Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Kerroppa+Nationaliti+isänmaallienen+ja+Kristinuskoinen+Persu+!Mihin+sinä+uskot+?+Uskotko+Jeesukseen+Kritukseen+jumalan+ainosyntyiseenpoikaan+vai+valtioon+?++Kerrotko+miten+Islamin+uskonto+ja+siihen+uskovat+ihmiset+ovat+häiriöksisinun+kristiuskosi+kanssa+?Kerrotko+miten+suomen+nettomaksu+ei+palautuisi+moninkertaisena+taloushyötynä+suomalaisille+yrittäjille+ja+kotitalousksille+?++Eli+väittääkö+Persu,+että+talouspuolella+maksetaan+nettomaksua+EU:lle+tyhjästä+ja+Eikö+EU:lla+ole+mitään+tekemmistä+verojen+ja+työntekijöiden+oikeuksien+kanssa+?Väittääkö+persu,+että+tänne+saisi+tulla+tekemään+alipalkattua+työtä+tai+valmistaa+vaikka+ruotsissa+pienemmällä+verolla+ja+palkalla+ja+pienemmilläasuinkustannuksilla+tuotteita+ja+palveluita+suomen+kotitalouksille.+Eli+Isänmaallinen+persu+ei+osta+palveluita+eikä+vaatteita+muodin,+vaan+valmistajan+mukaan..+Esim+halpahallin+Pakistanin+vaate+kelpaa+ja+valtionvirkapukutehtaan+tuotteet+?+Prada+ja+Luis+Vutton+ja+Hugo+Boss+ei+??Siinä+oli+3+kysymystä+??
  2. Yritin+tuossa+aikaisemmin+describata+asiaa.++Eikö+ole+muuten+jännä,että+tämä+alkaa+mennä+nyt+totuudenmukaisemmaksi.++Siis+tuollaiseen+edellämainittuun+suomalaiseen+valtioonhan+ja+järjestelmään+persut+on,+siis+meitä+haavelemassa.++Puhuin+tuossa+aikaisemmin+myös+yksityisestä+omistajuudesta,+jolloin+ei+tarvisisi+olla+enään+mitään.++Ei+suomalainen,+ei+virolainen.+Kirjoitin+tuossa+aikaisemmin,+että+en+onneksi+ole+ottanut+pedon+merkkiäotsaani+enkä+käteeni+ja+olen+siitä+kiitollinen.+Jo+ammoisista+ajoista+raamattu+on+todella+viisaan+kirjoittajan+tekemä.+Ettekö+Te+persut+juuri+puske+viihaanne+toisia+ihmisiä+kohtaan+juuri+valtion+ja+nationalismin+ja+ties+minkä+rodun+kautta.++Voi+kyllä+minä+tiedän,+että+Teistä+persuista+moni+onvalmis+tappamaan+lapsia+ja+naisia+ja+kaikkia+valtionne+sekä+aate+johtajannekäskystä.+Mutta,++kun+Te+sitten+häviätte+sen+valtanne,+niin+Te+ette+enään+seiso+tekojenne+takana+eikö+niin...+Ette+ainakaan+historiassa.++Voidaanko+todeta,+että+maailman+paras+tasa-arvo+saavutetaan+juuri+rahan+ja+vapauden+kautta+ihmisille.+Silloin+Euroopan+unioni+on+juuri+se+paras+vaihtoehto.+Yksityisellä+omistajuudella,+vapaalla+liikkumisella+ja+vapaalla+kaupan-+ja+työntekemisellä.+Silloin+sinun+ei+tarvitse+olla+mitään.Tuttavani+on+aina+jankuttanut+minulle,+että+mikä+minun+sitten+pitää+olla+?Minä+sanoin,+että+sinun+ei+tarvitse+olla+mitään,+pelkkä+ihminen+riittää.Persut,+eikö+ole+viisaita+sanoja?+Teidän+valtakunta+ja+sosialistinen+maan+ja+omaisuuden+hallinta+johtaa+aina+riitoihin.+Vai+keroisitteko+miten+olette+muuttamassa+suomalaisten+omistussuhteita+maasta+ja+eläkeyhtiöiden+sitoomuksia.