Vapaa kuvaus

Aloituksia

303

Kommenttia

6089

1. Laitan+tähän+juutalaisen+tiedemies+James+Tourin++henkilökohtaisen+todistuksen+https://www.youtube.com/watch?v=QNGLZvtRoiUHän+tietää,+että+Jeshua+on+Luoja+ja+luonut+maailman+ja+kaikki.+Juuri+niin+kuin+Raamatussa+sanotaan.+Tästä+hänellä+on+toinenkin+video,+jossa+hän+todistaa+Luojan+puolesta!Olen+niin+onnellinen,+että+tässä+pakanamaailmassa+saarnataan+oikeaa+evankeliumia.+Ja+evankelistat+ovat+tietenkin+-+juutalaisia.+Niin+kuin+Jumalan+alkuperäinen+tarkoitus+olikin.
  2. Kuitenkin+opetuslapset+kyselivät,+että+kuka+saa+istua+Jeesuksen+oikealla+ja+kuka+vasemmalla+puolella.+Ilmestyskirjassa+näytetään+Uusi+Jerusalem,+jossa+on+yksi+valtaisuin+(Jumalan+ja+Karitsan=Jeesuksen).+Jeesuksesta+käytetään+nimeä:+Iankaikkinen+Isä+jne..Jumala+on+yksi,+monitahoinen+Jumala.+Me+emme+ymmärrä+Jumalaa+emmekä+voi+laittaa+Jumalaa+oman+ymmärryksemme+raameihin.Mark.+10:35-4035+Jaakob+ja+Johannes,+Sebedeuksen+pojat,+tulivat+Jeesuksen+luo+ja+sanoivat:+"Opettaja,+meillä+olisi+sinulle+pyyntö.+Suostuthan+siihen."+36+"Mitä+te+haluatte+minun+tekevän?"+kysyi+Jeesus.+37+He+vastasivat:+"Kun+kirkkautesi+tulee,+anna+meidän+istua+vierelläsi,+toisen+oikealla+ja+toisen+vasemmalla+puolella."+38+Jeesus+sanoi+heille:+"Te+ette+tiedä+mitä+pyydätte.+Onko+teistä+juomaan+sitä+maljaa,+jonka+minä+juon?+Voitteko+te+ottaa+sen+kasteen,+jolla+minut+kastetaan?"+39+"Voimme",+he+vastasivat.+Silloin+Jeesus+sanoi+heille:+"Sen+maljan,+jonka+minä+juon,+te+vielä+juottekin,+ja+sillä+kasteella,+jolla+minut+kastetaan,+kastetaan+myös+teidät.+40+Mutta+minä+en+määrää+siitä,+kuka+istuu+oikealla+ja+kuka+vasemmalla+puolellani.+Ne+paikat+ovat+niiden,+joille+ne+on+tarkoitettu."+Kenellehän+ne+paikat+Jeesuksen+oikealla+ja+vasemmalla+puolella+on+tarkoitettu?Mark.+16:1919+Kun+Herra+Jeesus+oli+puhunut+heille+tämän,+hänet+otettiin+ylös+taivaaseen+ja+hän+istuutui+Jumalan+oikealle+puolelle.+Luuk.+22:6969+Mutta+tästedes+Ihmisen+Poika+on+istuva+Kaikkivaltiaan+oikealla+puolellaRoom.+8:3434+Kuka+voi+tuomita+kadotukseen?+Kristus+--+mutta+hän+on+kuollut+meidän+tähtemme,+ja+enemmänkin:+hänet+on+herätetty+kuolleista,+hän+istuu+Jumalan+oikealla+puolella+ja+rukoilee+meidän+puolestamme!Kol.+3:11+Jos+siis+teidät+on+yhdessä+Kristuksen+kanssa+herätetty+kuolleista,+niin+tavoitelkaa+sitä+mikä+on+ylhäällä,+missä+Kristus+istuu+Jumalan+oikealla+puolella.Hebr.+1:3,+(joka+Pojasta+Shekina-kirkkautena)3+Poika+on+Jumalan+sädehtivä+kirkkaus,+hänen+olemuksensa+kuva,+ja+hän+ylläpitää+kaikkea+olemassa+olevaa+sanansa+voimalla.+Toimitettuaan+puhdistuksen+synneistä+hän+on+asettunut+korkeuksissa+istuimelleen+Majesteetin+oikealle+puolelle.Michael+Brown+kirjoittaa+shekina-käsitteestä+näin:"On+olemassa+myös+käsite+shekina,+taivaallinen+läsnäolo+maan+päällä.