Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3910

1. Heh+heh,+kiitoksia+kivasta+kirjoituksesta+hra+T+2010.Uskon+että+olet+rauhoittunut+hurjista+nuoruusvuosistasi,+niinkuin+minäkin.Tämä+sai+kuitenkin+minut+rauhan+miehen+muistelemaan+omia+tappeluitani+nuoruudessa.+Ne+olivat+välttämättömiä+että+oppi+tietämään+oman+paikkansa+hierarkiassa.+Helpointa+olisi+ollut+kieltäytyä+tappelemasta+mutta+silloin+olisi+ajaututunut+sanoisinko+aivan+pohjalle+mistä+ei+ääni+kanna+eikä+kukaan+sitä+kuule.Sanoisin+että+voittoja+tuli+enemmän+kuin+turpaan.Ne+turpaansaannit+kuitenkin+opettivat+hieman+nöyryyttä+.Koska+olen+hieman+tarinointiin+taipuvainen+niin+tässä+yksi:-+Olin+armeijasta+lomalla.+Toimin+silloin+loppusuoralla+aliupseerikoulun+santsarina.+Viinaa+tuli+sitten+tällä+lomalla+juotua+ja+jouduin+rajuun+joukkotappeluun+Hietalahdessa.+Ei+sellaisia+enää+nykypäivänä+näe.+Pudotin+muutaman+mutta+sain+pullosta+päähäni.Poliisiautoja+tuli+paikalle+muutama+ja+karkuun+juostessani+kompastuin+nurmikkoa+ympäröivään+teräslankaan.Minut+toimitettiin+Päävartioon,+siihen+Presidentin+linnan+vieressä+olevaan.+Perkeleen+iso+putka,+kai+6x6m,+betonia+kaikki+ja+keskellä+lattiakaivo.+Yksin+siellä+olin+mutta+onneksi+olin+niin+kännissä+että+uni+tuli+nopeasti.+Vartiopäällikkö-+luutnantti+oli+aamulla+oikein+mukava+ja+kehuskeli+kuinka+olin+ollut+hyvin+sotilaallinen+huolimatta+lievästä+päihtymyksestäni.+Tarjoili+aamupalaa+ja+siinä+törisimme+niitä+näitä.Maanantaina+joukko-+osastossa+jouduin+joukkueenjohtaja-+kanta+vääpelin+puhutteluun.Kysyi+että+sainko+turpiini?+Vastasin+kieltävästi+ja+siitä+onnitteli.+Sanoi+että+mustasilmäinen+santsari+se+nyt+vielä+täältä+puuttuisi.Stadin+päävartiosta+oli+tullut+puoltava+soitto+että+tolkun+mies+se+nazi+on.Vääpeli+antoi+sitten+rangaistukseksi+2:n+viikonlopun+vartipäällikön+tehtävät+ja+sanoi+ettei+tästä+mitään+merkintöjä+sitten+kirjoihin+tule.Käski+sitten+että+menisin+pitämään+runtua+oppilaille+oli+ollut+näkevinään+villakoiran+jossain+nurkassa....
  2. Heh+heh,+kiitoksia+kivasta+kirjoituksesta+hra+T+2010.Uskon+että+olet+rauhoittunut+hurjista+nuoruusvuosistasi,+niinkuin+minäkin.Tämä+sai+kuitenkin+minut+rauhan+miehen+muistelemaan+omia+tappeluitani+nuoruudessa.+Ne+olivat+välttämättömiä+että+oppi+tietämään+oman+paikkansa+hierarkiassa.+Helpointa+olisi+ollut+kieltäytyä+tappelemasta+mutta+silloin+olisi+ajaututunut+sanoisinko+aivan+pohjalle+mistä+ei+ääni+kanna+eikä+kukaan+sitä+kuule.Sanoisin+että+voittoja+tuli+enemmän+kuin+turpaan.Ne+turpaansaannit+kuitenkin+opettivat+hieman+nöyryyttä+.Koska+olen+hieman+tarinointiin+taipuvainen+niin+tässä+yksi:-+Olin+armeijasta+lomalla.+Toimin+silloin+loppusuoralla+aliupseerikoulun+santsarina.+Viinaa+tuli+sitten+tällä+lomalla+juotua+ja+jouduin+rajuun+joukkotappeluun+Hietalahdessa.+Ei+sellaisia+enää+nykypäivänä+näe.+Pudotin+muutaman+mutta+sain+pullosta+päähäni.Poliisiautoja+tuli+paikalle+muutama+ja+karkuun+juostessani+kompastuin+nurmikkoa+ympäröivään+teräslankaan.Minut+toimitettiin+Päävartioon,+siihen+Presidentin+linnan+vieressä+olevaan.+Perkeleen+iso+putka,+kai+6x6m,+betonia+kaikki+ja+keskellä+lattiakaivo.+Yksin+siellä+olin+mutta+onneksi+olin+niin+kännissä+että+uni+tuli+nopeasti.+Vartiopäällikkö-+luutnantti+oli+aamulla+oikein+mukava+ja+kehuskeli+kuinka+olin+ollut+hyvin+sotilaallinen+huolimatta+lievästä+päihtymyksestäni.+Tarjoili+aamupalaa+ja+siinä+törisimme+niitä+näitä.Maanantaina+joukko-+osastossa+jouduin+joukkueenjohtaja-+kanta+vääpelin+puhutteluun.Kysyi+että+sainko+turpiini?+Vastasin+kieltävästi+ja+siitä+onnitteli.+Sanoi+että+mustasilmäinen+santsari+se+nyt+vielä+täältä+puuttuisi.Stadin+päävartiosta+oli+tullut+puoltava+soitto+että+tolkun+mies+se+nazi+on.Vääpeli+antoi+sitten+rangaistukseksi+2:n+viikonlopun+vartipäällikön+tehtävät+ja+sanoi+ettei+tästä+mitään+merkintöjä+sitten+kirjoihin+tule.Käski+sitten+että+menisin+pitämään+runtua+oppilaille+oli+ollut+näkevinään+villakoiran+jossain+nurkassa....
