Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Kerro+meille+siitä+persujen+taivasten+valtakunnasta+!Oliko+aloituksessa+paljon+siihen+aiheeseen+liittyvää+?++Vastaa+edes+yhteen+väitteeseen...++Miksi+persu+valehtelee...+Valehtelija+oli+saatanasta+alun+perin.
  2. Kiitos,+kun+olet+perehtynyt+asiaan.++Todella+olisi+hyvä+jos+moni+muukin+lukisiraamattua+eikä+pelkäisi+sitä.++Sanon,+kaikille,+että+Jeesus+sanoi,+että+kukaan+ei+ole+synnitön.++Jeesus+sanoi+myös,+että+eivät+terveet+lääkäriä+tarvistse,+vaan+sairaat+ja+Jumala+on+iloinen+yhdestä+karitsasta+joka+löytyy.++Muistat+varmaan?Otan+kantaa+tähän+petoon+...+Se+on+ollut+olemassa+jo+maailman+alusta+asti.+Joten+se+ei++voi+mitenkään+tarkoittaa+vain+lopun+aikoja.++Eli+raamatun+opit+on+tarkoitettu+jo+sinun+esi+esi+esi+vanhemmille.++Se+pitää+muistaa,+että+raamattu+on+hyvin+vanha+kirja+ja+se+on+jumalan+sana...+En+ole+virheitä+löytänyt.+Raamatun+peto+on,+kuten+jehovantodistajat+ja+oliko+lestadiolaiset+sen+toteaa,että+se+on+poliittiset+hallintovallat+ja+keisarit+ja+kuninkaat.++Pedon+merkki+on+luonnollisesti+symboolinen+numero+joka+kääntyy+miksi+vain.+666+tai+616ja+606.+On+nimetty+antiikissa+pedon+numeroiksi.+Se+on+ihmisen+luku+ei+jumalan.Laskento-oppi+oli+aika+heikko+siiihen+aikaan+ja+sitä+ei+ole+tarkoitettu+juuri+sillä+tavalla+laskettavaksi+miten+ymmärrätte,+vain+sillä+luvulla+käännellään+asioita+ja+arvoja.+++Saadaan+ihmiset+vihaamaan+toisia+ja+kateutta+ja+mitä+arvojasaatana+haluaa+korostaa.++Eli+Arabialaisissa+numeroissa+ei+ole+muita+kääntyviä+numeroita.++Jeesus+oli+Arabi+mies+ja+alkukristittyjä+oli+myös+Muslimit.+osuit+oikeaan+siinä,+että+otsaansa+ottavien+....+Ottavien+edelleen.+Tarkoitetaan,että+he+alkavat+ajatella+pedon+asioita+ja+puhua+niistä+ja+tehdä+pahaa+sen+nimellä.Eli+mitä+muuta+persu+on+tällä+palstalla+puhuneet,+kuin+pedon+asioita+ja+pahaa.+Raamatun+peto++on+valtio+ja+jo+suomen+ja+monen+maan+lipussa+on+pedon+kuvakin.Kuinka+monesti+Persu+sanoo+sanan+valtio+ja+nationalismi+ja+valehtelee+?+Ottamalla+käteensä+sen+myös+on+se,+että+kirjoittaa+siitä+tänne+tai+kantaa+lippuatai+tekee+pahaa+pedon+nimellä.++Ilmestyksessä+tämä+oli+selvästi+sanottu.+Että+Peto+ja+suuret+ja+mahtavat+oli+jo+siellä...+Tuli+ja+veri+meressä...+Eli+ne+johtajat.Muista,+että+tällainenkin+raamatusssa+lukee+pedosta,+että+teidän+pitää+hypätä+pois+siitä,+että+ette+tahri+itseänne+pyhien+vereen...+Puhuttiin+menneestä.++Tämänkö+sinä+myös+sovitat+yhteen,+niin+sinä+tiedät+vastauksen.+Oikein+kiinnostavaa+ja+olen+itse+myös+tutkinut+raamatun+historiaa+ja+argeologiaaja+kaikki+asiat+seviää+oikein+hyvin+minulle+kokonaisuutena+ja+voin+sanoa,+että+raamatussa+ei+ole+sellaista+kohtaa+joka+ei+olisi+totta.++Kristillisessä+mielessäSuomi+ja+sen+hallintovalta+on+yksi+raamatun+pedoista...++Se+on+monikko+monessa+¨kohtaa+raamattua...+Taitaa+olla+karhua+ja+monia+muitakin+mainittuna.+Ja+aikoina.
