Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eurofighter
profiilit
Eurofighter
Eurofighter
Vapaa kuvaus
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ateistihumanisti
24.1.2019+9:03
Maailmassa+on+kovin+vähän+hyviä+ihmisiä.+Kaikissa+meissä+on+virheitä.+George+Soros+on+ihmisenä+ja+hyväntekijänä+kuitenkin+ihminen+ihmiskunnan+parhaasta+päästä.+Järjestönsä+kautta+yli+30+miljardia+omaisuudestaan+hyväntekeväisyyteen,+stipendedihin,+kouluihin,+koulutukseen,+ihmisoikeuksiin+ja+demokratian+toteutumiseen+jne.+sijoittanut+henkilö,+joka+näkee+etniseen+taustaan,+sukupuoliseen+suuntautumiseen+ja+uskontoon+takertumatta+ihmiset+samanarvoisina,+kannattaa+liberaaleja+sekä+demokraattisia+arvoja,+ja+tukee+niiden+toteutumista+yli+sadassa+maassa,+ansaitsee+vähintään+Nobelin+rauhan+palkinnon
***************************************************************************************************
Ihminen+mikä+on+tehnyt+hyviä+töitä+ilman+kommunismia+ja+sosialismia+ja+valtioa+ja+kansaa.+
Eikö+Raamatussa+ole+tähän+juuri+selitys+miksi+häntä+vihataan+......+?
Vaikka+olitkin+ateisti,+niin+raamatussa+on+kyllä+selitys,+miksi+häntä+vihataan+...+!+TOTTA+!
24.01.2019 09:53
Olet+ihan+oikeassa...+Sellaisia+varmaankin+suomi+tarvitsee...+Pitää+paikkansa.
Mahdollisimman+paljon+tyhmiä+ja+luulevia+ja+käskettäviä+ja+alamaisia+ja+kaikkea
sitä+mikä+tottelee+ja+luulee.++Aatteena+voi+olla+isänmaallisuus,+suomalaisiuus,+
savolaisuus,+stadilaisuus+ja+härmä+ja+pohjalaisuus+ja+lappalaisuus+ja+Suomi+tarvii
vapautta+muista+valtioista+ja+suomi+tarvii+itsemäärimistä+ja+suomi+tarvii+sitä+ja+tätä.
NYT+KERRANKIN+OLEN+SAMAA+MIELTÄ+SINUN+KANSSASI+...+TÄMÄ+ON+TOTTA+!
Mutta+kysymys+kuulukin+MIHIN+MINÄ+NIITÄ+TARVIN+?+
Otetaan+hitaasti...+Mihin+minä+niitä+tarvin+ja+mihin+sinä+niitä+tarvit+?
Mihin+minä+tarvin+isänmaallisuutta+ja+mihin+minä+tarvin+suomalaisuutta+ja+mihin+
minä+tarvin+savolaisuutta+ja+mihin+minä+tarvin+suomen+vapautta+?
Tuossa+oli+minulla+aloitus+sitten+siihen+toiseen+asiaan:+
Tiedättekö+mitä+...+Köyhät+kuvittelee+!
23.01.2019 20:50
Niin,+Millainen+olisi+se+Absurdi+Brutaali+persu+hallinto+?
Tehän+olette+vaaleissa+mukana+ja+kaikkeen+pitää+varautua+ja+jos+te+nyt+saisitte+vaikka
sen+90+tai+95+%+kaikista+äänistä....+Niin+mikä+puolue+olisi+hyödyllinen+tukemaan+Persun
Absurdia+ja+Brutaalia+hallintoa+?+Vai+olisiko+niinkin+kova+ajatus,+että+muille+puolueille+
ei+sijaa+annettaisi+ja+minkä+lain+ja+kenestä+tulisi+suomen+pankin+johtaja+ja+ketä+persu+
hallintoon+kuuluisi+`?
Millaisen+maan+ja+millaisen+suomen+ja+kansan+he+sitten+perustavat+ja+miten+on+
tuleeko+rotupuhdistus+ja+miten+jo+maassa+olevat+ulkomaalaiset+ja+muut+esim.+
somalit+ja+Irakilaiset+ja+romanit+?+
Tuleeko+Kuningas,+kun+kerran+olette+täydellisesti+vallassa+ja+miten+parlamentti,
kun+voitte+perustaa+sen+puoluetoimistossa.++Olisiko+Laura+yksi+vai+Halla.aho+ensimmäinen+?
