Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eurofighter
profiilit
Eurofighter
Eurofighter
Vapaa kuvaus
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toimi.Kankaanniemi
19.11.2018+18:07
UUSI
Pannaan+EU+kuntoon!
Minä+en+vielä+ole+tyhmempää+jätkää+nähnyt,+kun+luin+sinun+puheitasi.
Täytyy+sanoa,+että+oli+kuule+paljon+puutteita+tiedossa+ja+osaamisessa,+en+tiedä+
miten+hyvin+valehtelet+ja+panettelet+...+Ne+kai+osaat!
Ainakin+siltä+talouspuolelta+oli+kyllä+paljon+hukassa+koko+markkinatalous+ja+
liiketoimien+perusteet.....+
Nyt+sinulla+on+mahdollisuus+antaa+selonteko+suomen+taloudesta+ja+yritysmaailmasta+
ja+kertoa+oikein+suurena+johtajana,+kuinka+Suomessa+toimivat+yritykset+ja+työpaikat+
ja+teollisuus+menestyy+jos+suomi+vain+irtoaa+EU:sta+ja+EU+säilyy+samanlaisena+muuten.+
Miten+rahoitus+ja+pankit+ja+ne,++joilla+on+asuntovelkaa+euromääräsinä+ym+ym.+
Näytä+osaatko+edes+tätä,+kun+se+uskonto+meni+sivu+suun+myös....+Vai+oletko+pelkkä+
panettelija+ja+valehtelija+!
19.11.2018 18:18
Kenelle+se+valta+pitää+antaa+nimellä+palauttaa+?
Eikö+Tämä+ole+se+ensimmäinen+ja+pääkysymys+?
Et+sä+voi+vastata,+että+hui+hui+suomalaiselle+ja+mitä+jos+se+valta+palautuu+minulle+?
Kaikki+on+mahdollista+ja+millaista+valtaa+ja+rahaa+minä+silloin+saan+ja+minun+suku+?
19.11.2018 17:37
Nikean+kirkolliskokous+ja+Piispa+Huovinen+?
Mitä+Tekemistä+näillä+on+sinun+pelastuksesi+ja+sinun+uskosi+kanssa+ja+yleensäkään
Kristinuskon+kanssa+?+Ne+johti+ainoastaan+siihen+hajaannukseen+mikä+tuli.++Oletko+
Tietoinen+uskonpuhdistuksesta+ja+Marttin+Lutherista+?+Raamatussa+sanotaan+selvästi+
näistä+ajoista+ja+tapahtumista+ja+ihmiset+joutuvat+etsimään+jumalaa+ja+Jeesusta.
Minä+en+kenellekään+papille+kumarra+tai+palvo+tai+en+pidä+heitä+uskon+takeena,+koska+
raamattu+sen+jo+selväsanaisesti+kieltää.
Ihmisellä+on+sielu+ja+sielu+yksin+tuomitaan+ja+sinä+menet+ihmiskunnan+hautaan+lepäämään
ja+odotat,+kun+sinut+herätetään+ja+tuomitaan+sinun+tekojesi+mukaan+ja+näin+jumalan+
valtakunta+myös+muodostuu+meistä+ja+pahuus+ja+panettelu+myös+näin+poistetaan.+Voit+
myös+itse+kuvitella,+kuin+Pietarikin+sanoi,+että+hän+ei+ole+sen+arvoinen,+että+hänet+hyväksytään.
Sinä+tiedät+millainen+sinun+on+oltava,+jotta+sinut+sinne+voidaan+hyväksyä.+Ja+sinä+itse+tulet+
tuomitsemaan+itsesi+myös+mahdollisesti,+kun+sinut+tuomitaan+tai+sinä+saat+armon.
Tekopyhyys+ja+räävi+sanojen+käyttö+ei+ole+synti,+vaan+se+mikä+tulee+sydämmestä+ulos+ja+tunnet,
niin+sinut+myös+tuomitaan+ja+raamattu+muistuttaa+tästä+ulkokultaisuudesta+myös.
