Becc

Aloituksia
8
Kommenttia
5
- Perustetaan bändiMoikka! Mä oon 15 vuotias tyttö keski-suomesta. Oon jo jonkin aikaa halunnu pistää bändin kasaan mutkun ei jäsenii taho0113
- Ulkomaille lukioon?Eli siis oon jo pitkään tätä miettinyt mut kysympä nyt vielä jos kellään ois kokemusta tai faktaa. Oon siis puoliksi eng1169
- Helsingin jäähallille bussillaMoikka. Nyt helsinkiläisten apua tarviis. Eli siis Jyväskylästä bussilla Helsingin jäähallille olisi tarkotus päästä. Mi1125
- Pistetään bändi kasaanMoikka! Oon siis teini tyttö keski-suomesta. Oon käynyt laulu tunneilla jo pari vuotta ja ikuinen toive ois perustaa oma8222
- Miten alaikäisenä lennetään yksinEli siis 14 vuotias lähdössä Lontooseen yksin. Miten tuo lipun osto toimii, kun vaihtoehtoja on vain että aikuinen johon0209
- Twenty one pilots keikka seuraaMoikka! Olen siis ensi vuoden puolella menossa katsomaan tøpia. Ajattelin leiriytyä ulos ehkä päivää paria enne jotta pä1390
- Lemmikille nimiMoikka! Etsiskelen tässä undulaateilleni nimiä. Tyttö on turkoosi ja poika on kelta vihreä. Ei tarvitse olla suomalaisi1290
- Tekijänoikeus musiikissaMistä tiedän mitä kappaleita saan käyttää kesäteatterissa esim tansseissa? Onko kaikkiin biiseihin sama laki vai vaihtuu2227