Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Minä+itsekkin+hätkähdin+sitä,+että+se+sopii+raamatun+kirjoituksiin+ja+siksi+sen+julkaisin+myös.+Jeesus+ei+ole+syntynyt+jouluna,+vaan+sen+on+valtio+valehdellut+eli+Rooman+keisari+vielä+300+luvulla+jälkeen+kristuksen+ja+600+luvulla+Muslimit+erosi+kristinuskosta.++Eli+taas+3+ja+6+!
  2. PIWOF6.2.2019+16:23MAAILMANJÄRJESTYSKoska+yksi+uuden+maailmanjärjestyksen+päämääristä+on+yhtenäisen+rahajärjestelmän+ja+lopulta+yhden+valuutan+luominen+koko+maailmalle+sisältäen+samalla+ihmisten+kontrollin.Tapaus+A:+Englantilainen+lähetyssaarnaaja,+joka+työskenteli+Afrikassa+Zimbabwen+ja+Mosambikin+rajalla,+kutsuttiin+vuonna+1992+paikallisiin+hautajaisiin.+Hän+tapasi+siellä+kaupungista+tulleen+pankkiirinaisen,+jolta+hän+etsiessään+keskustelunaihetta+kysyi+pankkimaailman+kuulumisia.+Pankkiiri+vastasi,+että+käteinen+raha+tullaan+peruuttamaan+ja+jokaiselle+annetaan+älykortti,+jossa+on+mikrosiru.+Lähetyssaarnaaja+kysyi,+onko+pankkiiri+kristitty.+Tämä+hämmästyi+kysymystä.+Sitten+hän+kysyi,+mitkä+ovat+suunnitelmat+sen+jälkeen.+Pankkiiri+vastasi,+että+silikonisiru,+joka+on+vasta+kehitetty+järjestelmä,+laitetaan+ihmisen+kehoon.+Lähetyssaarnaaja+oli+kuullut+samanlaista+tietoa+aikaisemminkin+kristillistä+lähteistä.+Nyt+hän+kuuli+sen+tietona+pankkimaailmasta.Tapaus+B:+Vuonna+1980+eräs+pastori+lensi+Miamista+Floridasta+Los+Angelesiin+Kaliforniaan.+Hän+istui+lentokoneessa+vanhahkon+juutalaisen+miehen+vieressä,+jonka+kanssa+hän+alkoi+keskustella.+Keskustelun+aihe+siirtyi+pian+miehen+kultakellosta+hänen+työhönsä.+-+Olen+maailman+valuuttajärjestelmää+tällä+hetkellä+vakauttavan+ryhmän+johtaja.+-+Mitä+tiedätte+Euroopan+Yhteismarkkinoista?+-+Minä+rahoitin+Yhteismarkkinat.+-+Mitkä+ovat+ryhmänne+tavoitteet?+-+Työskentelemme+yhden+maailmanhallituksen+ja+yhden+maailman+uskonnollisen+järjestelmän+muodostamiseksi.+-+Tiedättekö+mitään+henkilökohtaisesta+numerointijärjestelmästä?+-+Kyllä+vain.+Tämä+järjestelmä+on+jo+valmis.+Ei+ole+enää+kysymyksessä+JOS+vaan+MILLOIN+me+annamme+vanhan+rahajärjestelmän+romahtaa+ja+annamme+jokaiselle+yksilölle+numerot+käytettäväksi+ostamiseen+ja+myymiseen.+-+Mistä+tiedän,+että+olette+tosiaan+se,+joka+sanotte+olevanne?+Vanhahko+mies+aukaisi+salkkunsa+ja+otti+esille+lukuisia+valokuvia,+joissa+hän+seisoi+maailman+huomattavan+johtohenkilön+vieressä.+-+Jos+olette+se,+joka+sanotte+olevanne,+miksi+ette+matkusta+ensimmäisessä+luokassa?+-+Koska+en+halua+tiettyjen+henkilöiden+tietävän,+että+lennän+tällä+koneella.+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Tällainen+kirjoitus+on+oikeasti+julkaistava...+olen+aivan+samaa+mieltä+ja+kirjoittajassa+on+ainesta+oikein+hyväksi+viihdekirjailijaksi.+Oikein+hyvä+kirjoitus.+Erittäin+mielenkiintoinen+kirjoitus+ja+todella+saa+ihmiset+fantasia+maailmaan+oikein+hyvä.Stephen+Edwin+King+on+yhdysvaltalainen+saman+henkinen+huippu+kirjailija.Mitä+Raamattuun+tulee,+niin+pedon+merkki+ei+ole+mikään+siru+ja+toiseksi+se+on+mahdoton,+koska+raamattu+on+kirjoitettu+niin+monelle+kansakunnalle+ja+aikakaudelle.++Huomaa,+että+raamattu+ei+puhu+pedosta+ja+merkistä+lopun+aikana,+vaan+kaikkina+aikakausina.++Siru+taitaatulla+vähän+myöhemmin.++Pedon+merkin+huomaa+voi+ottaa+käteensä+ja+otsaansa+eli+kahteenpaikkaan+ja+silloin+se+tarkoittaa+ajatusta+ja+tekemistä.+Kaikilla+aikakausilla+eiks+jeah+!+Siis+myös1700+ja+1800+luvulla+eikö...+?+Pedon+luku+tarkoittaa+varmaan+ilman+matematiikkaa+käänteisiä+arvoja+ja+lukuja+ja+näin+kuvaa+raamatun+petoa+eiks+jeah+?No+loppu+aiheessa+menee+liian+pitkälle+ja+liian+laajalle+ja+liian+monelle+eiks+jeah+?
