Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Läkintävaksi70
profiilit
Läkintävaksi70
Läkintävaksi70
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
84
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Osa+tuosta+kudosnesteestä+voi+olla+sulavista+tikeistä+johtuvaa.+Muista+suihkutella+ja+rasvailla.+Jos+kipeä+ja+punoittava+niin+käy+näyttämässä,+jos+tulehtunut+niin+saat+siihen+antibiootit.+Näin+näkemättä+mahdoton+sanoa+et+onko+normaalia+haava-alueen+punoitusta+vai+tulehdusta.+Tulehtunut+haava+on+myös+lämmin.
Toipuminen+on+yksilöllistä,+mutta+kyllä+viikon+sisään+haava+pitäis+olla+siinä+kunnossa+et+housut+pystyy+pukemaan+päälle.+Lenkkiä+kannattaa+vielä+odottaa,+sellainen+3+vk+leikkauksesta.
04.11.2017 19:38
Kuulostaa+entistä+enemmän+eturauhasen+tulehdukselta.+Kipu+on+siis+molemmissa+kiveksissä?+Eturauhasen+tulehdukseen+kuuluu+se+et+kipu+alkaa+pikkuhiljaa.+Kiveksenkiertyminen+aiheuttaa+voimakkaan+kivun+joka+alkaa+yhtäkkiä.
Kokeile+lämpöä,+mutta+älä+pohdi+liian+kauaa.+Käynti+lääkärissä+ei+ole+paha+juttu+ja+sitten+saat+varmuuden+mikä+vaiva+on+kyseessä!
04.11.2017 19:28
Onko+kipu+kiveksissä+säteilevää?+Luetun+perusteella+tuo+kuulostaa+ärtyneeltä/tulehtuneelta+eturauhaselta.+Lämpö+ja+tulehduskipulääkkeitä+auttavat+asiaan.+Lääkäri+usein+suosittelee+lämpimiä+kylpyjä/lämpötyynyjä+sekä+masturbointia+(+eturauhanenhan+tuottaa+osan+spermasta).+Lääkäri+voi+myös+määrätä+pitkän+antibioottikuurin.++Itse+kävisin+tuosta+vaivasta+syksyisin+kun+ilmat+viilenevät,+itsensä+lämpimänä+pitäminen+auttaa+ja+ehkäisee.
Mikäli+sulla+ei+ennen+ole+ollut+ko+oireita+ja+se+ei+mene+muutamassa+päivässä+ohi+esim+lämmön+avulla,+kannattaa+käydä+lääkärissä.+Eikä+siellä+tarvi+ujostella!
03.11.2017 21:05
Siis+virtsaputken+suu+ei+punoita+eikä+ole+kipeä?+Itse+seurailisin+tilannetta+hetken+aikaa+ja+jos+asia+vaivaa+mieltä+tai+kohouma+muuttuu+punaiseksi+niin+kävisin+näyttämässä+lääkärille.
03.11.2017 20:59
Kyllä+se+tarkoittaa+koon+vaihtelua,+mikä+on+tietyissä+rajoissa+normaalia.+Mikäli+esim+elimistö+valmistaa+runsaasti+trombosootteja+,+saattaa+joukossa+olla+kookkaampiakin+yksilöitä.+Mikäli+sitten+ollaan+arvon+alarajalle,+saattaa+joukossa+olla+normia+pienempiä+yksilöitä,
03.11.2017 20:24
Valmistuin+lääkintävahtimestari-sairaankuljettajaksi+1991+ja+hierojaksi+1993+eli+siitä+asti+tehty+töitä.+Tällä+hetkellä+päätyönä+olen+ensiavussa+töissä+ja+teen+hierontakeikkoja+viikottain.+Eli+tältä+pohjalta+täällä+:)
31.10.2017 23:49
En+ymmärrä+miksi+koulutettu+hieroja+ei+hieroisi+pakaroita?++Itse+hieron+sekä+työskentelen+ensi-avussa.+Kummassakin+työssä+on+aivan+sana+onko+asiakkaana+mies+vai+nainen.+Me+jotka+tehdään+tätä+työksemme+ei+ajatella+mitään+seksuaalista+eikä+muutakaan+kun+työskentelemme.
