Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Liittynyt 8v sitten
72
aloitusta ·
3090
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
toim.korj
...lupaan+aloittaa...
22.05.2018 11:16
Otin+vähän+ennakkoa,+kupan+aloitta+sitten+syksyn+viikkoa+aikaisemmin.+Onneksi+laitoin+otsikkoon+sentään+kevät+ettei+tullut+ihan+kardinaali+virhettä.
22.05.2018 11:15
Loma+asuna+harmaat+shortsit+ja+hihaton+t-paita.+Miehillä+on+hyvä,+kun+ei+ole+niitä+alleja+vaan+pelkkää+lihasta+vaan,+hehee.
Käytän+lippalakkia+suojaamaan+päätäni,+varmaan+kymmenen+vuotta+vanha+lätsä,+jota+eukko+himoitsee+roskiin+heitettäväksi.+Mitä+se+haittaa+minkänäköinen+ihminen+on+omalla+takapihallaan?
22.05.2018 11:07
Minulla+tai+lähiomaisillani+ei+ole+omakohtaisia+kokemuksia,+mutta+olen+lukenut+paljon+häpeätahrasta+Suomen+historiassa.
22.05.2018 11:02
Kävin+viime+kesänä+kyseisessä+hienossa+ja+mahtavassa+paikassa.+Siitä+lähtee+aallonmurtaja+Reposaaren+suuntaan,+istuskeltiin+pojan+kanssa+suurten+kivien+päällä+ja+mato-ongittiin+isoja+ahvenia.+Kallo+on+myös+syksyllä+hieno+paikka,+kun+aallot+vyöryvät+avomereltä+rantakallioita+vasten.
22.05.2018 11:00
Kovasti+työniloa,+ilman+mitään+sarvia+tai+hampaita.
En+muista+lomani+osuneen+koskaan+näin+hyvään+saumaan.+Ole+tällä+hetkellä+varsin+onnellinen+mies.
Voisi+kylvää+pitkästä+aikaa+vähän+perunaa,+niin+olisi+jotain+odotettavaa+luonnon+antimista+omenoiden+lisäksi.
22.05.2018 10:56
Erittäin+paljon+poikkeaa+kesästä+1918,+olin+isoisoisäni+jalanjäljillä+tuon+ajan+pahoilla+paikoilla+ja+pidin+oman+hiljaisen+hetkeni+muistolle.+Minä+olin+ensimmäisessä+kesäduunissa+kaupungin+mittaustoimistossa+ja+muistan+kuinka+kaivettiin+rajapyykkejä+maahan+metrin+syvyyteen+lapiolla.
22.05.2018 09:50
Olen+viisi+päivää+maannut+auringossa,+ei+itikan+itikkaa.+Erittäin+poikkeavaa+Suomessa.+Omenapuut+ovat+mahtavassa+kukassa+ja+mehiläiset+pysyvät+siellä+puolella,+eivät+ole+tulleet+minun+kimppuuni,+vaikka+hyvältä+tuoksunkin+(aurinkorasva).
22.05.2018 09:45
Kaikille+muillekin+ihan+upeata+ja+mahtavaa+kesää,+oli+töissä,+eläkkeellä+tai+vaikka+sairastuvalla.+On+tämä+jotain,+kun+ei+tarvitse+miettiä+ulkomaanmatkaa+kesällä,+vaan+voi+olla+ihan+koti-Suomessa.
22.05.2018 09:42
Kuinka+paljon+pitää+laittaa+aurinkorasvaa+ja+millä+kertoimella.
22.05.2018 09:40
Ja+mikä+parasta,+kun+meikäläinen+on+kesälomalla:
https://www.youtube.com/watch?v=sbz47ModUxc
22.05.2018 09:38
Joskus+joutuu+jopa+tilanteeseen,+että+oikein+jää+odottamaan,+että+mitäköhän+se+toinen+vastaa.+Tulee+hyvällä+tavalla+mukava+tunne,+kun+tietää+jonkun+lukevan+sinua+ja+luultavasti+kommentoivan+jotain+kivaa.
22.05.2018 08:05
Samaa+mieltä+nimimerkkien+oppimisesta+tuntemaan+tutuksi.+Kun+pidempään+kirjoittaa,+alkaa+oppia+tietämään+toisen+ajatusmaailmaa+ja+jopa+elämää,+mikäli+toinen+vaan+paljastaa+itsestään+jotain.+Enkä+jaksa+uskoa+tämänikäisten+kirjoittavan+puuta+heinää+tänne,+vaan+muutamaa+poikkeusta+lukuunottamasta+kerrotaan+itsestä+ja+omasta+elämästään.
Ennen+keskusteluissa+oli+robottien+sijaan+sheriffejä,+jotka+säälimättä+poistivat+hyviä+keskusteluita+palstalla+ja+aiheuttivat+paljon+pahaa+mieltä.+Robotit+nappaavat+pois+vaan+yksittäisiä+viestejä,+jonka+voi+kirjoittaa+onneksi+uudelleen.+Varmaan+vielä+säädöissä+vikaa,+koska+ei+niissä+poistetuissa+viesteissä+aina+mitään+rumaa+ole?
22.05.2018 08:00
Olemme+sitä+ikäluokkaa,+joka+vielä+kirjoitti+käsin+kirjeitä+ja+osaamme+myös+arvostaa+tällä+tavoin+tapahtuvaa+ajatustenvaihtoa.+Ei+kirjettä+kirjoitettu+tuosta+vaan,+se+vaatii+keskittymistä+ja+valmisteluja.+Nykyään+monet+asiat+sujuvat+paljon+helpommin?
En+minäkään+pidä+näitä+kanavia++mitenkään+virtuaalisina,+vaan+ihan+tässä+ja+nyt+kommunikointi+välineinä.+Paljon+helpompaa+kuin+puhelimessa+puhuttu+viestintä,+kun+tästä+jää+jälki+jota+voi+myöhemmin+tarkastella+tarvittaessa+uudelleen.
21.05.2018 10:10
Minä+en+ole+virtuaali-paroni,+vaan+ihan+verta+ja+lihaa.
21.05.2018 10:03
Olen+suht'koht+onnellinen.
21.05.2018 10:02
Unet+ovat+joskus+myös+todellisen+tuntuisi,+menee+vähän+aikaa+ennen+kuin+tajuaa+sen+olleen+unta.+Toisinaan+haluaisi+päästä+takaisin+kesken+katkenneeseen+uneen.
21.05.2018 10:02
Niin+minäkin+avaan+palstan+ihan+porvoolaisena+miehenä+palstan,+lämpötila+on+nyt+jo+20°C+eli+tulossa+lämmin+ja+kaunis+päivä+.+Tänään+ei+pelaamista+eikä+televisiota,+vaan+ulkona+oloa.+Viime+yönä+oli+hyvä+jääkiekko-ottelu,+ensimmäistä+kertaa+elämässäni+kannatin+Sveitsiä.
21.05.2018 10:00
Samaa+mieltä,+tänne+on+pesiytynyt+muutamia+joiden+tarkoitus+ei+edes+ole+kirjoitella+ymmärrettävästi,+vaan+käyttävät+foorumia+sisällään+olevan+pahanolon+purkautumiskanavana.
21.05.2018 09:57
Ei+kukaan+enää+pelaa+tetristä.
21.05.2018 09:55
88 / 155