Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Te olette sanoneet, että kansakuntien ei pidä sekoittua ?
Persu-kommunistit ja väyryset on sanoneet EU vastaisuuden syyksi, että kansakuntien ei pidä sekoittua.... Teettekö sill657Tiedättekö mitä ... Köyhät kuvittelee !
Tällä Euroopan unionin palstalla on esitetty aina aatteellisia asioita miksi vihata Euroopan unionia. Minä kerron Teill1157UUSI POLIITTINEN SUUNTA !
Olen kehittänyt uuden poliittisen suuntauksen ja sen nimi on Ihmisten vapaus ! " The freedom of people " Jos Ihmiset o557Persua ei tule haudattaman kirkkomaahan !
No mennään asiaan, luin Raamatun ilmestyksestä, että ne ihmiset jotka ottavat siis vapaaehtoisesti ottavat pedon merkin757Mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta?
Kertokaa minulle, että mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta tai pitäisikö minun olla nationalisti? Istuin äsken k1357Nyt saa persukin kiittää, että raha on EURO !
Nyt saa Persukin panna jalatkin ristiin ja kiittää, että onneksi on EURO. Muuten olisi suomen markkaa tässä rytinässä v1856Merkel sanoi oikeastaan, että olemme sodassa !
Venäjältä tulee joka päivä media-hyökkäyksiä meitä kohtaan. Ne rahoittavat avoimesti populisteja ja meidän eurooppalais356Ruotsalaiset ei pääse kohta Pattayalle !
Huomasin, että ruotsin kruunun kurssi putoaa aika rajusti ja bati vahvistuu. Onko kohta se hetki, kun ruotsalaisilla ei256Persuilla tiukka lista Corona virukseen !
Voisin olettaa myös näin, Sitten sillä aletaan räkättää, että kuinka monta turhaa ihmishenkeä menetettiin. Luulisin056EUROOPAN UNIONI ON VAHVA !
Euroopan unioni on vahva ! Lainaus Kauppalehdestä: "Ennen kriisiä Eurooppa kasvoi 25 neljännestä perättäin. Se on pisin2956Onko Persu hakenut jo Eurooppalaisen ajokortin ... Miten eurooppalainen Kela
Eurooppalainen Kela ja sairasvakuutuskortti löytyy joka persun taskusta? Onko Persu ostanut Eurooppalaista muotia ... Pr056Perussuomalaisten idea perustuu hyväksikäyttöön.
Perussuomalaisten idea perustuu talousvastaisesti ja järkivastaisesti vain, tyhmien ja yksinkertaisten ihmisten hyväksi055European union schengen passport
Eurooppaan pitää minun mielestä lanseerata uusi "European union schengen passport" Tämä olisi sellainen ykkösluokan pass455Miksi EU-vihaajat ei etsi oikeaa kadotuksen poikaa ?
Tuli mieleen noista Pedon luvuista ja EU:sta olevat kirjoitukset ja ne ei mitenkään toimi, vaan miten olisi tämmöinen sy555Thaimaan tyttö oli kysellyt, että eikö Hän
Voi asua Thaimaassa ja nostaa sosiaalitukia ... Vaikka lapsesta. No se on hyvä idea minun mielestä. Samalla rahalla tok555Lehdissä, että Suomi suomi suomi suomi
Jalkapallo otettelulla ja maailman ja euroopan turnauksilla. Teille syötetään probagandaa. Sitä Tukee koko ajan valtio055EU viha on yksi aihe !
Poliittiset ryhmittymät käyttävät vain yksinkertaisten ihmisten vihaa hyväksi, että itse saisivat rahaa ja valtaa. Ken055Poliittiselle eliitille varataan letkut tehohoitoon !
Kuinka monta sairaspaikkaa on kansalle ja kuinka monta paikkaa on varttu poliittisille eliitille suomessa... Kuinka Eur355Nyt Aku Ankat kyselee, että milloin voi taas mennä Eurooppaan ja maailmalle?
Eikö Aku Ankoilla ollutkaan enään kivaa Kommunisti-suomessa? Espanjassa laulettiin, että kotimaani ompi suomi ja niin255Onko sinulla valinnanmahdollisuus ?
Tämä on yksi ensimmäisistä ihmisen perusoikeuksista, että onko sinulla valinnanmahdollisuus ? Minä olen valinnut niin355