Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Toimi.Kankaanniemi19.11.2018+18:07UUSIPannaan+EU+kuntoon!Minä+en+vielä+ole+tyhmempää+jätkää+nähnyt,+kun+luin+sinun+puheitasi.Täytyy+sanoa,+että+oli+kuule+paljon+puutteita+tiedossa+ja+osaamisessa,+en+tiedä+miten+hyvin+valehtelet+ja+panettelet+...+Ne+kai+osaat!Ainakin+siltä+talouspuolelta+oli+kyllä+paljon+hukassa+koko+markkinatalous+ja+liiketoimien+perusteet.....+Nyt+sinulla+on+mahdollisuus+antaa+selonteko+suomen+taloudesta+ja+yritysmaailmasta+ja+kertoa+oikein+suurena+johtajana,+kuinka+Suomessa+toimivat+yritykset+ja+työpaikat+ja+teollisuus+menestyy+jos+suomi+vain+irtoaa+EU:sta+ja+EU+säilyy+samanlaisena+muuten.+Miten+rahoitus+ja+pankit+ja+ne,++joilla+on+asuntovelkaa+euromääräsinä+ym+ym.+Näytä+osaatko+edes+tätä,+kun+se+uskonto+meni+sivu+suun+myös....+Vai+oletko+pelkkä+panettelija+ja+valehtelija+!
  2. Nikean+kirkolliskokous+ja+Piispa+Huovinen+?Mitä+Tekemistä+näillä+on+sinun+pelastuksesi+ja+sinun+uskosi+kanssa+ja+yleensäkäänKristinuskon+kanssa+?+Ne+johti+ainoastaan+siihen+hajaannukseen+mikä+tuli.++Oletko+Tietoinen+uskonpuhdistuksesta+ja+Marttin+Lutherista+?+Raamatussa+sanotaan+selvästi+näistä+ajoista+ja+tapahtumista+ja+ihmiset+joutuvat+etsimään+jumalaa+ja+Jeesusta.Minä+en+kenellekään+papille+kumarra+tai+palvo+tai+en+pidä+heitä+uskon+takeena,+koska+raamattu+sen+jo+selväsanaisesti+kieltää.Ihmisellä+on+sielu+ja+sielu+yksin+tuomitaan+ja+sinä+menet+ihmiskunnan+hautaan+lepäämäänja+odotat,+kun+sinut+herätetään+ja+tuomitaan+sinun+tekojesi+mukaan+ja+näin+jumalan+valtakunta+myös+muodostuu+meistä+ja+pahuus+ja+panettelu+myös+näin+poistetaan.+Voit+myös+itse+kuvitella,+kuin+Pietarikin+sanoi,+että+hän+ei+ole+sen+arvoinen,+että+hänet+hyväksytään.Sinä+tiedät+millainen+sinun+on+oltava,+jotta+sinut+sinne+voidaan+hyväksyä.+Ja+sinä+itse+tulet+tuomitsemaan+itsesi+myös+mahdollisesti,+kun+sinut+tuomitaan+tai+sinä+saat+armon.Tekopyhyys+ja+räävi+sanojen+käyttö+ei+ole+synti,+vaan+se+mikä+tulee+sydämmestä+ulos+ja+tunnet,niin+sinut+myös+tuomitaan+ja+raamattu+muistuttaa+tästä+ulkokultaisuudesta+myös.Kerron+sinulle+lisää+jos+sinä+haluat...+Minusta+Kristittynä+minä+edistän+ihmisten+hyvyyttä+jatasa-arvoisuutta+euroopan+unionilla+ja+teen+hyvin+ihmisille+ja+annan+heille+mahdollisuuden+myös+oppia+tuntemaan+muita+jumalan+luomia+ja+näin+myös+tapahtuu,+kuten+raamattu+ennustaa.+Jeesus+tuomittiin+300+luvulla+ja+politiikka+tuli+uskontoon+ja+siitä+sitten+muodostui+mm.Islamin+uskonto+600+luvulla.Ne+ruumis+ja+veri+ovat+sympooliseja,+että+otat+Jeesuksen+omaksi+ja+luotat+hänen+armoonja+pelastukseen+ja+elät+jumalan+tahdonmukaista+elämää.Te+Panettelijan+ja+saatanan+poijat,+eli+valtion+kumartajat+ja+pedon+merkin+ottajat.+Voitte+yrittää+tälläkin+saralla,+mutta+olette+jo+tuomittuja.
