Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Liittynyt 8v sitten
72
aloitusta ·
3090
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+sallin+erakoitumisen+ja+jäämisen+ihan+yksikseen.+Olen+tehnyt+joskus+lomareissuja+ihan+omin+päin+ja+kieltämättä+siinäkin+onnautintonsa,+kun+ei+tarvitse+sopia+tai+keskustella+mitä+tehdään,+vaan+voi+päättää+asiasta+yksikseen.
24.05.2018 13:45
Tuo+on+ihan+totta,+työnantaja+maksaa+rahapalkkaa+menetetystä+vapaa-ajasta.
24.05.2018 13:42
Olen+varmaan+siinä+suhteessa+poikkeava+mies,+että+pesen+ihan+mielelläni+ikkunoita.+Tänäkin+keväänä+olen+tehnyt+sen+jo,+ei+silti+paremmasta+puoliskosta+olisi+ollut+tekijäksikään.+Salaisuuteni+on+ikkunaliina+V-alkuiselta+valmistajalta,+ei+tarvitse+lastan+kanssa+kuivata,+jää+mielestäni+rantuja.
Nautin+nyt+kaikin+mahdollisin+tavoin+kesästä,+en+edes+halua+tehdä+mitään+isompaa.+Olen+vaan+kuin+ellun+kanat,+hih.
24.05.2018 13:41
Kirjoitan+kännykällä+ja+meni+peijooni+muuttamaan+sanan+Meillä+sanaksi+Siellä,+hahaa.
24.05.2018 11:43
Ihan+varmaan+jaksaa,+ei+kahta+puhetta.+Siellä+on+paremman+puutteessa+italialaisia+uusia+perunoita+ja+silliä.+Ihan+hyvää+kesäsapuskaa,+vaikka+ei+ihan+kotimaista+olekaan.
24.05.2018 11:42
Enemmän+saa+aikaiseksi,+kun+herää+ajoissa+eikä+kuten+jälkikasvuni+puolen+päivän+jälkeen.
24.05.2018 11:25
Se+menee+juuri+näin,+itsestä+huolehtimessa+ei+voi+auttaa+kukaan+yhtä+hyvin+kuin+sinä+itse.
24.05.2018 11:22
Varmaan+jokin+harrastus+tai+toimintaa+jossain+yhteisössä.+Saa+silti+olla+tarkkana,+ettei+liikaa+haali+ohjelmaa.+Pitää+osata+ottaa+rennosti.
24.05.2018 11:20
Kohta+40+vuotta+vuorotyötä+tehneenä+unirytmin+muuttaminen+onnistuu+ihan+tuosta+vaan,+tarvittaessa+pystyn+valvomaan+toista+vuorokautta+ihan+helposti+ja+vastaavasti+nukkumaan+12+tuntia+putkeen.+Useimmilla+ihmisillä+on+tarkat+päivä-+ja+unirytmit,+eivätkä+niistä+poikkea+paljoakaan.
Eläkkeelle+jäämisesessä+houkuttelee+kaikkien+eniten+se,+kun+saa+itse+päättää+tekemisensä+eikä+ole+niin+paljon+kiinni+kellon+perässä+juoksemisesta?
24.05.2018 09:41
Mutta+muistat+varmaan+sen+tunteen+lentokentällä+ja+koneessa,+kun+on+menossa+uuteen+paikkaan?+Ainakin+itselleni+tulee+syvä+helpotuksen+huokaus,+että+oli+hyvä+kun+tuli+lähdettyä+ja+monasti+valmistelut+tekevät+hyvän+fiiliksen,+eikä+itse+matkakohde+tarvitse+edes+olla+kummoinen.+Tuntuu+että+tärkeämpää+on+se,+että+tuli+lähdettyä.
24.05.2018 09:27
Minulla+seuraavana+vaimon+kuskaaminen+fysioterapeutin+luokse,+sen+jälkeen+loppupäivä+auringonottamista+ja+hyvän+kirjan+lukemista.+Ei+tule+kiire!
Mitä+meinaat+laittaa+pottujen+kanssa?
