Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
EU-viha ja sen järjettömyys TUTKIMUS !
Ei tässä EU vihassa ole kysymys todellisuudessa siitä... Meinaatkko, että tämä porukka mikä täällä määkii EU vihaa, nii538Onko hyvä jos SDP valitsee tuomarit ?
Euroopan unioni on oikeusvaltio periaatee. Persu johto ja muut pöpilistit ovat valittaneet oikeusvaltio periaatteesta.538suomalaisia kouluja tarvitaan Espanjaan lisää ja lisää !
Lainaus kauppalehdestä: Nyt tammikuussa on taas vuotuinen hakuaika Espanjan Aurinkorannikon suomalaiseen kouluun. Haku037Valtiot valehtelee Teille Corona viiruksesta !
Corona virus tulee tarttumaan yli 60% väestöstä. Rajojen sulkeminen ei ole vaihtoehto, sillä virus on saatava pysähtym137Osakkeet nousee, kun elvytetään ja taas laskee, kun tulee Coronaa
Toki Ne nousee hetkellisesti. Mutta voitte olla varma jos ei tule uutta elvtystä ensi viikolla, niin pörssi taas romaht137Joko auton saa ostaa suomeen Eurooppalaisella hinnalla ??
Muistan, kun Persujen kaipaama suomen kommunisti-hallinto varasti myös minulta BMx tuonnista. Keltaisxx pörssin myynti437Katsokaa millaisia ääliöitä on Maailmassa ?
Virus leviää radioaalloilla ... Britit alkoi poltaa tukiasemia. Tämä uutinen oli kauppalehdestä. Eli tämä tarkoittaa, e1237Euroopan unionista voi muodostua yksi raamatun pedoista !
Raamatussa on mainittu pedot monikoissa ja Daniel myös kertoo näistä. Ne on kuninkaita, Keisareita ja poliittisia hallnt1537Mitä hyötyä on kansallisvaltiosta ?
Älä Puhu suomi-paskasta tai mistään vidun kansasta, josta sä et tiedä hevon..... ! Kysymys on yksinkeertainen ja suora j1437EUROOPAN UNIONI ON VAHVA !
Euroopan unioni on vahva ! Lainaus Kauppalehdestä: "Ennen kriisiä Eurooppa kasvoi 25 neljännestä perättäin. Se on pisin2937Olettako kuulleet, kun persu-poika meni tatuun ?
Persu poika meni tatuun ja otti sileään päänahkaansa suomenlipun ja sillä tatuoijalla meni sen koon kanssa vähän mittas237Minä olen ainakin hiton tyytyväinen Euroopan unionista.
En minulla ainakaan ole mitään Euroopan unionia vastaan, Minulle Euroopan unioni on tuonut vapauden ja mahdollisuudet,3937Juntit vihaa Euroopan unionia ja sivistystä !
Minä olen ainakin tullet selkeästi siihen tulokseen, että ne on pelkkiä yksinkertaisia Juntteja ja puheesta ja niiden mi737Persua ei tule haudattaman kirkkomaahan !
No mennään asiaan, luin Raamatun ilmestyksestä, että ne ihmiset jotka ottavat siis vapaaehtoisesti ottavat pedon merkin737Ilamastosopimuksella voidaan estää tuontia EU:hun !
Kerron tämän palstan järkevämmälle väelle... Persut ja väyryset... Painukoot Hevon***** ! EU kykenee nyt hallitsemaan ma236UUSI POLIITTINEN SUUNTA !
Olen kehittänyt uuden poliittisen suuntauksen ja sen nimi on Ihmisten vapaus ! " The freedom of people " Jos Ihmiset o536Thaimaan tyttö oli kysellyt, että eikö Hän
Voi asua Thaimaassa ja nostaa sosiaalitukia ... Vaikka lapsesta. No se on hyvä idea minun mielestä. Samalla rahalla tok536Onko Tämä Perussuomalaisten kirjoittama ?
Hyväksyykö tämän kirjoituksen perussuomalaisten puoluesihteeri ja sen ohjelma ? Vai onko tämä yksittäisen vähän vajaan136Mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta?
Kertokaa minulle, että mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta tai pitäisikö minun olla nationalisti? Istuin äsken k1336Öljy romahtanut 30 dollariin ... Venäjän Trollit vaikeuksissa.
Euroopan unionin vastainen panettelu ja EU-populistien tuet heikoissa kantimissa ... Moni puolue joutuu suopistamaan tro035