Kenestä Twin Peaksin hahmosta tykkäsit eniten?

Anonyymi-ap

Niin. Kuka oli suosikkisi Twin Peaksissa?

Itse tykkäsin eniten Audrey Hornesta. Ehkä ainoa täyspäinen hahmo koko sarjassa.

Toiseksi tykkäsin myös Shelley Johnsonista.

32

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kolmas, kenestä diggasin, oli Albert Rosenfield.

Rauha Miguel Ferrerin sielulle.. <3

• Anonyymi

Miten tämä roska kuuluu sinkut palstalle?

Jos kerran olet noin epätoivoisen yksinäinen, hanki seurasi muualta kuin täältä! Tämä palsta on tarkoitettu sinkkuudesta keskustelulle. Leffa ja telkkarisarjloille on oma keskustelupalstansa! Painu sinne!

• Anonyymi

Donna oli mimmeistä ehkä vastenmielisin persoona.

• Anonyymi

Ilman Shellyä ja Audreytä olisi tullut katsottuakaan, murkkuikäisenä just pätevä ja sopivaan aikaan illasta

• Anonyymi

mikä pelottaa teinitytöissäkin niin jos teet jotain cxääein niin... jää 1717727 vuodw teaumar sillw jnq.

• Anonyymi

,orördty'mo ojdm jsidlsd åpjks kpjpmlom åröoomlom --- lim moom ol'v'åaöstsm kptsom ett' moom bpodo pöös juv' åizzöewtruuååomem vaolla pmlom 3skitti ,itta voisi käytt'''

oikeastri niin pelotrttaa jos tekee jotrsain peeuuttasmsaronrsw josraq rulww re3qaumoqaj... no en usko mutrttaq

• Anonyymi

tapaaminen jossain kahvilassa joku kacwei näkwew.. yirfän jooh tuo on kylläkin aika koekwea white supremacy... suunnittelemassa pelijuttua, ...

• Anonyymi

Nyt se viina vähemmälle!

• En ole jaksanut katsoa.

• En muista enää noita henkilöitä. Mä muistan vaan ne hienot sahakuvaukset. Toi sahahan saattoi tosielämässä olla ihan toisessa paikassakin. Elokuvissa kun kaikki voi olla toisin ja vaikka toisessa maassa tai lavaste. No tuskin muutaman minuutin pätkälle on lavasteita tehty. Eiks se saha palanutkin siinä jossain vaiheessa?

Kuka muuten sen Laura Palmerin oli tappanut? Mä en varmaan kattonu sitä sarjaa loppuun tai sitten en vasn muista.

Mutta nyt täytyy mennä, lähden tästä muuttoavuksi.

• Murhaaja oli Lauran isä, joka oli hyvöksikäyttänyt Lauraa en muista tarkalleen tapahtumia, mutta isä oli joka tapauksessa todella häiriintynyt.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Murhaaja oli Lauran isä, joka oli hyvöksikäyttänyt Lauraa en muista tarkalleen tapahtumia, mutta isä oli joka tapauksessa todella häiriintynyt.

Ei ollut varsinaisesti Lauran isä, vaan se demoni Bob, joka oli Lauran isän ruumiissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut varsinaisesti Lauran isä, vaan se demoni Bob, joka oli Lauran isän ruumiissa.

Ah, niinpäs taisi ollakin. Pitänee katsoa uudelleen jossain vaiheessa, on jo vähän päässyt unohtumaan.

Kiitos tarkennuksesta 😊

• Anonyymi

Oletko vähän autistinen?

• Sen verran aikaa sarjasta että piti hahmon nimi tarkistaa.
      Margaret Lanterman eli log Lady

• Enpä muista roolinimeä mutta Sherilyn Fenn tarrasi verkkokalvoihin

• Anonyymi

Vilkaisin kuvan ja sama. Ehkä pidin siksi, että hän oli heistä uteliain, kuten itsekin ja taitavin 😅 🍒

En edes muista muita hahmoja kunnolla, paitsi ne aavemaiset musiikit, joista en pitänyt silloin, vaan vasta myöhemmin 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Vilkaisin kuvan ja sama. Ehkä pidin siksi, että hän oli heistä uteliain, kuten itsekin ja taitavin 😅 🍒

En edes muista muita hahmoja kunnolla, paitsi ne aavemaiset musiikit, joista en pitänyt silloin, vaan vasta myöhemmin 😀