  3. Paras+esimerkki+Poliittisen+pask*+valheesta+on+Thaimaa+ja+Aasia+!Kun+Ne+menee+kuvaamaan,+niin+niillä+on+niin+hienot+vehkeet+ja+kamerat+sun+muut.Ne+unohtaa+kertoa+sen+pääasian,+että+ne+meni+kuvaan+niitä+kodittomia+ja+huono-osaisiasiksi,+että+Heidän+kommunistinen+hallintonsa+näytäisi+paremmalta+ja+maksavat+siitä+vielänäiden+suomessa+olevinen+köyhien+kustannuksella.+He+eivät+kertoneet,+että+suomessa+on+maailman+eniten+kodittomia+ja+syrjäytyneitä+ja+eniten+ulosotossa+olevia+ihmisiä+ja+heitä+oli+570+000+ja+20+000+lasta+huostaanotettuna5+miljoonan+ihmisen+maassa+ja+Thaimaa+on+liki+70+miljoonaa+ihmistä+eli+luku+pitää+14+kertainen+jotta+se+olisi+vastaava,+kuin+suomessa.+Nyt+kun+sensuuri+katsoo+tämän+kirjoituksen+ja+se+oli+laiton+vai+?+Mutta+se+oli+totta.+Minua+ihan+oikeasti+vit****+eniten+se+heidän+valheensa+ja+valehtelu+ilman+lukuja+ja+verrantoa.+Ei+heidän+hallintonsa+ole+täydellinen+ei+todellakaan.+Ainut+asia+mistä+minä+olen+ollut+tyytyväinen+ja+ylpeä+on+euroopan+unioni+ja+pelkään+ja+pelkään+oikeasti+ihmisten+puolesta,+en+valtion+puolesta...+Vaan+Teidän+tavallisten+ihmisten+puolesta,+että+Te+joutuisitte+helv***+tuskaan,+jos+Nationalistit+ja+kommunistitsaisivat+suomessa+vallan+ja+eroittaisivat+suomen+ja+sen+talouden+Euroopan+unionin+turvasta+ja+vastuusta+meille+ihmisille.++Lisäksi+ne+yrittää+vyöryttää+suomalaisen+nimellävihaa+ja+rasismia+muita+ihmisiä+kohtaan+ja+saattaa+myös+meidät+vapaat+ihmiset+syynalaisiksi.++Kun+minulla+on+tämä+tieto+ja+oma+kokemus+ja+näkemys,+niin+tiedätte,+kuinka+vaikeaminun+on+kuunnella+pask***+.+Voitte+olla+varmoja,+että+minä+minä+vihaan+valehtelijoita.Minä+toivon,+että+menisitte+itse+katsomaan+ja+avatkaa+silmänne+ja+tuhotkaa+valehtelijat.
  4. Tiedättekö+Poijat+valtion+poijat,+että+Markus+12:12-13.Antaa+Teille+poijat+ihan+lämpimän+tulevaisuuden+sitten+uudessa+maailmassa.+'Siinä,+Kerrotaan+Euroopan+Liittovaltion+alaisesta+maasta+vertauskuvallisesti+ja+Sen+aluejohtajan+poliittisista+poijista+ja+kirjanoppineista+ja+farsieuksista,+että+he+olivat+liitossa+Jeesusta.++Poijat+puolueessa+Teillä+on+lämmin+tulevaisuus....Lähe:+Pyhä+Raamattu+ja+varhaisimmat+käännökset.