Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3911

1. Rasisti, natsi, fasisti?

Olin kyllästynyt vastailemaan erilaisiin kysymyksiin aloittamalla: - en ole rasisti mutta......... Nyt tunnustaudun avo
    Salaliittoteoria
    6
    95
  2. Rasisti, natsi, fasisti?

Olin kyllästynyt vastailemaan erilaisiin kysymyksiin aloittamalla: - en ole rasisti mutta......... Nyt tunnustaudun avo
    Salaliittoteoria
    6
    95
  3. Rasisti, natsi, fasisti?

Salaliittoteoria
    6
    95
  4. Kuinka Suomi tuhotaan?

Joku sanoo ettei sellaista tapahdu tai ei voisi koskaan tapahtuakaan. He nukkuvat Ruususen unta ja onhan sekin tapa käsi
    Salaliittoteoria
    0
    95
  5. Kuinka Suomi tuhotaan?

Joku sanoo ettei sellaista tapahdu tai ei voisi koskaan tapahtuakaan. He nukkuvat Ruususen unta ja onhan sekin tapa käsi
    Salaliittoteoria
    0
    95
  6. Kuinka Suomi tuhotaan?

Salaliittoteoria
    0
    95
  7. Tippuri Pattayan merivedestä?

Otsikko on hieman koominen mutta totta liippaava. Elelimme jotain 90- luvun alkua ja Aussi- Make oli bongannut jostain
    Pattaya
    11
    95
  8. Tippuri Pattayan merivedestä?

Otsikko on hieman koominen mutta totta liippaava. Elelimme jotain 90- luvun alkua ja Aussi- Make oli bongannut jostain
    Pattaya
    11
    95
  9. Tippuri Pattayan merivedestä?

Pattaya
    11
    95
  10. Pääsiäs- suklaamunaset Alanyassa.

Pääsiäinen on meille uskovaisille harrasta aikaa johon kuuluvat puput, mämmi ja munat. Nämä saavat meidät muistelemaan J
    Turkki
    1
    95
  11. Pääsiäs- suklaamunaset Alanyassa.

Pääsiäinen on meille uskovaisille harrasta aikaa johon kuuluvat puput, mämmi ja munat. Nämä saavat meidät muistelemaan J
    Turkki
    1
    95
  12. Pääsiäs- suklaamunaset Alanyassa.

Turkki
    1
    95
  13. Kysykää mitä vain vanhoista megaliiteista

niin minä en kykene niihin vastaamaan. Nykyiset julkisella rahoituksella toimivat arkeologimme pitävät suunsa näistä su
    Salaliittoteoria
    8
    95
  14. Kysykää mitä vain vanhoista megaliiteista

niin minä en kykene niihin vastaamaan. Nykyiset julkisella rahoituksella toimivat arkeologimme pitävät suunsa näistä su
    Salaliittoteoria
    8
    95
  15. Kysykää mitä vain vanhoista megaliiteista

Salaliittoteoria
    8
    95
  16. Ruotsi ja Venäjän Donestk.

Mitä yhteistä näillä on? Niiden mediat ovat tuoneet poliisiampujien kuvat esiin toisin kuin oma valtavalemediamme jotka
    Maahanmuutto
    2
    95
  17. Ruotsi ja Venäjän Donestk.

Mitä yhteistä näillä on? Niiden mediat ovat tuoneet poliisiampujien kuvat esiin toisin kuin oma valtavalemediamme jotka
    Maahanmuutto
    2
    95
  18. Ruotsi ja Venäjän Donestk.

Maahanmuutto
    2
    95
  19. Nti Puu ja Retun karvakengät.

Eräällä matkallamme oli mukana automaalaamon omistaja Retu. Valtavan iso mies mutta kiltti ja sopuisa sekä hieman oman t
    Pattaya
    9
    94
  20. Nti Puu ja Retun karvakengät.

Eräällä matkallamme oli mukana automaalaamon omistaja Retu. Valtavan iso mies mutta kiltti ja sopuisa sekä hieman oman t
    Pattaya
    9
    94