Nämä+asiat+on+mahdollisia,+vaikka+ovat+vähän+Absurdeja+mutta+mahdollisia+kuitenkin..
23.01.2019 18:56
Minä+Kerroin+vastauksen+tuossa+ylhäällä+Persujen+puheenjohtaja-aitioon...++No+se+on+
hyvä+vastaus...+Siitä+suomen+kommunismista+ja+kaivoslaista+kirjoitin+ihan+mutu+
tuntumalta+ja+yllätys+yllätys+Ilta-lehti+kommentoi+samaa...+Lainaus+:+
"+Pyhäsalmen+malmi+löytyi+elokuussa+1958.+Tuolloin+malmeja+saivat+louhia+Suomessa+vain+valtionyhtiöt,+joten+kaivoksen+alueelle+perusti+Outokumpu.+Kaivos+on+tuottanut+kuparia+ja+
sinkkiä+vuodesta+1962+lähtien.+EU-jäsenyyden+myötä+(1995)+ulkomaalaiset+yhtiöt+ovat+
voineet+harjoittaa+kaivostoimintaa+Suomessa.+"+
Suomessa+on+kommunistinen+lainsäädäntö+hävityn+sodan+jälkeen+ja+myös+Esko+Aho+sanoi
itse+näin...+Että+suomi+tarvii+rakennemuutoksen+liityttyään+Euroopan+unioniin.+
TÄSSÄ+ON+SE+SYY,+MIKSI+EI+VOIDA+MAKSAA+ESIM.+EU:n+VAATIMAA+MINIMITURVAA+ja
MUUT+EU-maat+SIIHEN+KYKENEVÄT.++
Ei+se+ole+EU:n+vika+ette+te+suomessa+ole+maailman+paras+järjestelmä+ja+se+ei+edes+olisi+
mahdollista+..
23.01.2019 09:59
Minä+en+todellakaan+ymmärrä,+millä+kaavalla+Te+laskette+sen+jäsennyysmaksun+?
Kuvitellaan,+kansan+kielessä,+että+kirpputori+tai+toripaikka+maksaa+tämän.(+Jäsenmaksu)
Mutta+mihin+myyt+perunat+ja+kamasi+ilman+tori+ja+kirpputori+paikkaa...+?++Lisäksi+sillä
torilla+on+toinen+kauppias+joka+tarvii+sinun+perunankuorinta+veisiä+ja+pakkauslaatikoita.+
EU+on+se+toripaikka+missä+kaikki+toiminta+tapahtuu+ja+EU+pitää+huolen,+että+kaikilla+
on+samallaiset+mahdollisuudet+myydä+ja+ostaa+ja+valmistaa...
22.01.2019 18:06
annamunkaikkikestää
21.1.2019+22:14
Miten+hehkuttelusi+pätee,+jos+ihminen+joutuu+tahtomattamaan+tavalla+tai+toisella+työttömäksi,+eikä+löydä+enää+suurtyöttömyydestä+kärsivässä+maassa+työtä,+vaan+putoaa+jatkuvasti+leikkausten+kohteena+olevien+tukien+varaan,+eikä+ole+varaa+enää+ylläpitää+kuin+välttämättömimmät+selviytymisasiat,+joutuu+jatkuvaan+byrokratian+pompotteluun,+joutuu+elämään+jatkuvien+byrokratien+uhkien+kanssa,+joutuu+kuuntelemaan+jatkuvia+uhkailuja,+joutuu+kuuntelemaan+jatkuvaa+halveksintaa+jne.?+Onko+työttömällä+varaa+lentää,+onko+mahdollisuutta,+tai+edes+oikeutta,+omistaa+autoa?+Mikä+on+ruokakassin+realistinen+hinta+työttömälle,+työkyvyttömälle+jne.?+
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Toi+on+todella+hyvin,+mitä+sinä+kerroit+ja+varmasti+asia+on+näin+monen+kohdalla.
Varsinkin+Helsingissä+ja+PK-seudulla+eläminen+pienipalkkaisena+on+varmasti+tuskien
taival+ja+joutuu+työpäivänä+hakemaan+toimeentulotukea+ja+kaikkia+asumistukija+ja+muuta.
