Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3584

1. Sen verran on että sote ja muu virkakoneisto taas kurjisti monen huono-osaisen arjen. Ennen tuo oli kuntien vastuulla ja meillä oli tehty päätös että tuon 9e päälle kunta maksaa ruuan. Monilla oli ja on takana pitkään jatkunutta työttömyyttä ja mahdollisesti muitakin ongelmia niin yritettiin tukea ainakin siltä osin että kaikki saisivat ainakin sen yhden lämpimän aterian arkisin.

Nyt kun toiminta siirtyi sotealueiden vastuulle niin emme saaneet erillislupaa jatkaa tätä ruokailun tukemista koska se olisi eriarvoistanut muut sotealueen kunnat.
  2. Itse katselen naisellisuutta siitä vinkkelistä jolla toivon hänen rakastavan minua. Toivon että henkisellä tasolla rakastaa minua yksilönä ja fyysisellä tasolla rakkaus kohdistuu minuun miehenä.

Tämä tarkoittaa sitä että jos naiselle on aikanaan iskostunut ajatus että naisen pitää vaikka hoitaa pyykkihuolto, Myös minä voin välillä pyykätä, kuivata sekä silittää ja mankeloida eikä tarkoituksena ole poistaa hänen naiseuttaan vaan minä nyt vain olen yksilö joka pitää pyykkäämisestä. Toivon että hän kokee että se tuo yhteiseloomme jotakin lisää eikä vie häneltä mitään pois.

Fyysisellä rakkaudella tarkoitan myös muutakin kuin eroottista latausta. Ainakin tähän mennessä olen ollut kumppaneitani fyysisempi niin sillä perusteella pyytää minut vaihtamaan vaikka auton renkaat.

No onko nuo nyt kovin sukupuolisidonnaisia asioita; luulen että ei mutta kun nyt kysyttiin tästä näkökulmasta niin siitä kulmasta sitten vastaus.