Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Deathmoonrising
profiilit
Deathmoonrising
Deathmoonrising
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuulostaa+tutulta+nuo+oireet.Itsellä+pitkällinen+alkoholin+ja+sertralinin+käyttö+aiheutti+paniikkikohtauksia,todella+pahojakin+välillä.Nyt+2.11+tuli+vuosi+täyteen+ilman+alkoholia.Paniikkikohtauksiin+määrättiin+Escitalopram,mutta+se+vain+lisäsi+paniikkioireita,joten+olen+lopettelemassa+sitä+vähitellen.Ketipinor+25mg,mutta+senkin+lopetan+ajan+kanssa.Olen+kyllästynyt+siihen,että+elämä+pyörii+lääkkeiden+sivuoireiden+ympärillä,koska+useita+lääkkeitä+kokeilleena+olen+huomannut,että+samat+helvetilliset+sivuoireet+kaikissa+lääkkeissä.Tsemppiä+jatkoon+:)
06.11.2018 04:54
Runkopuu.Kiitos+asiallisesta+kommentista.Atarax+voisi+olla+hyvä+vaihtoehto.Kiitos+ja+tsemppiä+sinulle+myös+:)
06.11.2018 03:39
tartiivi.Kiitos+asiallisesta+ja+tyhjentävästä+kommentista.Vielä+en+pysty+lopettaan,koska+Escitalopramin+lopetus+kesken,sekin+hitaaan+kaavan+mukaan.
06.11.2018 03:34
Runkopuu.Kiitos+paljon+kommentista,helpottaa+ajatusta+lopetuksesta+:)
28.10.2018 03:29
Miksilopetat.+Kiitos+paljon+vastauksesta,antoi+paljon+toivoa+ja+uskoa+lopetukseen:)
Minulla+mennyt+aineenvaihdunta+ihan+sekaisin,jonka+seurauksena+olen+lihonut+20kg,siksi+haluan+lopettaa+vakituisen+käytön+vaikka+tykkäänkin+lääkkeen+rentouttavasta+vaikutuksesta.Hyvä+idea+tuo+silloin+tällöin+käyttäminen,kiitos.Hyvää+jatkoa+sinulle+:)
25.10.2018 07:23
1 / 1