+Se+vastaa+Jumalan+feminiiniä,+äidillistä+puolta.+Rabbit+opettivat,+että+shekina+meni+pakkosiirtolaisuuteen+juutalaisen+kansan+kanssa+ja+kärsi+lastensa+kanssa+vieraissa+maissa.+Tämän+ajatuksen+mukaan+Jumala+ei+voi+olla+kokonainen+ennen+kuin+Hänen+kansansa+palaa+fyysisiltä+ja+hengellisiltä+harhailuilta+ja+temppeli+on+rakennettu+uudelleen.+Ei+ole+olemassa+yksinkertaista+vastausta+kysymykseen,+oliko+shekina+Jumala.+Benjamin+Sommer,+juutalaisen+teologisen+seminaarin+professori,+mainitsee,+että+Jumala+on+sama+kuin+shekina,+mutta+shekina+ei+ole+Jumala+kokonaisuudessaan,+joten+voidaan+viitata+pelkästään+JUMALAAN+JA+MYÖS+Jumalaan+ja+shekinaan…"+(lainaus+Michael+Brownin+kirjasta+Aito+kosher-Jeesus).+Hebr.+10:11,+jossa+puhutaan+myös+Jeesuksen+ainutkertaisesta+uhrista8+Hän+sanoo+siis+ensin:+"Uhreja+ja+lahjoja,+polttouhreja+ja+syntiuhreja+sinä+et+halunnut,+ne+eivät+sinua+miellyttäneet",+vaikka+näistä+uhreista+on+laissa+määräykset.+9+Mutta+sitten+hän+sanoo:+"Tässä+olen.+Olen+tullut+täyttämään+sinun+tahtosi."+Hän+siis+kumoaa+nuo+määräykset+asettaakseen+niiden+tilalle+Jumalan+tahdon.+10+Tämän+tahdon+mukaisesti+meidät+on+pyhitetty+ainutkertaisella+uhrilla,+kun+Jeesus+Kristus+uhrasi+oman+ruumiinsa.+11+Jokainen+pappi+seisoo+joka+päivä+toimittamassa+jumalanpalvelusta+ja+uhraa+kerran+toisensa+jälkeen+samat+uhrit,+jotka+eivät+milloinkaan+voi+poistaa+syntejä.+12+Kristus+sitä+vastoin+on+uhrannut+yhden+ainoan+syntiuhrin+ja+asettunut+pysyvästi+istuimelleen+Jumalan+oikealle+puolelle.1.+Piet.+3:22koska+Jumala+teki+kanssanne+hyvän+omantunnon+liiton.+Sen+perustuksena+on+Jeesuksen+Kristuksen+ylösnousemus,+22+hänen,+joka+on+mennyt+taivaaseen+ja+istuu+Jumalan+oikealla+puolella+ja+jolle+on+alistettu+enkelit,+vallat+ja+voimat.+Joku+viisas+on+sanonut,+että+tuo+Isän+oikealla+puolella+istuminen+tarkoittaisi+kumppanuutta.+Kuka+jaksaa+koko+aikaa+istua+Isän+oikealla+puolella?
  3. Mitä+kuoleman+jälkeen?
  4. <<+Mutta+jos+et+halua+lopettaa,+niin+minä+voin+kyllä+ottaa+valtavasti+esimerkkejä+siitä,+miten+kreationismi+on+yrittänyt+vääristellä+tiedettä>>Mitkä+mahtavat+olla+ne+esimerkit,+joilla+kreationismi+olisi+yrittänyt+vääristellä+tiedettä?+Luulen,+että+olet+itse+sekoittanut+faktat+ja+"tieteen"+nimellä+kulkevan+evoluutioteorian.+Kreationismi+ei+vääristele+faktoja.+Empiirinen+tiede,+joka+perustuu+havaintoihin+ja+labran+tuloksiin,+on+sitä+oikeaa+tiedettä.+Näiden+faktojen+pohjalta+on+sitten+kaksi+suuntaa.+Toinen,+joka+johtaa+älykkääseen+luomiseen+ja+toinen,+joka+johtaa+siihen,+että+uskotaan+räjähdykseen,+joka+on+tuonut+järjestystä+maailmankaikkeuteen.+Tai+että+molekyylit+syntyivät+itsestään+ja+törmäilivät+toisiinsa+kymmeniä+miljardeja+vuosia+kunnes+niistä+tuli+eläviä+soluja+itsekseen.