Aivan hirveetä paskaa oon yrittäny vuosia. Otetaan nyt esimerkkinä vaikka tinderit hotornotit badoot suomi24 treffit ja muut sovellukset.
Tuntuu että suurin osa siellä ei näe minkään näköistä vaivaa kumppanin löytämiseen eikä ota miehiä edes tosissaan. Olisi kiva löytää profiili josa on hyvin selkee kuva ja kunnon esittelyteksti ja muutenkin sellainen profiili että näkee että siihen on panostettu ja halutaan löytää se kumppani. Sitten alotettas keskustelu ja homma lähtis luistaan. Nähtäis kasvotusten ja liikkeelle lähtis onnellinen parisuhde. Mutta ei tällaisia ei ole tai jos on niin liian tiukoilla äärimmäisillä vaatimuksilla.
Sen sijaan sivustot on täynnä profiileja joisa on parin lauseen esittelyteksti josa ehkä kerrotaan pituus ja paino ja että on ihan kiva ja huumorintajunen ja ettii kivaa miestä. Sit on kuvana sellanen mahollisimman nopeeta webkameralla otettu tai kännykällä peilin edessä otettu. Joskus otettu vielä niin että kasvoista näkyy vain puolet tai aivan liian läheltä. Siten että näkee et profiili on tehty mahollisimman vähällä vaivalla ja mahollisimman paskalla asenteella. Ei vastata viesteihin koskaan tai saatetaan jutella päivä pari ja sitten loppuu yhtäkkiä vastaukset. Ja joskus on käyny niinki että kuvasa on ihan hyvän näkönen nainen ja sitku nähdään vaikka kahvilassa niin huomaa että se profiilikuva on itseasiassa otettu viisi vuotta sitten aikana jollon jakso vielä edes hivenen pitää huolta itsestään. Yleensä samat naiset löytyy kaikilta sivuilta samoilla kuvilla. Kerran pidin pari kolme vuotta taukoo ja kokeilin uudestaan niin sieltä löytyi paljon täysin samoja profiileja samoilla tiedoilla kuin kolme vuotta sitten.
En tiedä onko itsellä vain huono tuuri mutta en ole rehellisesti löytänyt kertaakaan netistä sellaista naista joka olisi jollain lailla omantyylinen. Olen harkinnut että lopetan lopullisesti ja tulkoon vastaan oikeassa elämässä jos on tullakseen.
Naisten etsintä netistä
35
<50
Vastaukset
- tältätämänäyttäänyt
Minä olen jäämässä nyt yksin eläjäksi miespuolisena,huomasin kun katsoin jotain sivustoa niin tälläiset on vaatimukset.
• Mies on sujut menneisyytensä kanssa
• Tuo työn vastapainoksi seuraa ja vipinää elämään
• On koulutettu
• ”Rentoa… En renttua”
• Pitää itsestään huolta
• On sosiaalinen ja elämänmyönteinen
• Urheilullinen
• Pitkä
• Loppuelämän parisuhde haussa
• Romanttinen
Tätä naiset eivät halua:
• Ei kaljakuppiloissa viihtyvää
• Ei pelkkä kotihiiri, vaan pitää jaksaa myös mennä
• Ei saa olla ”jäykkis”
Yli 50-vuotiaat naiset hakevat puolestaan yleisimmin profiileissaan tällaisia asioita mainittuna:
• Miehen tulee olla omiilla jaloillaan seisova
• Pitää matkailusta
• Tulee seuraksi kulttuuririentoihin
• On aidosti vapaa
• On rehellinen, luotettava, uskollinen ja huumorintajuinen
• Tasavertainen kumppani
• ”Alkoholia kohtuudella, ei tupakkaa”
• Puhuu ja pussaa
Kyllähän tilanne on se, etten tosiaan tule riippumaan missään palstoilla ,siinähän jäävät vanhoiksi piioiksi minun puolesta vaatimuksineen,ei kuulkaa nappaa yhtään.Tämä netti ym aikakausi luo täysin vääristyneen tilanteen,katsokaa ympärillenne kun yksinäiset naiset jäävät oikeasti yksin ja syy on paljolti oma,vaatimus taso hirvittävä.Ja leikitteleekö ne vielä?