Kerron+sinulle+lisää+jos+sinä+haluat...+Minusta+Kristittynä+minä+edistän+ihmisten+hyvyyttä+ja
tasa-arvoisuutta+euroopan+unionilla+ja+teen+hyvin+ihmisille+ja+annan+heille+mahdollisuuden+
myös+oppia+tuntemaan+muita+jumalan+luomia+ja+näin+myös+tapahtuu,+kuten+raamattu+
ennustaa.+
Jeesus+tuomittiin+300+luvulla+ja+politiikka+tuli+uskontoon+ja+siitä+sitten+muodostui+mm.
Islamin+uskonto+600+luvulla.
Ne+ruumis+ja+veri+ovat+sympooliseja,+että+otat+Jeesuksen+omaksi+ja+luotat+hänen+armoon
ja+pelastukseen+ja+elät+jumalan+tahdonmukaista+elämää.
Te+Panettelijan+ja+saatanan+poijat,+eli+valtion+kumartajat+ja+pedon+merkin+ottajat.+
Voitte+yrittää+tälläkin+saralla,+mutta+olette+jo+tuomittuja.
19.11.2018 15:23
Älyjätä+kirjoitti,+Että+Britannia+Import+ja+Exportti+ja+sanoi,+että+se+on+
varma,+että+Britannia+ei+maksa+EU:lle+mitään+....+Toisin+kävi+ja+nyt+jätkä+luikertelee
ja+Britannia+maksaa+6%+BKT:stä+Euroopan+unionille+saamatta+mitään+ja+Britannia+
maksaa+ja+mielistelee+ja+maksaa+45+miljardia+EU:lle+ja+mielistelee...+!
Totuus+se+tuli+sielläkin,+kun+taju+palasi+ja+siihen+ja+paljon+pahempaan+ne+olisi+suomen+
taloutta+viemässä+eikö+Niin+Älyjätä+?
19.11.2018 11:18
On+hieno,+että+on+alettu+Puhua+asiaa+ja+kertoa+ihmisille+heidän+mahdollisuuksista
Euroopan+unionissa+ja+osoittaa,+että+ei+sitä+viinapulloa+ja+kallista+vuokraa+tarvitse
maksaa,+että+eläkkeellä+on+sitten+vapaus+päästä+pois+kommunisti-suomesta+HYVÄ+!
Se+on+vapautta,+että+on+varaa+mistä+valita+ja+voi+sanoa+valtiolle+ja+sille+porukalle,+että
kyllä+pyytää+saa...+Mutta+on+eriasia+tarviiko+maksaa...+!
https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000005901744.html
Ihmisillä+on+nyt+motivaatio+ja+masennus+ja+itsemurhat+laskevat,+kun+on+tiedossa,+
että+tämä+helvetti+suomessa+joskus+päättyy+ja+pääsee+pois.
18.11.2018 14:48
Miten+se+sanotaan+raamatussa,+että+se+ei+saastuta+ihmistä+mikä+menee+suun+
kautta+sisään,+vaan+se+mikä+tulee+suun+kautta+ulos,+niin+se+saastuttaa.
Raamatussa+kerrotaan,+että+kansojen+aika+loppuu.+Mutta+jos+se+ei+loppuisi,+niin
silloin+meillä+ei+olisi+toivoa+ja+tulisi+joku+ydinsota+tai+meteoriitti+tai+ufo,+niin+raamattu
valehtelisi...+Raamattu,+kertoo+selvin+sanoin,+että+valehtelija+tulee+ja+viekoittelee+monia
ja+joka+kestää+loppuun+asti+pelastuu.+
Suomi+ja+valtiot+ovat+raamatussa+pask***+ja+saastaa+ja+sinun+tulee+vihata+sellaista+eikä+
ottaa+pedon+merkkiä+otsaasi+tai+käteesi.++Kyllä+kyllä+Te+kaikki+olette+sillä+toisella+puolen+
joka+vihaa+lähinmäistään+ja+älä+edes+rukoile+ennen,+kuin+olet+tehnyt+sovun+veljesi+kanssa
ja+kyllä+tästä+on+ihan+selvät+ohjeet+olemassa.++Älä+panettele+älä+lihoittele+pahuuteen,+sillä+
sen+palkka+on+pahin,+jonka+kautta+lankeaminen+tulee.
