Vapaa kuvaus

Aloituksia

31

Kommenttia

920

1. en+ole+hellari.+tee+sinä+parannus+tuosta+hellarimiehittelystäsi!
  2. Jätte+bra
  3. No+hyvä+:)Jeesus+ei+Raamatussa+kehota+viettämään+joulua,+eikä+Jeesus+syntynyt+jouluna,+joten+adventtikalenterit+ovat+valhetta.+Jouluun+liittyy+myös+se+valhe+että+joillekkin+lapsille+valhetellaan+että+joulupukki+on+olemassa+vaikka+ei+ole.Ei+lapsille+eikä+kellekkään+saa+valhetella.Itse+olen+Jeesuksen+uskossa+enkä+vietä+joulua+koska+Herrani+ja+Vapahtajani+Jeesus+Kristus+ei+ole+kehottanut+viettämään+syntymäpäiväänsä+vaan+mm+julistamaan+evankeliumia+kaikille+kansoille.+Ns.+"jouluevankeliumi"+ei+ole+evankeliumi+vaan+evankeliumin+voi+julistaa+esim+näinOlemme+kaikki+syntisiä+ja+Jumalan+kirkkautta+vailla.Jos+kuolet+synneissäsi,+joudut+ijankaikkiseen+kadotukseen.Tee+siis+parannus+ja+ota+uskossa+vastaan+Jeesus+Kristus+Herraksesi+ja+Vapahtajaksesi+niin+sinusta+tulee+Jumalan+lapsi+ja+saat+ijankaikkisen+elämän.+Seuraa+Jeesusta+Pyhässä+Hengessä+ja+totuudessa..+Jumalan+Sanaa+lukemalla+selviää+että+monet+ihmisten+niin+sanotut+kristilliset+tavat+ovat+vain+ihmisten+itse+keksimiä+perinteitä+kuten+joulu,+pääsiäinen,+juhannus.+Eivät+ne+ole+mitään+raamatullisia+juhlia,+ei+Raamatussa+ole+kehotusta+viettää+pääsiäistäkään+Uudessa+Liitossa.Itselleni+joulu+ja+muut+punaisella+merkityt+päivät+kalenterissa+ovat+tuikitavallisia+päiviä+kuten+kaikki+muutkin+päivät.+Jeesus+Kristus+on+sama+tänään+eilen+ja+ijankaikkisesti+eli+jokainen+päivä+voi+olla+pelastuksen+päivä+niille+joille+Jumala+on+antanut+etsikkoajan+eli+he+voivat+silloin+tulla+uskoon.Jos+olet+jo+uskossa+niin+rukoile+ja+kysele+Herralta+totuus+kaikesta.+Hän+kyllä+kertoo+totuuden+joulustakin