Elämän vaikeus

luovutaanko

Mietin elämääni ja ajattelisin, että olen ollut onnekas saatuani elää melko tavallista elämää. Perhe, lapset ja työ. Ensimmäisen kanssa naimisiin ja melkein 30 vuotta yhdessä. Valitettavasti elämään on tullut mukaan jotakin, joka vaikuttaa tähän onneen. Ei uutta suhdetta kummallakaan, mutta jotain puuttuu. Kaikki pitäisi olla hyvin. Keksikää, mikä asia voisi olla.

10

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiolisiehkä

      Kannattanut ensimmäisen kanssa mennä naimisiin.

    • Hei sinä! 😊En halua painostaa enkä mitään muutakaan. Haluan vain kertoa oman mielipiteeni😊. Pyydän että luet tämän, vaikka se tuntuisikin vaikealta. Mutta et sä tässä mitään ainakaan häviä😊. Elämä on suuri seikkailu. Sisältää hyviä ja huonoja asioita. Mutta onko sinusta joskus tuntunut että kukaan ei arvosta sinua, ja elämässä ei ole mitään määrnpäätä. Olet ihminen joka haluaa olla onnellinen. Musta tuntui just samalta. Mutta löysin elämälleni valon. Määränpään jota kohti kulkea. Löysin asian jonka luokse voin mennä, vaikka olen surullinen. Löysin henkilön jolle kertoa ilot ja surut. Olla oma itseni. Ja henkilön, joka RAKASTAA minua juuri sellaisena kuin olen. Kaikkineen virheineen. Hän ei halua koskaan mitään pahaa vaan hän haluaa auttaa. Hän on mun paras kaveri. Hän on Jeesus Kristus. Pyydän että lue raamattua, vaikka se tuntuisikin oudolta. Mutta kun kirjoitat nettiin että kristillinne raamattu. Siltä löytyy ohjeita. Koita. Koita pikkuhiljaa lukea ja koittaa. Et sä siinä mitään häviä. Päin vastoin. Voit löytää onnen. Ja itsellesikin parhaan kaverin. Joka aina on tukenasi ja rakastaa sinua! Siunausta sinulle elämään! 😊

    • Eräs_nainen

      Kun elää vuodesta toiseen saman ihmisen kanssa, kaikki väkisinkin jossain määrin arkipäiväistyy ja toista alkaa pitää ikäänkuin itsestäänselvyytenä. Tämän vuoksi on tärkeää keksiä erilaisia yhteisiä ja ehkä välillä yllättäviäkin kahdenkeskisiä juttuja, joilla pitää suhde "tuoreena" ja ikäänkuin rakastua kumppaniin aina uudelleen. Jos rakkautta löytyy, löytyy se tällä hetkellä puuttuvalta tuntuva asiakin suhteeseenne. Tsemppiä sinulle ja teille molemmille!

      • jokumiesjostai

        Tuo on totta. Noin itsekkin ajattelen ja jos olisin suhteessa niin pyrkisin pitämään sitä vireänä.


      • Eräs_nainen
        jokumiesjostai kirjoitti:

        Tuo on totta. Noin itsekkin ajattelen ja jos olisin suhteessa niin pyrkisin pitämään sitä vireänä.

        Mukavaa kuulla, että ajattelet samoin. :-)


    • Tapoihinsa

      Toiseen voi myös kyllästyä.

    • bbccbb

      Sama täällä. Eipä tuota kannata yksin pohdiskella, puhu puolisollesi. Hänelläkin voi olla samanlaisia tuntemuksia, että jotain puuttuu. Parisuhteessa täytyy pitää yhtä, jotta se sujuisi.

    • nonniiiiiii

      Olen ollut aviossa paljon pidempään ja hissutellut puolison perässä ja selän takana. Siellä on hyvä olla ku kukaan ei uskalla käydä kimppuun😆

    • Päivä.kerrallaan

      Karkoita itsestäänselvyys suhteelta. Ajattele että tämä ihminen ei ole sinun sukulainen vaan täysin vieras ihminen jonka olet rinnallesi halunnut elämää elämään ja jakamaan kanssasi.
      Parisuhde sisältää enemmän. Jos kohtelet häntä väärin hän voi lähteä pois, hän voi sinut jättää ja hän voi pettää. Mutta jos hän ei tee näitä rikkomuksia sinua kohtaan hän rakastaa ja haluaa että suhteenne on hyvä ja toimii, vaikka se arkipäiväistyykin myös hänen puoleltaan. Et ole asian kanssa yksin. Keksikää yhteisiä menoja ja harrastuksia. Elämä arki ei ole aina romanttista, ei intohimoistakaan. Elämän pakettiin kuuluu hyvin monenlaisia päiviä.
      Kaikkia unelmia ei voi toteuttaa ja jotkut unelmat katoaa ja vaikeudet rasittaa. Kun kaikki opitaan käsittelemään, puhumaan ja yritetään yhdessä, parisuhteeseen tulee harmoniaa ja rauhaa jota ei epävakaa ja rauhaton elämä tuo. Rauhaton elämä rassaa usein parisuhdetta, tasapainoinen yhdessä oleminen tuo rauhaa jolloin hermotkin lepää. Ei elämää tarvitse suorittaa, elä sitä.

    • Ihanselvänäkö

      Järkevää pohdintaa.
      Hyvää yötä peeltä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      373
      1382
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1203
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1150
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      154
      983
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      905
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      846
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      770
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      756
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      749
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      163
      618
    Aihe