Vapaa kuvaus

Aloituksia

101

Kommenttia

1440

1. Minullakin+oli+unelma.+Heräsin+yksi+sunnuntaiaamu+kipakassa+kohmelossa+palvelutalon+huoneestani+ja+oli+sellainen+ihan+varma+voittajatunne+että+olen+voittanut+lotossa+ja+sitten+Pattayalle+hei+hei+suomi!Lääkkeen+ottamisen+jälkeen+muisti+virkistyi+ja+en+ollut+lotonnut+ollenkaan.+Veikkaustilillä+oli+17+senttiä+rahaa.+Pistin+sen+sellaiseen+aarrearkku-peliin+mutten+voittanut+mitään.+Muistin+että+sängyn+sokkelin+alle+olin+tunkenut+pantillisia+puteleita+vuosien+varrella+ja+niillä+rahoilla+sitte+Pattayalle+hei+hei+suomi!Hilikka+työnsi+minut+markettiin+ja+sain+niistä+puteleista+11,50+€.+Katoin+lentolippujen+hinnat+kiihtyneenä+innosta+ja+halvin+lento+oli+520+europaateroa.+Multa+ei+jääny+ku+reilu+viissataa+uupumaan.+Käytiin+hakemassa+mulle+sitten+8+tölkkiä+alekokkia.+Kyllä+niistäkin+boltsi+sekoaa+kun+lutraa+lääkkeitä+joukkoon.
  2. Jouduin+tilaamaan+uuden+kelakortin+kun+vanha+kului+puhki.+Joinakin+päivinä+joutuu+näyttämään+se+kolmekin+kertaa.+Apteekissa,+Kelassa+ja+sairaalassa.+Nyt+mulla+on+kuvallinen+kelakortti+ja+se+on+laminoitu+kestämään+kovaakin+käyttöä.+Aika+siistiä.+Se+kelpaa+invataksissa+henkkareinakin.+Kela+maksaa+kyydit.+Kelatkaa+hei?