+Rahastojen+ja+pörssisääntöjen+muutosta+olette+kait+olleet+ajamassa+ja+millaiseen+omistajuuteen+olette+ajatelleet+Teidän++paratiisinne?Tiedän,+että+saan+yksin+kirjoitella+näitä+asioita,+koska+Persuilla+ei+ole+kykyä+tai+osaamista+vastata+näihin+kysymyksiin.++Toki+ne+on+ristiriitaisia+jo+käytännön+ja+puheidenne+kanssa.++Toki+Teidän+ajatukset+siitä,+että+muuta+maailmaa+ei+ole+olemassa+on+jo+hyvin+ongelmallinen+esim+Ilmastomuutos+jamonet+yhteiset+asiat+on+niin+kuin+olemattomia+asioita,+vaikka+juuri+persu+itse+käyttää+niitä+tuotteita+tajuamatta+edes+mitä+puhuu.++Minä+muistan+nuoruudessa+yhden+miehen,+kun+hän+uhosi,+että+hän+vihaa+amerikkaa+ja+poltti+malboroa+ja+oli+Lewis+paita+päällä+ja+tilasi+Whisky+Colaa...+Ajattelin,+että+niinpä+näytät.+Juntti+mikä+juntti.+Hän+vihasi+kapitalisitista+maailmaa.+Kertokaa+ihmeessä+perhepiiristä+näitä+persujen+tekoja+ja+alamme+ymmärtämään+sen+todellisen+luonteen.+Minun+siskoni+ja+hänen+miehensäon+Persuja+ja+todella+pahoja+peruja+ja+olivat+ilmiantaneet+minut+Kelalle+ja+kaikilla+sosiaalitoimistoille+ja+Nyt+kertoivat+ilmoittaneen+minun+lasteni+iso-isästä+ja+hänen+varallisuudesta+Kelalle+ja+sosiaalitoimistoon.+Ne+on+tositosi+suomalaisia.+Kateellisia+persuja,+kun+minä+asun+ulkomailla.+Eikö+näistä+ilmiannoista+verottajalle+ja+Kelalle+tule+suurin+osa+Persuilta+ja+eikö+niillä+kaikilla+ole+pahuuden+ja+vihan+tekeminen+valtion+kautta+myös+sydämmellä+vai+tekeekö+ne+sitä+Isänmaa+rinnassa+vai+pahuudessa,+kuinka+arvioisitte?++Minun+nämä+persu+tuttuni+ei+myöskään+ole+ymmärtänyt+sitä,+että+jos+vahigoitat+jota+kuta+perheen+lasta,+niin+sinä+loukkaat+myös+vanhempia,+jotka+on+tukeneet+tätä+lasta...++Mitä+siitä+seuraa+ja+tästä+persu+voisi+jatkaa+mitä+siitä+on+seurannut.....+Ole+hyvä.
  3. Mä+katoin+possun+ulkopaistin+hintaa+ja+kauhistuin+melkein+10+euroa+kilo?Eihän+Teillä+possutella+kuin+juhlapyhänä+oliko+se+vain+jouluna,+kun+tuleetanskasta+possua+myyntiin+?Täällää+ukomailla+porsastellaan+paljon+enemmän+ja+kaikki+espanjan+jaThaimaan+kävijät+tietää+näistä+porsasjuhlista+nyt+sentään+vähäsen.+Pikku+possua+syödään+aika+usein+ja+Grilli+sen+kun+pyöriii...+++Kauhistuinkun+katsoin+teidän+naudan+sisäfileen+hintaa+ja+ajatttelin,+että+höpsis+kukkuueihän+siellä+eläkeläinen+syö+mitään.++Kauhea+40+euron+kilohinta+oli+varmaanvirhe,+koska+johan+minäkin+pylkkäsen+Helsingistä+viroon+ja+tallinnaan+lihan+perään,,,+Riikassa+oli+paljon+paljon+halvempaa+liha+oli+oli.++Oliko+se+Bensa+mikä+mikä+siinä+lihassa+maksaa,+kun+hakee+Tallinnasta+?Kylymä+laukkua+ei+näin+talvella+oikein+tarvita+edes+ja+sen+kun+laittaa+reppuun+lunta,+niin+kyllä+pikku+possu+hyvin+jäässä+koko+matkan.