18.11.2018 11:54
SuomiFan
18.11.2018+10:04
UUSI
Eunukkien+eli+Suomi-vihaajien+motiivi+on+aivan+selvä.+EU-vastustus+on+vain+itsenäisen+ja+vapaan+suomalaisen+Suomen+puolustamista+ja+rakastamista.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ei+suomi-paska+ole+rakkauden+kohde+!+Valehtelua,+Panettelua,+kieroilua+ja+kaikkea
saastaa+mitä+suomi-paska+sisältää...+Ei+sitä+Terve+ihmienen+rakasta,+
Rakkaus+on+sellaista,+että+ihminen+rakastaa+sitä+sydämmestään+ja+tuntee+hyvin+
ja+yleensä+poliittinen+paska+ei+edes+ole+rakkauden+kohde+terveillä+ihmisillä.
Menisit+lääkäriin+jos+niin+kirjoitat+ja+vihaat+pakolaisia+ja+muita+ihmisiä...+Et+ole
terve.++Mutta+taitaa+suomi-paskassa+ilman+vakuutusta+olla+aika+pitkä+jono+ja+
vain+todella+psyykkiset+sairaat+pääsevät+hoitoon+?
18.11.2018 10:53
Tuossa+on+se+luppamani+Iltasanomien+juttu+asiasta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005902784.html
18.11.2018 10:41
Se+on+toivottavasti+näin+sitten+sinunkin+kohdalla+ja+minä+toivon+myös+sitä..
Sillä+sinä+tiedät+jo+silloin+itse,+että+et+sinä+et+kelpaa+paratiisiin+ja+joudut+sille+
toiselle+puolelle.++Sinun+tulisi+hyväksyä+ja+rakastaa+lähimmäistä+ja+joka+sitä+ei+
tee,+niin+luuletko,+että+paratiisi+on+sen+kaltainen.
17.11.2018 21:33
Paras+esimerkki+Poliittisen+pask*+valheesta+on+Thaimaa+ja+Aasia+!
Kun+Ne+menee+kuvaamaan,+niin+niillä+on+niin+hienot+vehkeet+ja+kamerat+sun+muut.
Ne+unohtaa+kertoa+sen+pääasian,+että+ne+meni+kuvaan+niitä+kodittomia+ja+huono-osaisia
siksi,+että+Heidän+kommunistinen+hallintonsa+näytäisi+paremmalta+ja+maksavat+siitä+vielä
näiden+suomessa+olevinen+köyhien+kustannuksella.+
He+eivät+kertoneet,+että+suomessa+on+maailman+eniten+kodittomia+ja+syrjäytyneitä+ja+
eniten+ulosotossa+olevia+ihmisiä+ja+heitä+oli+570+000+ja+20+000+lasta+huostaanotettuna
5+miljoonan+ihmisen+maassa+ja+Thaimaa+on+liki+70+miljoonaa+ihmistä+eli+luku+pitää+
14+kertainen+jotta+se+olisi+vastaava,+kuin+suomessa.+
Nyt+kun+sensuuri+katsoo+tämän+kirjoituksen+ja+se+oli+laiton+vai+?+Mutta+se+oli+totta.+
Minua+ihan+oikeasti+vit****+eniten+se+heidän+valheensa+ja+valehtelu+ilman+lukuja+
ja+verrantoa.+Ei+heidän+hallintonsa+ole+täydellinen+ei+todellakaan.+
Ainut+asia+mistä+minä+olen+ollut+tyytyväinen+ja+ylpeä+on+euroopan+unioni+ja+pelkään+
ja+pelkään+oikeasti+ihmisten+puolesta,+en+valtion+puolesta...+Vaan+Teidän+tavallisten+
ihmisten+puolesta,+että+Te+joutuisitte+helv***+tuskaan,+jos+Nationalistit+ja+kommunistit
saisivat+suomessa+vallan+ja+eroittaisivat+suomen+ja+sen+talouden+Euroopan+unionin+
turvasta+ja+vastuusta+meille+ihmisille.++Lisäksi+ne+yrittää+vyöryttää+suomalaisen+nimellä
vihaa+ja+rasismia+muita+ihmisiä+kohtaan+ja+saattaa+myös+meidät+vapaat+ihmiset+
syynalaisiksi.++
Kun+minulla+on+tämä+tieto+ja+oma+kokemus+ja+näkemys,+niin+tiedätte,+kuinka+vaikea
minun+on+kuunnella+pask***+.+Voitte+olla+varmoja,+että+minä+minä+vihaan+valehtelijoita.