Auton+jos+omistaa,+niin+kaikki+maksaa+ja+kaikki+rahastaa+ja+kovaa...,+tiedän+kaverin+joka+ajoi
Kaivokadun+ja+Keskuskadun+risteykseen+parimertiä+punaista+ja+pieni+kiihdytys+ja+51+km.+
Hänelle+määrättiin+1+600+euron+sakko.+Se+on+hänen+koko+kuukauden+palkka+nettona.+
Voi+sitä+perustella,+että+olisi+voinut+ajaa+jonkun+päälle,+mutta+mitä+sitten,+kun+suojatiellä+
ei+ole+valot+toiminassa+ja+silloinko+vain+pitää+katsella+?
Se+miten+EU+tähän+voi+auttaa+on+jo+ihmisten+perustoimeentulon+kohottaminen+776,-+
euroon+kuukaudessa+ja+tätä+EU+juuri+nyt+vaatii.+EU+luo+suomeen+tai+se+pyrkii+luomaan+
länsimaisen+kaupallisen+järjestelmän.+Eli+kulutuksen+kautta+hyvinvointiin,+kun+ihmiset+
kuluttaa,+niin+tarvitaan+tavaraa+ja+työntekijöitä+eikö+?
Euroopan+unioni+on+oikeastaan+koko+kaupallisuuden+ja+rahan+ja+talouden+pilari.+
Se+antaa+arvon+maalle+ja+metsälle+ja+mineraaleille+ja+työvoimalle+ja+kaikelle.+
Suomen+poliittinen+ja+kommunistinen+valtioeliitti+taas+pyrkii+rahastamaan+ihmisiä+
asunnoilla+vuokrilla+ja+liikkumisella+ja+ruualla+ja+kaikella+tarpeellisella...+EIKÖ+montako
kauppaketjua+suomessa+on+?+
Toki+lainsäädäntö+on+tarpeellinen,+mutta+onko+se+tehokjas+jos+se+ei+ole+yksityisesti+
johdettu.+Miksi+valtiot+ja+kunnat+ovat+suomessa+suurimpia+liikelaitoksia+ja+ovat+usein+
myös+monopoli+asemassa+ja+monesti+vielä+hyvin+tehottomia+ja+niitä+tuetaan+valtion+ja+
kuntain+rahalla+ja+niiden+yhtiöiden+siipeilijät+ovat+aika+usein+poliittisia+diilejä,+kuten+
torkkupeitot+ja+muut.+
Asia+ei+ole+niin+yksiselitteinen+ja+sinun+vihasi+Euroopan+unionia+kohtaan+johtuu+sinun+
tietämättömyydestäsi+tai+yksinkertaisuudesta+?+
Mistä+se+todellinen+viha+euroopan+unionia+kohtaan+kumpuaa+?
Voisiko+se+olla+juuri+se+kateus+ja+eliitti+ja+kapitalismi+ja+yritystalous+vai+mikä+?
22.01.2019 08:01
Olisiko+parempi+sitten+olla+erossa+EU:sta+?
Vaikka+se+olisi+hevonpas***+viety+EU:hun,+niin+siinä+on+tapahtunut+niin+paljon+hyvää
ihmisille,+että+Kiitos.++90+%+suomalaisista+oli+viime+Pressanvaaleissa+samaa+mieltä.+
Eikö+asia+ole+nyt+todella+hyvin..+jos+vietiin+vaikka+salaa+tai+konttaamalla+tai+väkisin.+
MITÄ+HELVETT+JURNUTTAA+JURNUTTAA+JURNUTTAA+MEE+HELVET...+täältä+ja
sillä+sipuli+90+%+haluaa+asua+ja+olla+Euroopan+unionilainen.+MIKSI+HUHTAASARESTA+*^
EI+TULLUT+SUOMEN+KUNINGASTA+TÄH++?
21.01.2019 20:09
Aika+harva+on+palannut+suomeen+ja+ne+on+miitä,+jotka+ei+pärjää.++Onko+yksikään+eläkeläinen+
muuttanut+Espanjasta+tai+Portugalista+tai+Thaimaasta+suomeen...+,+muuten,+kuin+
lääketieteellisten+syiden+vuoksi+?++Jotenkin+tuntuu,+että+niitä+on+hyvin+vähän+ja+tuskin+Kimi
tai+Mika+suomeen+muuttaa...+Vai+mitä+luulette+?+
Yksi+kaveri+kanteli+ulosteet+metsään+kerrostalosta,+kun+ei+ollut+rahaa.+Oli+tänään+
Iltasanomissa...+Mitä+poliittinen+TV...+Kerotoo,+kuinka+kurjasti+asiat+on+USA:ssa+ja+Espanjassa.
