Vapaa kuvaus

Aloituksia

303

Kommenttia

6089

1. korjaus:+Zev+Porat
  2. Zev+Porat
  3. <<Kuten+aiemmin+kirjoitin,+olen+jättämässä+kirkon.+>>Ohoh.+Olipa+yllätys.Vitsi+vitsi.+Ei+ollut+ylläri+sittenkään.:)<<Nyt+en+ole+enää+samaa+mieltä+kirkon+kanssa+sen+opetuksista,+joten+olen+vaivihkaa+jättämässä+kirkon.>>Täten+vahvistettu.+<<Ajatuksena+on+edelleen+pitää+silloin+tällöin+saarnoja+>>Kunhan+et+saarnaa+Isän,+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+jumaluutta+vastaan!<<adventistien+pitää+mielestäni+kuulla+on+sellainen+armokeskeinen+saarna,+että+adventistikin+voi+tulla+Jumalan+hyväksymäksi+juuri+sellaisena+kuin+on+ilman+adventismille+tyypillistä+tekojen+uskoa.>>Adventistit+opettavat+juuri+sitä,+että+Jumalan+luo+voi+tulla+ihan+sellaisena+kuin+on.+Ei+tarvitse+olla+tekoja!+Sinulla+on+ihmeellinen+ja+aivan+omanlaatuinen+käsitys+adventisteista.<<+Ilman+jakuvaa+synnittömäksi+Kristukseksi+pyrkimistä.>>Adventistit+eivät+opeta,+että+kukaan+voisi+(edes+hyviä+tekoja+tekemällä)+olla+synnitön.+Ainoastaan+Jeesus+oli+synnitön.Me+olemme+saaneet+Jeesuksen+uhrikuoleman+kautta+synnit+anteeksi,+jolloin+meille+luetaan+Jeesuksen+synnitön+elämä+-+eli+kukaan+ei+syytä+niitä,+jotka+ovat+ottaneet+Jeesuksen+vastaan+omana+Vapahtajanaan.<<+Ilman+jatkuvaa+oman+luonteensa+kehittämistä+tahrattomaksi.>>Ei+adventistit+kehitä+luonnettansa+tahrattomaksi.+Adventistit+opettavat,+että+tämä+kaikki+on+Jumalan+armoa,+että+meille+ei+lueta+meidän+syntejämme.+Totta+kait,+koska+rakastamme+Jumalaa,+niin+haluamme+tehdä+Hänen+tahtonsa.+Tämä+on+eri+asia+kuin+itse+pelastuminen+omilla+teoilla.+Annat+adventisteista+täydellisen+adventistein+irvikuvan.<<+Ilman+ruokavalio,+pukeutumis+yms+ohjeita.+>>Ruokavalio+ei+ole+yhdellekään+adventistille+pelastuskysymys.+Raamatussa+Jumala+on+antanut+ruokaohjeita,+jotka+ovat+hyviä+terveyden+kannalta.+Adventistit+eivät+ole+ainoita,+jotka+noudattavat+Raamatullista+ruokavaliota.+Myös+juutalaiset+noudattavat.+Monet+adventistit+ovat+kasvissyöjiä,+mikä+on+nykyään+hyvin+ekologista+ja+muotia+muillakin+kuin+adventisteilla.+Pukeutumismalleja+ei+myöskään+ole.+Mutta+kukaan+ei+tule+kirkkoon+liian+paljastavissa+vaatteissa.+Ei+muuten+muissakaan+seurakunnissa.<<adventisteillakin+voi+olla+pelastusvarmuus+jo+tässä+ja+nyt>>Totta+kait!+Ihan+käsittämätön+ajatus!+Jokaisella+uskovalla+lienee+pelastusvarmuus+(lukuunottamatta+muslimeja).<<+ilman+tutkivan+tuomion+opin+käsitteitä.>>?+<<Jotka+kaikki+opit+himmentävät+Jumalan+rakkautta,+suuruutta+ja+armoa.+>>Mikään+adventistien+opetus+ei+himmennä+Jumalan+rakkautta,+suuruutta+ja+armoa.+Tämä+on+omaa+luuloasi.
  4. Hyvä+pointti.
  5. Yllä+oleva+ei+ollut+minun+kommenttini+lainaus+vaan+oma+kommenttisi.+Minä+en+kommentoinut+transsukupuolisuudesta,+johon+kuuluu+vain+hyvin+pieni+(vain+1%+väestöstä).+"Yli+99+prosentilla+väestöstä+biologinen+sukupuoli+ja+sukupuoli-identiteetti+ovat+yhtenevät".+Lainaus+alla+olevasta+linkistä.+https://fi.wikipedia.org/wiki/TranssukupuolisuusOlen+kommentoinut+näistä+trans-ihmisistä,+että+he+saavat+olla+sitä+mitä+he+ovat.+Ei+siis+ole+mitään+ristiriitaa,+toisin+kuin+sinä+luulet.