Huomenna on perjantai

Viinamies

Ja se tarkoittaa että pitää juoda viinaa että saa naisia. Te nysvät ette sitä vieläkään tajua vaikka olette yksin olleet kymmeniä vuosia.

14

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinamies

      Kohta aletaan juomaan pohjia että ollaan pelikunnossa kun lähdetään yökerhoon tapaamaan naisia. Kun bailaustaidot on kunnossa ei naisten tapaamisessa ole ongelmia.

      Vain viinaa juomalla ja yökerhossa bailaamalla voi tavata kumppanin.

      • pöhnänhaju

        Vedät pohjia 10 tuntia ennen pelihetkeä?

        Kauanko on tuolla menolla sitten yhdyntäkestävyys klo 02 la-aamuna? Veikkaan ettei kovinkaan pitkä..


      • pöhnänhaju kirjoitti:

        Vedät pohjia 10 tuntia ennen pelihetkeä?

        Kauanko on tuolla menolla sitten yhdyntäkestävyys klo 02 la-aamuna? Veikkaan ettei kovinkaan pitkä..

        Mä olen joskus kokeillut hommaa miljoonan richterin kännissä klo 3 yöllä eikä siitä oikein mitään tule kun ei jaksa. Niin miksei hommaa voi suosiolla siirtää vaikka kuudella tunnilla eteenpäin?


      • Viinamies
        pöhnänhaju kirjoitti:

        Vedät pohjia 10 tuntia ennen pelihetkeä?

        Kauanko on tuolla menolla sitten yhdyntäkestävyys klo 02 la-aamuna? Veikkaan ettei kovinkaan pitkä..

        Ei seksiä harrasteta yöllä kolmen aikaan vaan illalla kahdeksalta saunan jälkeen. Sen jälkeen jatketaan ryyppäämistä. Jos menee yökerhoon niin ei siellä olla niin kännissä ettei seiso.


      • jakokoajankännissä
        Viinamies kirjoitti:

        Ei seksiä harrasteta yöllä kolmen aikaan vaan illalla kahdeksalta saunan jälkeen. Sen jälkeen jatketaan ryyppäämistä. Jos menee yökerhoon niin ei siellä olla niin kännissä ettei seiso.

        Ensin vedät vakipanoa ja sen jälkeen lähet baariin/yökerhoon ettii uutta lihaa samalle illalle?


    • ei juomarit eikä huorintekijät peri taivasten valtakuntaa

      tee siis parannus ja ota uskossa vastaan Jeesus Herraksesi ja Vapahtajaksesi niin sinusta tulee Jumalan lapsi ja saat ijankaikkisen elämän

      älä mene huorinteossasi ja juoppoudessasi ikuiseen helvettiin

    • mazy
      • Teknodonna

        Mjoo

        Kammottava biisi. Ensinnäkään alussa ei tullut ylinopeussakkoja, ja liikennettä oli aivan liian vähän. Sitten kiemurreltiin irti jostain, ja kuvioon ilmestyi sormia napsauttamalla wallaf, jolla oli jotain sormusasiaa. Sitten vähän otettiin bäkkiä ja lopulta semisoviteltiin.

        Vittu mikä matka. Oikea trippi.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Kammottava biisi. Ensinnäkään alussa ei tullut ylinopeussakkoja, ja liikennettä oli aivan liian vähän. Sitten kiemurreltiin irti jostain, ja kuvioon ilmestyi sormia napsauttamalla wallaf, jolla oli jotain sormusasiaa. Sitten vähän otettiin bäkkiä ja lopulta semisoviteltiin.

        Vittu mikä matka. Oikea trippi.

        (Naurua)

        Elä narise siinnä. Hyvä se oli...🤣


    • Viinamies

      Kävin viinakaupassa ja siellä oli isot jonot kun ihmise osti viinaa pikkujouluihin. Kolmen tunnin päästä lähden myös pikkujouluihin, saunatila varattuna.

      • Ja tähän toinen ihmettely. Oletteko koskaan nähneet viinapullossa "parasta ennen" päiväystä? No, ok joku muna- tai kermalikööri ei kestä avattuna kovin pitkään, mutta 98% viinakaupan viiniä äreämmistä puteleista on sellaisia, että ne voi huoletta säilyttää pitkiäkin aikoja jopa avattuna. Kierrekorkin voi ruuvata myös kiinni. Vai asuuko teillä joku viinapiru, joka juo viinat pois? Kyllä en ymmärrä tuollaista jonottamista.


      • Viinamies

        Ostin viiniä 4 isoo pulloa pikkujouluihin ja kyllä naiset juo pullot tyhjäksi ennen ilta kymmentä jo. Viinat kyllä säilyy vaikka vuoden, mulla on jääkaapissa viinapullo ollut yli kaks vuotta ja myös yks skumppapullo ollut yli kaks vuotta jonka ostin laivalta huhtikuussa 2016. En niistä skumppapulloista tai viineistä tiedä miten ne säilyy koska ne juodaan yleensäa aika nopiaa.


      • Viinamies kirjoitti:

        Ostin viiniä 4 isoo pulloa pikkujouluihin ja kyllä naiset juo pullot tyhjäksi ennen ilta kymmentä jo. Viinat kyllä säilyy vaikka vuoden, mulla on jääkaapissa viinapullo ollut yli kaks vuotta ja myös yks skumppapullo ollut yli kaks vuotta jonka ostin laivalta huhtikuussa 2016. En niistä skumppapulloista tai viineistä tiedä miten ne säilyy koska ne juodaan yleensäa aika nopiaa.

        Yrittääkö viinamies (atm32) päästä tänään eroon poikuudestaan?


    • Naisystäväperäinen maahanmuutto on tervetullut tuulahdus. niin tasapaksun deittailun rinnalle. Itse 10 vuotta pohjia vedelleenä allekirjoitan viinan ja seksin kävelevän käsikädessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe