Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taskuttäynnäkiviä
profiilit
taskuttäynnäkiviä
taskuttäynnäkiviä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
95
Kommenttia
1000
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Eikä+tästä+ole+yhtään+mitään+todisteita.+"
No+kyllä+meillä+on+valtava+todistajien+joukko+alkaen+silminnäkijöistä.+Kuten+sanoin,+vaikka+kahlaisit+kaulaasi+myöten+todisteissa,+et+uskoisi,+koska+KIELTÄYDYT+uskomasta,+ja+sinulla+on+toki+siihen+oikeus.+Mutta+ei+kannattaisi+sulkea+silmiään+ja+turruttaa+sieluaan!!!
30.06.2019 17:00
Ja+tuohon+täydellisyyteen+meitä+velvoittaa+kristillinen+uskomme+Vapahtajamme+käskyn+mukaan:
"+Olkaa+siis+täydellisiä,+niin+kuin+teidän+taivaallinen+Isänne+on+täydellinen"
30.06.2019 16:48
"Täydellisiä+ihmisiä+ei+ole+koskaan+ollut+ainuttakaan+edes+Raamatun+mukaan.+"
Kyllä+oli,+kunnes+hairahtuivat+paholaisen+juoniin.
30.06.2019 16:46
Meillä+on+jo+objektiiviset+todisteet;+Jumala+itse+tuli+lihaksi+Jeesuksessa+Kristuksessa+joka+kärsi+synnin+taakan+ja+kuoleman+puolestamme,++ja+nousi+ikuiseen+elämään+esikoisena+kuolonuneen+nukkuneista.+Meidän+vuoromme+tulee+kun+sen+aika+on.+Siinä+on+objektiiviset+todisteet.+Jos+jotain+muuta+kaipaat+tässä+ajassa,+se+on+sinun+ja+Jumalan+selvitettävä,+joskin+epäilen+saatko+muuta+todistetta.+Tulevassa+ajassa+asia+kyllä+konkretisoituu,+mutta+kummalla+puolella+olet+silloin???
30.06.2019 16:37
Toki+voi+ja+saa,+en+minä+sillä.+Mutta+jos+asenne+asiaa+kohtaan+on+pelkkää+ei+ei:tä,+niin+miksi+itseään+kiusaa+täällä+keskustelemassa+aiheesta+joka+ei+selvästi+kiinnosta.+Helvettiin+pääsee+varsin+vaivatta!!!
30.06.2019 16:31
Sinulla+on+siihen+oikeus.+Miksi+kuitenkin+olet+täällä+arvostelemassa+ihmisiä,+jotka+haluavat+valita+ikuisen+autuuden+tien+Kristuksessa???
30.06.2019 16:24
"ettei+se+suinkaan+ole+mikään+viime+vuonna+syntynyt+juttu"
Ei+niin,+syntiinlankeemuksesta+on+jo+aikaa,+ja+siitä+lähtien+on+ollut+kieroutumia.+Täydellisyyteen+meidät+kuitenkin+luotiin.
"Ei+juttusi+ole+mitään+kristinuskoa+vaan+ihan+pelkkää+ahdas-+ja+ilkeämielisyyttä+jota+sitten+yrität+paketoida+muka+aidoksi+uskoksi"
Mikään+mistä+kirjoitan+ei+ole+minun+päästäni+lähtöisin,+vaan+on+ihan+sinunkin+luettavisasi+Raamatussa.
30.06.2019 16:11
Mistä+IHMEESTÄ+sinä+minun+koulutukseni,+ammattini+ja+jopa+sukupuoleni+olet+tietävinäsi???
30.06.2019 15:58
No+naura+sinä+aikasi,+mutta+suosittelen+kyllä+SYNTIESI+katumista+ja+KÄÄNTYMISTÄ!!!+Sitten+huomaat+myös+Jumalan+Sanan+totuuden.+Uskosta+osaton+kun+ei+todistetta+huomaa+tai+hyväksy,+vaikka+kahlaisi+todisteiden+valtameressä.
30.06.2019 15:44
"Akateemisesti+koulutetut+luterilaisen+kirkon+papit+ja+muut+teologit+ovat+hyvä+esimerkki+tilanteesta,+jossa+todellisuus+on+alkanut+liikaa+lyödä+näpeille+uskovaisia"
Heillä+on+vain+äärimmäisen+harvoin+MITÄÄN+tekemistä+uskon+ja+pelastuksen+kanssa!!!
