Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olet+ensiksi+pois+tunnin,+sitten+5,+sitten+päivän,+sitten+viikon,+jne.+Jos+muutosta+ei+tule,+niin+et+enää+palaa.
12.07.2018 09:28
Ja+tyypillisesti+siinä+taas+esitetään+suomalainen+mies+jotenkin+vähä-älyisenä+luotaantyöntävänä+hahmona.
Miettikää+mikä+meteli+taas+syntyisi+jos+osat+vaihtuisivat.+Pojan+tilalla+olisi+reilusti+ylipainoinen+hölmö+suomalaistyttö++ja+mies+olisi+vaikkapa+italialainen+komistus.
12.07.2018 09:22
Luepa+siimputuksen+määritelmä+uudestaan.+Se+ei+ole+mikään+porukkarangaistus,+vaan+alistamista.
"Simputus+eli+simputtaminen+on+yleensä+sopimattomana+ja+tuomittavana+pidettyä+toimintaa,+jossa+joku+käyttää+valtaa+toista+ihmistä+kohtaan+alistamalla+tätä"
En+siis+kannata+simputusta.+Joukkorangaistukset+voivat+sen+sijaan+puoltaa+paikkaansa+joissain+tapauksissa.+Sekään+ei+taida+tehota,+koska+suomalaiset+miehet+ovat+niin+paskahousuista+sakkia.++Armeijassahan+on+tosiaan+tarkoitus+opettaa+toimimaan+ryhmässä+ja+pistämään+typeryyksien+tekijät+kuriin.
Kuitenkin,+jos+esim+linja-.autossa+joku+öykkäröi,+ovat+suomalaiset+miehet+yleensä+kusi+sukassa+hiljaa,+eivätkä+mene+puolustamaan+öykkäröinnin+kohteeksi+joutunutta.+Naiset+saattavat+mennä,+puhumattakaan,+jos+kohteena+on+joku+matu,+on++niskassa+koko+yhteisö+pian.
12.07.2018 09:18
Kun+kommentoi+henkilöä,+eikä+itse+asiaa,+kertoo+se+kommentoijasta,+sen,+että+hän+tuntee+olevansa+"heikoilla+jäillä"+ja+yrittää+henkilöhyökkäyksellä+kääntää+huomion+pois+itse+asiasta.
12.07.2018 09:05
Eihön+sitä+tarvitse+olla+bi-seksuali+voidakseenharrastaa+seksiä+miehen+kanssa,+kuten+ei+tarvitse+rakastaa+esineitä,+jos+harrastaa+seksiä+tekotussun+kanssa.++Tuon+tyyppisessä++jutussa+toinen+mies+on+vain+väline.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/201702152200071071_lz.shtml
11.07.2018 14:50
Sama+asia.+Olen+sössinyt+monta+paikkaa+elämässäni,+koska+kasvatukseni+ja+hienotunteisuuteni+estävät+suorat+ehdotukset+tai+kiinnikäymiset.
11.07.2018 14:37
super-atm+-+miehen+kanssa+samaa+mieltä
Jos+netti-ilmoituksessa+lukee,+että+etsitään+akateemista+ihmistä,+niin+sitä+etsitään+juurikin+sen+statuksen+vuoksi.++Tietotekniikan+diplomi-insinööri+on+ajatusmaailmaltaan+ihan+yhtä+lähellä++tai+kaukana+folkloristiikan+lukijaa+kuin+vaikkapa+sairaanhoitaja.+Enemmän+ajatusmaailmaan+vaikuttaa+koulutusala+kuin+koulutuksen+aste.
Vaikka+itse+harrastan+lajia+x+intohimoisesti,+en+odota+että+kumppanini+harrastaisi.+Kunhan+vaan+antaa+minun+harrastaa,
11.07.2018 14:33
Tottakai++ulkomuoto+vaikuttaa.+Tietysti+ikä+ja+esim+synnytykset+jo+tuovat+omat+muutoksensa,+mutta+reipas+lihominen+myös.
Uskon,+että+jos+parisuhde+on+kunnossa+ei+muutama+kilo++(siis+muutama,+ei+15)+suhteeseen+vaikuta,+mutta+kun+kiloja+alkaa+tulla+paljon,+ja+mahdollisesti+lihakset+samalla+menettävät+kimmoisuuttaan+voi+yhteisvaikutus+olla+tuhoisa.
Mutta+kuten+aloittaja+sanoo,++kilot+eivät+yleensä+tule+yksin,+vaan+sitten+alkaa+itsesyytökset,+kateus+muita+kohtaan,+syyttelyt+toisen+nipottamisesta+ruuan+suhteen,+rajoitteet+esim+umarannalle+tulosta,+kysymykset+"rakastatko+mua+vielä,+kun+olen+näin+lihava!+tai+"sä+vaan+haluut+niitä+hoikkeliineja"
Maailma+on+vielä+siinä+mielessä+epäreilu+naisia+kohtaan,+että+naisten+kohdalla+iän+tuomia+merkkejä+siedetään+huonommin+ja+raskaus+ja+imetys+runtelevat+naisen+vartaloa,+ja+jopa+ylipainoa+pidetään+hyväksyttävämpänä+miehillä+kuin+naisilla.
