Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Kyllä on punaista kirjoitusta ! Eikö EU viha ole kommunismia !

Kyllä kansa ja kansanliike nousee vahvasti esille ja valtio ja valtion kolhoosi. Eikö vasemmistoliike enään riitä ajama
    Euroopan unioni
    1
    64
  2. Brexit laskee makkaranhintaa suomessa !

Brexit tulee laskemaan makkaranhintaa ja juusto- ja maitotuotteita . Syy on yksinkertainen, koska tuotantomäärät nousee
    Euroopan unioni
    0
    63
  3. Maahanmuuttajat voittavat nyt ... Corona kriisissä !

Vuokranmaksu vaikeutuu halpatyöläisellä ja se joka elää Kela tuilla ei menetä mitään poijat... Se on monelle tyhmälle on
    Euroopan unioni
    0
    63
  4. Katsokaa millaisia ääliöitä on Maailmassa ?

Virus leviää radioaalloilla ... Britit alkoi poltaa tukiasemia. Tämä uutinen oli kauppalehdestä. Eli tämä tarkoittaa, e
    Euroopan unioni
    12
    63
  5. Valtionrakentaja/Euroopan Unioni ja Vapaa-ajattelijat

Eilen käytiin oikein hyvä keskustelu ja nyt aletaan ymmärtämään mistä pääsääntöisesti eri mielipitee Euroopan unionista
    Euroopan unioni
    2
    63
  6. Onko nyt ollut niin, että Te ette ole päässeet edes Viroon ?

Iltalehdessä oli otsikko: " Kaikki suomalaiset pääsevät taas Viroon − UM: Kaikki virolaiset eivät kuitenkaan pääse Suom
    Euroopan unioni
    1
    62
  7. Te olette sanoneet, että kansakuntien ei pidä sekoittua ?

Persu-kommunistit ja väyryset on sanoneet EU vastaisuuden syyksi, että kansakuntien ei pidä sekoittua.... Teettekö sill
    Euroopan unioni
    6
    62
  8. Tiedättekö mitä ... Köyhät kuvittelee !

Tällä Euroopan unionin palstalla on esitetty aina aatteellisia asioita miksi vihata Euroopan unionia. Minä kerron Teill
    Yhteiskunta
    11
    62
  9. Mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta?

Kertokaa minulle, että mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta tai pitäisikö minun olla nationalisti? Istuin äsken k
    Euroopan unioni
    13
    62
  10. Olisi siinä nauramista... Persut pääministeripuolue... Maahanmuutto

Maahanmuutto maahanmuutto maahanmuutto... Lopeta jo Vitun persu. Olisi aika puhua taloudesta ja rahasta... Maahanmuutto
    Euroopan unioni
    1
    62
  11. Persu ja tekoäly ! Persussuomalaiset tieteen keskiössä.

Alun Perin minä olin ratketa tähän aiheeseen ... Meinas tulla pissa housuun. Jokaisella puolueella on kuiteninkin kanna
    Euroopan unioni
    1
    61
  12. Vihaako Persu veljeään ja rakastaa valtioa ?

Persu on siis Kristitty vai? ... Otetaampa uusiksi. Persu, siis vihaa veljeään ja rakastaa valtioa ja on sen nimissä va
    Euroopan unioni
    0
    61
  13. Euroopan unioni ei hajoa sillä tavalla mitä Te kuvittelette !

Euroopan unioni ei tule koskaan hajoamaan sillä tavalla mitä persu kuvittelee. Euroopan unionin maat muodostaa liiton jo
    Euroopan unioni
    1
    61
  14. EUROOPAN UNIONI ON VAHVA !

Euroopan unioni on vahva ! Lainaus Kauppalehdestä: "Ennen kriisiä Eurooppa kasvoi 25 neljännestä perättäin. Se on pisin
    Euroopan unioni
    29
    61
  15. Euroopan unionin myös kristillinen liitto.

Luin vähänaika sitten raamatusta Saarnaajaa alkupuolelta. Minä olen sanonut aiemmin, että kuolleiden tila on paras tila
    Euroopan unioni
    5
    61
  16. UUSI POLIITTINEN SUUNTA !

Olen kehittänyt uuden poliittisen suuntauksen ja sen nimi on Ihmisten vapaus ! " The freedom of people " Jos Ihmiset o
    Euroopan unioni
    5
    61
  17. Persua ei tule haudattaman kirkkomaahan !

No mennään asiaan, luin Raamatun ilmestyksestä, että ne ihmiset jotka ottavat siis vapaaehtoisesti ottavat pedon merkin
    Euroopan unioni
    7
    61
  18. Miksi EU-vihaajat ei etsi oikeaa kadotuksen poikaa ?

Tuli mieleen noista Pedon luvuista ja EU:sta olevat kirjoitukset ja ne ei mitenkään toimi, vaan miten olisi tämmöinen sy
    Euroopan unioni
    5
    60
  19. Merkel sanoi oikeastaan, että olemme sodassa !

Venäjältä tulee joka päivä media-hyökkäyksiä meitä kohtaan. Ne rahoittavat avoimesti populisteja ja meidän eurooppalais
    Euroopan unioni
    3
    60
  20. massatyöttömyys ja kilpailukeinojen myynti ???

massatyöttömyys ja kilpailukeinojen myynti ??? Minä olin vähällä liukastua penkiltä... Onko nämä puolueohjelmasta ? Vai
    Euroopan unioni
    1
    60