Lentoverot nousevat

Anonyymi

Tähän asti Finnairin Bangkokin lipun hinnasta noin 50% on ollut veroja hintaerittelyn mukaan.

Nyt tulee päälle uusi lentovero.

Lentämisen verorasite noussee 60 prosenttiin. Onkohan mikään muu asia yhtä raskaasti verotettua kuin lentäminen?

Itse asiassa veroprosentti alkaa olla 120% jos lasketaan vero/veroton hinta x 100

81

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lentoverosta ei ole mitään päätöstä.

    • Anonyymi

      Suopuskijat kirjautuivat innolla ottamaan osaa lisäveron saamiseksi, kun suorämpijöitä harmittaa muiden käyminen ulkomailla, kun itse joutuu kumisaappaissa lontsimaan metikössä. Ilmastosta ja päästöistä suorypijät eivät mitään ymmärrä.

    • Anonyymi

      Suopaini.Suopotkupallo.Suojuoksu.Suosauvakävely.
      Suolla rämpiminen.Nämä ovat ehdottomasti saatava verotettaviksi.
      näin maailma pelastuu.

    • Anonyymi

      Orgasmin tuottamalla nautinnolla ei ole mitään hintakattoa.

      Taisi Sika Amalian entisissä katutöissä jäädä kaikki verot tilittämättä. No, nyt onkin varaa kiljupattereihin.

      • Anonyymi

        Oivallista, oletko ajatellut itseäsi ehdokkaaksi seuraaviin vaaleihin, saisit varmaankin kampanjarahoituksesi kuntoon pelkästään ilmoittamalla tilinumerosi tälle palstalle.


    • Anonyymi

      Minua kiinnostaisi tietää, miten lentolipun lisäverottaminen tekee lentämisestä vähemmän kuormittavan?

      Päinvastoin pitäisi lentolipuista poistaa kaikki verot. Ihmisillä olisi paremmat mahdollisuudet etsiä elämiseen paremmin sopivia asuinpaikkoja.
      Suomihan nyt kuitenkin on asuinkelvotonta aluetta, ellei keinotekoisesti taloja lämmitetä tai teitä aurata jne... ne vasta ilmastoa kuormittaakin.

      Lentoveroista kerätyt tuotot menevät rötösherrojen omiin matkoihin.

      Näille adressin allekirjottajille pitäisikin säätää pissavero, koska kusetuksestahan tässäkin on kyse.

    • Anonyymi

      550 euron BKK lennon hinnassa verojen osuus on todellisuudessa 7% (39€). 250€ joka ilmoitetaan verojen yhteydessä on polttoainelisämaksu joka menee lentoyhtiön taskuun.

      • Anonyymi

        No mistäs se polttoaine ja muut kulut katetaan, sieltä taskustako?


    • Ja palstalla ei ole sitten mikään muuttunut. Torstaina tultiin Bangkokiin pyörähtämään isolle kirkolle. Ensi yö ollaan tässä suvalla, BS Residence nimisessä paikassa, ei mikään luksuspaikka mutta hintalaatusuhde oivallinen. Yöpynyt tässä samassa paikassa varmaan parikymmentä kertaa. Huomenna lento suomeen ja näyttää siltä että ensimmäiseksi saa vääntää autoon talvirenkaita alle...
      Ai, lentovero.? Antaa tulla vaan, tammikuussa lennetään silti.

      • Anonyymi

        mä olen ollut joskus tuossa samasa paikassa. ihan kentän vieressä ja pikkubussi lähtee kentälle puolentunnin välein.
        mukava allasalue ja ruoka ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä olen ollut joskus tuossa samasa paikassa. ihan kentän vieressä ja pikkubussi lähtee kentälle puolentunnin välein.
        mukava allasalue ja ruoka ihan ok.

        Huh huh taas missä paikoissa jengi yöpyy. Kun BS Recidence arvosteluja netistä lukee niin ei mua saa kirveelläkään tuollaiseen mestaan edes yhdeksi yöksi. Ennemmin sitten vaikka nukun kentän lattialla tai penkeillä, jos ei varaa mennä lentokentän Novoteliin. Mut toisaalta ei varmaan suurta eroa jos yöpynyt 1-4 viikkoa majatalossa Pattayalla niin onhan tuo varmaan luxusta siihen verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh taas missä paikoissa jengi yöpyy. Kun BS Recidence arvosteluja netistä lukee niin ei mua saa kirveelläkään tuollaiseen mestaan edes yhdeksi yöksi. Ennemmin sitten vaikka nukun kentän lattialla tai penkeillä, jos ei varaa mennä lentokentän Novoteliin. Mut toisaalta ei varmaan suurta eroa jos yöpynyt 1-4 viikkoa majatalossa Pattayalla niin onhan tuo varmaan luxusta siihen verrattuna.