  3. Tuli+mieleen,+että+Cuba+sikarit+oli+bandattu+Amerikkalaisilta.+Mutta+ajatellaanpa+asiaa+suomen+näkökulmasta.+Ketä+tupakka+ja+viinaja+auto+kielloilla+pyritään+estämään+ja+käyttämään+hyväksi+?Pyritäänkö+sillä+vaikuttamaan+rikkaiden+ja+osaavien+elämään+vai+Tauno+tyhmän+ja+köyhän+elämään.++Niin+Tauno+ja+monet+köyhät+suomessaovat+hyväksikäytön+kohteina+ja+heidän+elämänsä+määrittelee+valtio.+Miten+rikas...+No+jos+ei+ole+sidoksissa+suomeen+enään,+kuin+johtamis+mielessä,+niin+ei+ole+tarvetta+oleskella+suomessa+ja+voi+nauttia+sikaria+ja+konjakkia+ihan+omalla+hinnalla+ja+voi+ostaa+auton+ja+ajaa+halvemmilla,+muttaparemmannäköisillä+kilvillä.++Voiko,+siis+valtio+ja+kommunismi+vaikuttaarikkaan+ihmisen+elämään+vai+köyhän+ihmisen+elämään+?+Aivan+niin+vastauson+köyhän+perussuomalaisen+elämään+valtio+vaikuttaa+ja+puuttuu+aina+silloin+tällöin+putkareissuilla+ja+sakolla.++Valistaa+myös+paskaa+köyhälle,+koska+rikas+tietää+mitä+on+nähnyt+ulkomailla+ja+usein+myös+asuu+siellä.Voiko+Valtion+TV+valistaa+ja+valehdella+rikkaalle++TV:ssä+ulkomaailmastaVoi,+mutta+Rikas+tietää+mitä+on+nähnyt+ja+oppinut.+Mutta+köyhä+vankinapidetty+työläinen+ei+voi+sitä+päätellä,+kun+häellä+ei+ole+sitä+toista+näkemystä.+Perussuomalainen+luottaa+lujasti+johtajaan+ja+se+onkin+tietopankki.+Talousasioissa+haahuillaan+,kun+ei+oikein+tiedetä,+että+onko+se+leipää+vaisuomalaisuutta,+mitä+syödään...+Onhan+suomalainen+ruoka+hyvää+ja+on+se+jos+ei+ole+parempaa+maistanut...+Uskon+minä..+Kyllä+ihmisen+pitää+elää.Onhan+suomalainen+koivunhalko+juusto+hyvää,+jota+lehmä+on+nälissään+jäystänyt,+vaikka+Donatsilla+ja+Pizzerioilla+mellakoita+välillä+syntyy.++Niin,+rikkaat+juovat+ja+ajelevat+ja+tanssivat+tänään+omaan+tahtiin+ympärieuroopan+unionia...++Mitä+köyhät+ja+ulosottovelalliset...++Muista,+ihan+omilla+hinnoila.
  4. Muistan+aikanaan,+kun+Neuvostoliitossa+oli+se+valkoinen+talo+ja+sitäammuttiin+tykeillä...+Olin+silloin+New+Yorkissa+ja+tuttavat+sano,+että+jos+siellä+jotain+tapahtuu,+niin+ei+Teidän+tarvitse+lähteä+takaisin+suomeen.++Olin+kyllä+yhtä+mieltä+asiasta.+++Moni+ei+muista+aikaa.Asuin+lapsuuden+lähellä+ruotsin+rajaa+ja+aina+puhuttiin+sukulaisistaruotsin+puolella,+että+sinne+sitten+vain+äkkiä+karkuun+jos+jotain+täällä+tapahtuu...+Oltiin+valmiit+menemään+sinne+silloin,+vaikka+asein+ja+ampumaan+mahdolliset+estelijät.++Puhuttiin+myös+ruotsissa+ollessa,+että+nyt+ollaan+turvassa+jos+ryssä+ja+kommunismi+tulee.++Suomi+oli+silloin+hyvin+kommunistinen+maa+ja+YYA-sopimus.+++Se+on+se+kommunistin+ja+ryssän+pelko+ollut+aina+ennen+Euroopan+unionia+ja+tuli+vain+mieleen,+että+kuinka+moni+siihen+enään+haluaa+takaisin.+Viro+otti+Saksan+armeijan+vartioimaan+rajojaan+ja+pelko+on+myös+siellä+kova.+En+oikein+usko,+että+kovin+monikaan+on+suomessa+valmis+irtautumaan+Euroopan+unionista+ja+vapaudesta.+Kyllä+siinä+saattaa+todellisuudessa+ryhtyä+se+palko+jauhamaan+sen+jälkeen+jos+joku+ryhtyisi+oikeasti+puhumaan+EU+erosta+myös.+Toki+Euroopan+unioni+on+suomen+teollisuudelle+ja+kaupalle+ja+sitä+myöten+suomen+hallituksen+taloudelle+hyvin+merkittävä.