24.05.2018 09:24
Sama+täällä,+helposti+olen+varttia+liian+aikaisin+sovitussa+tilaisuudessa+kuin+kammoan+myöhästymistä,+enkä+halua+että+muut+ihmiset+joutuvat+odottamaan+minun+takini.
Lastenlasten+hoitamisesta+ei+ole+kokemusta,+mutta+uskon+toimivan+samalla+tavalla+kuin+omat+vanhempani+ja+rouvan+vanhemmat.+He+eivät+nimittäin+osallistuneet+millään+tavalla+ja+olen+samaa+mieltä+siitä,+että+jos+on+omat+lapsensa+hoitanut+kunnolla,+ei+tarvitse+välttämättä+aloittaa+toista+kierrosta+lastenlasten+kanssa.+Toki+ymmärrän+joidenkin+sitä+oikein+omasta+tahdostaan+haluavan.
24.05.2018 09:21
Olen+onnistunut+vähentämään+työkiireitäni,+kun+en+enää+suostu+ihan+kaikkeen+uuteen,+enkä+osallistu+koulutuksiin,+joita+en+tunne+tarvitsevani.
Vapaa-ajalla+olisi+vielä+paljon+luppoaikaa+ja+yritän+kehitellä+sinne+puolelle+kaikenlaista+uutttakin+tekemistä.
24.05.2018 09:16
Niin+minullakin+oli+ennen+kova+kiire+tehdä+kaikkea+ja+ehtiä+joka+paikkaan.+Ihan+tietoisesti+jarrutan+ja+mietin+ihan+oikeasti+mihin+kannattaa+ruveta+ja+lähteä.
24.05.2018 08:35
Varo+vaan,+jos+sinulla+on+aikaa+eikä+ole+tarkkana,+niin+toiset+haluu+varastaa+sen+itselleen.
24.05.2018 08:32
Sama+täällä,+vaikka+vietän+ansaittua+kesälomaa+niin+melkein+töihinlähtöaikaan+hereillä.+Hieno+asia+valoisuus+silti+on,+tykkään+kesästä+ja+valosta.+Vielä+kun+on+näin+loisto+ilmat,+ei+voisi+toivoa+enempää.
24.05.2018 08:30
Tunnen+ihmisiä,+jotka+ovat+aina+myöhässä.+Ihan+sama+onko+kyseessä+tyä-+tai+vapaa-ajanmeneminen,+he+tulevat+aina+viimeisenä+ja+myöhässä.+Varmaan+tulee+kiire,+jos+aina+lähtee+myöhässä.+Se+ei+ole+sattumaa.
Priorisointi+auttaa,+kun+ihan+tosissaan+kysyy+itseltään,+onko+tämä+asia+tehtävä+juuri+nyt?
24.05.2018 08:20
Vauxhall+Viva
Tälläisella+surullisella+englantilaisella+tuli+ajeltua+70-luvulla.+Sähkölaitteet+kränäsivät+jatkuvasti+ja++tarvittiin+erikoistyökaluja+tuumakokojen+takia.+En+ole+lainkaan+varma+haluaisinko+antaa+uuden+elämän+autolla,+mutta+joskus+nostalgisoin+mielelläni.+Ford+Anglia+on+samassa+sarjassa,+auto+jollaisella+ajoin+autoa+ensimmäistä+kertaa+elämässäni,+upeita+muistoja+ei+paljon+muuta.
24.05.2018 07:36
Räkättirastas+on+ihan+kaunis+lintu+ulkomuodoltaan,+mutta+ääneltään+kamala,varmaan+siitä+lienee+saaneen+nimensä?
Kyllä+pyöräily+kivien+pyörittelyn+voittaa,+mutta+ikävä+kyllä+viime+hetken+säätilassa+on+tapahtumassa+muutos.+Tummat+pilvet+vyöryvät+Porvooseen.
23.05.2018 16:50
Naisten+merkityksen+remontti-++ja+harrastustoiminnassa+huomaa+vuosi+vuodelta+paremmin,+korvaamattomia?
23.05.2018 16:10
86 / 155