Kenestä Twin Peaksin hahmosta tykkäsit eniten?

Anonyymi-ap

Niin. Kuka oli suosikkisi Twin Peaksissa?

Itse tykkäsin eniten Audrey Hornesta. Ehkä ainoa täyspäinen hahmo koko sarjassa.

Toiseksi tykkäsin myös Shelley Johnsonista.

33

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kolmas, kenestä diggasin, oli Albert Rosenfield.

      Rauha Miguel Ferrerin sielulle.. <3

      • Anonyymi

        Miten tämä roska kuuluu sinkut palstalle?

        Jos kerran olet noin epätoivoisen yksinäinen, hanki seurasi muualta kuin täältä! Tämä palsta on tarkoitettu sinkkuudesta keskustelulle. Leffa ja telkkarisarjloille on oma keskustelupalstansa! Painu sinne!


    • Anonyymi

      Donna oli mimmeistä ehkä vastenmielisin persoona.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.

        😁☝️


    • Anonyymi

      Ilman Shellyä ja Audreytä olisi tullut katsottuakaan, murkkuikäisenä just pätevä ja sopivaan aikaan illasta

    • Anonyymi

      mikä pelottaa teinitytöissäkin niin jos teet jotain cxääein niin... jää 1717727 vuodw teaumar sillw jnq.

    • Anonyymi

      ,orördty'mo ojdm jsidlsd åpjks kpjpmlom åröoomlom --- lim moom ol'v'åaöstsm kptsom ett' moom bpodo pöös juv' åizzöewtruuååomem vaolla pmlom 3skitti ,itta voisi käytt'''

      oikeastri niin pelotrttaa jos tekee jotrsain peeuuttasmsaronrsw josraq rulww re3qaumoqaj... no en usko mutrttaq

    • Anonyymi

      tapaaminen jossain kahvilassa joku kacwei näkwew.. yirfän jooh tuo on kylläkin aika koekwea white supremacy... suunnittelemassa pelijuttua, ...

      • Anonyymi

        Nyt se viina vähemmälle!


    • En muista enää noita henkilöitä. Mä muistan vaan ne hienot sahakuvaukset. Toi sahahan saattoi tosielämässä olla ihan toisessa paikassakin. Elokuvissa kun kaikki voi olla toisin ja vaikka toisessa maassa tai lavaste. No tuskin muutaman minuutin pätkälle on lavasteita tehty. Eiks se saha palanutkin siinä jossain vaiheessa?

      Kuka muuten sen Laura Palmerin oli tappanut? Mä en varmaan kattonu sitä sarjaa loppuun tai sitten en vasn muista.

      Mutta nyt täytyy mennä, lähden tästä muuttoavuksi.

      • Murhaaja oli Lauran isä, joka oli hyvöksikäyttänyt Lauraa en muista tarkalleen tapahtumia, mutta isä oli joka tapauksessa todella häiriintynyt.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Murhaaja oli Lauran isä, joka oli hyvöksikäyttänyt Lauraa en muista tarkalleen tapahtumia, mutta isä oli joka tapauksessa todella häiriintynyt.

        Ei ollut varsinaisesti Lauran isä, vaan se demoni Bob, joka oli Lauran isän ruumiissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut varsinaisesti Lauran isä, vaan se demoni Bob, joka oli Lauran isän ruumiissa.

        Ah, niinpäs taisi ollakin. Pitänee katsoa uudelleen jossain vaiheessa, on jo vähän päässyt unohtumaan.

        Kiitos tarkennuksesta 😊


      • Anonyymi

        Oletko vähän autistinen?


    • Sen verran aikaa sarjasta että piti hahmon nimi tarkistaa.
      Margaret Lanterman eli log Lady

    • Enpä muista roolinimeä mutta Sherilyn Fenn tarrasi verkkokalvoihin

      • Anonyymi

        Vilkaisin kuvan ja sama. Ehkä pidin siksi, että hän oli heistä uteliain, kuten itsekin ja taitavin 😅 🍒

        En edes muista muita hahmoja kunnolla, paitsi ne aavemaiset musiikit, joista en pitänyt silloin, vaan vasta myöhemmin 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vilkaisin kuvan ja sama. Ehkä pidin siksi, että hän oli heistä uteliain, kuten itsekin ja taitavin 😅 🍒

        En edes muista muita hahmoja kunnolla, paitsi ne aavemaiset musiikit, joista en pitänyt silloin, vaan vasta myöhemmin 😀

        Niin, mitäpä sitä suotta kynttilää vakan alla pitämään, faktat on faktoja 🙂. Tunnari kyllä on jäänyt mieleen, siitä taisi olla juuri linkkikin tuolla toisaalla


      • Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

        Niin, mitäpä sitä suotta kynttilää vakan alla pitämään, faktat on faktoja 🙂. Tunnari kyllä on jäänyt mieleen, siitä taisi olla juuri linkkikin tuolla toisaalla

        Oh taitavin? 😁 Se oli tekstin lyhentelyn tulos, mutta pidin lopputuloksesta 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oh taitavin? 😁 Se oli tekstin lyhentelyn tulos, mutta pidin lopputuloksesta 😂

        😁 noin vakuuttavalta kuulostava arvio on helppo hyväksyä, tuskin siinä omatunto pahasti kamppailee vastaan


      • Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

        😁 noin vakuuttavalta kuulostava arvio on helppo hyväksyä, tuskin siinä omatunto pahasti kamppailee vastaan

        On siinä aina omat riskinsä, ettei kukaan pahoita mieltäns 😀 Kovin kamalasti ei kannata kehua itseään, vaan ilmoittautua suoraan pölkkyä kantavaksi mummoksi 🤣🪵


      • Ex-Lukka kirjoitti:

        Niin, mitäpä sitä suotta kynttilää vakan alla pitämään, faktat on faktoja 🙂. Tunnari kyllä on jäänyt mieleen, siitä taisi olla juuri linkkikin tuolla toisaalla

        Juu oli tunnari. Ja se sahan terotus siinä alussa. Se oli täyspitkänä vaan niissä ensimmäisissä jaksoissa. Alkutunnari ping pong jäi mieleen, mutta ne muut oli tosiaan aavemaisia, niin ku ylempi sano.


    • Anonyymi

      Audrey täysipäinen? Hemmoteltu pissaliisa. Itse pidin mm. Cooperista ja sheriffi Trumanista. Naishahmoista kahvilan pitäjä Norma Jennings oli nuorelle vanhemmista naisista pitävälle miehelle aika näky. Kaunis, rauhallinen ja fiksusti käyttäytyvä.
      Audrey ja Shelly toki myös kauniita.

    • Anonyymi

      Forrest Gump on hyvä.

    • Anonyymi

      itee kun niin vsnhojsw svsruudjuttujswe *Eillism Dhstherd on js NCC entr4e5rpirde, nqiset5 vähän erilwsisiaws kuin nykyä-än oli noooh.

    • Anonyymi

      En tykännyt koko sarjasta, joten en seurannut.

      Jasu

      • No et tietenkään, ei pikkunappuloita nyt kaikkea päästetty siihen maailmanaikaan katsomaan, petiin viimeistään klo20 ja sillä siisti 😂


      • Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

        No et tietenkään, ei pikkunappuloita nyt kaikkea päästetty siihen maailmanaikaan katsomaan, petiin viimeistään klo20 ja sillä siisti 😂

        Olihan mä silloin jo 15! 😃

        Kyllä mut kylillekin päästettiin puoleen yöhön asti hillumaan. En vaan ole tykänny niin hidastempoisista sarjoista, samoin Frendit ja kaikki muutkin vastaavat. Miami Vicenkin sain kattoa ja silloin olin tosiaan nappulasarjaa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan mä silloin jo 15! 😃

        Kyllä mut kylillekin päästettiin puoleen yöhön asti hillumaan. En vaan ole tykänny niin hidastempoisista sarjoista, samoin Frendit ja kaikki muutkin vastaavat. Miami Vicenkin sain kattoa ja silloin olin tosiaan nappulasarjaa.

        Jasu

        Mietin just, että mulle ne mitkä enemmistölle oli mielekkäitä sarjoja oli mulle kaikkee muuta, kun mielekkäitä. On yhä. Ainoot suositut sarjat oli jo Miami Vice, Dexter ja Sopranos. Ja Wallanderit, sekä ylipäänsä dekkarit.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan mä silloin jo 15! 😃

        Kyllä mut kylillekin päästettiin puoleen yöhön asti hillumaan. En vaan ole tykänny niin hidastempoisista sarjoista, samoin Frendit ja kaikki muutkin vastaavat. Miami Vicenkin sain kattoa ja silloin olin tosiaan nappulasarjaa.

        Jasu

        höpöhöpö, kotiarestissa kaiken aikaa ja valot pois viimeistään iltayhdeksältä 😁.


      • Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

        höpöhöpö, kotiarestissa kaiken aikaa ja valot pois viimeistään iltayhdeksältä 😁.

        Ehei näin kiltit joudu edes arestiin. 😊

        Jasu


    • Anonyymi

      En muista muita hahmoja kuin FBIn erikoisagentin ja seriffin - eli vastaan ne. Heihin voi luottaa, muihin ei.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Twin Peaks, The Return. Parasta David Lynchia ikinä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe