Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

51

1. Ortodoksikummi

Osaako joku sanoa miten löytää vauvalle ortodoksikummi, kun omiin piireihin ei kuulu yhtään ortodoksia? Itse olen toki o
    Ortodoksisuus
    1
    132
  2. Lääkityksen säätö itse?

Lääkitys kunnossa, mutta silti lisääntynyt valoisuus saa mielen kierroksille. Tekee mieli vähentää lääkitystä ja nauttia
    4
    89
  3. Maatiaiskissan hampaiden poisto

Eläinlääkäri kertoi, että seitsemän vuotiaalta maatiaiskissaltani pitäisi poistaa 8 hammasta, koska ovat niin huonossa k
    Kissat
    1
    46
  4. Bichon frise hampaat heiluvat

Eläinlääkäri kertoi, että viisi vuotiaan bichon frise -rotuisen koirani alaetuhampaat heiluvat ja tulisi poistaa. Onko t
    Seurakoirat
    0
    138
  5. Pikkujoulut ja lääkkeet

Syön päivittäin Levomepromatsiinia 25 mg ja Risperidonia 2 mg. Nyt on tulossa työpaikan pikkujoulut ja mietin, että usk
    3
    98
  6. Lääkkeetön elämä vuosien jälkeen

Sain diagnoosin 2015 ja olen siitä lähtien syönyt enemmän ja vähemmän erilaisia lääkkeitä eri yhdistelmillä ja annostuks
    32
    218
  7. Väärä diagnoosiko?

Syön Abilifya, Risperidonia ja Levomepromazinea. Koen oloni hyväksi ja tasaiseksi. Mietinkin nyt, että onko kohdallani t
    27
    532
  8. Onko kaksisuuntaista olemassa

Onko mielestäsi kaksisuuntaista mielialahäiriötä olemassa vai onko kyseessä aina elämäntapahtumien summa, jolloin ei tie
    48
    289
  9. Kuinka nopeasti toisen tulee muuttaa pois?

Asun yhdessä avopuolisoni kokonaan omistamassa asunnossa. Jos hän sanoo, että minun tulee muuttaa pois sieltä, niin kuin
    Suhteen lopettaminen
    2
    372