        jos olisit joskus novotelissa yöpynyt , tietäisit että se on rahat pois tosi tyhmiltä hotelli. nukkavierut huonee ja kylppärit homeessa. jos sijainti olisi muuaalla kuin kentän kupeessa, huoneen hinta olisi 15 euroa yö. aina niitä tyhmiä löytyy, se ei ole tyhmä kuka pyytää vaan se kuka maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh taas missä paikoissa jengi yöpyy. Kun BS Recidence arvosteluja netistä lukee niin ei mua saa kirveelläkään tuollaiseen mestaan edes yhdeksi yöksi. Ennemmin sitten vaikka nukun kentän lattialla tai penkeillä, jos ei varaa mennä lentokentän Novoteliin. Mut toisaalta ei varmaan suurta eroa jos yöpynyt 1-4 viikkoa majatalossa Pattayalla niin onhan tuo varmaan luxusta siihen verrattuna.

        Väliyöt pitkillä lomilla ei mitään väliä missä sitä on, kunhan saa nukuttua ja ladattua itse lomaan. Lennon jatkeita. Ei mitään muuta.


      • Anonyymi

        Itse olen kymmenkunta kertaa ollut yötä FX Makkasanissa. Ihan Railway linkin ja metroaseman vieressä. Aamulla ekalla junalla on vartin yli kuus Suvarnabhumilla lähes ekana jonossa Finnairin lennolle.

        Lisäksi vain yhden metropysäkin verran Soi cowboylle. Yleensä aina hakenut viimeisen illan tytön sieltä short timelle, vaikka hinnat siellä onkin sikamaisia Pattayaan verrattuna. ja useimmat tytöt yli-ikäisiä, Tosin viimeksi löysin upean 21-vuotiaan, ja parilla edellisellä kerralla yhen 23-vuotiaan (oli sama tyttö kahella peräkköisellä reissulla, kävin sen baarissa viimeksikin kattomas, mutta häntä ei löytynyt, joten otin uuden).

        Aamulla sitten kentälle tyytyväisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen kymmenkunta kertaa ollut yötä FX Makkasanissa. Ihan Railway linkin ja metroaseman vieressä. Aamulla ekalla junalla on vartin yli kuus Suvarnabhumilla lähes ekana jonossa Finnairin lennolle.

        Lisäksi vain yhden metropysäkin verran Soi cowboylle. Yleensä aina hakenut viimeisen illan tytön sieltä short timelle, vaikka hinnat siellä onkin sikamaisia Pattayaan verrattuna. ja useimmat tytöt yli-ikäisiä, Tosin viimeksi löysin upean 21-vuotiaan, ja parilla edellisellä kerralla yhen 23-vuotiaan (oli sama tyttö kahella peräkköisellä reissulla, kävin sen baarissa viimeksikin kattomas, mutta häntä ei löytynyt, joten otin uuden).

        Aamulla sitten kentälle tyytyväisenä.

        Muutaman kerran olen ollut myös D'varee xpress Makkasanissa, jos FX on ollut loppuunmyyty. Hieman heikompitasoinen kuin FX, mutta tärkeintä että molemmat ovat lähellä Makkasanin airport linkin juna-asemaa ja "tyttöystävällisiä".


      • Anonyymi kirjoitti:

        jos olisit joskus novotelissa yöpynyt , tietäisit että se on rahat pois tosi tyhmiltä hotelli. nukkavierut huonee ja kylppärit homeessa. jos sijainti olisi muuaalla kuin kentän kupeessa, huoneen hinta olisi 15 euroa yö. aina niitä tyhmiä löytyy, se ei ole tyhmä kuka pyytää vaan se kuka maksaa.

        Mielenkiintoinen kommentti, koitko valaistuksen ennen vai jälkeen yöpymisesi novotel airport hotellista, no se on perinteinen viiden tähdän hotelli, joten hintakin on sen tasoinen..

        Lentokentällä on myös futuristinen tapa yöpyä, sellainen kasetti, en ole koskaan kokeillut mutta voisi kokeilla jos sille olisi tarvetta, nanalta pääsee lentokentälle puolessa tunnissa, tunnissa yöllä.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Mielenkiintoinen kommentti, koitko valaistuksen ennen vai jälkeen yöpymisesi novotel airport hotellista, no se on perinteinen viiden tähdän hotelli, joten hintakin on sen tasoinen..

