Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yksi_usko
Yksi_usko
Yksi_usko
Vapaa kuvaus
Aloituksia
303
Kommenttia
6089
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vauraus+on+Jumalan+siunaus,+josta+saat+kiittää+aikaisempaa,+hyvinkin+uskonnollista+sukupolvea.
20.03.2019 20:19
Jos+täällä+ei+olisi+kristinuskoa,+niin+et+sinäkään+pilkkaisi.+Muslimimaassa+olisit+ollut+jo+aikoja+hengiltä,+niin+että+ei+kannata+pilkata+uskontoa,+joka+pitää+sinutkin+hengissä.+Uskovaiset+eivät+sinua+tuomitse.
20.03.2019 20:18
Pääkaupunkiseutua+lukuunottamatta+Suomi+ei+ole+maallistunut.
20.03.2019 20:12
Mielestäni+rangaistus+olisi+voinut+olla+suurempi.+Rangaistuksen+pitäisi+olla+niin+suuri,+että+tällaisesta+sairaasta+toiminnasta+tulee+loppu.+Siitä+on+tultava+loppu.+Tytöt+ovat+täällä+täysin+tasa-arvoisia+poikiin+nähden.+Miten+tämä+ei+mene+perille?
Rangaistuksia+ollaan+kyllä+korottamassa+siten,+että+enimmäisrangaistus+vastaa+taposta+saatavaa+rangaistusta.+
"Lapsen+seksuaalisen+hyväksikäytön+enimmäisrangaistus+korotetaan+neljästä+vuodesta+kuuteen+vuoteen+vankeutta.+Lisäksi+rikoslakiin+lisätään+törkeää+lapsenraiskausta+koskeva+uusi+rangaistussäännös.+Rangaistus+törkeästä+lapsenraiskauksesta+on+4–12+vuotta+vankeutta,+mikä+merkitsee+vähimmäisrangaistuksen+koventumista+kahdella+vuodella.".
(Lähde:+https://www.paivanlehti.fi/lapsiin-kohdistuvien-seksuaalirikosten-rangaistukset-kiristyvat-vastaa-taposta-saadettya-rangaistusta/)
20.03.2019 20:10
<<tuon+mukaan+teot+voivat+viedä+kadotukseen.+Mutta+missään+ei+sanota,+että+ne+voivat+pelastaa.+>>
No.+Tähän+sitten+voisi+sanoa,+että+jos+joku+vie+kadotukseen,+niin+silloin+ei+pelastu.+Ymmärsinkö+oikein?
Tekoja+tekemällä+emme+kuitenkaan+kerää+pisteitä,+vaan+ne+tulevat,+koska+haluamme+olla+Herralle+uskollisia.+Eikö+niin?
19.03.2019 18:44
<<+Vain+usko+Jeesukseen+voi+pelastaa,+ihminen+ei+voi+siihen+mitään+teoillaan+lisätä+tai+ottaa+pois>>
Aivan.+Olet+tietenkin+siinä+oikeassa.+Teot+eivät+pelasta+tietenkään+vaan+ainoastaan+usko.+Nuo+teot+tulevat+kyllä+Hengen+hedelmänä+eli+kun+haluaa+sydämessään+seurata+Herraa,+niin+tekee+niitä+tekoja.+Toisin+sanoen+teoista+ihmiset+tunnetaan,+että+mikä+henki+heitä+ohjaa.+:)
19.03.2019 18:40
Aivan.+Kolminaisuus+käsite+on+Raamatullinen.+Minulla+ei+ole+mitään+myöskään+kolminaisuus-termiä+vastaan.
19.03.2019 18:37
Olen+kyllä+tässä+samaa+ehdottomasti+mieltä.+Ainoastaan+Raamattua+tutkimalla+pysymme+totuudessa.
19.03.2019 18:32
Näin+on.+Silloin+kun+päättää+palvella+Herraa,+niin+kyllä+tekojen+pitäisi+olla+myös+Jumalan+tahdon+mukaisia.
19.03.2019 18:31
Matt.+7:21-23
"Ei+jokainen,+joka+sanoo+minulle:´Herra,+Herra´,+pääse+taivasten+valtakuntaan.+Sinne+pääsee+se,+joka+tekee+taivaallisen+isäni+tahdon.+
Monet+sanovat+minulle+sinä+päivänä:+´Herra,+Herra!+Sinun+nimessäsihän+me+profetoimme,+sinun+nimessäsi+me+karkotimme+pahoja+henkiä+ja+sinun+nimessäsi+teimme+voimatekoja´.
Mutta+silloin+he+saavat+minulta+vastauksen:+"En+tunne+teitä.+Menkää+pois+minun+luotani,+vääryydentekijät."
Vanhan+Perheraamatun+mukaan+jakeen+23+loppu+kuuluu:+"...Menkää+pois+minun+luotani+te+laittomuuden+tekijät."