Minä en tuohon asemaan tule luomaan itseäni,se on alhaista jos sanon hieman tökerösti,että ollaan vähän kuin karjamarkkinoilla ja väkisin pitäs sitten luoda jotain jossa kumpikin taistelee ja luo vain niitä parhaimpia ominaisuuksiaan toiselle kirjoittamalla.Suomi lienee aloittajan kertoman mukaan melkoisen onneton maa siltä osin,että vuosi kausia ihmiset joutuu roikkumaan ja katsomaan samoja pällejä joka kerta ja vielä kuulema erisivuistoilta samat vanhat naamat.
Ei jumankauta sentään että on pieni ja kuppanen maa,onko ne naiset pikkuisen nirsoja ja ukot vätyksiä,kyllä minä sanon että on tää merkillistä,tietokoneaikana vuosisotalla riiputaan etsimässä jotain mikä on ehkä kuvitteellista.
Taitaa olla todellisuus niin että ne parhaimat suhteet luodaan kumminkin nuoruuden voimissaan eli alle 25 vuotiaana,sen jälkeen tilanne on katasrofi molemmille osapuolille.Tuo "kotihiiri"-asia on kyllä semmonen, että se on vaan hyvä, että osaa olla kotona rauhassa.
En pistäis naisena (jos olisin treffimarkkinoilla) pahakseni.
Yhdessä kotoilu on laatuaikaa tämmöisessä kiireen repimässä yhteiskunnassa. Mutta ehkä maalaiset ja kaupunkilaiset näkevät tämän eri lailla.
Pienet reissut on ok, mutta jos pitäis alituiseen ihmisen rampata iltaviihteellä, ni itekään tykkäis..- kjhyghjgjk
Yogamies kirjoitti:
Samaa meinasin sanoa
Ja minä. Kulttuuririennot nyt voi hoitaa naispuolisten ystävien kanssa, mutta muuten ihan kohtuulliset vaatimukset.
Huomannut kanssa, jos etsimällä etsii niin ei sitä oikein löydä. Olihan siellä ihan hyviäkin profiileja ja pari kertaa tuli treffeilläkin käytyä. Jäi kuitenkin siihen ensimmäiseen kertaan. Arvostan kanssa jos toinen kertoo että ei kiinnosta tai ei natsaa toisen mielestä. Ei jää arvailun varaan asiat. Netissä on tietysti helppoa jättää vastaamatta viestiin, koska ei tarvitse toista nähdä ollenkaan, yllättävän moni harrastaa sitä.
Kyllä se osuu kohdalle sitten kun ei kummemmin etsiskele luulisin, spontaanisti kolahtaa. Harrastuksen parista tai kun käy jossain itselle mielenkiintoisissa paikoissa. Niin ainakin saman henkistä porukkaa sitten liikkuu samoissa paikoissa.- tältätämänäyttäänyt
Siis mitä ? ettäkö " Netissä on tietysti helppoa jättää vastaamatta viestiin, koska ei tarvitse toista nähdä ollenkaan, yllättävän moni harrastaa sitä. "
Siis ymmänkö oikein? sinä paat viestin jollekkin ja toinen ei vastaa niinkö?
Ei hemmetti,sinäkö ja muut etsitte kirjekaveria? ei kai kenenkään ole pakko vastata toiselle jos on erehtynyt kirjoittamaan ja kuvittelee jo kaikenlaista,hä?
Miehet ne kaikkea kuvittelee,sehän voi olla jo yksistään ulkonäkö joka naisia mielytä,niin pitäskö heidän sitten kirjoittaa miehelle vielä,ei per-kele sentään,mikä kirjoitus pakko,se on kulkaa sellainen juttu ,jos se ei heti natsaa niin peli on siinä,siinä ei todennäköissti synny mitään jos puoliväkisin aletaan jauhaa pas-kaa.Mua oikein riepoo tämä sinkkukuvio,kummatkin ollaan vätyksiä naiset ja miehet.
Löytyykö yhtään rehellistä joka kertoo negatiivisiä asioita niiden hyvien seassa,pikkuisen alan epäilemään,ootteko törmänneet niihin kertomuksiin,eli rehellisyyteen. Olisin sitä mieltä, että netistä etsimisen voisi jättää, ja kohdata oikeita ihmisiä.
Nettitreffit ovat kuin se kuuluisa sika säkissä.
