Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3554
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuli+tässä+mieleen+Sannin+lyriikat:
"Keräilen+mustelmia
Saan+sulta+niitä
Kun+käännyt+pois+niin+haluun+sua+vaan+enemmän"
"En+lankee+enää+edes+kännissä+ja+läpällä
Mut+baarin+jälkeen+yllättää+taas+kumma+ikävä
Kiustataan+toisiamme,+ei+pistetä+vastaan
Kuka+nyt+kieltäisi+leikkimästä+lempi+lastaan
Sun+kaa+oon+enemmän+elossa+ku+koskaan"
Oisko+siinä+taas+nainen+tuntenut+olevansa+enemmän+"elossa"
26.02.2019 09:45
No+en+voi+enää+muuta+sanoa+kuin,+että+sinulla+on+oikeus+mielipiteeseesi.
25.02.2019 22:05
Aika+harva+perusmies+on+kiinnostunut+vesijumpasta+ja+kulttuurista.+Matkailusta+ehkä+useampi,+jos+se+matkailu+ei+tarkoita+kulttuurimatkoja+euroopan+kaupunkeihin
25.02.2019 16:00
Meinasin+sanoa,+että+miesparka,+kun+on++pikkulapsia,+mutta+se+on+ilmeisesti+ollut+harras+toive.
25.02.2019 15:55
Voi+olla+varattu.+Varatuilla+on+harvoin+sopivaa+hetkeä.
25.02.2019 14:36
Olen+kyllä+itse+joskus+feikannut+orgasmin,+kun+en+ole+jaksanut+jyystää.
Vakikumppani+joskus+taas+sanoi+ihan+suoraan,+että+tänään+ei+varmaan+tule+orgasmia.+Hän+ei+halunnut,+että+siitä+hänen+orgasmistaan+tehdään+sellainen+päämäärä,+johon+pyritään+väkisin.
Itse+asiassa+itsekin+olen+joskus+sanonut,+että+voidaan+lopettaa+kesken,+koska+nainen+oli+saanut+jo+monta+kertaa+ja+itsellä+ei+ollut+vielä+lähelläkään+tuleminen+ja+nainen+vaikutti+aika+väsyneeltä.
25.02.2019 14:34
Samaa+mieltä.+Sitä+on+monta+kertaa+elämänsä+aikana+erehtynyt.+Luullut,+että+on+jotakin,+mutta+pettynyt,+koska+kyse+on+ollut+vain+naisen+luontaisesta+tavasta+flirttailla+ja+halusta+kerätä+ihailua.
25.02.2019 14:27
Minusta+tuo+on+aika+tyypillistä+nykynaisien+käyttäytymistä.+Tärmään+jatkuvasti+baarissa+näihin+varattuihinnaisiin,+jotka+nauttivat+saamastaan+huomiosta+osalle+riittää+vaan+tuntea+miesten+kiehnäävän+ympärillä,+iso+osa+antautuu+suutelemaan+kiihkeästi+,+mutta+lähtee+illan+päätteeksi+kotiin+miehen+ja+lasten+luokse+tyytyväisinä+siitä,+että+on+edelleen+haluttu.+Sitten+on+osa,+jotka+saa+kyllä+sänkyynkin+jos+haluaa.
Jos+mies+siis+on+liikkeellä+seksi+mielessä,++suuri,+ellei+suurin+osa+naisista+on+ajantuhlaajia.+Ongelmana+monesti+on,+että+nämä+itsetuntoa+kohottavat+ovat+melko+aktiivisia,+kuten+tuo+sinunkin+tapaus.
25.02.2019 12:29
"Miksi+miehen+täytyisi+saada+määritellä+naista,+toista+ihmistä,+kuin+autoa+että+kelpaako+tuo+minulle?+"
En++oikeastaan+ymmärrä+miksi+ei+.+Arvioihan+miehet+ja+naiset+muutenkin+usein+melko+huolellisesti+potentiaalista+kumppania.+Esimerkiksi+mikä+on+koulutus,+onko+töissä,+millaisissa+töissä,+mitä+harrastaa,+tykkääkö+matkustamisesta,+tykkääkö+lapsista,+lukeeko+kirjoja.
Jossain+olen+maininnutkin+kahdesta+naisystävästäni+(siis+kavereita)+sinkkuja+ja+etsivät+parisuhdetta.+Toinen+jätti+juuri+miehen+kanssa+tapailut+kahteen+kertaan,+koska+mies+ei+ollut+ikinä+asunut+yhdessä+naisen+kanssa.+Toinen+taas+tapaili+jonkin+aikaa+miestä,+ja+samalla+pohti,+tuleekohan+parisuhde+onnistumaan,+juurikin+samasta+syystä.
En+siis+mitenkään+näe+että+miesten+kiinnostus+naisen+pari-/+panosuhteisiin+juurikaan+poikkeaisi+asiasta.
Netistä+löytyy+tietoa+useammastakin+tutkimuksesta,+jotka+osoittavat,+että+ennen+avioliittoa+seksinsä+aloittaneilla+avioeron+todennäköisyys+on+suurempi+kuin+neitsyinä+naimisiin+menneillä+ja+todennäköisyys+kasvaa,+mitä+enemmä+n+suhteita+on+ollut.+Yhdessä+tutkimuksessa+oli,+että+miehillä+kumppanien+määrä+ei+juurikaan++korreloi+avioeron+todennäköisyyteen.
