Becc
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
5
Perustetaan bändi
Moikka! Mä oon 15 vuotias tyttö keski-suomesta. Oon jo jonkin aikaa halunnu pistää bändin kasaan mutkun ei jäsenii taho059Ulkomaille lukioon?
Eli siis oon jo pitkään tätä miettinyt mut kysympä nyt vielä jos kellään ois kokemusta tai faktaa. Oon siis puoliksi eng1114Helsingin jäähallille bussilla
Moikka. Nyt helsinkiläisten apua tarviis. Eli siis Jyväskylästä bussilla Helsingin jäähallille olisi tarkotus päästä. Mi174Pistetään bändi kasaan
Moikka! Oon siis teini tyttö keski-suomesta. Oon käynyt laulu tunneilla jo pari vuotta ja ikuinen toive ois perustaa oma895Miten alaikäisenä lennetään yksin
Eli siis 14 vuotias lähdössä Lontooseen yksin. Miten tuo lipun osto toimii, kun vaihtoehtoja on vain että aikuinen johon0135Twenty one pilots keikka seuraa
Moikka! Olen siis ensi vuoden puolella menossa katsomaan tøpia. Ajattelin leiriytyä ulos ehkä päivää paria enne jotta pä1243Lemmikille nimi
Moikka! Etsiskelen tässä undulaateilleni nimiä. Tyttö on turkoosi ja poika on kelta vihreä. Ei tarvitse olla suomalaisi1139Tekijänoikeus musiikissa
Mistä tiedän mitä kappaleita saan käyttää kesäteatterissa esim tansseissa? Onko kaikkiin biiseihin sama laki vai vaihtuu2160