Minä+toivon,+että+menisitte+itse+katsomaan+ja+avatkaa+silmänne+ja+tuhotkaa+valehtelijat.
17.11.2018 13:49
Se+on+oikeastaan+hyvä,+kun+saamme+ulos+Teistä+tämän+mitä+kerroitte...+
En+ryhdy+edes+saarnaamaan,+minä+luulen,+että+Te+kaikki+tiedätte+sen+vastauksen+ja+
kenen+asioilla+liikutte+ja+ketä+palvotte.+Joka+ei+Tiedä,+niin+miettiköön+ja+kysyköön+sitä+
tällä+palstalla,+pyrin+vastaamaan+jos+asiat+eivät+olekkaan+kaikilla+ihan+selviä.
17.11.2018 12:00
Onko+nämä+Maahanmuuttaja+vastustajat+Kristinuskoisia,+Islamisteja,+Ateisteja,
Mormooneja,+Buddhalaisia+vai+onko+niillä+saatanan+oma+uskonto+eli+mikä+se+
oli+Valtion+ja+saatananpalvonta+?+?
16.11.2018 20:08
Eikö+siellä+olekkaan+se+ihanuus+siellä+siellä+siellä+EU:n+ulkopuolella,+kun+pitää+
noin+vastaan+harata+?+?+Maksavat+45+MIljardia+ja+6%+bruttokansantuotteesta+EU:lle.+
Ei+ei+ei+ei+perskele+kiinnosta+lähteä+siihen+älymätä+exporttiin+ja+inporttiin+ei+sitten+millään+?
Kuka+pidätteleee...+Britit+voi+tehdä+kauppaa+koko+maailman+kanssa+ja+ostella+ja+myydä+banaaneja+?
Joko+Me+päästään+persujen+ja+väyrystely+jämien+kanssa+ja+kommunisti+poikien+ja+valtio+ja+
rotupoikien+kanssa+siihen,+että+Euroopan+unioni+on+suurvalta+ja+aika+aika+iso+tekijä+?
Nä+nytten,+kuinka+hienot+mahdollisuudet+on+jokaisella+suomen+ja+euroopan+unionin+kansalaisella.
Parempaa+saa+poijat+hakemalla+hakea,+kuin+tasa-arvoista+euroopan+unionin+kansalaista.
16.11.2018 10:06
älyäläjätä
16.11.2018+7:17
UUSI
Jopa+valeen+murjasit.
Ei+tapadu+edes+unissasi.
Kaivetaanko+me+esille+sinun+Exportti+ja+Inportti+ja+muut+kommentit+?+?
16.11.2018 08:49
Tiedättekö+Poijat+valtion+poijat,+että+Markus+12:12-13.
