Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

1487

1. Olisi+pitänyt+säätää+rikkaammalle+kun+vaihtoi+teharin.+Jos+ei+säädä+niin+käy+liian+laihalla+ja+leikkaa+kiinnin.
  2. Ai+tää+vai?Kruunu+tikittää+feat.+Tippa-T+JVGKruunu+tikittää+ranteesmä+menin+huuruuemmä+pyytäny+anteeksmu+aika+on+dollareit,+kultakellonkaa+rokkaan+kollareitKruunu+tikittää+ranteesmä+menin+huuruuemmä+pyytäny+anteeksmu+aika+on+dollareit,+kultakellonkaa+rokkaan+kollareitEn+tullu+tikkaa+mä+tulin+liukuuei+kysyny+ees+lappui+se+kysy+tiukuuai+mitä+kello?+no+mä+voin+kertookarvaa+vail+kybä,+eli+ihan+keskivertosano+minkä+mallist+ku+mu+aika+liia+kallistyks+hesa+ajast+toine+näyttää+paikallist+(i+like+that)kolmas+vaa+kimaltaaetsä+halunnu+viel+himaakaa,+ku+puhu+jalometallistaina+oikees,+vaik+aina+vasemmasaina+ylöspäin+sä+voit+jäädä+alemmasmä+laitan+rolleeni+kätee+ja+lähen+polleenapätee+vaik+väittäsit+paremmaksai+kuka+maksaa+noi?+älä+jaksa+boiyhtä+lopus+ku+patterit+sun+glockusja+mitä+nextii?+ku+näytin+rolexiimeni+manit+en+oo+pavellaniKruunu+tikittää+ranteesmä+menin+huuruuemmä+pyytäny+anteeksmu+aika+on+dollareit,+kultakellonkaa+rokkaan+kollareitKruunu+tikittää+ranteesmä+menin+huuruuemmä+pyytäny+anteeksmu+aika+on+dollareit,+kultakellonkaa+rokkaan+kollareit(yeah)+Tik+tak+tik+takaika+massii+omun+tiuku+on+ajaton+klassikkoja+mun+soljessa+meduusanpää+tätä+soossiiei+joka+sedullas+nääyeah+beam+shitmun+jubileer+ranneketän+rinnalla+kasiot+kalpeneeVisani+slaidaa+ku+galis+sun+muija+dm:äämu+kello+timessa+su+kello+niiku+vr:ä+(ah...)hommaa+jo+se+kultane+kruunu+(yeah...)ja+vie+kanii+toi+digitaaliruutu+(hyi...)hommaa+jo+se+kultane+kruunuja+vie+kanii+toi+pilipaliruutuKruunu+tikittää+ranteesmä+menin+huuruuemmä+pyytäny+anteeksmu+aika+on+dollareit,+kultakellonkaa+rokkaan+kollareitKruunu+tikittää+ranteesmä+menin+huuruuemmä+pyytäny+anteeksmu+aika+on+dollareit,+kultakellonkaa+rokkaan+kollareitJoka+poika+tietää+et+aika+on+baaluuvaik+en+oo+vielkää+siel,+mestoille+saavueilisillä+öögil+aina+semi+haamuilma+herätyskelloo+juoksen+joka+aamuei+uskos+todeksi+addu+ja+rolexisä+voit+kutsuu+tätä+mun+tietä+elämäs+scoleksiunohda+vanhat+kaavat+naamat+draamat+(draamat..)aika+parantaa+haavat+(eteenpäin+woah!..)se+on+onni+mulle+pommii+sulle+(bo+bo+bow!..)se+on+tonni+mulle+hommii+sulle+(kyl!..)kello+tik+tik+tikittäämeil+o+gigi+tääl,+onks+nää+mikit+pääl?Kruunu+tikittää+ranteesmä+menin+huuruuemmä+pyytäny+anteeksmu+aika+on+dollareit,+kultakellonkaa+rokkaan+kollareitKruunu+tikittää+ranteesmä+menin+huuruuemmä+pyytäny+anteeksmu+aika+on+dollareit,+kultakellonkaa+rokkaan+kollareitKruunu+tikittää+ranteesmä+menin+huuruuemmä+pyytäny+anteeksmu+aika+on+dollareit,+kultakellonkaa+rokkaan+kollareit
  3. 56 / 75