Esim. mulla sattui kerran sellainen tilanne, että lounasravintola oli tikaten täynnä, ja ei siinä kellään ollu mahdollisuutta omassa pöydässään yksin istua: Fiksu ja filmaattinen herra sitten tarjoutui lounaskaverikseni, ja jo niin pienessä hetkessä saimme hyvät jutun juuret -vahingossa-.
Hän oli lääkäri, joka oli tullut luennoimaan ko. kaupunkiin ja ehdin esitellä ja kertoa kaupungista vaikka mitä, ja kuin hauskasti koko tilanne meni.
Ei siinä tarvitse raketit lennellä eikä tapahtua erikoisshowta kun ihmisiin tutustuu! :Dtältätämänäyttäänyt kirjoitti:
Siis mitä ? ettäkö " Netissä on tietysti helppoa jättää vastaamatta viestiin, koska ei tarvitse toista nähdä ollenkaan, yllättävän moni harrastaa sitä. "
Siis ymmänkö oikein? sinä paat viestin jollekkin ja toinen ei vastaa niinkö?
Ei hemmetti,sinäkö ja muut etsitte kirjekaveria? ei kai kenenkään ole pakko vastata toiselle jos on erehtynyt kirjoittamaan ja kuvittelee jo kaikenlaista,hä?
Miehet ne kaikkea kuvittelee,sehän voi olla jo yksistään ulkonäkö joka naisia mielytä,niin pitäskö heidän sitten kirjoittaa miehelle vielä,ei per-kele sentään,mikä kirjoitus pakko,se on kulkaa sellainen juttu ,jos se ei heti natsaa niin peli on siinä,siinä ei todennäköissti synny mitään jos puoliväkisin aletaan jauhaa pas-kaa.Mua oikein riepoo tämä sinkkukuvio,kummatkin ollaan vätyksiä naiset ja miehet.
Löytyykö yhtään rehellistä joka kertoo negatiivisiä asioita niiden hyvien seassa,pikkuisen alan epäilemään,ootteko törmänneet niihin kertomuksiin,eli rehellisyyteen.Eipä sitä ole pakko vastata toiselle mitään. Mielestäni on kohteliasta sanoa vaikka pelkästään "Ei kiinnosta" kuin ignoorata toinen täysin. Enkä "kuvittele jo kaikennäköstä". Totesin vain että on helppoa olla vastaamatta. Hyväksyn tietysti jos toista ei kiinnosta, ei siinä mitään. Ei ne kemiat todellakaan aina kohtaa.
- tältätämänäyttäänyt
No kysyn sitten rehellisen vastauksen,että kuinkas siinä sitten kävi? etenikö mihinkään suuntaan niin että tapasitte uudestaan?
Saanko arvata?se jäi siihen pöytään ne tarinat.
Kumpikaan ei kyenyt tekemään aloitetta pidemmälle,olenko täysin väärässä?Se kun pitäs oikeassa elämässä toimia eikä kysellä titteleitä,sillä kun ei ole virkaa todelliseen suhteeseen vaan kyseessä on aina sisäinen henkilö eli luonne ja ulkoinen olemus.
Naiset saattavat siis kuvittelen näin ei ole siis välttämättä totta,mutta he saattavat kuvitella odottavan elämänsä prinssiä ja loputtomiin käsittämättä iän tuomaa karsintageenia,eli ulkomuoto rapistuu kaikilla meillä,niin miehilläkin,suurimmalla osalla lienee hampaatkin melkoiset jos on kaksisia.
No saadaanko vastaus kuinka kävi kun ruoka hetki oli vietetty ja makoisia juttuja väänetty.
Anteeksi vielä kaikille erittäin suorapuheisuuteni,mutta jos asioita ei läväytä suoraan tiskiin niin ei vie kaus. misspönttöuuni kirjoitti:
Olisin sitä mieltä, että netistä etsimisen voisi jättää, ja kohdata oikeita ihmisiä.
Esim. mulla sattui kerran sellainen tilanne, että lounasravintola oli tikaten täynnä, ja ei siinä kellään ollu mahdollisuutta omassa pöydässään yksin istua: Fiksu ja filmaattinen herra sitten tarjoutui lounaskaverikseni, ja jo niin pienessä hetkessä saimme hyvät jutun juuret -vahingossa-.
