nazi

Aloituksia
941
Kommenttia
3911
Rasisti, natsi, fasisti?
Olin kyllästynyt vastailemaan erilaisiin kysymyksiin aloittamalla: - en ole rasisti mutta......... Nyt tunnustaudun avo695Rasisti, natsi, fasisti?
Olin kyllästynyt vastailemaan erilaisiin kysymyksiin aloittamalla: - en ole rasisti mutta......... Nyt tunnustaudun avo695Rasisti, natsi, fasisti?
Olin kyllästynyt vastailemaan erilaisiin kysymyksiin aloittamalla: - en ole rasisti mutta......... Nyt tunnustaudun avo695Kuinka Suomi tuhotaan?
Joku sanoo ettei sellaista tapahdu tai ei voisi koskaan tapahtuakaan. He nukkuvat Ruususen unta ja onhan sekin tapa käsi095Kuinka Suomi tuhotaan?
Joku sanoo ettei sellaista tapahdu tai ei voisi koskaan tapahtuakaan. He nukkuvat Ruususen unta ja onhan sekin tapa käsi095Kuinka Suomi tuhotaan?
Joku sanoo ettei sellaista tapahdu tai ei voisi koskaan tapahtuakaan. He nukkuvat Ruususen unta ja onhan sekin tapa käsi095Tippuri Pattayan merivedestä?
Otsikko on hieman koominen mutta totta liippaava. Elelimme jotain 90- luvun alkua ja Aussi- Make oli bongannut jostain1195Tippuri Pattayan merivedestä?
Otsikko on hieman koominen mutta totta liippaava. Elelimme jotain 90- luvun alkua ja Aussi- Make oli bongannut jostain1195Tippuri Pattayan merivedestä?
Otsikko on hieman koominen mutta totta liippaava. Elelimme jotain 90- luvun alkua ja Aussi- Make oli bongannut jostain1195Pääsiäs- suklaamunaset Alanyassa.
Pääsiäinen on meille uskovaisille harrasta aikaa johon kuuluvat puput, mämmi ja munat. Nämä saavat meidät muistelemaan J195Pääsiäs- suklaamunaset Alanyassa.
Pääsiäinen on meille uskovaisille harrasta aikaa johon kuuluvat puput, mämmi ja munat. Nämä saavat meidät muistelemaan J195Pääsiäs- suklaamunaset Alanyassa.
Pääsiäinen on meille uskovaisille harrasta aikaa johon kuuluvat puput, mämmi ja munat. Nämä saavat meidät muistelemaan J195Kysykää mitä vain vanhoista megaliiteista
niin minä en kykene niihin vastaamaan. Nykyiset julkisella rahoituksella toimivat arkeologimme pitävät suunsa näistä su895Kysykää mitä vain vanhoista megaliiteista
niin minä en kykene niihin vastaamaan. Nykyiset julkisella rahoituksella toimivat arkeologimme pitävät suunsa näistä su895Kysykää mitä vain vanhoista megaliiteista
niin minä en kykene niihin vastaamaan. Nykyiset julkisella rahoituksella toimivat arkeologimme pitävät suunsa näistä su895Ruotsi ja Venäjän Donestk.
Mitä yhteistä näillä on? Niiden mediat ovat tuoneet poliisiampujien kuvat esiin toisin kuin oma valtavalemediamme jotka295Ruotsi ja Venäjän Donestk.
Mitä yhteistä näillä on? Niiden mediat ovat tuoneet poliisiampujien kuvat esiin toisin kuin oma valtavalemediamme jotka295Ruotsi ja Venäjän Donestk.
Mitä yhteistä näillä on? Niiden mediat ovat tuoneet poliisiampujien kuvat esiin toisin kuin oma valtavalemediamme jotka295Nti Puu ja Retun karvakengät.
Eräällä matkallamme oli mukana automaalaamon omistaja Retu. Valtavan iso mies mutta kiltti ja sopuisa sekä hieman oman t994Nti Puu ja Retun karvakengät.
Eräällä matkallamme oli mukana automaalaamon omistaja Retu. Valtavan iso mies mutta kiltti ja sopuisa sekä hieman oman t994