Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Te olette sanoneet, että kansakuntien ei pidä sekoittua ?

Persu-kommunistit ja väyryset on sanoneet EU vastaisuuden syyksi, että kansakuntien ei pidä sekoittua.... Teettekö sill
    Euroopan unioni
    6
    57
  2. Tiedättekö mitä ... Köyhät kuvittelee !

Tällä Euroopan unionin palstalla on esitetty aina aatteellisia asioita miksi vihata Euroopan unionia. Minä kerron Teill
    Yhteiskunta
    11
    57
  3. UUSI POLIITTINEN SUUNTA !

Olen kehittänyt uuden poliittisen suuntauksen ja sen nimi on Ihmisten vapaus ! " The freedom of people " Jos Ihmiset o
    Euroopan unioni
    5
    57
  4. Persua ei tule haudattaman kirkkomaahan !

No mennään asiaan, luin Raamatun ilmestyksestä, että ne ihmiset jotka ottavat siis vapaaehtoisesti ottavat pedon merkin
    Euroopan unioni
    7
    57
  5. Mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta?

Kertokaa minulle, että mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta tai pitäisikö minun olla nationalisti? Istuin äsken k
    Euroopan unioni
    13
    57
  6. Nyt saa persukin kiittää, että raha on EURO !

Nyt saa Persukin panna jalatkin ristiin ja kiittää, että onneksi on EURO. Muuten olisi suomen markkaa tässä rytinässä v
    Euroopan unioni
    18
    56
  7. Merkel sanoi oikeastaan, että olemme sodassa !

Venäjältä tulee joka päivä media-hyökkäyksiä meitä kohtaan. Ne rahoittavat avoimesti populisteja ja meidän eurooppalais
    Euroopan unioni
    3
    56
  8. Ruotsalaiset ei pääse kohta Pattayalle !

Huomasin, että ruotsin kruunun kurssi putoaa aika rajusti ja bati vahvistuu. Onko kohta se hetki, kun ruotsalaisilla ei
    Euroopan unioni
    2
    56
  9. Persuilla tiukka lista Corona virukseen !

Voisin olettaa myös näin, Sitten sillä aletaan räkättää, että kuinka monta turhaa ihmishenkeä menetettiin. Luulisin
    Euroopan unioni
    0
    56
  10. EUROOPAN UNIONI ON VAHVA !

Euroopan unioni on vahva ! Lainaus Kauppalehdestä: "Ennen kriisiä Eurooppa kasvoi 25 neljännestä perättäin. Se on pisin
    Euroopan unioni
    29
    56
  11. Onko Persu hakenut jo Eurooppalaisen ajokortin ... Miten eurooppalainen Kela

Eurooppalainen Kela ja sairasvakuutuskortti löytyy joka persun taskusta? Onko Persu ostanut Eurooppalaista muotia ... Pr
    Euroopan unioni
    0
    56
  12. Perussuomalaisten idea perustuu hyväksikäyttöön.

Perussuomalaisten idea perustuu talousvastaisesti ja järkivastaisesti vain, tyhmien ja yksinkertaisten ihmisten hyväksi
    Euroopan unioni
    0
    55
  13. European union schengen passport

Eurooppaan pitää minun mielestä lanseerata uusi "European union schengen passport" Tämä olisi sellainen ykkösluokan pass
    Yhteiskunta
    4
    55
  14. Miksi EU-vihaajat ei etsi oikeaa kadotuksen poikaa ?

Tuli mieleen noista Pedon luvuista ja EU:sta olevat kirjoitukset ja ne ei mitenkään toimi, vaan miten olisi tämmöinen sy
    Euroopan unioni
    5
    55
  15. Thaimaan tyttö oli kysellyt, että eikö Hän

Voi asua Thaimaassa ja nostaa sosiaalitukia ... Vaikka lapsesta. No se on hyvä idea minun mielestä. Samalla rahalla tok
    Perussuomalaiset
    5
    55
  16. Lehdissä, että Suomi suomi suomi suomi

Jalkapallo otettelulla ja maailman ja euroopan turnauksilla. Teille syötetään probagandaa. Sitä Tukee koko ajan valtio
    Euroopan unioni
    0
    55
  17. EU viha on yksi aihe !

Poliittiset ryhmittymät käyttävät vain yksinkertaisten ihmisten vihaa hyväksi, että itse saisivat rahaa ja valtaa. Ken
    Euroopan unioni
    0
    55
  18. Poliittiselle eliitille varataan letkut tehohoitoon !

Kuinka monta sairaspaikkaa on kansalle ja kuinka monta paikkaa on varttu poliittisille eliitille suomessa... Kuinka Eur
    Euroopan unioni
    3
    55
  19. Nyt Aku Ankat kyselee, että milloin voi taas mennä Eurooppaan ja maailmalle?

Eikö Aku Ankoilla ollutkaan enään kivaa Kommunisti-suomessa? Espanjassa laulettiin, että kotimaani ompi suomi ja niin
    Euroopan unioni
    2
    55
  20. Onko sinulla valinnanmahdollisuus ?

Tämä on yksi ensimmäisistä ihmisen perusoikeuksista, että onko sinulla valinnanmahdollisuus ? Minä olen valinnut niin
    Euroopan unioni
    3
    55