Vapaa kuvaus

Aloituksia

11

Kommenttia

2056

  1. Täytyy kyllä sanoa että mopoauto on aika päheä vekotin.

    Talvella kiva ajella kun ei tarvitse palella.
  2. Kiva kuiva ilma.
  3. Joo passeli keli ajella.