Vapaa kuvaus

Aloituksia

942

Kommenttia

3911

  1. 432 Herziä.

    En itse erikoisemmin ole musiikki- ihmisiä, kuuntelen kyllä kaikkea oikein sujuvasti mistään erityisemmin innostumatta.
    Salaliittoteoria
    25
    5033
  2. 432 Herziä.

    En itse erikoisemmin ole musiikki- ihmisiä, kuuntelen kyllä kaikkea oikein sujuvasti mistään erityisemmin innostumatta.
    Salaliittoteoria
    25
    5033
  3. 432 Herziä.

    En itse erikoisemmin ole musiikki- ihmisiä, kuuntelen kyllä kaikkea oikein sujuvasti mistään erityisemmin innostumatta.
    Salaliittoteoria
    25
    5033
  4. Olen ollut havaitsevinani lievää maahanmuuttomyönteisyyttä

    viime päivien kirjoituksista. Onko asenne lievenemään päin?
    Maahanmuutto
    327
    2429
  5. Olen ollut havaitsevinani lievää maahanmuuttomyönteisyyttä

    viime päivien kirjoituksista. Onko asenne lievenemään päin?
    Maahanmuutto
    327
    2429
  6. Olen ollut havaitsevinani lievää maahanmuuttomyönteisyyttä

    viime päivien kirjoituksista. Onko asenne lievenemään päin?
    Maahanmuutto
    327
    2429
  7. Poliittinen eliittimme saunassa virolaishuorien kanssa.

    Tänään alkaa oikeudenkäynti asiaa tutkinutta poliisia vastaan. Häntä syytetään virkasalaisuuden rikkomisesta! https://w
    Salaliittoteoria
    40
    2219
  8. Poliittinen eliittimme saunassa virolaishuorien kanssa.

    Tänään alkaa oikeudenkäynti asiaa tutkinutta poliisia vastaan. Häntä syytetään virkasalaisuuden rikkomisesta! https://w
    Salaliittoteoria
    40
    2219
  9. Poliittinen eliittimme saunassa virolaishuorien kanssa.

    Tänään alkaa oikeudenkäynti asiaa tutkinutta poliisia vastaan. Häntä syytetään virkasalaisuuden rikkomisesta! https://w
    Salaliittoteoria
    40
    2219
  10. Sildenafiili jokaisen matkaajan mukaan.

    Asiaa tuntemattomat ja panemista vihaavat amatöörit irvailevat näiden erinomaisten pillereiden käyttäjiä. Me ammattilom
    Thaimaa
    196
    1808
  11. Sildenafiili jokaisen matkaajan mukaan.

    Asiaa tuntemattomat ja panemista vihaavat amatöörit irvailevat näiden erinomaisten pillereiden käyttäjiä. Me ammattilom
    Thaimaa
    196
    1808
  12. Sildenafiili jokaisen matkaajan mukaan.

    Asiaa tuntemattomat ja panemista vihaavat amatöörit irvailevat näiden erinomaisten pillereiden käyttäjiä. Me ammattilom
    Thaimaa
    196
    1808
  13. Jessica Aro on riisuttu alasti!

    Valtamedioiden huipputoimittajat lyttäävät Aron kirjan täysin ja pitävät sitä tyhjänä tynnyrinä joka on täynnä oletuksia
    Salaliittoteoria
    96
    1686
  14. Jessica Aro on riisuttu alasti!

    Valtamedioiden huipputoimittajat lyttäävät Aron kirjan täysin ja pitävät sitä tyhjänä tynnyrinä joka on täynnä oletuksia
    Salaliittoteoria
    96
    1686
  15. Jessica Aro on riisuttu alasti!

    Valtamedioiden huipputoimittajat lyttäävät Aron kirjan täysin ja pitävät sitä tyhjänä tynnyrinä joka on täynnä oletuksia
    Salaliittoteoria
    96
    1686
  16. Kohta turistit pääsevät jälleen teurastettaviksi Egyptiin.

    Pari rantalomakohdetta on valtion eristämiä ja rankasti sotilaallisesti vartioituja ja siten kohtuullisen turvallisia. T
    Egypti
    30
    1665
  17. Kohta turistit pääsevät jälleen teurastettaviksi Egyptiin.

    Pari rantalomakohdetta on valtion eristämiä ja rankasti sotilaallisesti vartioituja ja siten kohtuullisen turvallisia. T
    Egypti
    30
    1665
  18. Kohta turistit pääsevät jälleen teurastettaviksi Egyptiin.

    Pari rantalomakohdetta on valtion eristämiä ja rankasti sotilaallisesti vartioituja ja siten kohtuullisen turvallisia. T
    Egypti
    30
    1665
  19. Paljonko Suezin kanavan vedenpinta on "ponkollaan"?

    Suez tuli mieleeni koska siellä olivat ensimmäiset suomalaiset YK- rauhanturvaajat joiden kunniakkaissa perinnemaihareis
    Salaliittoteoria
    41
    1550
  20. Paljonko Suezin kanavan vedenpinta on "ponkollaan"?

    Suez tuli mieleeni koska siellä olivat ensimmäiset suomalaiset YK- rauhanturvaajat joiden kunniakkaissa perinnemaihareis
    Salaliittoteoria
    41
    1550