        Lentokentällä on myös futuristinen tapa yöpyä, sellainen kasetti, en ole koskaan kokeillut mutta voisi kokeilla jos sille olisi tarvetta, nanalta pääsee lentokentälle puolessa tunnissa, tunnissa yöllä.

        Sinähän yövyt nanalla siellä luksuscondossasi.?
        Oletko viimeaikoina yöpynyt Novotelissa kun sinulla on noin hyvää tietoa.?
        Itse olen, ja olen samaa mieltä noista kulahtaneista huoneista. Ei missään tapauksessa hintansa väärti, remonttia vajaa. Hienot kulissit respaan mennessä mutta huoneet surkeassa kunnossa.
        Olen huomannut että kommentoit asioita mistä sinulla ei ole minkäänlaista henkilökohtaista kokemusta, pelkkää olettamusta ja netistä kaivettua tietoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän yövyt nanalla siellä luksuscondossasi.?
        Oletko viimeaikoina yöpynyt Novotelissa kun sinulla on noin hyvää tietoa.?
        Itse olen, ja olen samaa mieltä noista kulahtaneista huoneista. Ei missään tapauksessa hintansa väärti, remonttia vajaa. Hienot kulissit respaan mennessä mutta huoneet surkeassa kunnossa.
        Olen huomannut että kommentoit asioita mistä sinulla ei ole minkäänlaista henkilökohtaista kokemusta, pelkkää olettamusta ja netistä kaivettua tietoa

        En taas oikein pääse jyvälle, mitä tietoa olen novotelistä kertonut, viidentähden hotellit eivät kuulu hotellivalikoimiin, sukhumvitillä kävin saman lafkan hotellissa, ja se on varsin upea. joten todennäköisesti tasoa löytyy, myös lentokentältä.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Mielenkiintoinen kommentti, koitko valaistuksen ennen vai jälkeen yöpymisesi novotel airport hotellista, no se on perinteinen viiden tähdän hotelli, joten hintakin on sen tasoinen..

        Lentokentällä on myös futuristinen tapa yöpyä, sellainen kasetti, en ole koskaan kokeillut mutta voisi kokeilla jos sille olisi tarvetta, nanalta pääsee lentokentälle puolessa tunnissa, tunnissa yöllä.

        "perinteinen viiden tähden hotelli" Dumbo on taas pihalla kuin lumiukko, nuo tähdet ei merkitse mitään hotellin kunnosta. tähtiä jaetaan jos hotlassa on kokoustilat, kuntosali, uima-allas ym..
        Suvan novotelista voisi helposti napsaista parikin tähteä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taas oikein pääse jyvälle, mitä tietoa olen novotelistä kertonut, viidentähden hotellit eivät kuulu hotellivalikoimiin, sukhumvitillä kävin saman lafkan hotellissa, ja se on varsin upea. joten todennäköisesti tasoa löytyy, myös lentokentältä.

        Miksi sitten kommentoit suvan novotelia jos sinulla ei ole siitä mitään tietoa.? "todennäköisesti tasoa löytyy myös lentokentältä"..
        painotus sanalla "todennäköisesti"
        Paatunut paskanpuhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kommentoit suvan novotelia jos sinulla ei ole siitä mitään tietoa.? "todennäköisesti tasoa löytyy myös lentokentältä"..
        painotus sanalla "todennäköisesti"
        Paatunut paskanpuhuja.

        Mörripäivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taas oikein pääse jyvälle, mitä tietoa olen novotelistä kertonut, viidentähden hotellit eivät kuulu hotellivalikoimiin, sukhumvitillä kävin saman lafkan hotellissa, ja se on varsin upea. joten todennäköisesti tasoa löytyy, myös lentokentältä.

        on huomattu että tuo luetun ymmärtäminen tuottaa sinulle vaikeuksia eikä tuo kirjoittaminenkaan oikein luonnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kommentoit suvan novotelia jos sinulla ei ole siitä mitään tietoa.? "todennäköisesti tasoa löytyy myös lentokentältä"..
        painotus sanalla "todennäköisesti"
        Paatunut paskanpuhuja.