Koska+postaukset,+joissa+on+linkkejä+hyvin+usein+poistetaan+täältä,+en+laita+linkkejä,+mutta+jos+googlaat+vaikkapa+"pre+martial+sex+and+divorces,"+löydät+noita.
25.02.2019 11:34
No+noiden+välinen+suhde+vaihtelee+hyvin+parisuhteeta+riippuen.+Monille+riittää+pelkkä+kiintymyskin.
24.02.2019 18:41
Minä+olen+saanut+vain+asiallista+kohtelua+viranomaisten+kanssa+asioidessa.
24.02.2019 18:38
Joo+en+mäkään+menisi.
Tuohon+varsinaiseen+asiaan.
Itse+en+ainakaan++hakeudu+keskustelemaan+ex+puolison+tai+hänen+uuden+kumppanin+kanssa+ollenkaan+ta+jos+on+ns.+tervehtimiskierros,+niin+tervehdin+juuri+kuten+muitakin.
Eli+suhtaudun+siis+hyvin+neutraalisti+kuten+ihmiseen,+joka+on+epäkiinnostava.
24.02.2019 18:35
Kyllä+kuvat+ovat+ilmoituksen+tärkein+osanen.+Monesti+muuta+profiilia+ruvetaan+katomaan+vasta+kuvien+jälkeen.
Itse+pitäisin+ideaalina+3-5+kuvaa.,+joista+ainakin+yksi+kasvokuva++ja+yksi+kokovartalokuva.
24.02.2019 17:28
Epäilen+,+ettei+onnista.+Ne+ei+ole+yleensä+kuvattomat+kokemattomat+miehet,+jotka+pystyy+naisille+vaatimuksia+asettamaan,+mutta+eihän+sitä+koskaan+tiedä.
24.02.2019 17:22
Tunnen+pari+juuri+tuohon+ikään+mahtuvaa+sinkkunaista,+jotka+toivovat+kovasti+perhettä+ja+joita+voisi+jopa+jollain+tavalla+kuvata+epätoivoisiksi.++En+usko+heidän+käyttäytymisen+kuitenkaan+olevan+tuollaista.
Ainakin+toisen+käytöksessä+epätoivoisuus+näkyy+ja+kuuluu+enemmän+siinä,+että+hän+siirtyy+hyvin+nopeasti+seuraavaan+treffikumppaniin,+jos+tuntuu,+että+miehestä+ei+ole+parisuhteeseen+ja+perhettä+perustamaan.+Toisella+epätoivoisuuus+on+ehkä+enemmän+surua+tyyliin,+että+näinkö+tässä+sitten+kävi.
24.02.2019 17:13
Yökerho+löytää+helpommin+hiton.
24.02.2019 14:45
Samaa+meinasin+sanoa
24.02.2019 14:40
Ai+kamalaa+kun+nainen+pitää+itseään+vain+rahanhankintavälineenä.
24.02.2019 11:16
Minusta+yllä+oleva+ei+ole+ristiriidassa+mitä+tuossa+sanoin.
Tottakai+mielestäni+pitää+sanoa,+jos++mies+edelleen+juo+tai+tekee+aktiivisesti+rikoksia+(vaikkapa+välittää+huumeita+)+jos+se+kuitenkin+on+taakse+jäänyttä+elämää,+niin+minun+maailmassani+nuo+ovat+hyvinkin+verrannollisia.+Samalla+tavoin+minusta+naisen+pitää+kysymättäkin+kertoa,+jos+haluaa+edelleen+panna+muidenkin+miesten+kanssa.
"Jos+taas+mies+on+rikollinen+tai+alkoholisti,+se+takuulla+tulee+häiritsemään+mahdollista+parisuhdetta.+"+
Toistan+saman.+Jos+rikollisuus,+akoholismi+tai+kullikaruselli+ovat+edelleen+ajankohtaisia,+iin+kaikista+pitäisi+informoida+sitä+henkilöä,+jonka+kanssa+on+ryhtymässä+parisuhteeseen.+Muussa+tapauksessa+pitäisi+olla+avoin+kysyttäessä.+Tietenkin+reiluinta+olisi,+jos+noita+vihjaisi+muutenkin,+mutta+jotenkin+ymmärrän,+että+ei+ehdoin+tahdoin+tuo+tuollaisia+asioita+elämästään+esille.
Minusta+on+raivostuttavaa,+että+miehen+oikeutta+omiin+tunteisiin+yritetään+jatkuvasti+kieltää+kertomalla,+että+on+loosereiden+hommaa+miettiä+naisen+menneisyyttä.++Se+on+monille+miehille+todella+tärkeää+ja+on+myös+ihan+loogista+haluta+tietää,+että+jos+nainen+on+kovin+huomiohakuinen,+voi+hänellä+olla+suurempi+vaara+hakea+huomiota+myös+muilta+miehiltä,+samalla+tavalla+kuin+alkoholistilla+on+vaara+sortua+juomaan.
24.02.2019 11:15
Niin+palatakseni+vielä+aiheeseen,+uskon,+että+tämäkin+palsta+on+monille+jonkinlaista+toista+todellisuutta+ja+mahdollisuutta+ilmaista+ajatuksia,+joita+ei+välttämättä+livenä+pysty+tai+uskalla+ilmaista.
Itsellä+joskus+palsta+oli+apuna+avioerosta+toipumiseen.
24.02.2019 10:49
124 / 178