Hän oli lääkäri, joka oli tullut luennoimaan ko. kaupunkiin ja ehdin esitellä ja kertoa kaupungista vaikka mitä, ja kuin hauskasti koko tilanne meni.
Ei siinä tarvitse raketit lennellä eikä tapahtua erikoisshowta kun ihmisiin tutustuu! :DNäinhän se on. Ei tule tosin käytyä juurikaan ravintoloissa ja baareissa vieläkin vähemmän. Askartelukursseja voisi ruveta taas käymään, jos ei muuta niin oppii taas tekemään uutta. :)
- äidin.pelokkaat.kullat
misspönttöuuni kirjoitti:
Olisin sitä mieltä, että netistä etsimisen voisi jättää, ja kohdata oikeita ihmisiä.
Ei siinä tarvitse raketit lennellä eikä tapahtua erikoisshowta kun ihmisiin tutustuu! :D"Ei siinä tarvitse raketit lennellä eikä tapahtua erikoisshowta kun ihmisiin tutustuu! :D "
Ei tarvitsekaan, en itsekään näe siinä mitään ihmeellistä että käydään kahvilla tai syömässä mutta useimmat naiset..maailmanlopun paikka tavata vieras ihminen. Vaatii viikkojen tutustumisen ensin, mutta selittyy sillä että deittisivuilla on ne pelokkaat ylijäämänaiset, suuri osa vuosikausia samasta syystä.
- Viinamies
Olen aina sanonut että netistä naista ei löydy. Ihan turhaa hommaa ja siihen voi mennä kymmeniä vuosia kun pääset treffeille. Nainen löytyy yökerhosta satatuhattakertaa helpommin. Yökerhossa pääset heti juttelee ja tutustumaan naiseen. Se nainen on heti siinä edessäsi ja tietää minkänäköinen olet. Siinä voi nopeasti tehdä vaikutuksen ja naiset odottaa että mies tekee aloitteen. Ei naiset mene sinne yökerhoon huvikseen istumaan vaan ne menee elämään sosiaalista elämää, tapaamaan ihmisiä eli miehiä. Naiset yhtä lailla etsivät kumppania ja odottavat että mies tekee aloitteen. Montako naista olet löytänyt selvinpäin netistä tai muualta?
- Voilöytää
Aina voi käydä toisinkin. Löysin oman kumppanini suomi24 treffien kautta. Ensin kirjoiteltiin ja viestiteltiin, sitten soiteltiin. Tuntui, että kun vähän oppi toista tuntemaan, niin haluaa tavata ja että toinen on yhtä tosissaan. Sitten tavattiin ja se tuntui heti ekasta tapaamisesta lähtien molemmista jotenkin oikealta. Nyt ollaan oltu yhdessä jo pitkään ja rakastuneita, joten joskus voi käydä näinkin. Älä menetä toivoasi!
- tältätämänäyttäänyt
Onneksi olkoon teille,tuo on kuin olisi tähtiin kirjoittettu .
Eikö naisten tulisi olla topakampia jos kerran halutaan kumppania? miehet roikuu ja itkee milloin missäkin ja naiset riutuu yksin,no mitä tästä seuraa?
Mies lähtee kapakkaan tai vastaavaan 50% varmuudella kun on nähnyt tämän pelin ettei se etene vaikka enkelin kielellä kirjoittaisi tai puhuisi. - 5354354354
Löysin myös elämäni miehen s24 treffipalstalta. Mies oli siellä 2 viikkoa, itse 4 vuotta!! Just juhlittiin sitä, että ollaan oltu puoli vuotta kihloissa. En tyytynyt sellaiseen, kenestä "vaan pidän."
- tältätämänäyttäänyt
Hei nytpä minä löysin hyvän jutun tai hyvän ja hyvän.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201808202201138936?utm_source=e-kontakti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=suosittelu_kontekstuaalinen&utm_content=aiheesta-muualla&_ga=2.203816400.1318893667.1550998606-1731402451.1550998605
Eli tämmöstä kerrotaan.........
"Tutustuminen loppuu kuin seinään
Naisten työkysymykset Juho koki suurimmaksi osaksi niin, että naiset utelivat hänen palkkaansa.
