Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Mitä+sinä+jurnutat+lue+edes+mitä+kirjoitan+nyt:Kuka+ne+olisi+sitten+valmistanut+jos+suomi+ei+olisi+ollut+Euroopan+unionija+vapaakaupan+jäsen...+Ne+hinnat+?+Missä+ne+halvat+hinnat+on+nyt+euroopassa?Eikö+ollutkin+hassu+kirjoitus+vai+oliko+"+Hahahaahaa!!+taas+"+Hassumpi+?+?+?Nousisiko+työttömyys+ilman+EU+jäsennyyttä+...+Mitä+ihmiset+valmistaisi+taitekisi+ja+missä+?+?+Eikö+ollut+hassu+kirjoitus+vai+oliko+tuo+"+Hahahaahaa!!+taas+"Hassumpi+??Jäsenmaksut+nousee+ja+oliko+suomi+EU:n+suurin+jäsenmaksaja+?+Miksi+maksetaanEU+jäsenmaksua+myös+muissa+EU+maissa+?+Eikö+ole+hassua,+että+saksa+ja+ranskaja+monet+keskieuroopan+maat+maksavat+paljon+enemmän+ja+ne+on+hölmöjä+vai?Eikö+taas+ollut+hassu+kirjoitus+vai+oliko+"+Hahahaahaa!!+taas+"+Hassumpi+??Niin...+tälle+palstalle+kirjoittaa+moni+moni+vähän+järkeä+saanut+tai+huonostikoulussa+menestynyt...+Koko+rikas+eurooppako+olisi+tyhmä+ja+tämä+junttitai+persu+suomessa+ei+vai+??Jos+suomella+olisi+ollut+markka+ja+kommunismi,+niin+sinulla+olisi+toppatakki.Sinä+et+kävisi+ulkomailla+ja+ihmisiä+kuolisi+ilman+lääkkeitä+ja+sairaalatarvikkeita.Harva+suomalainen+noin+nykyisetä+eläkeläisestä+asuisi+ulkomailla+lämpimässänyt+...+Noin+miljoona,+kun+valuutta+on+euro+ja+talous++euroopan+unionissa.
  2. Niin+tuohon+peruskysymykseen+ei+tule+vastausta+tällä+palstalla...+mutta+olen+kuitenkin+kuullut,+että+Persut+haluavat+markan,+mutta+aikovatko+sitten+revalvoida+vai+laittaa+keräilyrahaksi+?+Irti+Euroopasta++ja+miten+eläkeläisten+sairasvakuutus+sitten+Espanjassa+jamuualla+euroopassa,+koskee+toki+työmatkalaisia+myös.+"+Peruskysymys+vai+pitääkö+sanoa+persukysymys+?+"Lähes+miljoona+suomalaista+eläkeläistä+asuu+ulkomailla+!Minä+olen+myös+yksi+heistä.+Siksi+olen+kysellyt+Persuilta,+ettämiten+he+meinaavat+tukea+ja+auttaa+ulkomailla+asuvia+suomalaisia+?Markkaa+oli+huudettu+takaisin+ja+EU+eroa+oli+vaadittu+ja+miten+seauttaa+ulkomailla+asuvia+eläkeläisiä+ja+tuskin+noin+suurta+elintaso+eroasaadaa+suomessa+ikinä+kiinni+mitä+on+asua+ulkomailla+ja+vielä+vaikka+kuinkailmasto+lämpenisi,+niin+ei+päästä+pitkään+aikaan+etelän+lämpötiloihin+jakatsokaa+vaikka+ulos,+niin+ette+Te+siellä+terassilla+mene.Asuminen+minulle+maksaa+noin+130+euroa+kuukaudessa+ja+siihen+kuuluuilmaninen+internet.+Eläke+on+keskimääräinen+alle+2000+euroa.+MuttaTäällä+sillä+saa+jonkinnäköisen+elintason+yli+puolta+paremman,+kuin+suomessa.Kysynkin,+että+onko+Persupuolue+eläkeläisten+asialla+ja+miten+vappusatanen+???Espanjassa+ja+täällä+etelässä+on+vielä+ihan+helle+kellit.++Joko+IIvo+on+ottanutsuket+ja+hiihtää+?++Kaveri+sanoi,+että+hänellä+ainakin+varpaat+jäätyisi+jään+jalumen+päällä.++Muuttaako+kaikki+suomalaiset+pois+sieltä+talvella+ja+miten+ruoka+talviaikaan.?+Kaupasta+ja+täältä+Espanjasta+haetaan+tomaatit+ja+peerunat?Espanjalaiset+kyseli,+että+onko+kaikilla+suomalaisilla+moottorikelkka+suomessa?Miten+pääsee+kalalle+ilman+moottorikelkkaa+ja+liikkuuko+joulupukki+oikeastipitkiä+matkoja+porolla+?+Minä+kerroin,+että+jos+ei+ole+moottorikelkkaa,+niinon+oltava+sukset+jos+tahtoo+saada+kalaa+järvestä+talvella+ja+madot+on+kerättävä+syksyllä+matolaatikkoon.
  3. Lähes+miljoona+suomalaista+eläkeläistä+asuu+ulkomailla+!+Minä+olen+myös+yksi+heistä.+++Siksi+olen+kysellyt+Persuilta,+ettämiten+he+meinaavat+tukea+ja+auttaa+ulkomailla+asuvia+suomalaisia+?Markkaa+oli+huudettu+takaisin+ja+EU+eroa+oli+vaadittu+ja+miten+se+auttaa+ulkomailla+asuvia+eläkeläisiä+ja+tuskin+noin+suurta+elintaso+eroasaadaa+suomessa+ikinä+kiinni+mitä+on+asua+ulkomailla+ja+vielä+vaikka+kuinkailmasto+lämpenisi,+niin+ei+päästä+pitkään+aikaan+etelän+lämpötiloihin+jakatsokaa+vaikka+ulos,+niin+ette+Te+siellä+terassilla+mene.+Asuminen+minulle+maksaa+noin+130+euroa+kuukaudessa+ja+siihen+kuuluuilmaninen+internet.++Eläke+on+keskimääräinen+alle+2000+euroa.++MuttaTäällä+sillä+saa+jonkinnäköisen+elintason+yli+puolta+paremman,+kuin+suomessa.Kysynkin,+että+onko+Persupuolue+eläkeläisten+asialla+ja+miten+vappu+satanen+???