Pistetään bändi kasaan

Moikka! Oon siis teini tyttö keski-suomesta. Oon käynyt laulu tunneilla jo pari vuotta ja ikuinen toive ois perustaa oma bändi. Ois kiva jos päästäis joihkin soittelee aina välillä, ja että halua löytyis. Tyrkyttäjiä siis ois mahtava saada vielä itteni lisäks. Tyylistä en oikeen tiiä, inspis mul on Queen, Courtney hadwin yms. Laittakaa vaikka ig tohon alas niin laitan viestii :) jes jospa tästä tulis jotain...

8

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ECIG

Oon kohta 16 v poika Helsingistä. Oon soittanu kitaraa ja pianoa molempia 11 vuotta, rummut ja bassokin menee. Mulla on aina ollu sama unelma bändin perustamisesta.

• ECIG

Mikä sun ig on?

• Trashy._.fans sieltä saat oikeen

• Pääseekömessiin

Olisi Twisted Pussy hyvä nimi bändille tai Fire Cunts?

• JamesKuusamosta

Tai Majuritsat Helvetistä?

• JamesKuusamosta

Oon 37-vuotias kitaristilupaus. Laulajalle ois nyt tilausta kun entinen siirtyi ajasta ikuisuuteen liian juhlinnan seuraksena. Deathmetalliahan sitä soitellaan, mutta lauletaan suomeksi, ja tää on ikään kuin iskelmän ja deathmetallin yhdistelyä. Mutta tässä on se ero että ite en soita oikeaa kitaraa vaan periaatteessa niinku guitarheroen pelin kautta. Toiseksi vaikeimmalla tasolla oon päässy kaikki kentät läpi.

• Poika14

Mistä kaupungist siis olit?
      Ite 14v poika kouvolast, mul ei hirveesti oo kokemusta, mut intoo ja motii kyl löytyy.

• Mä oon Jyväskylästä, laita kuitenkin viestii trashy._.fans igs nii annan muin oikeen ign ja jutellaa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      151
      4763
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      205
      3984
    3. 212
      3188
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      109
      3049
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      84
      2873
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      125
      1720
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      12
      1625
    8. 61
      1329
    9. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      1176
    10. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      149
      1145
    Aihe