Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AnnaSophia
profiilit
AnnaSophia
AnnaSophia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
31
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässä+on+sulle+kuvaa:
https://www.youtube.com/watch?v=ZECfKSqhU4c
04.02.2019 23:36
Älä+lausu+väärää+todistusta+lähimmäisestäsi,+olen+minä+nuorena+paljonkin+lavoilla+tanssinut.++Ja+myöhemmin+erilaisilla+illalliskutsuilla+ja+hääjuhlissa.
Ja+joskus+vuosia+sitten+jopa+Ruotsin+laivalla.++Kavaljeerini+sanoi,+että+olen+paras+tanssija+Lontoon+tällä+puolen.++Kysyi:+"+Voisimmeko+joskus+tavata?"++Vastasin:+"Se+ei+oikein+käy,+olen+naimisissa."...+johon+hän+vastasi:+"Ei+se+mitään,+niin+minäkin+olen."
Emme+tavanneet+myöhemmin+:-))
Elämässä+sattuu+ja+tapahtuu.
04.02.2019 22:29
...tai+ainakin+skandinaavisten+viikinkien++rotua+enemmän....+heidän+jälkeläisiäänhän+ne+normannitkin+olivat.
04.02.2019 22:22
..ja+mitään+vantteraa+emäntätyyppiä+minusta+ei+saa+millään.++Olen+vaalea,+pitkäjalkainen+normannien+jälkeläinen.
04.02.2019 22:19
Minun+isovanhempani,+heidän+vanhempansa,+heidän+vanhempansa....+j.n.e.++ovat+olleet+ruotsinkielisiä,+ja+siellä+suvussani+on+useilla+naisilla+ollut+nimessään+tuo+Sophia,+joko+noin+kirjoitettuna,+tai+sitten+Sofia.++Edesmenneen+mieheni+äiti+oli+Sofia,+samoin+tyttärentyttäreni+yksi+etunimistä+on+Sofia.++Annojakin+löytyy+esiäideistäni.
Joten,+mistään+kovin+ihmeellisestä+ei+ole+kysymys,+ainakaan+minulle+itselleni.
04.02.2019 22:16
Kiitos+kommentistasi.++Psykologian+opettajani+koulussa+kertoi+siitä,+miten+ihmisen+luonne+on+kuin+pallo,+jos+on+jollain+puolella+pullisttuma,+on+vastaavalla+puolella+samankokoinen+aukko.++Aina+on+ollut+(onneksi)+superlahjakkaita+ihmisiä,+joilla+on+sitten+ollut+heikkoutensa.++Lainaan+tähän+pätkän+Eino+Leinoa,+(hänkin+yksi+niitä+superlahjakkaita):
Ei+paha+ole+kenkään+ihminen,
vaan+toinen+on+heikompi+toista.
Paljon+hyvää+on+rinnassa+jokaisen,
vaikk'+ei+aina+esille+loista.
Kas,+hymy+jo+puoli+on+hyvettä
ja+itkeä+ei+voi+ilkeä;
miss'+ihmiset+tuntevat+tuntehin,
siellä+lähell'+on+Jumalakin.
Oi,+antaos,+Herra+sa+auringon,
mulle+armosi+kultaiset+kielet,
niin+soittaisin+laulua+sovinnon,
ett'+yhtehen+sais+eri+mielet.
Ei+tuomitse+se,+joka+ymmärtää.
Mut+laulukin+syömiä+selittää
ja+ihmiset+toistansa+lähemmä+vie.
Sen+kautta+käy+Jumalan+tie.
Oi,+onnellinen,+joka+herättää
niitä+voimia+hyviä+voisi!
Oi,+ihmiset+toistanne+ymmärtäkää,
niin+ette+niin+kovat+oisi!
Miks+emme+me+kaikki+yhtyä+vois?
Ja+yksi+jos+murtuis,+muut+tukena+ois.
Oi,+ihmiset+toistanne+suvaitkaa!
Niin+suuri,+suuri+on+maa.
Eino+Leino:+Hymyilevä+Apollo
Kiitos+Matille+kaikista+hienoista+hetkistä,+joita+meille+soit!
04.02.2019 20:49
Minulla+on+kauniit,+valkokultaiset,+timantein+koristellut+sormukset.++En+näe+mitään+syytä+ottaa+niitä+pois+sormestani+muutoin+kuin+kotitöitä+tehdessä.
Iltapäivätansseihin+ei+ole+mielessäni+kutsu+kuulunut.++Tanssimisesta+kyllä+pidän+paljonkin.
04.02.2019 20:33
Hyviin,+mielenkiintoisiin+keskuteluihin,+ettei+tarvitse+tänne+kirjoitella.++Lisäksi+seuraksi+konsertteihin,+teatteriin,+museoihin,+näyttelyihin+ja+päiväkävelyille.++Ja+vaikkapa+katsomaan+jalkapallo-ottelua.
04.02.2019 13:02
Olen+huomannut+saman.++Mutta+onko+sillä+nyt+niin+kamalasti+väliä?++Vai+oletko+täällä+etsimässä+tanssiseuraa/elämänsulostuttajaa?
Itsekin+haluan+vain+tasoiseni+miehen.++Sivistyneen,+viriilin,+varakkaan.
04.02.2019 00:53
En+ole+käynyt+koskaan+päivätansseissa+eläkkeellä+ollessani,+olenko+jäänyt+jostain+paitsi?
Työni+puolesta+olin+joskus+mukana+sellaisissa+tilaisuuksissa,+joissa+oli+vieraana+eläkeläisiä.
Oikein+silmäni+aukenivat,+en+osannut+kuvitella,+millaista+oli+meno+siinä+ikäluokassa,+oikein+nyt+hymyilyttää.
Hassuinta+oli,+että+papat+hakivat+minua+tanssimaan,+vaikka+siellä+oli+heidän+oman+ikäluokkansa+daaameja+odottamassa+tanssiin+kutsua.++Ei+se+mitään,+herrat+olivat+kohteliaita+ja+ystävällisiä,
Katsoin+kuitenkin,+että+minun+viisaampaa+vetäytyä+sivummalle,+koska+olin+siellä+vain+virkani+puolesta,+ja+antaa+tilaa+heille,+jotka+olivat+tulleet+pitämään+hauskaa.
04.02.2019 00:48
Minun+puolisoni+on+siirtynyt+tuonpuoleiseen+jo+melkein+9+vuotta+sitten,+ja+käytän+yhä+sormuksiani+joka+paikassa.++Onko+olemassa+jokin+sääntö,+että+pitäisi+ottaa+kauniit,+omaksi+saadut+sormukset+pois+kädestä+leskeydyttyään?++Olen+yhä+edesmenneen+puolisoni+puoliso,+kunnes+joku+saa+hänen+paikkansa.++Tai+sitten+ei+koskaan+kukaan.
04.02.2019 00:35
2 / 2