19.03.2019 18:27
Johannes+kastoi+Jeesuksen+Jordan+virrassa,+vedellä.+Käsittääkseni+Jeesus+sen+sijaan+kastaa+Pyhällä+Hengellä.
19.03.2019 18:13
<<,+ettei+ristinryövärin+olisi+pitänytkään+mennä+kasteelle,+koska+hän+pelastui+ennen+kastekäskyn+antamista.+Jeesus+antoi+lähetys/kastekäskyn+40+vuorokautta+ristin+tapahtumien+jälkeen.+>>
Tämä+lienee+omaa+tulkintaasi.
19.03.2019 18:06
Niin+sanoitkin.:)+
Ymmärsin,+että+tarkoitit+sitä,+että+vanha+liitto+on+vanhentunut,+ja+se+tehtiin+vain+juutalaisten+kanssa.+Sen+sijaan+Jeesus+teki+uuden+liiton+vain+pakanoiden+kanssa.+Näin+ei+taida+kuitenkaan+olla.
Uusi+liitto+tehtiin+juutalaisten+kanssa,+Jeesukseen+uskovien+juutalaisten.+Sekä+myös+ei-juutalaisten+kanssa,+jotka+ottivat+juutalaisen+Jeesuksen+vastaan+omana+Vapahtajanaan.+Ei+siis+ole+mitään+vain+pakanoiden+kanssa+tehtyä+liittoa.+Tämän+halusin+korjata.:)
19.03.2019 17:57
<<Jumala+teki+liittonsa+vain+israelilaisten+kanssa.+Jeesus+on+uusi+liitto+pakanoiden+kanssa>>
Ei.+Jumala+on+se,+kuka+tekee+liiton.+Jeesus+on+lihaksi+tullut+Jumala.+Vanha+liitto+tehtiin+hänestä+(Jumalasta)+ja+uusi+liitto+tehtiin+hänen+(Jumalan)+kanssaan.
Jesaja+31:31->
"Tulee+aika,+sanoo+Herra,+jolloin+minä+teen+uuden+liiton+Israelin+kansan+kanssa+ja+Juudan+kansan+kanssa.+Tämä+liitto+ei+ole+samanlainen+kuin+se,+jonka+tein+heidän+isiensä+kanssa+silloin+kun+tartuin+heidän+käteensä+ja+vein+heidät+pois+Egyptin+maasta.+Sen+liiton+he+rikkoivat,+vaikka+minä+olin+ottanut+heidät+omakseni.+sanoo+Herra."
Hepr.+8:8->
"Mutta+nyt+Jumala+moitti+kansaansa:+-+Kuulkaa!+Aika+tulee,+sanoo+Herra,+jolloin+minä+teen+uuden+liiton+Israelin+kansan+ja+Juudan+kansan+kanssa.+Se+ei+ole+samanlainen+liitto+kuin+se,+jonka+tein+heidän+isiensä+kanssa+silloin,+kun+tartuin+heidän+käteensä+ja+vein+heidät+pois+Egyptin+maasta.+He+eivät+pysyneet+minun+liitossani,+ja+siksi+en+minäkään+välittänyt+heistä,+sanoo+Herra.+Tämän+liiton+minä+teen+Israelin+kansan+kanssa+näiden+päivien+jälkeen,+sanoo+Herra:+Minä+panen+lakini+heidän+sisimpäänsä,+kirjoitan+sen+heidän++sydämeensä.+Minä+olen+heidän+Jumalansa,+ja+he+ovat+minun+kansani.+Silloin+ei+kukaan+enää+opeta+toista,+veli+ei+opeta+veljeään+sanoen,+"Opi+tuntemaan+Herra".+Silloin+he+kaikki,+pienimmästä+suurimpaan+tuntevat+minut.+"
Hepr.+8:12+"Minä+annan+heille+anteeksi+heidän+rikkomuksensa+enkä+milloinkaan+muista+heidän+syntejään."+Tuo+rikkomusten+anteeksiantamus+tarkoittaa+armoa.
+
Hepr.+8:13+"Puhuessaan+uudesta+liitosta+Jumala+osoittaa,+että+ensimmäinen+liitto+on+vanhentunut...".+Tässä+tämä+vanhentunut+tarkoitta,+että+vanhempi+kuin+uusi.
Kannattaa+kuunnella+Baruch+Kormanin+opetusta+aiheesta.
(lähde:+https://www.youtube.com/watch?v=kGyz9UmL_Us)
19.03.2019 16:57
Jesaja
19.03.2019 14:34
<<Miksi+Jeesus+kastettiin?+>>
Mielenkiintoinen+kysymys.+Jeesushan+oli+synnitön,+täydellinen.+Hän+ei+tehnyt+koskaan+syntiä.+Miksi+hän+tarvitsi+armoa?+Baruch+Korman+opettaa,+että+tällä+Hän+ilmoitti+kuuliaisuudesta+Jumalalle+(mennä+Jerusalemiin,+kuolla+ristillä+ja+nousta+kolmantena+päivänä+kuolleista).+Hän+halusi+jättäytyä+Jumalan+johtoon,+palvella+ja+kunnioittaa+Jumalaa.+Näinhän+mekin+teemme,+kun+käymme+kasteella.+Jättäydymme+Jumalan+johtoon+ja+haluamme+palvella+Häntä.
Meidän+on+ymmärrettävä,+että+Jeesus+oli+täydellinen+ihminen+ja+täydellinen+Jumala.+Kun+tarkastelemme+Jeesusta+täydellisenä+Jumalana,+niin+ymmärrämme,+että+Jumala+todella+tuli+lihaksi+ja+asui+keskellämme.
(lähde:+https://www.youtube.com/watch?v=a7mXVVMrvVc&index=2&list=PLOIZVfWBfgQt-eV5tOwiJ8Krc_KFzS70E)
19.03.2019 12:33
Ei+lainkaan+vuorotellen,+niin+kuin+nimimerkkisi+antaa+ymmärtää.+Muslimit+tekevät+maailman+terroriteoista+99%.+
Tämä+Uuden+Seelannin+terroriteko+oli+aivan+hirvittävä+ja+sen+tekijä+on+täysin+sekopää.+
On+tässäkin+yhteydessä+hyvä+muistuttaa,+että+kristityt+ovat+maailmanlaajuisesti+ovat+vainotuimpia+uskonnollisia+ryhmiä+(ei+siis+muslimit).
Parin+edellisen+viikon+aikana+Nigeriassa+muslimiterroristit+tappoivat+32+kristittyä+Marossa+ja++46+kristittyä+Anguwan+Gamussa.+Shuwassa+tyttö+loukkaantui,+kun+kaksi+itsemurhapommittajia+räjähti+ennenaikaisesti,+kun+he+olivat+menossa+tappamaan+kirkkoihin.
Arviolta+11+kristittyä+tapetaan+joka+päivä+heidän+uskonsa+vuoksi.+Nämä+ovat+hyvin+varovaisia+lukuja,+eivätkä+sisällä+uhreja+sodan+keskellä.
Jos+tarkastellaan+maailmanlaajuisia+terrori-iskuja,+niin+esim.+vuonna+2015+maailman+452:+stä+itsemurhahyökkäyksestä+450+oli+muslimien+ääriliikkeiden+tekemiä.
Erään+verkkosivuston+mukaan+13.2.-15.3.2019+välisenä+aikana+muslimit+ovat+tehneet+maailmanlaajuisesti+noin+150+terrori-iskua,+joista+monet+ovat+muslimeja+vastaan,+esim.+sunni-muslimien+hyökkäys+shiia-muslimien+poliittiseen+kokoukseen+Kabulissa,+Afganistanissa,+jossa+kuoli+11+ja+haavoittui+90+shiia-muslimia.
(Lähde:+https://www.youtube.com/watch?v=QsJxxalS8Qs)
19.03.2019 10:43
<<Kristinuskoon+ei+kuulu+väkivallan+käyttö,+islamiin+kuuluu.>>
Tämä+on+tärkeä+pointti.+Maailman+kaikista+terroriteoista+muslimit+tekevät+99%.+Laitan+alle+linkin+erinomaiseen+Messiaanisen+juutalaisen,+Michael+Brownin+artikkelin,+jossa+hän+käsittelee+tätä+surmatyötä.
https://www.christianpost.com/voice/new-zealand-mosque-massacre-how-should-we-respond.html
Artikkelissa+hän+tuomitsee+jyrkästi+tällaisen+veriteon.+Hän+kirjoittaa+tällaisen+olleet+sairaan+ja++pahan+ihmisen+rikos.+Rikollinen+ei+ole+osa+mitään+järjestäytynyttä++muslimi-vastaista+tai+maahanmuuttajavastaista+salaliittoa.+Erinomainen+artikkeli.+joka+kannattaa+lukea.
19.03.2019 09:53
Ai.+Onko+tällä+uudella+vaimolla+Putinin+kanssa+jo+noin+iso+lapsi?
https://www.youtube.com/watch?v=B8hiiU2467s
Ai.+Tässä+löytyi+CNN:n+video+Putinin+jutusta+jo+vuodelta+-13!
https://www.youtube.com/watch?v=TzPUDJLoJeA
Tuon+videon+lopussa+mainittiin,+että+joku+Moskovalainen+lehti+oli+tuolloin+(aiemmin)+kirjoittanut,+että+Putin+aikoo+erota+vaimostaan+ja+naida+nuoren+neitosen.+Ja+tämän+uutisen+jälkeen+tuota+lehteä+ei+enää+ollut.+Tällä+tavalla+siis+naapurissa.+Paremmin+tunnemme+Trumpin+kuin+Putinin.
18.03.2019 21:23
Lisäys+edelliseen.+Tässä+täydellinen+neuvostohenkinen+video+Putinista.
https://www.youtube.com/watch?v=-TXBxxPAtb0
18.03.2019 19:54
84 / 305