Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Sama+porukka,+mikä+kirjoittaa+maahanmuutto+palstalla.+He+todella+ovat+oma+ryhmänsä+ja+sille+me+viisaat+emme+voi+mitään.+Minä+asun+ulkomailla+ja+minun+ei+tarvitse+kärsiä+ja+nähdä+heitä.Toki+ulkomailla+on+myös+ääliöitä+ja+yksinkertaisia.+Mutta+en+onneksiymmärrä+heitä,+koska+ne+tuskin+osaa+englantia.+Oppineiston+kanssaon+ihan+erilaista+keskustella+myös+baareissa.+++No+matkailkaa+jos+ahdistaa+olla+suomessa,+minua+ainakin+on+helpottanuttodella+paljon+ja+olen+saanut+nukuttua+hyvin+ja+syötyä+hyvin+ja+nautinnytkin+auringosta+ja+lämmöstä.+Viisas+osaa+järjestää+asiansa.++Ketä+luuletsuomeen+jääneen+ja+ketkä+siellä+itkee+?+Viisaat+vai+tyhmät+?+Kuka+itkee+suomea+ja+aatetta,+kuin+hullu,+viisas+vain+tyhmä+?Meinaatteko,+että+me+ulkomaan+suomalaiset+haluamme+markkaa+jakurjuutta+tänne+...++?+Älä+edes+viitsi.
  2. OK.+Suomi+elää+metsästä+!Metsäteollisuus+on+suomen+suurin+ulkomaan+vaihdon+tekijä+ja+myös+rahoittaja+!Vastaa+miten+metsäteollisuuden+kilpailukyky+ja+raakapuun+hinta+reakoi+EU-eroon+?Kuvitellaan+tilanne,+että+vain+suomi+eroaa+ja+tai+koko+EU+eroaa.+Ok.+Minä+vähän+autan...+Kun+et+kuitenkaan+vastaa,+koska+et+osaa+tai+valehtelet.+'Suomen+metsänomistajat+menettää+asemansa+raakapuu+markkinoilla,+niin+lautatavaran,+kuin+kuitupuun+ja+bio-+ja+energiapuun+osalta.+Se+tarkoittaa,+että+Venäjän+raaka-puuta+tuleemarkkinoille+huokemammalla+hinnalla.++Metsäteollisuuden+eri+työvaiheet+taas+tulevat+kilpailun+alle+ja+niitä+tehtaita+ja+tuotantolaitoksia+mitä+voidaan+siirtää+halvemman+tuotannonmaihin+esim.+halvemman+verotuksen+vuoksi+tulee+saamaan+merkittävän+edun+ja+miten+kommunisti-suomen+verotus+sopisi+siihen+kilpailukykyyn+?+Käytännössä+tämä+tarkoittaa,+että+suomessa+valmistetaan+vain+sellua+ja+se+kuljetetaan+aika+kaukaa.++Eli+senkin+hinta+on+mitä+esim.+euroopan+markkinoilla.+Toinen+asia:+Persut+on+huutaneet+monttu+auki+EROA+euroopan+unionista.++Mitä+se+todella+tarkoittaisi+jos+koko+euroopan+unioni+hajoaisi+?++Miten+suomen+teollisuus+tai+sen+nykyinen+valmius+olisi+vastata+tähän+tilanteeseen?++Onko+Persut+edes+laskeneet+tai+arvioineet+teollisuuden+kilpailukykä+tai+markkinoille+muodustuvaa+kysyntää+ja+ostovoimaa+nykyistenEU+maiden+näkökulmasta?++Onko+silloin+meritie+ainoa+vaihtoehto+esim.+sellu+kuljetukseen+jamiten+tulevaisuudessa+esim.+malmi+ja+metalliteollisuden+kilpailukyky+esim.+Viron+ja+Latvian+ja+puolan+kaltaisten+maiden+kanssa,+heillä+on+rautatieyhteys+esim.+saksan+markkinoille.+EU+erossa+kait+saksan+talous+on+vahvin+ja+ostovoimaisin?+Sitten,++miten+eri+maiden+valtionvelat+vaikuttaisivat+näiden+maiden+työvoiman+hintaan+ja+niiden+maiden+kilpailukykyyn+suomen+teollisuuden+suhteen?++Paljonko+suomella+on+velkaaja+millainen+siitä+rahan+arvosta+muodostuisi+ja+kuinka+moni+Espanjan+suomalainen+joutuisimuuttamaan+takaisin+suomen+kommunistiseen+ruokinta+ja+sosiaalijärjestelmään,+jota+persutei+ole+millään+tavalla+muuttamassa.+ONHAN+TOKI+PERSU+-+KOMMUNISTIT+SE+LASKENEET+EIKÖ..+VAI+UNOHTUKO+?Halla+-+aho+sanoi,+kyllä+pelottavasti,+että+pitäisi+saada+ylös+...+TÄH+Jätkä+ei+tiennyt+miten+?
  3. Sinä+et+voi+olla+saatan+...+Saatana+on+henki+ja+se+on+rakkauden+vastakohta+!