Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. HA+HA+HA+HI+HI+HIIII+!+Suomalainen+kommunisti-hallinto+puhuu+Ilmansuojelusta+!Kaikkein+huvittavinta+on+Kuulla,+että+Lentoliikennettä+pitäisi+veroittaa+kommunistisenjärjestelmän+vuoksi+!Tänään+lainaus+kauppalehdestä+:"”Autokannan+nuorentaminen+on+erittäin+tehokas+tapa+vähentää+liikenteen+kokonaispäästöjä.”+”Dieselmoottorit+ovat+jo+90-luvun+alusta+täyttäneet+kaikki+kulloinkin+voimassa+olleet+EU-säännökset.+Nykyaikaiset+dieselmoottorit+päästävät+90+prosenttia+vähemmän+pienhiukkasia+ja+84+prosenttia+vähemmän+typen+oksideja+kuin+vuonna+2000.+Tästä+syystä+autokannan+nuorentaminen+on+erittäin+tehokas+tapa+vähentää+liikenteen+kokonaispäästöjä”,+Ruotsalainen+sanoo.Suomen+henkilöautokantaa+Ruotsalainen+pitää+tyrmäävän+vanhana.
  2. Nämä+on+justiinsa+niitä+asioita+mistä+minä+olen+Teille+puhunut,+Lainaus+Kauppalehdestä:"Inderes+myös+ilmoitti+lopettavansa+Stockmannin+osakkeen+seurannan.+Analyytikoiden+loppulausunnon+mukaan+yhtiö+on+Retail-segmenttinsä+vankina+eikä+positiivista+tuloskäännettä+ole+näköpiirissä.+Stockmannin+osake+oli+pian+pörssiavauksen+jälkeen+2,5+prosentin+luisussa+1,93+eurossa.+""+Danske+Bank+arvioi+Suomen+talouden+kasvuvauhdin+heikkenevän+ensi+vuonna+Pohjoismaiden+hitaimmaksi.+"Minä+olen+ihmetellyt+tätä+lainan+lyhennystä+ja+hymyä+siitä.+Miten+se+on+päästy+tekemään.+Se+on+ollut+pois+jostakin+koko+ajan+ja+veikkaan,+että+ihmisten+tuista+ja+ihmisten+ostovoimasta.+Siis+länsimainen+talous+perustuu+kulutuksen+kautta+tapahtuvaan+talouskasvuun+ja+sitä+seei+ole+!+Siis+sitä+nämä+Kauppalehden+uutiset+osoittavat,+että+se+ei+ole+kulutuksen+kautta+tapahtuvaan+talouskasvuun.+PERKEL*+Sitä+se+ei+ole+näiden+lehtiuutisten+ja+pörssitiedotteiden+pohjalta.+'Stockmann+on+kulutustavaroita+kauppaava+yhtiö...+!Talouskasvu+on+pohjoismaiden+hitainta,+mutta+mitä+se+todellisuudessa+on+samalla+asteikolla+?Totta+Helvet***+pysytytään+puristamaan+ja+säästämään,+eihän+siitä+ole+kysymys+ja+myymäänvaltion+ja+kuntain+omaisuutta+kunnalle+ja+valtiolle.++Se+talous+pyörii+todellisuudessa+kohti+konkurssia+!+Se+menee+alamäkeen+aina,+kun+myydään+omaisuutta+ja+heikennetään+ostovoimaa.+SE+ON+MARKKINOIDEN+JA+KAUPAN+LAKI.+Se+ei+ole+talouskasvua,+vaan+velkojen+maksamistamuulla,+kuin+talouskasvulla.
  3. Karjala+on+suomen+ja+suomalaisuuden+sydän+ja+kulttuuri+ja+kansa.+Suomen+kielen+uskonnon+ja+tapojen+ja+ruuan+kotipaikka+aina+Karjalan+piirakkaan+!Suomessa+on+eri+Karjalaseurat+valmiita+auttamaan+ja+isänmaan+ystävät+Suojeluskuntaja+Lotta+Svärd+järjestöt.+Valkoinen+suomi+!+Siniset+on+silmänssä+seen...+Mitä+Meillä+on+pelättävää...+Suuri+ja+mahtava+Euroopan+unioni+on+selkämme+takana.+Sandels+oli+olutpurkissa+myös+kuvattu+suurena+suomalaisena+sotilaana+joka+taisteli+ruotsinkielisenä+venäjää+vastaan+suomalaisena.++Karjala+tai+Sandels+on+suomalainen+olut+!