Eli+turhat+fantasiat+romukoppaan+ja+hierontaan!
31.10.2017 23:27
Itse+oman+eturauhasen+hieronta+on+lähes+mahdotonta.+Oikeaoppisen+hieronnan+voi+tehdä+siihen+kouluttautunut+henkilö.+Videoiden+pohjalta+voi+sitä+myös+yrittää,+ei+siitä+vahinkoa+ole.+Itse+kun+sitä+opiskelin+niin+täytyy+sanoa+että+eturauhasen+löytäminen+on+se+vaikein+asia.
31.10.2017 21:08
Hieronnasta+on+myös+apua+esim+eturauhasen+tulehdukseen+sekä+liikakasvuun.+Eli+huvi+ja+hyöty+samalla
31.10.2017 21:05
Upea+juttu,+siis+et+pääsit+leikkausjonoon!++Tsemppiä+leikkaukseen+ja+toipumiseen.
31.10.2017 17:13
Toimii,+itse+opiskelin+genitaalihierontaa+ulkomailla+ja+se+todella+tepsii+erektio-ongelmiin+useimmilla.+Samalla+niinkuin+sivutuotteena+se+myös+jonkin+verran+vaikuttaa+penikseen+kokoon,+kun+sitä+kannattavat+lihakset+rentoutuvat.+Aikaisemmin+mainittu+uv-hoito+ja+hieronta+myös+toimivia!
31.10.2017 16:54
Moikka,+vieläkö+etsit+hierojaa?
31.10.2017 16:42
Luulen+ettei+chat-lääkäri+voi+myöntää+reseptiä+verkkokeskustelun+pohjalta,+ainakaan+ensimmäistä+reseptiä.+Ei+kun+vastaanotolle+!
28.10.2017 11:34
Eikä+sitä+sidettä+tarvi+pitää+kuin+eka+vuorokausi,+imee+lähinnä+tihkuvan+veren+ja+pitää+haava-alueen+kuivana
28.10.2017 11:32
Kyllä+ilman+teippiäkin+pärjää,+kun+varoo+ettei+ompeleet+pääse+tarttumaan+ekojen+päivien+aikana+mihinkään.
28.10.2017 11:30
Kipulääkkeitä+kannattaa+syödä+nyt+aluksi+säännöllisesti,+jotta+kipua+ei+pääse+edes+tulemaan.+Burana+on+myös+tulehduskipulääke,+jossa+siis+annos+tulehdusta+poistavaa+ainetta.
Tsemppiä+toipumiseen!
27.10.2017 23:59
Haavateipin+tehtävä+on+suojata+haavaa+ja+ompeleita.+Totta+on+et+kun+haavateippi+kastuu+niin+se+irtoaa.+Hymyilyttää+vähän+kun+meidän+sairaalan+hoito-ohjeessa+kerrotaan+et+haavateipin+voi+kuivata+hiustenkuivaajalla+ja+se+tarttuu+sitten+taas+:D
27.10.2017 23:56
On,+ole+tyytyväinen+peniksestäsi.+Eli+nou+hätä!
25.10.2017 12:31
Mononukleoosi+eli+pusutauti+leviää+syljen+välityksellä,+siitä+ehkä+tuo+nimi.+Suurin+osa+meistä+on+sairastanut+sen+ennen+5.+ikävuotta,+jolloin+sille+tulee+immuuniksi.++Tauti+ei+leviä+helposti+eli+todennäköisesti+et+saa+sitä+tavatessasi+sairastunutta.+Aikuisella+oireet+ovat+paljon+voimakkaammat+kuin+lapsella,+lapsella+se+on+kuin+mikä+tahansa+kuumetauti.
24.10.2017 23:33
Onko+haava-alue+punoittava+ja+lämmin?+Mikäli+punoittaa,+on+kipeä,+märkii,+suosittelen+lääkärissä+käyntiä,+tarvitset+todennäköisesti+antibiootit.
23.10.2017 22:38
4 / 5