11.07.2018 14:17
Niin+siitähän+tässä+oli+alumperin+kyse.+Miksi+naiset+pukeutuvat+kuin+ilotytöt,+paljastavasti+ja+provosoivasti.
luulen+tietäväni+vastauksen.+Narsisminsa+takia+naiset+haluavat+miehiltä+ihailua++ja+olla+miesten+silmissä+himottavia+hinnalla+millä+hyvänsä.
11.07.2018 14:05
Jos+tämä+pitää+paikkansa,+niin+huoleni+on+aiheeton.+Yritän+varmistaa+asian+jostain+vielä.
11.07.2018 14:00
Totta,+senhän+voisi+varmaan+ottaa+irti.+Hyvä+idea.+Kas+kun+en+itse+tullut+ajatelleeksi+:-D
10.07.2018 15:47
Kuvailetko,+mikä+tekee+sinusta+nuorekkaan?
10.07.2018 15:46
Kyllä+se+vain+niin+on,+että+suurin+osa+naisista+(ja+miehistä+)+arvostaa+kumppanissa+huumorintajua.+Hyvä+huumorintaju+kompensoi+jopa+muita+huonoja+ominaisuuksia.
10.07.2018 15:43
Ihmisillä+on+eri+asioita,+mitä+arvostavat+toisessa.+Sinulla+on+ulkonäkö.
Ei+sinulla+taida+olla+muuta+vaihtoehtoa,+kuin+ottaa+asia+puheeksi+miehesi+kanssa+ja+selostaa+tilanne.+Erilaiset+halvat+heitot+eivät+ole+hyvä+keino.
10.07.2018 15:39
Mitenb+tuo+modeemi+estää+vettä+jäätymästä?+Mökki+on+saaressa,++joten+sinne+pääsy+on+vaikeaa,
10.07.2018 15:35
Kyllä+tuollainen+ainakin+minuun+sopii+ja+monet+asiat+ovat+itsestäänselvyyksiä.+Ainoa,+mitä+epäröin+on+tuo+antelias.+Tarkoitatko,+että+mies+pitää+tarkkaa+taloutta+muusta,+mutta+pitää+olla+valmis+antamaan+sinulle+rahaa?
Varmaan+sopii+moneen+muuhunkin+mieheen+siksi,+että+monet+ovat+suhteellisia+ja+ihminen+on+huono++arvioimaan+itseään.
Uskoisin,+että+lähes+kaikki+miehet+kokevat+itsensä+huumorintajuiseksi+ja+empaattisiakin+useimmat+kokevat+olevansa.
KAIKKI+pitävät+hyvästä+ruuasta,+mutta+jollekin+se+merkitsee+pizzaa+ja+toiselle+rapuillallista.
jne.
10.07.2018 15:33
Tarkoitin+siis+taivolta+tulevaa+säiliötä,+joka+säätelee+pumpun+käyntiä.
10.07.2018 15:13
-+Tottakai+lapset+saa+tulla+omilla+avaimillaan+kotiinsa+koska+tahansa.+Siksihän+heillä+avaimet+on.+Se+on+normaalia+ja+toivottavaa.
-+On+myös+normaalia,+että+lapset+haluavat+rahaa+ja+kyytejä.
-+Lapset+harvemmin+kohtelevat+kunnioittavasti+ketään,+jonka+ovat+tunteneet++vähänkään+pidempään
10.07.2018 13:22
Jatkat+edelleen+asian+vääristelyä+tahallasi.
"Ja+sinäkö+menet+sinne+viikon+verran+käytetyissä+kalsareissa,+kulahtaneissa+verkkareissa+ja+vielä+kulahtaneemmasa+t-paidassa?"
En+tietenkään+mene,+koska+en+liiku+verkkareissa,+kuin+urheillessani,+vaihdan+kalsarit+joka+päivä+ja+kulahtanutta+T-paitaa+käytän+vain++esim+remppahommia+tehdessäni.
Viihteelle+saatan+kuitenkin+mennä+ihan+hyvin+samassa+asussa+kuin+töihin.
10.07.2018 09:15
Niin,+en+ymmärrä+tuota+rajatarkastusten+pelkoa.+Itse+olen+ollut+lapsena+70-80-luvulla+useilla+autolomilla+vanhempieni+kanssa+keskieuroopassa,+eivätkä+nuo+rajatarkastukset+mitenkään+ylivoimaisia+olleet.
Jos+rajatarkastusten+avulla+saataisiin+laitonta+siirtolaisuutta+ja+kansainvälistä+rikollisuutta+kuriin,+niin+olisin+valmis+näyttämään+passiani+rajaviranomaiselle+tai+automaatille+matkustaessani.
Se+mitä+en+toivo+on,+että+tavaroiden+liikkuvuuteen+tulevat+vanhat+muodollisuudet+takaisin.
09.07.2018 16:46
155 / 178