Vapaa kuvaus

Aloituksia

101

Kommenttia

1434

1. Tota+mä+oon+just+kelannut+äsken+itekkin.+Itse+asiassa+kelasin+sitä+eilenkin+ja+öisin.+Toissapäivänä+kans+ja+kaikkina+päivinä+viis+vuotta+tästä+taaksepäin.Miten+kellään+muka+on+varaa+tuhlata+rahaa+matkustellen+ja+siellä+sitten+vielä+menee+perilläkin+rahaa?+Rahaa+menee+hotelliin+ja+lentolippuun.+Syömiseen+menee+rahaa+ku+ei+ihminen+pärjää+kauan+ilman+makkaraa+ja+pussinuudelieita.+Vettä+pitää+juoda+ja+sekin+maksaa+ku+hanavesi+ei+taimaassa+oo+hyvää.+Meillä+akka+juo+hanavettä+Suomessa+hyvin+sillä+pärjää+ja+saa+huuhottua+riisipallot+kurkusta+alas.+Sitte+jos+resupetterit+vielä+viinaa+juo+ni+siihen+menee+rahaa+tosi+paljon.+Euroja+ne+on+patitkin.+Naisen+perässä+juoksemiseen+menee+törkypaljon+rahaa+ja+kalliita+lenkarikengiä.Oonki+sitä+mieltä+että+iha+illuusiotouhua.+Kukaan+suomalainen+ei+koskaan+pääse+pattajalle+niinku+oikeesti.+Lehdistä+lukevat+jonkun+kirjoittamista+haavematkoista+ja+sitte+puhuvat+niistä+ominaan.Tein+laskelman+että+mun+pitäis+näistä+kelakorvauksista+säästää+24+vuotta+satanen+vuodessa+että+saisin+yhteen+kahen+viikon+matkaan+rahat.+Lääkkeitten+omavastuun+ja+nuudelipussien+jälkeen+ei+jää+ylimääräistä+vuodessa+ku+11,90.+Mutta+mitä+jos+menis+meidän+perhe+espunjaan+tai+mä+halvalla+rahtilaivalla+taimaahan?+Onko+niissä+millaset+hytit+ja+tax+free+niissä+rahtilaivoissa?