  3. Pitääkö+meidän+puhua+Yksinkertaisten+ja+tyhmien+kanssa+ja+jonkun+persu-kommunisti+puolueen+kanssa+keskustella+ja+tivata+ihan+ihmisten+perusasioista,+jotka+on+kaikillefiksuimmille+ihan+päivänselviä.+Miten+on+mahdollista,+että+joku+puolue+pystyy+perusasioitavalehtelemaan+ihan+julkisesti+ja+kukaan+ei+niin+kuin+tunnu+siihen+puuttuvan.Eikö+kaikille+ole+selvää,+että+persu-kommunistit+maksaa+ja+huutaa+pakolaisista+mediassaja+maksaa+toimittajille+jutuista+maahanmuuttajia+vastaan.++Lisäksi+heidän+kannattajansa+on+kommunisteja+ja+vihaavat+rahan+ja+markkinatalouden+valtaa+ja+ovat+myös+psyykkisistä+syistä+vihaamassa+Euroopan+unionia+ja+länsimaista+kulttuuria+ja+sivistystä+ja+ihmisiä.++Todellisuudessa+heitä++kannattaa+suomessa+vajaa+10+%+ehkä+se+5+%mitä+viime+vaaleissa.+Toki+Heillä+on+tämä+peukutustoimi+ja+väärä+ja+oikea+media+ja+MP-lehti.Toki+toki+muissakin+maissa+on+yksinkertaisia+ja+osa+jopa+kehitysvammaisia+sun+muuta.+Katsoohan+osa+porukasta+UFO+teeveetä++ja+muita+kummajaisohjelmia+myös+TV:stä+ja+netistä.+Osa+jopa+uskoo+miihin.+Se+vaikuttaa+ihan+samalta,+kuin+pitäisi+selittää,+että+ei+ole+UFOja+ja+aaveita+olemassa+ja+jos+joku+haudasta+nousisi,+niin+hänellä+olisi+myös+nimi.+Persuilu+perustuu+juuri+valheeseen+ja+tyhmien+ja+yksinkertaisten+hörhöilyyn++ja+ennen+kaikkea+protestiksi+valtio+valtaa+vastaan.++Siinä+ei+myöskään+ole+järkeä+ja+sillä+juuri+haetaan+huomioita+ja+mediaa+ja+saadaan+se+5+-+10+%+äänistä.+Ei+enempää,+koska+siinäkulkee+jo+tiedon+ja+osaamisen+raja.
  4. Puhutko+sinä+itsekin+samaa+pask***+?++Eli+puhutko+ruuan+hinnasta+vai+bensiinin+vaiöljyn+vai+minkä+hinnasta...+?++EU+voi+nostaa+vain+euroopan+ulkopuolelta+tuotavien+tuotteiden+hintoja.++Ruoka+tuotetaan+pitkälti+yli+90+%+:sti+euroopan+unionissa+ja+sisämarkkinat+on+vapaat.++Suomen+olisi+kanssa+syytä+vapauttaa+ruuan+nettikauppaja+näin+luonnollisesti+elintarvikkeiden+hinnat+laskisivat.+Bensiini+ja+öljy+ja+kaasu+noteerataan+maailmanlaajuisesti,+tosin+siinä+on+veroa+ja+suomessa+se+taitaa+olla+liki+90+%+jo+läpi+historian.++Autovero+on+suomessa+myös+varsinhuomattava+edelleenkin.+Alkon+monopolit+on+murtuneet+ja+parin+kuuluisan+ruokaketjun+monopoli+on+myös+murtunut...+Kiitos+LIDL.+OK.+Jos+suomi+eroaa+EU:sta,+niin+kuinka+tuotantotyöntekijöiden+palkkojen+kävisi+?+Minun+firmani+myy+vaikka+perämuuleja+eurooppaan+ja+saan+nyt+lisää+kuluja+EU+eron+myötäja+miten+minä+nyt+saan+minun+perämuulit+kaupaksi+?++Minun+on+laskettava+hintaa+ja+maksettava+kulujen+ja+tullien+osuus+mistä+...+aivan+oikein+työntekijöiden+palkoista.+vai+miten+minä+saisin+perämuulit+myytyä+euroopan+unionin+ihmisille+muuten+?Materiaali+ehkä+ja+osa+muoveista+maksaa+kuitenkin+enemmän,+heikon+markan+vuoksi.+Devalvaatiossa+ihmisten+ostovoima+laskee.+Eli+ne+ihmiset+olisi+vielä+huonommassa+asemassa.+Joko+me+nyt+ollaan+yhtä+mieltä,+että+vain+TYHMÄ+ja+YKSINKERTAINEN+on+vihaamassaEuroopan+unionia+ja+sen+yhteismarkkinaa+ja+sen+tasa-arvoa.++Siis+tuo+on+täyttä+pask**+mitä+kirjoitit+keltaliiveistä+ja+palkoista+ja+hinnoista+ja+ne+on+vain+yksinkertaisten+ja+tyhmien+ihmisten+käsitteitä+taloudesta,+kun+muuhun+ei+pää+pysty.