  3. Heh+heh,+kiitoksia+kivasta+kirjoituksesta+hra+T+2010.Uskon+että+olet+rauhoittunut+hurjista+nuoruusvuosistasi,+niinkuin+minäkin.Tämä+sai+kuitenkin+minut+rauhan+miehen+muistelemaan+omia+tappeluitani+nuoruudessa.+Ne+olivat+välttämättömiä+että+oppi+tietämään+oman+paikkansa+hierarkiassa.+Helpointa+olisi+ollut+kieltäytyä+tappelemasta+mutta+silloin+olisi+ajaututunut+sanoisinko+aivan+pohjalle+mistä+ei+ääni+kanna+eikä+kukaan+sitä+kuule.Sanoisin+että+voittoja+tuli+enemmän+kuin+turpaan.Ne+turpaansaannit+kuitenkin+opettivat+hieman+nöyryyttä+.Koska+olen+hieman+tarinointiin+taipuvainen+niin+tässä+yksi:-+Olin+armeijasta+lomalla.+Toimin+silloin+loppusuoralla+aliupseerikoulun+santsarina.+Viinaa+tuli+sitten+tällä+lomalla+juotua+ja+jouduin+rajuun+joukkotappeluun+Hietalahdessa.+Ei+sellaisia+enää+nykypäivänä+näe.+Pudotin+muutaman+mutta+sain+pullosta+päähäni.Poliisiautoja+tuli+paikalle+muutama+ja+karkuun+juostessani+kompastuin+nurmikkoa+ympäröivään+teräslankaan.Minut+toimitettiin+Päävartioon,+siihen+Presidentin+linnan+vieressä+olevaan.+Perkeleen+iso+putka,+kai+6x6m,+betonia+kaikki+ja+keskellä+lattiakaivo.+Yksin+siellä+olin+mutta+onneksi+olin+niin+kännissä+että+uni+tuli+nopeasti.+Vartiopäällikkö-+luutnantti+oli+aamulla+oikein+mukava+ja+kehuskeli+kuinka+olin+ollut+hyvin+sotilaallinen+huolimatta+lievästä+päihtymyksestäni.+Tarjoili+aamupalaa+ja+siinä+törisimme+niitä+näitä.Maanantaina+joukko-+osastossa+jouduin+joukkueenjohtaja-+kanta+vääpelin+puhutteluun.Kysyi+että+sainko+turpiini?+Vastasin+kieltävästi+ja+siitä+onnitteli.+Sanoi+että+mustasilmäinen+santsari+se+nyt+vielä+täältä+puuttuisi.Stadin+päävartiosta+oli+tullut+puoltava+soitto+että+tolkun+mies+se+nazi+on.Vääpeli+antoi+sitten+rangaistukseksi+2:n+viikonlopun+vartipäällikön+tehtävät+ja+sanoi+ettei+tästä+mitään+merkintöjä+sitten+kirjoihin+tule.Käski+sitten+että+menisin+pitämään+runtua+oppilaille+oli+ollut+näkevinään+villakoiran+jossain+nurkassa....
  4. Uusi+yritys.
  5. Uusi+yritys.
  6. Uusi+yritys.
  7. Niin.Pidän+Perussuomalaisia+valeoppositiona+koska+katsomukseni+asian+tiimoilta+on+hieman+jyrkempi+kuten+nimimerkistäni+huomaatte.Persut+äänestivät+yhtenä+miehenä+poislukien+Laura+Huhtasaari+siviili-+ja+sotilastiedustelulain+hyväksymisen+puolesta+Perustuslain+murskaten.Se+oli+petos+Suomen+kansaa+vastaan.Tämä+Sebastian+on+homo+mutta+uskalsi+silti+paskantaa+housuihinsa+suositussa+tv-+formaatissa.Tässä+pojan+hieno+puhe+Oulun+kunnallisvaltuustossa:https://www.youtube.com/watch?v=l7zgVfQKK6gJatkoon!
  8. Nazi+on+jollei+kingi+niin+ainakin+hienotunteisin+kirjoittelija+palstalla.