Niin, mitäpä sitä suotta kynttilää vakan alla pitämään, faktat on faktoja 🙂. Tunnari kyllä on jäänyt mieleen, siitä taisi olla juuri linkkikin tuolla toisaalla

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

Niin, mitäpä sitä suotta kynttilää vakan alla pitämään, faktat on faktoja 🙂. Tunnari kyllä on jäänyt mieleen, siitä taisi olla juuri linkkikin tuolla toisaalla

Oh taitavin? 😁 Se oli tekstin lyhentelyn tulos, mutta pidin lopputuloksesta 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Oh taitavin? 😁 Se oli tekstin lyhentelyn tulos, mutta pidin lopputuloksesta 😂

😁 noin vakuuttavalta kuulostava arvio on helppo hyväksyä, tuskin siinä omatunto pahasti kamppailee vastaan

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

😁 noin vakuuttavalta kuulostava arvio on helppo hyväksyä, tuskin siinä omatunto pahasti kamppailee vastaan

On siinä aina omat riskinsä, ettei kukaan pahoita mieltäns 😀 Kovin kamalasti ei kannata kehua itseään, vaan ilmoittautua suoraan pölkkyä kantavaksi mummoksi 🤣🪵

• Ex-Lukka kirjoitti:

Juu oli tunnari. Ja se sahan terotus siinä alussa. Se oli täyspitkänä vaan niissä ensimmäisissä jaksoissa. Alkutunnari ping pong jäi mieleen, mutta ne muut oli tosiaan aavemaisia, niin ku ylempi sano.

• Anonyymi

Audrey täysipäinen? Hemmoteltu pissaliisa. Itse pidin mm. Cooperista ja sheriffi Trumanista. Naishahmoista kahvilan pitäjä Norma Jennings oli nuorelle vanhemmista naisista pitävälle miehelle aika näky. Kaunis, rauhallinen ja fiksusti käyttäytyvä.
      Audrey ja Shelly toki myös kauniita.

• Anonyymi

Forrest Gump on hyvä.

• Anonyymi

itee kun niin vsnhojsw svsruudjuttujswe *Eillism Dhstherd on js NCC entr4e5rpirde, nqiset5 vähän erilwsisiaws kuin nykyä-än oli noooh.

• Anonyymi

En tykännyt koko sarjasta, joten en seurannut.

Jasu

• No et tietenkään, ei pikkunappuloita nyt kaikkea päästetty siihen maailmanaikaan katsomaan, petiin viimeistään klo20 ja sillä siisti 😂

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

No et tietenkään, ei pikkunappuloita nyt kaikkea päästetty siihen maailmanaikaan katsomaan, petiin viimeistään klo20 ja sillä siisti 😂

Olihan mä silloin jo 15! 😃

Kyllä mut kylillekin päästettiin puoleen yöhön asti hillumaan. En vaan ole tykänny niin hidastempoisista sarjoista, samoin Frendit ja kaikki muutkin vastaavat. Miami Vicenkin sain kattoa ja silloin olin tosiaan nappulasarjaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mut kylillekin päästettiin puoleen yöhön asti hillumaan. En vaan ole tykänny niin hidastempoisista sarjoista, samoin Frendit ja kaikki muutkin vastaavat. Miami Vicenkin sain kattoa ja silloin olin tosiaan nappulasarjaa.

Jasu

Mietin just, että mulle ne mitkä enemmistölle oli mielekkäitä sarjoja oli mulle kaikkee muuta, kun mielekkäitä. On yhä. Ainoot suositut sarjat oli jo Miami Vice, Dexter ja Sopranos. Ja Wallanderit, sekä ylipäänsä dekkarit.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

höpöhöpö, kotiarestissa kaiken aikaa ja valot pois viimeistään iltayhdeksältä 😁.

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

höpöhöpö, kotiarestissa kaiken aikaa ja valot pois viimeistään iltayhdeksältä 😁.

Ehei näin kiltit joudu edes arestiin. 😊

Jasu

• Anonyymi

En muista muita hahmoja kuin FBIn erikoisagentin ja seriffin - eli vastaan ne. Heihin voi luottaa, muihin ei.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 528
      8328
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2798
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2641
    4. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      2378
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      178
      2090
    6. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1941
    7. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1765
    8. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    9. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      81
      1275
    10. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1218
    Aihe