- Juttelu loppuu kuin seinään kun mainitsee olevansa ”vain” myyjä. Myös koulutuksesta kysyminen on yleistä ja jos koulutustaso ei ole vaaditulla tasolla, päättyy juttelu siihen. Matkustelusta kysyminen on aika yleistä. Huomasin monesti, että mielenkiinto lopahti vastapuolella, kun kerroin, etten ole juuri matkustellut.
Juholle kumppanin koulutuksella, työllä tai työttömyydellä ei ole väliä.
"- Jos toisen ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava ja hyvä olla, niin eikö se ole tärkeämpää kuin se, minkälainen koulupaperi tai työsopimus laatikon pohjalla makaa?"
-Eli tämä menttaaliteetti onkin muuttunut,ja naiset havittelevat kuuta taivaalta,siinä jäävät sitten kyllä vanhoiksi piioiksi.
Hän kertoo.....
"Mukavaa ja maanläheistä ihmistä vaikea löytää
Juhosta tuntuu, että tavallisen miehen on nykyään hyvin vaikea löytää mukavaa ja maanläheistä naista.
- Suuri syy on tämä nykyajan pinnallisuus, johon törmää melkein päivittäin sosiaalisessa mediassa ja lehtien sivuilla. Ihmiset puhuvat vain rahasta ja hienoista glamour-matkoista. Elämä on kuin elokuvaa. Moni ihannoi tällaista elämäntyyliä. En usko, että ongelma on pelkästään miesten. Uskon, että naisillakin on vaikea löytää mukavaa kumppania, vaikka naiset saavat paljon enemmän huomiota deittipalveluissa."- Pillujen--asiantuntija
Noh olen tuota sanonut että tavis juhot ei naisille kelpaa koska se ruminkin nainen haluaa komean top 10 miehen joka on insinööri tai toimitusjohtaja. Suomessa on puoli miljoonaa miestä jotka eivät kelpaa naisille vaikka nainen itse olisi siivooja tai työtön. Raha ja ulkonäkö määrittelee saako mies naisen vai ei.
- puumat-
"Tutustuminen loppuu kuin seinään
Naisten työkysymykset Juho koki suurimmaksi osaksi niin, että naiset utelivat hänen palkkaansa."
Tuo on normaalia naisilta. Yhdenkin naisen profiilissa s.24,lla lukee että "minusta saisit hyvän kumppanin" Miten sen ottaa. Tätä naista kiinnosti ainoastaan se mitä teen työkseni ja kun en ollutkaan johtotehtävissä, loppui kiinnostus. Nainen itse oli "vain" 56v 162cm sihteeri eli jokaisen miehen haluttu kohde, ehkä omasta mielestään.
"Hyvää kumppania" kiinnosti vain se paljonko tienaa. - Nainen39vee
Mikä nyt sitten on "mahdoton kriteeri"? Mitä sitten muka saiis haluta, vai eikö mitään kriteereitä saisi olla?
Tuossa artikkelissa joku kritisoi esimerkiksi tällaista: ""Olethan AMK/YO-tutkinnon suorittanut, harrastat urheilua säännöllisesti, olet omillasi toimeentuleva ja huolehdit itsestäsi, pidät hauskasta huumorista..."" Mutta ei minusta tässä sinänsä mitään kauhean nirsoa ole. Moni korkeasti koulutettu hakee myös korkeasti koulutettua, ja kyllähän aika moni matalasti koulutettu myös jättää väliin tohtoriksi väitelleen henkilön (tällaisestakin olen kuullut). Se on sitten eri asia, onko koulutustaso sinänsä hyvä kriteeri, mutta ei se mikään mahdoton kriteeri ole - aika monella kun sitä koulutusta kuitenkin on. Samoin jos itsekin on liikunallinen, ei minusta ole mitenkään käsittämätöntä, että haluaa samaa kumppanilta. Olen itse nähnyt kun vähän ylipainoinen mieshenkilö heivasi tinderissä vasemmalle naisia, joiden profiilissa luki, että nämä harrastavat urheilua - hän kun ei halunnut mitään kauhean sporttista, kun ei itsekään sellainen ollut. Ihmiset usein hakevat samanhenkistä kumppania.
