Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Merkel sanoi oikeastaan, että olemme sodassa !
Venäjältä tulee joka päivä media-hyökkäyksiä meitä kohtaan. Ne rahoittavat avoimesti populisteja ja meidän eurooppalais352Tutkimus... EU-viha perustuu ihmisten alhaiseen elintasoon.
Maksuvaikeudet ja ulosottokierre ja velkakierteestä ulospääseminen muodostaa Euroopan unionin vihaa, mikä korreloituu P1352Onko hyvä jos SDP valitsee tuomarit ?
Euroopan unioni on oikeusvaltio periaatee. Persu johto ja muut pöpilistit ovat valittaneet oikeusvaltio periaatteesta.552Maahanmuuttajat voittavat nyt ... Corona kriisissä !
Vuokranmaksu vaikeutuu halpatyöläisellä ja se joka elää Kela tuilla ei menetä mitään poijat... Se on monelle tyhmälle on052Persuille yksinkertainen kysymys: Onko valtio ensin vai Jumala ?
Onko valtio korkeammalla , kuin jumala ? Luupää persu ymmärsitkö kysymmyksen onko valtio korkeammalla, kuin jumala ? He651EU viha on yksi aihe !
Poliittiset ryhmittymät käyttävät vain yksinkertaisten ihmisten vihaa hyväksi, että itse saisivat rahaa ja valtaa. Ken051Nyt saa persukin kiittää, että raha on EURO !
Nyt saa Persukin panna jalatkin ristiin ja kiittää, että onneksi on EURO. Muuten olisi suomen markkaa tässä rytinässä v1851Nyt Aku Ankat kyselee, että milloin voi taas mennä Eurooppaan ja maailmalle?
Eikö Aku Ankoilla ollutkaan enään kivaa Kommunisti-suomessa? Espanjassa laulettiin, että kotimaani ompi suomi ja niin251Kuinka moni haluaa nauttia Euroopan unionista eläkkeellä ?
Kuinka moni tahtoo asua halvemmalla ja maksaa vähemmän veroja? Kolme vuotta nyt riittää, että ei tarvi maksaa ainakaan451Ruotsalaiset ei pääse kohta Pattayalle !
Huomasin, että ruotsin kruunun kurssi putoaa aika rajusti ja bati vahvistuu. Onko kohta se hetki, kun ruotsalaisilla ei251Miksi EU-vihaajat ei etsi oikeaa kadotuksen poikaa ?
Tuli mieleen noista Pedon luvuista ja EU:sta olevat kirjoitukset ja ne ei mitenkään toimi, vaan miten olisi tämmöinen sy550Sehän on sinusta kiinni mitä maksat valtiolle !
Minä olen törmännyt alituiseen kommunistien ja persujen ja väyrysten ja kaikkien näiden ideologistien ja aate poikien ka450suomalaisia kouluja tarvitaan Espanjaan lisää ja lisää !
Lainaus kauppalehdestä: Nyt tammikuussa on taas vuotuinen hakuaika Espanjan Aurinkorannikon suomalaiseen kouluun. Haku050Poliittiselle eliitille varataan letkut tehohoitoon !
Kuinka monta sairaspaikkaa on kansalle ja kuinka monta paikkaa on varttu poliittisille eliitille suomessa... Kuinka Eur350Thaimaan tyttö oli kysellyt, että eikö Hän
Voi asua Thaimaassa ja nostaa sosiaalitukia ... Vaikka lapsesta. No se on hyvä idea minun mielestä. Samalla rahalla tok549Menikö tie tukkoon, kun sanoin Kansallissosialistinen puolue ?
Menikö menikö... Mitä muuta olisit tänne rääkynyt, kuin kansa kansa valtio ja kansa on puhunut... Eikö Rotu-oppi ja Intu149Helsingin eläkeläiset ei jää suomeen !
Kyllä, tämäkin tilasto on minulla ollut koko ajan tiedossa ja vain Juntti juntti kuvittelee, että suomi on paras maa, k149Viimeinen naula Persujen ja EU-vihaajien arkkuun !
Ei kukaan ole niin tyhmä joka tajuaa, että eläkkeelle päästyään voi nauttia vahvasta Euroasta ja vahvasta euroopan union949Kyllä persu pyörähti .... EU ei hajoa ainakaan viiteen vuoteen !
Sijoittajat kautta maailman siirtävät varoja Euroopan unioniin ja Euro sen kun vahvistuu... IMF:n kaveri sanoi, että dol049EUROOPAN UNIONI ON VAHVA !
Euroopan unioni on vahva ! Lainaus Kauppalehdestä: "Ennen kriisiä Eurooppa kasvoi 25 neljännestä perättäin. Se on pisin2949