Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jutustelija1
Jutustelija1
Jutustelija1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
11
Kommenttia
2056
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei paha :-)
Mukavia ajoja.
21.09.2024 18:28
Joo jossain vaiheessa on hyvä lopettaa jos haluaa säästää pyörää rankoilta olosuhteilta.
20.09.2024 18:40
Täytyy kyllä sanoa että mopoauto on aika päheä vekotin.
Talvella kiva ajella kun ei tarvitse palella.
20.09.2024 18:37
Mielestäni mukava ilma ollut täällä.
19.09.2024 18:58
Virittää saa mutta ei ajaa juuri missään sen jälkeen.
19.09.2024 18:53
Tässä vielä suora linkki:
https://mattiviikate.blogspot.com/2024/09/the-second-interview-of-eva-cant-and.html
19.09.2024 11:40
Tervehdys - Aurinkoista päivää!
Nyt olisi: Toisessa haastattelussa 'EVA CAN'T' ja Mikro-Arviossa 'Emisferi' Albumi!
19.09.2024 11:40
Ihan passeli ilma ollut tänään.
18.09.2024 18:27
Joo no mutta ajoa se on sekin. :-)
17.09.2024 18:46
Tänä aamuna oli neljä astetta kylmempää.
Rupeaa käymään kylmän lisäksi kelit myös liukkaiksi kohta.
Meinaako moni palstalainen ajaa läpi talven suomessa?
16.09.2024 18:27
Tässä vielä suora linkki:
https://mattiviikate.blogspot.com/2024/09/the-second-interview-of-crest-of.html
16.09.2024 10:13
Tervehdys - Mukavaa alkanutta viikkoa!
Nyt olisi: Toisessa haastattelussa 'Crest Of Darkness' ja Mikro-Arviossa 'Call Of The Moon'!
16.09.2024 10:13
Aamulla kun katsoin mittaria aamukahvilla niin näytti +8,3c.
Kyllä se on pikku hiljaa pakko myöntää että talvi lähestyy.
15.09.2024 18:35
Kiva kuiva ilma.
14.09.2024 18:45
Laita vakuutusyhtiön laskuriin tiedot ja näet hinnan.
14.09.2024 18:39
Joo passeli keli ajella.
13.09.2024 19:07
Aika viileä päivä oli.
12.09.2024 18:47
Tässä vielä suora linkki:
https://mattiviikate.blogspot.com/2024/09/the-interview-of-erzsebet-and-micro.html
12.09.2024 11:17
Tervehdys - Mukavaa päivää!
Nyt olisi: Haastattelussa 'Erzsébet' ja Mikro-Arviossa 'Six Hundred and Fifty' Albumi!
12.09.2024 11:16
Minusta ihan kiva ilma ollut tänään.
Ei kuumaa eikä kylmää ja sadekaan ei ole haitannut.
11.09.2024 18:52
14 / 103