GoldenFruit
Vapaa kuvaus
Aloituksia
9
Kommenttia
51
Ortodoksikummi
Osaako joku sanoa miten löytää vauvalle ortodoksikummi, kun omiin piireihin ei kuulu yhtään ortodoksia? Itse olen toki o1133Lääkityksen säätö itse?
Lääkitys kunnossa, mutta silti lisääntynyt valoisuus saa mielen kierroksille. Tekee mieli vähentää lääkitystä ja nauttia499Maatiaiskissan hampaiden poisto
Eläinlääkäri kertoi, että seitsemän vuotiaalta maatiaiskissaltani pitäisi poistaa 8 hammasta, koska ovat niin huonossa k147Bichon frise hampaat heiluvat
Eläinlääkäri kertoi, että viisi vuotiaan bichon frise -rotuisen koirani alaetuhampaat heiluvat ja tulisi poistaa. Onko t0138Pikkujoulut ja lääkkeet
Syön päivittäin Levomepromatsiinia 25 mg ja Risperidonia 2 mg. Nyt on tulossa työpaikan pikkujoulut ja mietin, että usk399Lääkkeetön elämä vuosien jälkeen
Sain diagnoosin 2015 ja olen siitä lähtien syönyt enemmän ja vähemmän erilaisia lääkkeitä eri yhdistelmillä ja annostuks32220Väärä diagnoosiko?
Syön Abilifya, Risperidonia ja Levomepromazinea. Koen oloni hyväksi ja tasaiseksi. Mietinkin nyt, että onko kohdallani t27533Onko kaksisuuntaista olemassa
Onko mielestäsi kaksisuuntaista mielialahäiriötä olemassa vai onko kyseessä aina elämäntapahtumien summa, jolloin ei tie48290Kuinka nopeasti toisen tulee muuttaa pois?
Asun yhdessä avopuolisoni kokonaan omistamassa asunnossa. Jos hän sanoo, että minun tulee muuttaa pois sieltä, niin kuin2373