Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
GoldenFruit
profiilit
GoldenFruit
GoldenFruit
Vapaa kuvaus
Aloituksia
9
Kommenttia
51
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+vain+rahanahne.+Tulot+Hesarin+mukaan+sata+tonnia+vuodessa.+Mihin+tarvitsee+niin+paljon,+kun+ei+ole+perhettäkään.+Ja+nuokkuu+palveluksissakin+jo,+kun+ilmeisesti+ikä+painaa.
06.03.2021 14:15
Sairastan+itse+kaksisuuntaista+mielialahäiriötä+ja+tunnistin+itseni+kirjoituksistanne.+
Maniassa+ei+paljoa+kiinnosta+muiden+mielipiteet+ja+masennuksessa+sitten+yritetään+parannella+haavoja.+
Jätin+maniassa+7+vuotta+kestäneen+suhteen+ihan+tuosta+vaan.+Ei+ottanut+mies+enää+takaisin+ja+nyt+yritän+kerätä+palasia+kasaan+edelleenkin+vaikka+tapahtuneesta+on+jo+kohta+kaksi+vuotta.+Opin+läksyni.+Lääkkeet+syön+säännöllisesti+ettei+olot+vain+keikahda+maniaan+tai+masennukseen+eikä+tule+tehtyä+tyhmyyksiä.
20.02.2020 16:35
Oletko+vähän+pihalla?+Jossainhan+ne+ihmiset+ovat+töissä,+jos+jossain+kerrostalossa+asuvat.+Tuskin+koko+kerrostalollinen+ihmisiä+ovat+Kelan+/+sossun+varassa.+Eli+kommenttisi+on+typerä.+Tottakai+eri+firmojen+työntekijät+saavat+asua+missä+haluavat.+Samoin+kuin+nuoret.+Eivät+kaikki+ole+epäsiistejä.
18.02.2020 18:59
Olen+työelämässä.+Teen+aivotyöskentelyä+vaativaa+työtä+ja+vuosi+vuodelta+on+vaikeampaa.+
Lääkityksenä+Abilify+30+mg,+Risperidon+2+mg,+Levomepromazine+25+mg+ja+Mirtazapin+15+mg.+Itselleni+hyvä+yhdistelmä+ja+haluan+uskoa,+että+se+toimiikin.+
Arki+on+tasapainoilua.+Yritän+elää+niin+tasaisesti+kuin+mahdollista,+mutta+silti+mielialat+heittelehtivät.+Nukkuun+ja+ylös+samoihin+aikoihin+ja+ruoka+tasaisesti,+ei+baareja,+ei+mitään+kivaa.+Parisuhdettaankaan+en+oikein+uskalla+aloittaa,+jos+sellainen+eteeni+sattuisi,+kun+ei+sekään+varmaan+kestäisi+jatkuvaa+mielialojen+sekamelskaa.
31.01.2020 19:49
Nelisen+vuotta+siihen+meni,+että+löytyi+sopiva+kombinaatio.+Tosin+samalla+piti+saada+muukin+elämä+kuntoon,+joten+rämpiessä+meni+ne+vuodet.+Töissä+tosiaan+kävin+koko+sen+ajan,+mutta+en+oikein+muista+ajasta+mitään.
11.01.2020 09:34
Nykyinen+lääkitys+Abilify+30+mg,+Risperdon+4+mg+ja+Levomepromazine+75+mg.+Sitä+ennen+kokeiluja+suurin+piirtein+kaikilla+mahdollisilla+eri+lääkkeillä+ja+kombinaatioilla.+Nyt+on+hyvä.+
Sairaus+ilmeni+sattumalta+valveutuneen+lääkärin+ansiosta.+Menin+lääkäriin+masennuksen+takia+ja+teki+samalla+maniatestin+ja+siitä+asia+lähti+eteenpäin.
10.01.2020 21:09
Mielialojen+heilahtelu+voi+tuntua+siltä,+että+henkilö+on+epäluotettava.+Seuraa+pidemmän+aikaa+ja+ota+asia+puheeksi.
07.01.2020 09:21
Olen+työelämässä+vaikka+aina+ei+ole+helppoa+olla+siellä.+En+ole+syrjäytynyt+missään+vaiheessa.
07.01.2020 09:20
Mieluummin+töissä,+kuin+kotona+tukien+varassa.
07.01.2020 09:17
Tuleeko+kaksisuuntainen+jostain+vai+onko+olemassa+syntymästä+asti,+mutta+ilmenee+vasta+nuoruusiällä...
29.12.2019 10:48
Kuinkahan+tyhmä+sitä+on+eläkkeelle+päästyään,+jos+syö+näitä+lääkkeitä+sinne+asti,+että+pystyy+töissä+käymään...
29.12.2019 10:46
Elämän+kolhujen+pohtimiseen+ja+niistä+yli+pääsemiseen.
28.12.2019 15:48
On+kuvattu.+Ei+löytynyt+poikkeamia.
28.12.2019 15:46
Kävin+kaksi+vuotta+Kelan+piikkiin+ja+yritän+vielä+saada+sen+yhden+vuoden+käytyä,+jos+Kela+sen+vielä+myöntää.+
Mikä+tuo+sairaanhoitopiiri+juttu+on?+Siitä+en+ole+kuullutkaan.
24.12.2019 15:51
No+se+ei+kyllä+onnistunut.+Ehkä+väärä+terapeutti.
24.12.2019 10:02
No+siellä+on+pari+vuotta+tullut+käytyä.+Ei+sikäli+auttanut,+ettei+ne+lapsuuden+ja+nuoruuden+traumat+sillä+poistu,+että+terapiaan+menee.
23.12.2019 21:30
Itse+olen+ollut+töissä+kaksisuuntaisesta+huolimatta+aina.+Tai+siis+olen+joutunut+manian+takia+osastolle+monta+kertaa,+mutta+olen+aina+pystynyt+ottamaan+lomaa+siihen+tai+palkatonta+vapaata,+ettei+työnantaja+tiedä+edelleenkään+sairaudestani.+Ja+jos+hyvin+menee,+niin+ei+saa+koskaan+tietääkään.
23.12.2019 17:29
No+olisit+sanonut,+että+pakko+päästä+osastolle.+Luulisi+sen+järjestyvän,+kun+sinne+jotkut+joutuvat+ilman+omaa+suostumustaankin.
23.12.2019 17:24
Oli+siitä+apua+silloin,++kun+siellä+kävin,+mutta+jostain+syystä+olen+unohtanut+oppimani.+
Omahoitajani+lässytti+vain+nukkumisesta+ja+lääkkeiden+haittavaikutuksista.+Siellä+en+jaksanut+käydä.
23.12.2019 16:12
Syyllistän+läheisiäni+tästä+koko+sairaudesta,+koska+koen,+että+heidän+tekemisensä+on+laukaissut+tämän+sairauden.+Jos+taas+se+on+omissa+aivoissani+se+vika,+niin+sitten+pitää+lopettaa+se+syyllistäminen.
23.12.2019 16:10
1 / 3