21.01.2019 18:27
Jos+minä+kirjoitan,+että+eussa+on+keltaisia+kakkoja+ja+Kanan+kakan+kokoisia+lihapullia+!
Minun+mielestä+nämä+on+sellaisia+asioita,+mitä+ei+voi+kommentoida+ja+antaa+toki+
heidän+pitää+nämä+mielipiteet...+Ei+se+ketään++haittaa...
18.01.2019 21:31
Teillä+EU-vihaajat+on+nyt+sellainen+oikein+hyvä+tyyli+kirjoittaa+ja+en+minäkään
voi+tuohon+mitään+vastata...+Siinä+loistaa+niin+hyvin+se+yksinkertaisuus+ja+tyhmyys
ja+kaikki+mitä+EU-vihaajan+elämä+sisältää+...+Oikein+hyviä+kirjoituksia.+Ja+joka+on+tuota
Teidän+mieltä,+niin+olkoot+ei+voi+vaatia+jos+on+lusikalla+annettu.
18.01.2019 21:27
Tässä+ylhäällä+oli+jo+pari+sellaista+kommenttia,+että+minun+ei+edes+tarvitse+
kommentoida+niitä...+Ne+on+minun+mielestä+loistavia+ja+niiistä+oikein+loistaa+se+
kommunistinen+ja+yksinkertainen+EU-vihaajien+luokitus+....+Ei+tarvitse+ei++!
On+toki+Persu+kommunisti+on+on+.
17.01.2019 23:03
Ei+kommunismia!
Muistakaa+allekirjoittaa+kansalaisaloite+Maanpinnan+alapuoliset+luonnonvarat+kansalliseen+omistukseen.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ei+kommunismia,+vaan+yksityiseen+omistukseen+ja+maanomistajille+ja+kaikki+valtion+ja+
kuntain+maat+on+jaettava+yksityiseen+omistukseen...+Ainoastaan+luonnonpuistot+valtiolle.+
Tässä+oli+taas+meillä+se+ero+!
15.01.2019 23:42
Nyt+se+nähdään,+kun+tuli+Kova+Brexitti+!+Tätä+minä+olen+toivonut+ja+nyt+nähdään...+!
Minulla+on+sellainen+tutina,+että+euroopan+talous+aika+ison+buustin,+kun+eurooppalaiset
yhtiöt+ottavat+brittien+liiketoimet+euroopassa.
15.01.2019 22:09
Minusta+tämä+"+Brexit+"+on+mielenkiintoinen+Britannian+osalta.++Britannia+on+silloin+
ainut+teollisuusmaa+euroopan+unionin+ulkopuolella.+Nämä+muut+maat+ovat+Norja+ja+
Sveitsi+ja+ne+molemmat+on+erilaisia+talouksia.+Sveitsin+talous+perustuu+pankkimaailmaan.
Norjan+talous+perustuu+öljyyn+ja+kalatalouteen+ja+ne+molemmat+on+dynaamisia.
Teollisuusmaat+itä-euroopassa+eivät+pärjää+ilman+Euroopan+unioni+tukea+ja+markkinaa.
Silloin+Britannian+talous+on+verrattavissa+eurooppalaisiin+teollisuusmaihin.++Mutta+
Euroopan+unioni+on+juuri+Teollisuusmaiden+liittouma+ja+Britannia+jää+sen+ulkopuolelle.+
Britanniassa+on+joku+60+miljoonaa+ihmistä+ja+sen+talouden+ylläpito+voi+tuottaa+vaikeuksia+?
Tätä+ajatusta+ei+ole+tarkoitetu+persuille,+vaan+talousalan+ihmisille.+Käsittääkseni+jos+Brexit+
toteutuu+sopimuksella+tai+ilman+sopimusta,+niin+se+tarkoittaa+Buustia+euroopan+taloudelle
ja+teollisuudelle.++Minä+en+pääse+yli+enkä+ympäri,+mutta+sen+täytyisi+mennä+näin+ja+jos+sijoitan
niin+eurooppalainen+teollisuus+?+Britannia+myös+velkaantuu+Brexitissä+suuresti,+kun+sen+
teollisuus+ja+talous+ei+ole+mitoitettu+euroopan+unionin+ulkopuolelle.+
Tämä+saattaa+myös+nostaa+euroopan+talouden+?
