Onko tämä parisuhde, vai mikä?

xcgfddcgt

Parisuhteet ovat haastavia, kyllä. Joskus on hankalia aikoja, uskon tämänkin..En vaan meinaa jaksaa, mieheni kamppailee ja on ärtynyt. Hän on ollut todella erikoinen vuoden ajan. Takana kymmenen vuotta tuttavuutta. Ketuttaa tämä potaska, vai mitä tää onkaan?!?

6

806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koitajaksaa

Ihastunut toiseen? Kokee sut lähinnä haittatekijänä. Eroa! En keksi muuta ohjetta.

• 77yhu

Eiköhän sen miehen tehtävä ole erota kun vierasta mieli tekee.

• xcgfddgt

Näin saattaa olla, ei myönnä mitään. Valittaa työstressiä, taitaa olla tavallinen syy. Onko todellinen vai tekosyy, en tiedä...Tosi oudoksi muuttunut elämämme, mies tekee kotitöitä ja viihtyy kotona. Ei ole kiinnostunut meistä, eikä minusta. Lukee tai on kännykällään. Ennen oli läheisyyttä, muutaman kerran torjunut minut. Robottimaisesti joskus halaa, seksi loppui kokonaan puoli vuotta sitten, kääk! Monimutkaista, mutta kai tää etenee johonkin suuntaan, toivottavasti. Kiitos tsemeistä!

• Seksin loppuminen on kyllä harvoin merkki toisesta naisesta.

Ärtymys voi olla merkki sadasta muustakin syystä.

• ei.esine

Sinuna laittautuisin sieväksi ja menisin tyttöjen kanssa ulkoilemaan ,seuraisit sitten rupeaako oma muija kiinnostamaan vai onko edelleen välipitämätön sinun suhteesi.
      Ehkä olette urautuneet vuosien aikana ja miehesi pitää sinua jo kalustoon kuuluvana hänen on aika saada herätys.

• oopettaja

Eikö ole eroaminen tullut mieleen, vai miksi roikut?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      85
      3408
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2837
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2356
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2251
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2226
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2103
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2057
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1954
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      112
      1914
    Aihe