Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Piston
profiilit
Piston
Piston
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei+sinä!+😊En+halua+painostaa+enkä+mitään+muutakaan.+Haluan+vain+kertoa+oman+mielipiteeni😊.+Pyydän+että+luet+tämän,+vaikka+se+tuntuisikin+vaikealta.+Mutta+et+sä+tässä+mitään+ainakaan+häviä😊.+Elämä+on+suuri+seikkailu.+Sisältää+hyviä+ja+huonoja+asioita.+Mutta+onko+sinusta+joskus+tuntunut+että+kukaan+ei+arvosta+sinua,+ja+elämässä+ei+ole+mitään+määrnpäätä.+Olet+ihminen+joka+haluaa+olla+onnellinen.+Musta+tuntui+just+samalta.+Mutta+löysin+elämälleni+valon.+Määränpään+jota+kohti+kulkea.+Löysin+asian+jonka+luokse+voin+mennä,+vaikka+olen+surullinen.+Löysin+henkilön+jolle+kertoa+ilot+ja+surut.+Olla+oma+itseni.+Ja+henkilön,+joka+RAKASTAA+minua+juuri+sellaisena+kuin+olen.+Kaikkineen+virheineen.+Hän+ei+halua+koskaan+mitään+pahaa+vaan+hän+haluaa+auttaa.+Hän+on+mun+paras+kaveri.+Hän+on+Jeesus+Kristus.+Pyydän+että+lue+raamattua,+vaikka+se+tuntuisikin+oudolta.+Mutta+kun+kirjoitat+nettiin+että+kristillinne+raamattu.+Siltä+löytyy+ohjeita.+Koita.+Koita+pikkuhiljaa+lukea+ja+koittaa.+Et+sä+siinä+mitään+häviä.+Päin+vastoin.+Voit+löytää+onnen.+Ja+itsellesikin+parhaan+kaverin.+Joka+aina+on+tukenasi+ja+rakastaa+sinua!+Siunausta+sinulle+elämään!+😊
18.08.2018 20:13
Kiitos.+Itse+kamppailen+myös+sairauden+kanssa.+Kirjoituksesi+antoi+minulle+voimaa+uskoa+taas+tulevaan.+:)
18.08.2018 19:56
Rukoile!+Vaikka+sinusta+tuntuu+että+olet+pohjalla.+Mutta+voit+siitä+vielä+nousta.+Itsellänikin+on+kokemusta+tuollaisesta,+ja+meinasin+päiväni+lopettaa.+Mutta+usko.+Jos+haluat+tukea+ja+juttuseuraa+vastaa+tähän.+Haluan+tukea+ja+kannustaa+sinua+eteenpäin.+Jeesus+minut+nosti,+ja+tiedän+että+se+on+totta.+Haluan+toivottaa+sinulle+voimia.+Kyllä+se+siitä!
18.08.2018 16:57
1 / 1