Artikkelissa kysyttiin: "Jos toisen ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava ja hyvä olla, niin eikö se ole tärkeämpää kuin se, minkälainen koulupaperi tai työsopimus laatikon pohjalla makaa?" Tottakai. Mutta onkohan noille miehille koskaan käynyt mielessä se, että jos juttelu tyssää ammattiin, ei se juttelu kauhean sujuvaa ole ehkä ollut muutenkaan. Jotkut ihmiset toki lopettavat jutun alkuunsa tällaisista syistä, mutta jos keskustelu etenee nihkeästi ja ollaan sellaisella "mitä teet työksesi" -tasolla, ei välttämättä vielä olla päästy tilanteeseen, jossa viihdyttäisiin. Toisen seurassa viihtyminen kun tarkoittaa sitä, että ihan oikeasti syntyy KESKUSTELUA.
Toki sitten ihmisillä on eri kriteerit. Joku haluaa sitä koulutusta kumppanilta, joku toinen ei.
Ja mitä matkusteluun tulee, niin kai se aika ymmärrettävää on, että jos toinen tykkää matkustella paljon ja toinen ei, saattaa olla ettei tämä kumppani mene jatkoon, jos samanhenkisiäkin löytyy. Moni kuitenkin haluaisi matkustella kumppaninsakin kanssa. Ja koska matkustushaluisiakin miehiä löytyy, niin miksi pitäisi väen vängällä ottaa joku sellainen, jonka kanssa tämä ei yhtään osu yksiin? Eihän tuossa tutustumisvaiheessa vielä olla ihastuneita, joten kyllä silloin etsitään sellaista, jonka kanssa edes tuntuisi siltä, että jutusta voisi tulla jotain. Ja usein se tunne, että siitä voisi tulla jotain, syntyy juuri silloin, kun tuntuu, että on paljon yhteisiä asioita, kun synkkaa hyvin ja juttelu sujuu.
Millaisia kriteereitä teidän mielestänne sitten saisi olla? Nainen39vee kirjoitti:
Mikä nyt sitten on "mahdoton kriteeri"? Mitä sitten muka saiis haluta, vai eikö mitään kriteereitä saisi olla?
Tuossa artikkelissa joku kritisoi esimerkiksi tällaista: ""Olethan AMK/YO-tutkinnon suorittanut, harrastat urheilua säännöllisesti, olet omillasi toimeentuleva ja huolehdit itsestäsi, pidät hauskasta huumorista..."" Mutta ei minusta tässä sinänsä mitään kauhean nirsoa ole. Moni korkeasti koulutettu hakee myös korkeasti koulutettua, ja kyllähän aika moni matalasti koulutettu myös jättää väliin tohtoriksi väitelleen henkilön (tällaisestakin olen kuullut). Se on sitten eri asia, onko koulutustaso sinänsä hyvä kriteeri, mutta ei se mikään mahdoton kriteeri ole - aika monella kun sitä koulutusta kuitenkin on. Samoin jos itsekin on liikunallinen, ei minusta ole mitenkään käsittämätöntä, että haluaa samaa kumppanilta. Olen itse nähnyt kun vähän ylipainoinen mieshenkilö heivasi tinderissä vasemmalle naisia, joiden profiilissa luki, että nämä harrastavat urheilua - hän kun ei halunnut mitään kauhean sporttista, kun ei itsekään sellainen ollut. Ihmiset usein hakevat samanhenkistä kumppania.
Artikkelissa kysyttiin: "Jos toisen ihmisen kanssa viihtyy ja on mukava ja hyvä olla, niin eikö se ole tärkeämpää kuin se, minkälainen koulupaperi tai työsopimus laatikon pohjalla makaa?" Tottakai. Mutta onkohan noille miehille koskaan käynyt mielessä se, että jos juttelu tyssää ammattiin, ei se juttelu kauhean sujuvaa ole ehkä ollut muutenkaan. Jotkut ihmiset toki lopettavat jutun alkuunsa tällaisista syistä, mutta jos keskustelu etenee nihkeästi ja ollaan sellaisella "mitä teet työksesi" -tasolla, ei välttämättä vielä olla päästy tilanteeseen, jossa viihdyttäisiin. Toisen seurassa viihtyminen kun tarkoittaa sitä, että ihan oikeasti syntyy KESKUSTELUA.
Toki sitten ihmisillä on eri kriteerit. Joku haluaa sitä koulutusta kumppanilta, joku toinen ei.
Ja mitä matkusteluun tulee, niin kai se aika ymmärrettävää on, että jos toinen tykkää matkustella paljon ja toinen ei, saattaa olla ettei tämä kumppani mene jatkoon, jos samanhenkisiäkin löytyy. Moni kuitenkin haluaisi matkustella kumppaninsakin kanssa. Ja koska matkustushaluisiakin miehiä löytyy, niin miksi pitäisi väen vängällä ottaa joku sellainen, jonka kanssa tämä ei yhtään osu yksiin? Eihän tuossa tutustumisvaiheessa vielä olla ihastuneita, joten kyllä silloin etsitään sellaista, jonka kanssa edes tuntuisi siltä, että jutusta voisi tulla jotain. Ja usein se tunne, että siitä voisi tulla jotain, syntyy juuri silloin, kun tuntuu, että on paljon yhteisiä asioita, kun synkkaa hyvin ja juttelu sujuu.
Millaisia kriteereitä teidän mielestänne sitten saisi olla?No ei varmasti ätmien mielestä naisilla saisi olla oikein mitään kriteereitä miesten suhteen, sillä heidän mielestä naisten pitäisi aina vaan kelpuuttaa niitä työttömiä ätmejä, jotka eivät ole viitsineet edes töitä elämässään tehdä sen naisettomuutensa takia.
- tältätämänäyttäänyt
Vaikuttaa nuo deittailu sivustot nyt melkoisilta,pitäskö teidän miesten lähteä sieltä eli älytä poistua?
Se on kun kilpajuoksua ja sitten saa henkisesti turpaansa kun yrittää luoda netin kautta jotain tai vaivaako se tosiaan nykyään noiden naisten utopistiset haaveet että heiltä jää elämä elämättä kun he tosiaan kuvittelevat ihan huimia.
Minun puolesta jäävät kuvittelemaan,minä en suostu siihen riviin nousemaan että valkataan se ykkönen jos on mitä edes valkata,udellaan titteleitä,no jos nyt sanon suoraan niin usein miten pikku pomot on mul-kuimpia ihmisiä yhteiskunnassa,näiden kanssa on vaikeaa tulla toimeen suhteessa,sama se on lukeneillakin melko monesti.
Se on tämä nykyaika josta ei ole seurannut välttämättä mitään hyvää edes tällä seurustelu puolella,vaan on kääntynyt itseään vastaan. - Aisurimies-
En ole koskaan netistä etsinyt naisia. Ihan turhaa hommaa. Olen seurustellut 4 kertaa naisia löysin baarista ja yhden kaverin bileistä. Nykyisen kumppanin löysin tavallaan baarista, ulko musiikki tapahtumasta jossa oli baari.
- wanhaämmä
Kokeilin aikoinaan kuukauden tai pari ja uskoin siitä. Kiinnostaviin kumppaniehdokkaisiin kannattaa tutustua jossain muualla kuin netissä.
- nuorempaa-
Naistako etsit netistä?
- macynhaamu
Ehkäpä ettimällä ei mitään läydäkään, se tulee eteen kun on tullakseen...vaikka netissä. :)
Kloks, se kolahtaa kohilleen kun on kolahtaakseen. - Kiltti-mies
Kumma juttu että jokainen jännämies murhaaja tässä maassa ovat parisuhteessa olleet tai ovat edelleen. Mie skun kertoo olleensa vankilassa niin saa heti kymmeniä vastauksia naisilta.
Kerran meinaan kokeilin ja laitin profiiliin että olen ollut vankilassa niin sain 40 viestiä naisilta.- siitäjohtuu
Älä puhu paskaa. Jännämiehet eivät jumita himassa netissä roikkuen, siksi saavat naisia.
- ikihhj
Olen tutustunut naisiin, siis niihin joista pidempi suhde:
- opiskelujen kautta
- kaljabaarissa
- lounaspaikassa
- tuttujen kautta
Minkäänlaiset nettitreffit eivät ole johtaneet mihinkään. Ei myöskään yökerhojen yhden illan jutut.- viinamies
Eiköhän ne opiskelutututkin ole syntyneet niin että ollaan opiskelijabileissä juotu viinaa. Lounaspaikassakin on taidettu olla vähän humalassa.
