Pistetään bändi kasaan

Moikka! Oon siis teini tyttö keski-suomesta. Oon käynyt laulu tunneilla jo pari vuotta ja ikuinen toive ois perustaa oma bändi. Ois kiva jos päästäis joihkin soittelee aina välillä, ja että halua löytyis. Tyrkyttäjiä siis ois mahtava saada vielä itteni lisäks. Tyylistä en oikeen tiiä, inspis mul on Queen, Courtney hadwin yms. Laittakaa vaikka ig tohon alas niin laitan viestii :) jes jospa tästä tulis jotain...

8

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ECIG

Oon kohta 16 v poika Helsingistä. Oon soittanu kitaraa ja pianoa molempia 11 vuotta, rummut ja bassokin menee. Mulla on aina ollu sama unelma bändin perustamisesta.

• ECIG

Mikä sun ig on?

• Trashy._.fans sieltä saat oikeen

• Pääseekömessiin

Olisi Twisted Pussy hyvä nimi bändille tai Fire Cunts?

• JamesKuusamosta

Tai Majuritsat Helvetistä?

• JamesKuusamosta

Oon 37-vuotias kitaristilupaus. Laulajalle ois nyt tilausta kun entinen siirtyi ajasta ikuisuuteen liian juhlinnan seuraksena. Deathmetalliahan sitä soitellaan, mutta lauletaan suomeksi, ja tää on ikään kuin iskelmän ja deathmetallin yhdistelyä. Mutta tässä on se ero että ite en soita oikeaa kitaraa vaan periaatteessa niinku guitarheroen pelin kautta. Toiseksi vaikeimmalla tasolla oon päässy kaikki kentät läpi.

• Poika14

Mistä kaupungist siis olit?
      Ite 14v poika kouvolast, mul ei hirveesti oo kokemusta, mut intoo ja motii kyl löytyy.

• Mä oon Jyväskylästä, laita kuitenkin viestii trashy._.fans igs nii annan muin oikeen ign ja jutellaa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe