Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3910

1. Kiitoksia+veli+Fat_Earthille+siitä+että+liittyi+meidän+maailman+kummallisuuksien+ja+mysteereidein+ihmettelijöiden+joukkoon.Emme+todellakaan+tiedä+oikeastaan+yhtään+mitään+mistään+ja+sen+myöntäminen+vaatii+älykkyyttä,+oivallusta+sekä+henkistä+nöyryyttä.Mistä+on+maailmamme+syntynyt?+Alkuräjähdyksen+voi+kyseenalaistaa+mutta+ei+todistaa.Kuinka+on+mahdollista+että+ihmisen+tajuttoman+monimutkainen+DNA+olisi+voinut+kehittyä+liejuryömijästä+apinan+kautta+ihmiseen?+Valehteleeko+tiede+meille+ja+miksi?Kysymyksiä+meillä+taviksilla+on+paljon+enemmän+kuin+saamme+koskaan+vastauksia+ja+se+tekee+tämän+elämän+sen+arvoiseksi+jos+sen+oivaltaa.+Toki+elämänsä+voi+kuluttaa+pohtimatta+yhtään+mitään+ja+katsomalla+vain+valmiiksinaurettuja+ällö-+tv-+ohjelmia.Kevennyksenä+tähän+heitän+että+en+usko+että+dinosauruksia+on+ollut+olemassa.+Miksi+siitä+meille+valehdellaan;+en+tiedä.+"Kaivaustulokset"+ovat+väärennettyjä+mikä+ei+ole+temppu+eikä+mikään.Pikku+todiste+aiheesta:Argentinosaurus+oli+tarujen+mukaan+n.+100+000+kg+painava+ja+n.+35+m+pitkä,+ne+liikkuivat+laumoissa+ja+söivät+puiden+lehtiä.+Myöhäisemmät+lähteet+mainitsevat+myös+tällaisen+olion+kuin+Patagonitanin+joka+oli+myös+kasvissyöjä+ja+n.+samaa+kokoluokkaa.Pyydän+ajattelemaan+järjellä+että+kun+lauma+tallaisia+liikkui+niin+kuinka+monen+puun+lehdet+silloin+olivat+menneet?+Yksi+dino+tarvitsisi+minim+6+000+kg+lehtiä+päivässä+elääkseen.+Aika+mahdoton+yhtälö.Kuitenkin+TIEDE+näin+meille+kertoo.+Miksi+se+meille+valehtelee+tässä+asiassa+ja+herää+epäilys+että+se+puhuu+paskaa+ehkä+muissakin+asioissa...+:-)
  2. Kiitoksia+veli+Fat_Earthille+siitä+että+liittyi+meidän+maailman+kummallisuuksien+ja+mysteereidein+ihmettelijöiden+joukkoon.Emme+todellakaan+tiedä+oikeastaan+yhtään+mitään+mistään+ja+sen+myöntäminen+vaatii+älykkyyttä,+oivallusta+sekä+henkistä+nöyryyttä.Mistä+on+maailmamme+syntynyt?+Alkuräjähdyksen+voi+kyseenalaistaa+mutta+ei+todistaa.Kuinka+on+mahdollista+että+ihmisen+tajuttoman+monimutkainen+DNA+olisi+voinut+kehittyä+liejuryömijästä+apinan+kautta+ihmiseen?+Valehteleeko+tiede+meille+ja+miksi?Kysymyksiä+meillä+taviksilla+on+paljon+enemmän+kuin+saamme+koskaan+vastauksia+ja+se+tekee+tämän+elämän+sen+arvoiseksi+jos+sen+oivaltaa.+Toki+elämänsä+voi+kuluttaa+pohtimatta+yhtään+mitään+ja+katsomalla+vain+valmiiksinaurettuja+ällö-+tv-+ohjelmia.Kevennyksenä+tähän+heitän+että+en+usko+että+dinosauruksia+on+ollut+olemassa.+Miksi+siitä+meille+valehdellaan;+en+tiedä.+"Kaivaustulokset"+ovat+väärennettyjä+mikä+ei+ole+temppu+eikä+mikään.Pikku+todiste+aiheesta:Argentinosaurus+oli+tarujen+mukaan+n.+100+000+kg+painava+ja+n.+35+m+pitkä,+ne+liikkuivat+laumoissa+ja+söivät+puiden+lehtiä.+Myöhäisemmät+lähteet+mainitsevat+myös+tällaisen+olion+kuin+Patagonitanin+joka+oli+myös+kasvissyöjä+ja+n.+samaa+kokoluokkaa.Pyydän+ajattelemaan+järjellä+että+kun+lauma+tallaisia+liikkui+niin+kuinka+monen+puun+lehdet+silloin+olivat+menneet?+Yksi+dino+tarvitsisi+minim+6+000+kg+lehtiä+päivässä+elääkseen.+Aika+mahdoton+yhtälö.Kuitenkin+TIEDE+näin+meille+kertoo.+Miksi+se+meille+valehtelee+tässä+asiassa+ja+herää+epäilys+että+se+puhuu+paskaa+ehkä+muissakin+asioissa...+:-)
  3. Kiitoksia+veli+Fat_Earthille+siitä+että+liittyi+meidän+maailman+kummallisuuksien+ja+mysteereidein+ihmettelijöiden+joukkoon.Emme+todellakaan+tiedä+oikeastaan+yhtään+mitään+mistään+ja+sen+myöntäminen+vaatii+älykkyyttä,+oivallusta+sekä+henkistä+nöyryyttä.Mistä+on+maailmamme+syntynyt?+Alkuräjähdyksen+voi+kyseenalaistaa+mutta+ei+todistaa.Kuinka+on+mahdollista+että+ihmisen+tajuttoman+monimutkainen+DNA+olisi+voinut+kehittyä+liejuryömijästä+apinan+kautta+ihmiseen?+Valehteleeko+tiede+meille+ja+miksi?Kysymyksiä+meillä+taviksilla+on+paljon+enemmän+kuin+saamme+koskaan+vastauksia+ja+se+tekee+tämän+elämän+sen+arvoiseksi+jos+sen+oivaltaa.+Toki+elämänsä+voi+kuluttaa+pohtimatta+yhtään+mitään+ja+katsomalla+vain+valmiiksinaurettuja+ällö-+tv-+ohjelmia.Kevennyksenä+tähän+heitän+että+en+usko+että+dinosauruksia+on+ollut+olemassa.+Miksi+siitä+meille+valehdellaan;+en+tiedä.+"Kaivaustulokset"+ovat+väärennettyjä+mikä+ei+ole+temppu+eikä+mikään.Pikku+todiste+aiheesta:Argentinosaurus+oli+tarujen+mukaan+n.+100+000+kg+painava+ja+n.+35+m+pitkä,+ne+liikkuivat+laumoissa+ja+söivät+puiden+lehtiä.+Myöhäisemmät+lähteet+mainitsevat+myös+tällaisen+olion+kuin+Patagonitanin+joka+oli+myös+kasvissyöjä+ja+n.+samaa+kokoluokkaa.Pyydän+ajattelemaan+järjellä+että+kun+lauma+tallaisia+liikkui+niin+kuinka+monen+puun+lehdet+silloin+olivat+menneet?+Yksi+dino+tarvitsisi+minim+6+000+kg+lehtiä+päivässä+elääkseen.+Aika+mahdoton+yhtälö.Kuitenkin+TIEDE+näin+meille+kertoo.+Miksi+se+meille+valehtelee+tässä+asiassa+ja+herää+epäilys+että+se+puhuu+paskaa+ehkä+muissakin+asioissa...+:-)
  4. Joulut+Pattayalla+ovat+aina+olleet+minulle+mieleenpainuvia+elämyksiä+ja+siksi+niitä+useinkin+lämmöllä+muistelen.Yksi+matka+on+jäänyt+mieleeni+koska+olin+jopa+majoittumiseni+varannut+Maken+mestasta.Kyseessä+oli+Maken+kattoterassihuoneisto+joka+sijaitsi+seitsemännessä+kerroksessa+(6)+ilman+hissiä.+Eihän+tuo+nyt+sinänsä+kummoinen+kämppä+ollut+mutta+oli+kuitenkin+terassilta+hieno+näköala+kattojen+yli+Siamin+lahdelle.Vuokra+oli+kolmelta+viikolta+muistakseni+33+000+bahtia+jonka+maksoin+käteisellä+seuraavana+päivänä+käytyäni+rahaa+ensin+vaihtamassa.Innostuin+oikein+kunnolla+koska+kämpässä+oli+tilaa.+Jouluaattona+minulla+oli+kolme+opasta+jotka+puin+punaisiin+minimekkoihin+ja+ostin+vielä+vilkkuvat+tonttuhatut+heille+päähän.Voi+sitä+yläpeukkujen+määrää+mitä+saimme+kävelykadulla+osaksemme!Päätin+sikailla+kunnolla+koska+olin+ottanut+käteistä+pari-+kolme+kiloa+mukaan+juurikin+näitä+tarkoituksia+varten.Menimme+kävelykadun+kalakuppilaan+ja+siellä+sitten+lobsteria+pöytään+paistettuna,+grillattuna+ja+keitettynä.Hovimestari+näytti+minulle+etukäteen+hinnan+mitä+tuo+tulisi+maksamaan+ja+halusi+varmistaa+että+olen+järjissäni.+Tilasin+samalla+pullon+rakastamaani+thai-+"viskiä"+ja+pari+pottua+kalleinta+viiniä.+Likkaset+olivat+oikeinkin+ihastuksissaan+ja+naapuripöytien+huomiot+toki+saimme.Seuraavana+päivänä+menimme+koko+konkkaroikka+rannalle+lepäämään.+En+muistanut+likkasten+nimiä+joten+sanoin+että+sinä+olet+vaimo+n:o+1,+sinä+n:o+2+ja+sinä+n:o+3.Vakiorantamamma+se+myhäili+ja+sanoi+että+hyvä+Finland!+Ostimme+rantamyyjiltä+rapuja+ja+muuta+purtavaa+eikä+syöttäjistä+ollut+pulaa.Sanoin+mammalle+että+tilaa+nyt+vesiskootterin+tänne!Skootteriukko+sanoi+että+tuo+taitaa+olla+vähän+mau!+Siihen+mamma+että+niin+se+on+joka+kerta.++Niin+otin+vaimon+n:o+3:n+takatuhdolle+ja+sitten+mentiin!+Moottori+ärjyi,+aallot+löivät+naamalle+ja+Aurinko+katseli+lempeästi+menoamme.....
  5. Joulut+Pattayalla+ovat+aina+olleet+minulle+mieleenpainuvia+elämyksiä+ja+siksi+niitä+useinkin+lämmöllä+muistelen.Yksi+matka+on+jäänyt+mieleeni+koska+olin+jopa+majoittumiseni+varannut+Maken+mestasta.Kyseessä+oli+Maken+kattoterassihuoneisto+joka+sijaitsi+seitsemännessä+kerroksessa+(6)+ilman+hissiä.+Eihän+tuo+nyt+sinänsä+kummoinen+kämppä+ollut+mutta+oli+kuitenkin+terassilta+hieno+näköala+kattojen+yli+Siamin+lahdelle.Vuokra+oli+kolmelta+viikolta+muistakseni+33+000+bahtia+jonka+maksoin+käteisellä+seuraavana+päivänä+käytyäni+rahaa+ensin+vaihtamassa.Innostuin+oikein+kunnolla+koska+kämpässä+oli+tilaa.+Jouluaattona+minulla+oli+kolme+opasta+jotka+puin+punaisiin+minimekkoihin+ja+ostin+vielä+vilkkuvat+tonttuhatut+heille+päähän.Voi+sitä+yläpeukkujen+määrää+mitä+saimme+kävelykadulla+osaksemme!Päätin+sikailla+kunnolla+koska+olin+ottanut+käteistä+pari-+kolme+kiloa+mukaan+juurikin+näitä+tarkoituksia+varten.Menimme+kävelykadun+kalakuppilaan+ja+siellä+sitten+lobsteria+pöytään+paistettuna,+grillattuna+ja+keitettynä.Hovimestari+näytti+minulle+etukäteen+hinnan+mitä+tuo+tulisi+maksamaan+ja+halusi+varmistaa+että+olen+järjissäni.+Tilasin+samalla+pullon+rakastamaani+thai-+"viskiä"+ja+pari+pottua+kalleinta+viiniä.+Likkaset+olivat+oikeinkin+ihastuksissaan+ja+naapuripöytien+huomiot+toki+saimme.Seuraavana+päivänä+menimme+koko+konkkaroikka+rannalle+lepäämään.+En+muistanut+likkasten+nimiä+joten+sanoin+että+sinä+olet+vaimo+n:o+1,+sinä+n:o+2+ja+sinä+n:o+3.Vakiorantamamma+se+myhäili+ja+sanoi+että+hyvä+Finland!+Ostimme+rantamyyjiltä+rapuja+ja+muuta+purtavaa+eikä+syöttäjistä+ollut+pulaa.Sanoin+mammalle+että+tilaa+nyt+vesiskootterin+tänne!Skootteriukko+sanoi+että+tuo+taitaa+olla+vähän+mau!+Siihen+mamma+että+niin+se+on+joka+kerta.++Niin+otin+vaimon+n:o+3:n+takatuhdolle+ja+sitten+mentiin!+Moottori+ärjyi,+aallot+löivät+naamalle+ja+Aurinko+katseli+lempeästi+menoamme.....
  6. Joulut+Pattayalla+ovat+aina+olleet+minulle+mieleenpainuvia+elämyksiä+ja+siksi+niitä+useinkin+lämmöllä+muistelen.Yksi+matka+on+jäänyt+mieleeni+koska+olin+jopa+majoittumiseni+varannut+Maken+mestasta.Kyseessä+oli+Maken+kattoterassihuoneisto+joka+sijaitsi+seitsemännessä+kerroksessa+(6)+ilman+hissiä.+Eihän+tuo+nyt+sinänsä+kummoinen+kämppä+ollut+mutta+oli+kuitenkin+terassilta+hieno+näköala+kattojen+yli+Siamin+lahdelle.Vuokra+oli+kolmelta+viikolta+muistakseni+33+000+bahtia+jonka+maksoin+käteisellä+seuraavana+päivänä+käytyäni+rahaa+ensin+vaihtamassa.Innostuin+oikein+kunnolla+koska+kämpässä+oli+tilaa.+Jouluaattona+minulla+oli+kolme+opasta+jotka+puin+punaisiin+minimekkoihin+ja+ostin+vielä+vilkkuvat+tonttuhatut+heille+päähän.Voi+sitä+yläpeukkujen+määrää+mitä+saimme+kävelykadulla+osaksemme!Päätin+sikailla+kunnolla+koska+olin+ottanut+käteistä+pari-+kolme+kiloa+mukaan+juurikin+näitä+tarkoituksia+varten.Menimme+kävelykadun+kalakuppilaan+ja+siellä+sitten+lobsteria+pöytään+paistettuna,+grillattuna+ja+keitettynä.Hovimestari+näytti+minulle+etukäteen+hinnan+mitä+tuo+tulisi+maksamaan+ja+halusi+varmistaa+että+olen+järjissäni.+Tilasin+samalla+pullon+rakastamaani+thai-+"viskiä"+ja+pari+pottua+kalleinta+viiniä.+Likkaset+olivat+oikeinkin+ihastuksissaan+ja+naapuripöytien+huomiot+toki+saimme.Seuraavana+päivänä+menimme+koko+konkkaroikka+rannalle+lepäämään.+En+muistanut+likkasten+nimiä+joten+sanoin+että+sinä+olet+vaimo+n:o+1,+sinä+n:o+2+ja+sinä+n:o+3.Vakiorantamamma+se+myhäili+ja+sanoi+että+hyvä+Finland!+Ostimme+rantamyyjiltä+rapuja+ja+muuta+purtavaa+eikä+syöttäjistä+ollut+pulaa.Sanoin+mammalle+että+tilaa+nyt+vesiskootterin+tänne!Skootteriukko+sanoi+että+tuo+taitaa+olla+vähän+mau!+Siihen+mamma+että+niin+se+on+joka+kerta.++Niin+otin+vaimon+n:o+3:n+takatuhdolle+ja+sitten+mentiin!+Moottori+ärjyi,+aallot+löivät+naamalle+ja+Aurinko+katseli+lempeästi+menoamme.....
  7. Huomasin+että+tästä+ketjusta+on+poistettu+0:lla+sääntöjen+vastaista+viestiä!Lieneekö+vuoden+ennätys+kyseessä?