Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Liittynyt 8v sitten
72
aloitusta ·
3090
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomalainen+mies+saa+hyvin+harvoin+kehuja+osakseen,+kiitos+sinulle+viestistäsi.+Tuo+yhteinen++tausta+ja+kulttuuri+on+ainakin+minulle+tärkeätä,+viekä+kun+ollaan+samaa+ikäluokkaa,+on+paljon+yhteisiä+jutunaiheita+ja+keskusteluita,+nykyään+jopa+muisteluita.+Miehen+kehujuttu+on+hyvä+juttu.
29.11.2017 06:36
Mies+on+tosiaan+vain+ihminen,+eikä+pieni+kehuminen+ole+koskaan+pahasta.+Ilkeilyihin+vastaaminen+tuntuisi+kakaramaiselta,+eikä+väite+"kestä+kuin+mies"+toteutuisi.
29.11.2017 06:33
Varmaan+onkin+puolin+ja+toisin+sitä+kärttyisyyttä,+mutta+muistan+ihan+lapsuudestani+saakka+niitä+vanhoja+äijiä,+jotka+siis+olivat+pelottavan+ilkeitä+ja+vihasia.+Niistä+ihan+varoitettiin+lapsia,+että+ei+saa+mennä+lähelle.+Taisi+osin+olla+joillakin+sodan+traumat+vielä+päällä+ja+köyhyttä+ja+kaikkea+kurjuutta.+Yritän+välttää+ettei+minusta+tulisi+koskaan+mitään+valittajaa!
Kiitos+nikki+mielipiteestäsi.
28.11.2017 19:15
Taikuritässä
Osaan+englantia+melko+hyvin,+mutta+yritän+välttää+tarpeettomien+englanninkielisten+sanojen+käyttöä,+joten+thanks+but+no+thanks.
28.11.2017 19:10
Hieno+juttu,+että+sinunkin+mielestä+uusi+on+parempi.+Ja+olen+jo+tottumassa+omiin+viiksiini,+välillä+täytyy+hieman+siistiä+ja+tasoittaa.+Ihan+OK.
Ihan+varmaan+joillekin+miehille+tulee+kyllästymistä+kaikkeen,+jotkut+jopa+erakoituvat+vanhemmiten+täysin+erilleen+muusta+maailmasta,+varmaan+kaikki+ärsyttää+ja+on+parempi+olla+yksin.
Nyt+kun+mainitsin,+niin+onpa+tainnut+joskus+tulla+antaneeksi+ohjeita+ulkonäön+ja+pukeutumisenkin+suhteen+naisella.+Sehän+on+siis,+tuota,+pöyristyttävää!
28.11.2017 19:07
Kertoo+sekin+jotain+"+miehestä".
28.11.2017 17:30
Kyllä+ne+poikien+menot+harvenevat+iän+myötä,+kun+ei+enää+vaan+kerta+kaikkiaan+jaksa+lähteä.+Paremmalla+puoliskolla+oli+ovela+strategia+sinun+suhteen.
28.11.2017 17:25
Tällä+palstalla+on+hauskoja+ukkeleita,+hunksz+ujutti+tuolla+eräässä+keskustelussani+omaa+puhelinnumeroaan+mukaan+ja+nyt+deevee+kerää+Väyrysen+kannatuskortteja,+hehee.
Ihan+asiaa+tämän+viestin+alkuosa+on,+erittäin+samaa+mieltä.
28.11.2017 17:22
Kyllä+täällä+ainakin+tiedostetaan+oma+vanheneminen+varsin+hyvin,+mutta+jotenkin+meuhkaaminen+alkaa+jäädä+koko+ajan+vähemmälle.+Ei+vaan+jaksa+enää+ihan+kaikesta+tehdä+sitä+suurta+numeroa.
28.11.2017 17:19
Voi+jossain+perheissä+ollakin,+meillä+molemmat+yhtä+laiskoja+lähtemään+harrastuksiin+ja+keskitytään+enemmän+sohvaan+ja+telkkuun.+Mikä+siinä+on+ollessa,+kun+areenasta+voi+hakea+vanhoja+sarjoja+ja+urheiluakin+tulee+koko+ajan+joltain+kanavalta.+Melko+rentouttavaa!
28.11.2017 15:50
Tuolla+keittiössä+paronitar+tekee+nakkikeittioa+ja+ihan+hyvällä+tuulella+tuntuu+olevan.+Se+on+kova+paikka,+jos+puoliso+sairastuu+ja+siinä+varmaan+naiset+ovat+miehiä+parempia.+Olen+samaa+mieltä+kanssasi,+silloin+mies+on+avuttomimmillaan.
28.11.2017 15:30
Melko+huono+tulevaisuuden+ennuste,+jos+8-kymppisenä+tulee+tuollaiseksi.
28.11.2017 15:17
Kissa+haluaa+näyttää+vähän+suuremmalta,+meinaatko+viiksien+tuovan+lisäpisteitä?+Enpä+sitten+olekaan+ollut+aikaisemmin+paronina.
Olen+kuulut+tuosta+Gustaf+Wredesta,+kuuluisa+mies+ihan+myös+Satakuntaa+myöten
28.11.2017 15:15
määtaas
Ei+mitään+partaa,+koska+tämänikäisellä+siihen+tuuppaa+sitä+harmaanvalkeata+joukkoon+ja+se+saa+miehen+näyttämään+niiiiiiiiin+vanhalta.
28.11.2017 15:11
Itseäni+häiritsee+eniten+se,+kun+pitää+huutaa+suureen+ääneen.+Tekipä+mitä+tahansa+niin+aina+sellainen+julistava+kovaääninen+puhe+ärsyttää.+Kyllä+tässä+kuullaan+vähemmälläkin,+mutta+onku+sitten+jotain+itseään+esiintuomista+tämä+meuhkaaminen?
28.11.2017 15:09
Joskus+ei+oikein+ymmärrä+mitä+toinen+avauksellaan+hakee,+niin+laitoin+vastapainoksi+vähän+vapaavalintaisemman.
Minulla+on+käynyt+naisten+kanssa+ihan+hyvin,+yli+30+vuotta+kimpassa.+No+problem!
Yritän+ottaa+hänen+toiveensa+parhaan+taitoni+mukaan+huomioon.
28.11.2017 15:06
Okei+tällä+hetkellä+Paroni+vaihtoehto+johtaa+kyselyä.
28.11.2017 13:33
En+löytänyt+muuta+viiksikuvaa,+ei+ne+minun+ole+kyllä+tuolla+tavalla+ylöspäin,+vaan+muistuttavat+edesmenneen+Lennonin+viiksiä+koko+ajan+enemmän.
28.11.2017 13:30
Luin+tämän+aamun+paikalliselehdestä,+että+60-65+vuotias+mies+oli+uhannut+vetää+toista+miestä+turpaan+sen+vuoksi,+koska+tämän+mielestä+hän+oli+parkkeerannut+auton+väärin,+hehee.
Kotikasvatus+on+kunnossa+ja+vanhenevan+miehen+charmi+alkaa+jo+purra,+joten+ei+tässä+kovin+äkäinen+tai+vihainen+tarvitse+olla.+Tosin+joskus+palaa+pinna+ihan+totaalisesti.
28.11.2017 13:28
Niin,+niin...mutta+siinä+mennäporvooseen+oli+se+juju+siitä+Marjapussin+pelaamisesta.+Eikö+kukaan+tosiaan+tajunnut?
28.11.2017 13:24
154 / 155