- ikihhj
viinamies kirjoitti:
Eiköhän ne opiskelutututkin ole syntyneet niin että ollaan opiskelijabileissä juotu viinaa. Lounaspaikassakin on taidettu olla vähän humalassa.
Opiskelututun tapasin järjestötoiminnan johdosta ensikerran ja sitten olin kieltämättä bileissä hänen kanssaan, mutta itse selvin päin (hänkin ehkä niin).
Lounalla työaikaan ja tietenkin selvin päin. Siitä se pisin suhde ja avoliitto tuli aikanaan.
Kaljabaarissa tietty kännissä reippaasti. :)
- Valintakysymystuokin
Treffipalveluitten käytön ymmärtäminen on oman päänsisäinen juttu.
Opettele sisäistämään se, tai kiukkua ja pety. - Viinamies
Jos joisit viinaa ja kävisit yökerhoissa niin tapaisit naisia ihan heti. Netissä et koskaan tapaa naisia.
Jos ne on kirjoitettu kuten työilmoitukset niin kannattaa niitä tutkia samalla tavalla. Kyllähän niissä voi olla ihan joustovaraakin vaikka olisi vaatimukset esitetty numeroina. Jos 45v-nainen hakee 25-27 vuotiasta miestä niin yli kolmekymppisen on varmaan syytä jättää väliin mutta jos olet täyttänyt 28 askettäin niin voihan kirjoittaa että "vaikka olen sinulle yli-ikäinen niin voidaanko leikkiä että näin ilmoituksesi jo joulukuussa jolloin olin vielä 27." Tai jos haettava miehen paino on 82.4-84.7 kg niin voi sanoa että "koska kehuit olevasi hyvä kokki niin eiköhän tuo 700g saada lisättyä massaani jolloin olisin toivomassasi mitoissa."
Ainahan ei ole mittoja määritelty mutta jos toinen nainen on 187 cm ilman korkoja ja toinen 163 koroilla niin niin voi miettiä kummalle 175 cm miehen kannattaa vastata jos toiveissa on pitkä mies. (tiedän, ei kummallekaan koska on liian lyhyt)
Muutenhan listat on yleensä aika ympäripyöreitä ja enemmän kysymyksiä kuin vastauksia aiheuttavia. Urheilullinen; kuinka paljon pitää olla mitalleja kaapissa jotta kelpaa vai riittääkö ihan liikunnallinen elämäntapa. Riittääkö kultturellin titteliin jos viime vuonna kävi katsomasa elokuvan 9. komppania sekä oli Popedan keikalla vai pitääkö olla frakki jotta voidaan käydä baletissa ja jousimusiikkispektaakkeleissa.
Eli jos muuten kiiinnostaa niin ei muuta kuin pyytää tarkennuksia.
Eri asia sitten on mitä silmällä pitäen nuo vaaatimukset on esitetty. Esimerkiksi tuo koulutus tai työ; enpä äkkiä muista että siitä olisi taloudellisessa mielessä tehty numeroa mutta kyllä siitä on tehty pari kertaa lyömäase. Kun on tullut kyse töistä niin nainen on ihan selkeästi ruvennut käyttämään alan termistöä kuten puhuisi työkaverilleen näyttäen sitä kautta mikä olisi paikkani parisuhteessa. Kyse ei ollut positiivisesta dominoinnista eli ei ollut toiveita päästä käsiraudoissa sängynpäätyyn vaan henkisen koron alle jättämisestä.
Koska kahvia oli vielä reilusti kupissa en jatkanut matkaa vaan yritin kääntää keskustelun enemmän työviihtyvyyden ja työyhteisön toimivuuden suuntaan. On myönnettävä että naisen vastatessa tähän kysymykseen kehuen omaa asemaansa organisaatiokaaviossa aloin laskemaan mielessäni paljonko mulla menee jalkalistaa olohuoneeseen ja mistä kannattaa ostaa, sillä jos ei tajua että minua kiinnostaa toisen työstä enemmän se epävirallisen organisaation toiminta niin antaa olla.
Sanoisin että ei kannata luovuttaa, mitä useammalta suunnalta yrittää niin sitä laajemmalta alueelta kerää myös pettymyksiä jolloin epäonnistumisista tulee arkea ja sehän nyt sujuu kuin itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282015Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561268Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801085Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804