Antaa+Teille+poijat+ihan+lämpimän+tulevaisuuden+sitten+uudessa+maailmassa.+'
Siinä,+Kerrotaan+Euroopan+Liittovaltion+alaisesta+maasta+vertauskuvallisesti+ja+
Sen+aluejohtajan+poliittisista+poijista+ja+kirjanoppineista+ja+farsieuksista,+että+
he+olivat+liitossa+Jeesusta.++Poijat+puolueessa+Teillä+on+lämmin+tulevaisuus....
Lähe:+Pyhä+Raamattu+ja+varhaisimmat+käännökset.
16.11.2018 08:46
Minä+olen+kuullu,+että+lanta+vai+uloste+EU:sta+ulos+vaikka+maksaa+pitäisi+?
Nyt+en+oikein+ymmärrä+?+
Nyt+ne+pääsee+ulos+ja+ei+halua+ei+lähe+ja+vielä+kinuvat+ja+maksavat+6+%+BKT:stä+
ja+osa+ministereistäkin+lähtee+kävelemään,+kun+ei+ymmärrä+ja+ei+lähe+ja+jätä+EU:ta+!
Älyjätä+sanoi+juuri+Britannia+Export+ja+Inportti+ja+Naula+vai+kaapeli+pää+sanoi+samaa+
Ei+EU:lle+Breittien+ei+ku+Brittien+tarvi+maksaa+...+Suomi+maksaa+ja+Britit+menee+pois+ja+
Britit+pääsee+Taivaaseen+ja+Nauraisivat+EU:lle+oikein+Ha+Eiku+räkäsesti+Hääää+hä+hä+
HÄÄ.
15.11.2018 21:34
Tiedättekö+mitä+tyhmille+ja+yksinkertaisille+syötetään+?+
Niille+kerrotaan+aatteita+ja+olemisia+ja+rotuja+ja+kuinka+hyvää+sukua+sinä+
olet,+että+sinulla+ei+esim+ole+kyömy+nokkaa+tai+ruman+rotuista+pärstää+,,,,
Sitten+ne+äänestää...
15.11.2018 18:52
Miksi+sitten+vasmmisto+ja+puolue-eliitti+haluaa+EU+jäsenyyttä+?
Siihen+on+yksinkertainen+syy>+>+Puolueeliitillä+on+liiketoimia+puolueessa+
ja+itsellään+ja+Ilman+EU:ta+nykymuotoista+liiketoimia+ei+voida+tehdä.+
Ne+taas+ei+halua+Liittovaltioa,+koska+puolue-eliitin+ja+valtiosaastan+vaikutusvalta+
pienenee.
15.11.2018 18:48
Katso+kommunsti,+siksi+meillä+on+euroopan+Unioni.+'
Elinkeino+rakenteen+näkee+heti+kun+avaa+silmänsä+missä+vain+euroopassa.
Pieniä+kauppoja+marketteja+kahviloita+ja+hyvin+monipuolista+tavara+valikoimaa.+
Ihmiset+syö+ja+juo+ja+seurustelee+ulkona+liikutaan+ja+viihdytään+ja+ihmiset+juttelee+
paljon+ja+ovat+ystävällisiä+ja+hymyilevät+!
Mistäs+luulet+kommunisti,+että+ne+ei+sitä+tee+muualla,+kuin+sinun+puoleessa+ja+sinun
mielikuvituksessa+ja+päässäsi+?
15.11.2018 17:38
Selittääkö+Älyälämätä+ja+Kaapeli+ja+oliko+se+yksi+joku+naula+vai+mikä+se+oli+
tällä+palstalla...+Miksi+ne+maksaa+ja+Ei+Vitt'+Ei+vitt*+lähde+vain+ja+kävele+kävele+
Mikä+siellä+Britanniassa+mättää+Se+oli+Älymätä+Export+ja+Inportti+mikä+Mättää+
Älymätttää+mikä+mikä+mikä+?
15.11.2018 11:23
61 / 64