun+ei+enää+rehellisesti+voi+kertoa+mielipidettään,+vaan+täytyy+tutkailla+ympärilleen+onko+lähettyvillä+joku,+joka+voi+tykätä+huonoa+tai+pahoittaa+mielensä+sinun+sanomisistasi.
Esimerkiksi+jos+katsoo+nykyään+YLEn+ohjelmistotarjontaa,+niin+siellä+tulee+hyvin+vähän+ohjelmia+tavalliselle+suomalaiselle+miehelle.+Niille+sateenkaari+yms+tulee+kyllä!
29.11.2017 13:00
Ei+se+kaikki+ihan+huonoa+tavaraa+ole+ja+käytin+roina+sanaa,+kun+en+muutakaan+keksinyt.+Paljon+käyttökelpoista+ja+hyvää+tavaraa+meikäläisen+varastoissa+ja+lisää+tuntuu+joku+kantavan+sinne++koko+ajan.
29.11.2017 12:50
Niitä+vaatteita+ainakin+itse+säästän+sen+vuoksi,+että+jos+sattuisi+joskus+tarvitsemaan.+Siellä+vaatekaapissa+on+jo+liian+pieneksikin+käyneitä+puseroita+ja+housuja,+mutta+ehkä+elättelee+toiveita,+jos+joskus+laihtuisi?
29.11.2017 12:45
Niitä+kippoja+ja+kuppeja+on+niin+mahdottomasti+kodeissa,+mökeillä,+aitoissa,+kellareissa+ja+vinteillä.+Niin+miksi+ihmeessä+niitä+on+jokapaikka+väärällään?+Onko+ihmisillä+oravan+luonne+ja+on+kerättävä+varastoa?
29.11.2017 12:40
Erittäin+samaa+mieltä.
29.11.2017 12:35
Miehet+puhuvat+hyvin+harvoin+pahaa+omasta+puolisostaan.+Ehkä+arvostamme+sitä+kenen+olemme+valinneet+ja+pidämme+häntä+mainiona+naisena.
29.11.2017 12:31
Varmaan+luulotautia+tai+kuvittelua+koko+vanhojen+vihaisten+miesten+kööri?
Olisi+se+sen+niminen+se+belgialasietsivä.+Omat+viikseni+tosin+eivät+muistuta+pätkääkään+Poirotin+viiksiä.+Olisi+liian+silmiinpistävää!
29.11.2017 12:28
Laitoit+sitten+muutaman+linkin+keskusteluun.+Kiitos.
29.11.2017 07:35
Elämänkumppani+on+jotain,+jonka+laittaminen+sanoiksi+on+vaikeata.+Tiedän+kuinka+kiitollinen+siitä+saa+olla,+vaikka+ei+sitä+tulekaan+kertoneeksi.
Laitan+PorvoonParoni+(PP)+sarakkeeseen+taas+yhden+ruksin,+kiitos+sinulle.
29.11.2017 07:25
Kunnon+mies+on+kunnon+vanhanajan+kappale,+tykkäsin.
Oikein+hyvää+ja+aurinkoista+keskiviikko+huomenta!
29.11.2017 07:22
Jos+nyt+kuitenkin+tulet+katumapäälle,+niin+kimppatapaaminen+sopii+ihan+passelisti.+Tiedä+vaikka+olisi+viikset+jo+siinä+vaiheessa+hävinneet.
Tosiaan+Runebergilla+pääsee+Hesasta+hyvin+edes+takaisin+Porvooseen+ja+täällä+on+paljon+muitakin+vedenääressä+merellisiä+aktiviteettaja.
Ravintoloista+tuo+Merja+....n+ravintola+on+jo+lähes+vanhanaikainen+ja+nykyään+käydään+heti+sillan+jälkeen+vasemmalla+olevassa+uudessa+tyylikkäässä+ravintolassa.+En+mainitse+nimeä,+koska+edellinen+viestini+lähti+bittiavaruuten+ehkä+juuri+nimenkertomisesta?
29.11.2017 07:20
Tottakai+miehisyys+on+tärkeätä,+ihan+yhtälailla+kuin+naisellisuus+naiselle.+En+minä+noita+vertauksia+ihan+ymmärtänyt,+mutta+sen+tiedän+kuinka+helposti+sen+lemmenliekin+saa+syttymään,+yllättävän+helposti,+hehee.
29.11.2017 06:55
siilenämää
Aivan+mahtava+aloitus+uudelle+päivälle.+Kiitos+sinulle+siis+ihan+vilpittömästi.
*kumartaa*
29.11.2017 06:45
k-kotton
Kiitos+palautteesta+ja+sivustatuesta,+jota+mies+tarvitsee+silloin+tällöin+tällaisella+naisvaltaisella+palstalla.+Nälviminen++ei+johda+mihinkään+ja+olen+nähnyt+kuinka+kokonainen+ikäkausi+palsta+onnistuttiin+tuhoamaan+ihan+muutaman+kirjoittajan+voimin.
29.11.2017 06:44
Miehiä+on+viime+aikoina+kaltoin+kohdeltu+monella+tavoin+mediassa.+Varmaan+syystäkin+monasti,+mutta+jotenkin+on+yleistetty+liiaksi.+Itse+en+pidä+itseäni+hyvänä+miehenä,+vaan+ihan+tavallisena+tallaajana.+Parhaani+yritän+ja+tiedän+kuinka+tärkeätä+on+elää,+jos+ei+nyt+ihan+sielunkumppanin,+niin+ainakin+hyvän+kaverin+kanssa+yhdessä+tätä+elämää.
29.11.2017 06:41
153 / 155