Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3911

1. Olen ollut havaitsevinani lievää maahanmuuttomyönteisyyttä

viime päivien kirjoituksista. Onko asenne lievenemään päin?
    Maahanmuutto
    597
    8326
  2. Olen ollut havaitsevinani lievää maahanmuuttomyönteisyyttä

Maahanmuutto
    597
    8326
  3. Olen ollut havaitsevinani lievää maahanmuuttomyönteisyyttä

Maahanmuutto
    597
    8326
  4. 432 Herziä.

En itse erikoisemmin ole musiikki- ihmisiä, kuuntelen kyllä kaikkea oikein sujuvasti mistään erityisemmin innostumatta.
    Salaliittoteoria
    25
    6107
  5. 432 Herziä.

En itse erikoisemmin ole musiikki- ihmisiä, kuuntelen kyllä kaikkea oikein sujuvasti mistään erityisemmin innostumatta.
    Salaliittoteoria
    25
    6107
  6. 432 Herziä.

Salaliittoteoria
    25
    6107
  7. Sildenafiili jokaisen matkaajan mukaan.

Asiaa tuntemattomat ja panemista vihaavat amatöörit irvailevat näiden erinomaisten pillereiden käyttäjiä. Me ammattilom
    Thaimaa
    196
    2321
  8. Sildenafiili jokaisen matkaajan mukaan.

Asiaa tuntemattomat ja panemista vihaavat amatöörit irvailevat näiden erinomaisten pillereiden käyttäjiä. Me ammattilom
    Thaimaa
    196
    2321
  9. Sildenafiili jokaisen matkaajan mukaan.

Thaimaa
    196
    2321
  10. Jessica Aro on riisuttu alasti!

Valtamedioiden huipputoimittajat lyttäävät Aron kirjan täysin ja pitävät sitä tyhjänä tynnyrinä joka on täynnä oletuksia
    Salaliittoteoria
    96
    2239
  11. Jessica Aro on riisuttu alasti!

Valtamedioiden huipputoimittajat lyttäävät Aron kirjan täysin ja pitävät sitä tyhjänä tynnyrinä joka on täynnä oletuksia
    Salaliittoteoria
    96
    2239
  12. Jessica Aro on riisuttu alasti!

Salaliittoteoria
    96
    2239
  13. Paljonko Suezin kanavan vedenpinta on "ponkollaan"?

Suez tuli mieleeni koska siellä olivat ensimmäiset suomalaiset YK- rauhanturvaajat joiden kunniakkaissa perinnemaihareis
    Salaliittoteoria
    49
    2029
  14. Paljonko Suezin kanavan vedenpinta on "ponkollaan"?

Suez tuli mieleeni koska siellä olivat ensimmäiset suomalaiset YK- rauhanturvaajat joiden kunniakkaissa perinnemaihareis
    Salaliittoteoria
    49
    2029
  15. Paljonko Suezin kanavan vedenpinta on "ponkollaan"?

Salaliittoteoria
    49
    2029
  16. Kohta turistit pääsevät jälleen teurastettaviksi Egyptiin.

Pari rantalomakohdetta on valtion eristämiä ja rankasti sotilaallisesti vartioituja ja siten kohtuullisen turvallisia. T
    Egypti
    30
    1969
  17. Kohta turistit pääsevät jälleen teurastettaviksi Egyptiin.

Pari rantalomakohdetta on valtion eristämiä ja rankasti sotilaallisesti vartioituja ja siten kohtuullisen turvallisia. T
    Egypti
    30
    1969
  18. Kohta turistit pääsevät jälleen teurastettaviksi Egyptiin.

Egypti
    30
    1969
  19. Gleasonin kartta on hyvin tuttu kaikille joita Maan muoto kiinnostaa.

Tässä puolentoista tunnin (!) analyysi siitä. Sen jaksavat katsoa ainoastaan asiasta oikeasti kiinnostuneet: https://www
    Salaliittoteoria
    125
    1764
  20. Gleasonin kartta on hyvin tuttu kaikille joita Maan muoto kiinnostaa.

Tässä puolentoista tunnin (!) analyysi siitä. Sen jaksavat katsoa ainoastaan asiasta oikeasti kiinnostuneet: https://www
    Salaliittoteoria
    125
    1764