15.01.2019 19:33
Minulle+Euroopan+unioni+on+tuonut+vapauden+ja+se+on+maailman+paras+asia+elämässä.
Ajatelkaa,+kun+saatte+sanoa+Alkolle,+että+pidä+viinas+ja+sinun+ei+tarvitse+ostaa+tavaroita+
ja+palveluita+keneltäkään+pakosta,+vaan+saat+valita+mistä+ostat.++Saat+parhaan+hinnan+ja
sinulla+on+vapaus+päättää+omista+asioista+...+Se+on+vapautta.
15.01.2019 14:30
Globaalisaatio+voi+tarkoittaa+sinun+Paneurooppalaisuuttasi+omassa+merkityksessä.
Mutta+maailma+kehittyy+koko+ajan+puhutaan+myös,+että+maailma+pienenee+koko+ajan.
Se+tarkoittaa+kaupallisuudessa+ja+liiketoimissa+kansainvälisiä+liikesoppimuksia+ja+
yhteisiä+tuotanto-+ja+omistupolitiikkaa.+
Ei+siihen+ihminen+pysty+vaikuttamaan+ja+mennyt+aika+ei+enään+palaa+ja+jos+tunnet+itsesi+
jotenkin+pahoin+tässä+asiassa,+niin+oletko+ajatellut+erakoitumista+ja+luostari-elämää+tai+
muuta+vastaavaa+joka+voisi+auttaa+sinua+henkisesti+?
Ei+Kehiystä+voi+pysäyttää...+Sinun+pitäsi+tuhota+kouluja+ja+tietoyhteyksiä+ja+kaikkea...
Kommunisti+puhuu+aina+valtio-vapaudesta+hallita+ihmisiä+ja+määrätä+ja+alistaa+ihmisiä.+
Minä+puhun+läntisistä+oikeistovaltio+käytännöistä+ja+Ihmisillä+oikeus+olla+missä+he+tahtovat,+
menettämättä+Sairasvakuutustaan,+työeläkettään+ja+sosiaaliturvaansa...+Sillä+kommunisti+
valtio+kiristää+ihmisiä+ja+nimittelee+heitä+miten+haluaa,+vaikka+suomalaisiksi+tai+
mutisuomalaisiksi+ja+keksii+heille+taas+yhteisen+nimittäjän.+
Siinä+on+se+ero,+että+sinun+pitää+sanoa:+Toverit+kansakunnan+ja+valtion+ja+yhteisönrakentajat+!
Minä+sanon:++ihmiset,++jotka+tahtoo+saada+olla+ja+tehdä+ja+asua+ja+perustaa+perheen+vapaasti+ja+
saavat+pitää+eläkesäästönsä+ja+sairasturvansa+ja+sosiaaliturvansa+ym+ym.+Ilman+kiristystä.
Puhutaan+Imisten+vapaudesta+ei+valtion+vapaudesta+alistaa+ja+hyväksikäyttää...++Valtio+ei+ole+
ihmisten+vapautta+ja+vapautta+ihmisille+Euroopan+unioni+on+vapautta+ihmisille,+sinulle+ja+minulle.
15.01.2019 14:09
OK.+
Minä+löysin+yhden+hyvän+tavan,+miten+minä+voin+kertoa+Teille+mitä+ajattelen.
Minä+kerron+sen+veratuksena:+
Ajatellaan+tilannetta,+että+ihmiset+tietäisivät+tulevaisuuden+ja+tapahtumat+vaikka
yhden+vuoden+etukäteen+!+Siis,++sinä+tietäisit+tulevaisuuden+vuoden+verran+etukäteen.
Tämä+tieto+olisi+ainoastaan+niillä,+jotka+ei+palvele+valtioa.+'
Kysytään,+että+mitä+tämä+porukka+olisi+tehnyt+vuonna+1938+ja+vuosina+1940.+
-+Ensimmäisenä+he+olisivat+myyneet+omaisuutensa+Viipurista+ja+Karjalasta+esim.+
-+Toiseksi,+He+olisivat+vieneet+omaisuutensa+sellaiseen+maahan,+jossa+se+on+turvassa.+
Nyt+se+pääkysymys:+
Kuinka+moni+heistä+olisi+riskeerannut+henkensä+sodassa+ja+osoittanut+olevansa+aatteellinen+
suomalainen+?+Montako+prosenttia+heistä+olisi+jääntyt+suomeen+ja+sotaan+ja+ketä+ne+olisi+
olleet+?+Ne+olisi+olleet+sellaiset+henklilöt,+jotka+on+mieltyneet+väkivaltaan+eikö,+noin+5+%+eikö+?
Nyt+olemme+taas+saaneet+nähdä+myös+tämän+todeksi+monessakin+asiassa.
15.01.2019 10:41
Globaalisaatio+voi+tarkoittaa+sinun+Paneurooppalaisuuttasi+omassa+merkityksessä.
Mutta+maailma+kehittyy+koko+ajan+ajan+puhutaan+myös,+että+maailma+pienenee+koko+ajan.
Se+tarkoittaa+kaupallisuudessa+ja+liiketoimissa+kansainvälisiä+liikesoppimuksia+ja+
yhteisiätuotanto+ja+omistupolitiikkaa.+
Ei+siihen+ihminen+pysty+vaikuttamaan+ja+mennyt+aika+ei+enään+palaa+ja+jos+tunnet+itsesi+
jotenkin+pahoin+tässä+asiassa,+niin+oletko+ajatellut+erakoitumista+ja+luostari-elämää+tai+
muuta+vastaavaa+joka+voisi+auttaa+sinua+henkisesti+?
Ei+Kehiystä+voi+pysäyttää...+Sinun+pitäsi+tuhota+kouluja+ja+tietoyhteyksiä+ja+kaikkea...
15.01.2019 10:14
"+qåaäzm+"+Koeta+tajuta,+että+me+kaikki+ei+olla+kommunisteja+ja+me+ei+olla+
sinun+kanssa+rakentamassa+ei+minkäännäköistä+souhoosi+eikä+kolhoosia+eikä
mitään+vit***+valtiota.+Koeta,+nyt+ymmärtää,+kun+puhut+asiasta+ihmisille+ja+aloita.+
Sanoilla+"+Toverini+yhteiskunnan+ja+kansan+rakentajat"+!
Silloin+sinä+ohjaat+sen+puheesi+niille+ihmisille+jotka+siitä+on+kiinnostuneita.+Me+olemme
hyvin+eurooppalaisia+arvoja+kannattavia+ja+rakastamme+ihmisten+vapautta.+Olemme+
valinneet+länsimaisen+kaupallisen+kilpailuyhteiskunnan+ja+vapauden+ja+juuri+sen+vuoksi.
Liki+90+%+ihmisistä+kannattaa+euroopan+unionia.+
Olette+tuoneet+sellaisia+asioita+esille+mitkä+kuuluu+Euroopan+unionin+parlamentille.+
Maahanmuutto+ei+ole+syy+tuhota+kaupallista+ja+taloudellista+hyvinvointijärjestelmää.+
Teillä+on+mahdollisuus+äänestää+Eurooppa-vaaleissa+sellaista+henkilöä+joka+rajoitaa+
mahanmuuttoa+Euroopan+unionin+alueella.+
Minä+tiedän,+että+sinä+olet+eri+ja+minä+olen+eri.+Kommunisti+ja+Kapitalisti+on+kaksi+
vastakkain+olevaa+voimaa+talousjärjestelmissä.+Toinen+on+valtiokeskeinen+ja+toinen+
perustuu+yksityiseen+omistajuuteen+ja+yrittäjyyteen.
15.01.2019 10:02
UK-fani
14.1.2019+19:56
UUSI
Jos+sopimuksellista+eroa+ei+tule,+niin+sitten+tulee+sopimukseton+ero!+
Mitään+muuta+vaihtoehtoa+ei+ole,+koska+kansanäänestys+on+sitova.
Jopa+Labour-puolueen+johtaja+Corbyn+on+sitä+mieltä.
======================================================================
Niin,+se+tarkoittaa,+että+tässä+tapauksessa+Euroopan+unionin+maat+voittavat+
Brittien+taloudesta+!++Vaikka+Persu-kommunisti+sitä+kuinka+määkii+tietämättömänä,+
niin+tämä+on+kaupan+laki+!
14.01.2019 22:46
51 / 64