30.06.2019 15:34
Kuten+monet+edes+hieman+Raamattua+tuntevat+uskosta+osattomatkin+tietävät,+RAAMATUSSA+ei+lue+lue,+että+se+on+Jumalan+Sanaa.+Se+on+Jumalan+Sanaa+koska+se+ON+JUMALAN+SANAA!!!+Uskova+KOHTAA+JUmalan+Hänen+Sanassaan!!!+Vain+uskosta+osattomat,+jotka+eivät+laillasi+tiedä+Raamatusta+mitään,+eivätkä+tunne+sitä+yhtään,+voivat+väittää+moista+potaskaa,+että+Raamattu+todistaisi+itsestään!!!
30.06.2019 15:31
Syntiinlankeemus,+sen+hedelmiä+tässä+edelleen+korjaillaan,+kunnes+Kristus+palaa+takaisin+ja+alamme+käräjöinnin.+Silloin+monet+naamat+venähtävät!!!
30.06.2019 14:40
"Ilmeisesti+ateistit+ja+liberaalit+eivät+ymmärrä,+että+emmehän+me+ollenkaan+omissa+nimissämme+puhu,+vaan+puhumme+Jumalan+nimissä+Sanan+ja+Pyhän+Hengen+avulla."
Juuri+tästä+on+kyse!!!
30.06.2019 14:29
Sinun+kanssasi+ilmeisen+turha+vääntää+kun+et+edes+ymmärrä+mikä+kehäpäätelmä+on.+Mutta+ei+se+mitään,+usko+Krsitukseen+voisi+sinutkin+pelastaa!!!
30.06.2019 14:26
"Niin+ja+se+on+just+niin+kuin+Sinä+sen+ymmärrät"
Unohda+jo+ihan+oman+pelastuksesi+takia+tuo+ymmärrys,+ja+vaihda+se+uskoon.+Jumalan+Sana+on+otettava+KOKONAAN+NIIN+KUIN+SE+ON!!!+Ei+niin+kuin+on+sen+ymmärtävinään:+NIIN+KUIN+SE+ON,+KOKONAAN!!!
30.06.2019 14:25
Jumalan+Sanaa+on+luettava+uskolla,+NIIN+KUIN+SE+ON!!!
30.06.2019 14:23
"Meitä+ei+ole+'rakennettu'+niin+että+voisimme."
Itse+asiassa+kyllä+on!!!+Meidät+on+luotu+Jumalan+kuvaksi+ja+kaltaiseksi!!!+Synti+turmeli+tuon+alkuperäisen+kuvan+ja+kaltaisuuden.+Sielunvihollinen+on+se,+joka+laittaa+tuollaiset+ajatukset+kuin+sinulla+on+etäännyttämään+ihmistä+Luojastaan.+Tuo+on+juuri+sitä+käärmeen+viekasta+sihinää!!!+MUTTA!!!+Kun+KADUMME+ja+kun+pyydämme+SYNTIMME+ANTEEKSI+ja+kun+KÄÄNNYMME+ja+kun+OTAMME+KRISTUKSEN+HENKILÖKOHTAISEKSI+VAPAHTAJAKSEMME+me+sitä+kautta+ARMOSTA+PELASTUMME!!!+Tuolloin+kaikkoaa+myös+itsensä+sielunvihollisen+riivaus+uskottoman+sielusta+ja+kirjoitukset+aukenevat+SINÄ+MITÄ+NE+OVAT,+JUMALAN+IKUISENA+TOTUUTENA!!!
30.06.2019 13:23
Ei+siksi+että+Raamattu+sanoo,+vaan+siksi,+että+JUMALA+sanoo.+Raamattu+on+se,+mitä+Jumala+sanoo!!!
30.06.2019 13:19
Kyse+ei+ole+siitä,+että+minä+olisin+erehtymätön,+vaan+siitä,+että+uskon+Jumalan+Sanan+olevan+erehtymätön,+ja+minä+uskon+Jumalan+Sanaa!!!
30.06.2019 13:18
Selvä,+et+siis+ymmärrä+käsitettä+kehäpäätelmä.
30.06.2019 13:14
44 / 50