  5. Minä+kerron+teille+näitä+asioita,+mitä+Teillä+todellisuudessa+on+ja+sitä+suomi-paskaa+mistä+minä+puhun.+Teillä+on+laki,+että+voitte+antaa+lapsellenne+vain+4900+euroa+kolmessa+vuodessa+ja+jos+annatte+enemmän,+niin+maksatte+veron+eikö+niin+suomi+¨mulkvisti+eikö+niin+puhunko+totta?+++Eli+käytännössä+se+tarkoittaa,+että+Te++ette+ole+lasten+isiä+ja+äitejä+ja+vanhempia,+vaan+lapsistanne+tehtaillaan+orjia+valtiolle.++Teillä+oli+myös+ennätys+määrä+lasten+huostaanottoja+syyon+lähes+100+%+köhyys+ja+pärjääminen+suomen+kommunitisessa+järjestelmässä.++Alkoholiko+syy+vai+seuraus...+Minä+asun+maassa,+missä+viina+ja+olut+ei+maksa+mitään.++OK,+otin+alussa+vähän+enemmän,+mutta+nytyritän+oikeasti+olla+sitä+juomatta,+eikä+oikein+maistu+enään+silleen...+puhunoikeasti,+että+väkisin+saattaa+mennä+joskus+pari+kaljaa...+mutta+siihen++sejää,+kun+tietää,+että+minä+asun+ulkomailla+ja+olen+vapaa.++Ai+en+ole+suomalainen?+xxxx+Silläkö+perustelit+verosi+vai+?+Varastaa+voi,+mutta+pitää+sanoa+rehellisesti,+että+sillä+viedään.++Älä+selitä+kuluilla,+ne+kulut+tulevat+Teidän+omasta+organisaatiosta+ja+siitä+ei+pennejä+juopolle+jää.Yksi+kirjoitti+Kauppalehdessä,+että+voiko+muutkin+käyttää+kolttakorujakuin+lappalaiset...+No+voiko+muutkin+käyttää+intiaani+koruja,+kuin+intiaanit?Tämä+paljastaa+juuri+sen,+että+Teiltä+on+viety+oma+arvo+ja+oma+elämä+suomenpaska+kommunismiin.++Ette+uskalla+tehdä+mitään,+kun+joku+voi+varastaa+sillärahaa+eikö+niin+esim.+valtio.++Teillä+ei+ole+okeutta+edes+omiin+lapsiinne+ja+kasvattaa+niitä+sukunne+arvojen+mukaan.++Tästä+syystä+suomessa+on+näitä+perussuomalaisia+ja+he+ovat+kadoksissa+vapaassa+euroopassa+ilman+isää+jailman+äitiä+ja+sitä+valtioa,+mikä+on+muuttunut+EU:n+myötä+välinpitämättömäksi.Hyräilette+kuin+pikku+pirut,++jotka+katsoon+tulli+ja+poliisi+ohjelmaa,+missä+valtio+aina+voittaa,+mutta+Teille+ei+näytetä+missä+valtio+häviää+eihän+?Minä+en+toiseksi+kuuna+päivänä+voisi+kuvitella,+että+Persu+lukee+kauppalehteätai+taloussanomia,+kun+keskusteluissa+ei+esiinny+kaupallisia+termejä.+Paljastaa+senkin+tieto+taidon+osaamisen+ja+kuitenkin+ne+on+kovin+kärkkäitävalehtelemaan+suurin+piirtein+asista,+mutta+eivät+kohdenna+eivätkä+muutentarkenna+matemaattisia+lausekkeita,++huom!+Pitäisi+osata+jos+puhuu+asiasta.+Intuutiota+kyllä+löytyy+rodun+mittaamiseen+ja+luuloa+löytyy+myös+eikö+?Olemmeko+lukeneet+muuta+?+Ai+se+oli+se+kansankeinojen+myynti+vai+?+Eli+valtion+yhtiiöiden+osakkeiden+myynti+globalisteille+eli+sijoittajille+?Siinä+olen+samaa+mieltä,+että+valtion+ja+kuntien+reaaliomaisuus+olisi+yksityistettävä+suoraan+kansalaisille+osuuksina+ja+osakkeina.++Sekä+muutenkin+luotava+vakuutuspohjainen+järjestelmä.+Mutta+mitä+persu+ymmärtää+osakkeen+tai+osuuden+päälle?+Kysyy+kuka+määrää+milloin+minäsaan+sen+myydä+ja+mistä+saan+ruokaa+sillä+tai+rahaa+niinhän+?HAU+?+NiinNuuskimalla+se+intuutio+myös+toimii+koirilla+eikö+?Ai,+niin+linkitin+myös+sen+Korkeimman+oikeuden+päätöksen+euroopan+unionille+ja+monelle+taholle.++Siinä+Lasten+vanhempien+murhaajalle+ei+määrätty+korvausvelvollisuutta+perheelle+Lasten+äitien+tappamisesta.+Juttu+oli+Iltalehdessä+viime+viikolla+ja+siinä+todistettiin+vai+tämä+minunkirjoitus+taas+todeksi+ja+sanottiin,+vain,+että+suomessa+on+sosiaalihuolto.No+sinne+meni+perheen+äidin+avut+ja+mahdolliset+muutot+ulkomaille+ja+perinnöt,+mitä+olisi+voinut+tienata+Euroopan+unionin+muissa+maissa.Suomalainen+on+siis+koira+valtiolle.+Hau.+Näiden+asioiden+vuoksi+meidän+on+haetta+apua+Euroopan+unionilta+ja+saatava+oikeutta+elämään+ja+vapauteen.+Ihmisille+on+saatava+ihmisarvo.