        Varmaan novotel hotellien varausaste kertoo ennemmän kuin mielipiteesi...onhan kyseessä yksi maailman suurimpia hotelliketjuja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan novotel hotellien varausaste kertoo ennemmän kuin mielipiteesi...onhan kyseessä yksi maailman suurimpia hotelliketjuja...

        poju on varmaan käynyt kuvaamassa siivouskomeroa, kun nuhruinen on ollut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan novotel hotellien varausaste kertoo ennemmän kuin mielipiteesi...onhan kyseessä yksi maailman suurimpia hotelliketjuja...

        edelleenkin luetun ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia, kyse ei ole varausasteesta vaan hinta-laatusuhteesta. siis yöpyjien mielipiteistä, ei siitä mitä sinä netistä kaivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        poju on varmaan käynyt kuvaamassa siivouskomeroa, kun nuhruinen on ollut...

        kuvaamassa...??
        kuvaa kuksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        poju on varmaan käynyt kuvaamassa siivouskomeroa, kun nuhruinen on ollut...

        palstan surkimus kuvailee siivouskomeroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        edelleenkin luetun ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia, kyse ei ole varausasteesta vaan hinta-laatusuhteesta. siis yöpyjien mielipiteistä, ei siitä mitä sinä netistä kaivat.

        Resupetteri olet täysin väärässä, hinta/laatusuhde on mielipiteisiin perustuva, varausaste taas ei ole, ja kaikilla novotel hotelleilla se on 80 % pintaan, en ota kantaa hinta/laatusuhteeseen, mutta totean kuitenkin että viidentähden hotellissa on viiden tähdenhinta, joka on vielä thaimaassa poikkeuksellisen edullinen, saat 150 eurolla yön, mutta muualla maailmassa hinta on moninkertainen, reppana.

        Mitä taas tulee tähtiin, tiedän että jokainen hotellimäärittelee itse tähtensä, tietysti kokemus yhdenhotellin pitäjällä ja 150 hotellin näkemys voi erota toisistaan rajusti, mutta sitten taas varausaste kertoo onko hotellikilpailu kykyinen... reppana.

        Lisäksi novotel hotelleja on bangkokissa ainakin neljä, toki vanhempia korjataan, siihen tahtiin kuin tarvetta on, yleensä kerros kerrallaan, mutta mitäpä sinä hotellin johtamisesta tiedät, kun et pärjää edes itsesi kanssa, reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri olet täysin väärässä, hinta/laatusuhde on mielipiteisiin perustuva, varausaste taas ei ole, ja kaikilla novotel hotelleilla se on 80 % pintaan, en ota kantaa hinta/laatusuhteeseen, mutta totean kuitenkin että viidentähden hotellissa on viiden tähdenhinta, joka on vielä thaimaassa poikkeuksellisen edullinen, saat 150 eurolla yön, mutta muualla maailmassa hinta on moninkertainen, reppana.

        Mitä taas tulee tähtiin, tiedän että jokainen hotellimäärittelee itse tähtensä, tietysti kokemus yhdenhotellin pitäjällä ja 150 hotellin näkemys voi erota toisistaan rajusti, mutta sitten taas varausaste kertoo onko hotellikilpailu kykyinen... reppana.

        Lisäksi novotel hotelleja on bangkokissa ainakin neljä, toki vanhempia korjataan, siihen tahtiin kuin tarvetta on, yleensä kerros kerrallaan, mutta mitäpä sinä hotellin johtamisesta tiedät, kun et pärjää edes itsesi kanssa, reppana.

        niinhän kirjoitin: "kyse ei ole varausasteesta vaan hinta-laatusuhteesta. siis yöpyjien mielipiteistä," Etkö oikeasti ymmärrä lukemaasi, onko kammareita kylmillään resuperse.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri olet täysin väärässä, hinta/laatusuhde on mielipiteisiin perustuva, varausaste taas ei ole, ja kaikilla novotel hotelleilla se on 80 % pintaan, en ota kantaa hinta/laatusuhteeseen, mutta totean kuitenkin että viidentähden hotellissa on viiden tähdenhinta, joka on vielä thaimaassa poikkeuksellisen edullinen, saat 150 eurolla yön, mutta muualla maailmassa hinta on moninkertainen, reppana.

        Mitä taas tulee tähtiin, tiedän että jokainen hotellimäärittelee itse tähtensä, tietysti kokemus yhdenhotellin pitäjällä ja 150 hotellin näkemys voi erota toisistaan rajusti, mutta sitten taas varausaste kertoo onko hotellikilpailu kykyinen... reppana.

        Lisäksi novotel hotelleja on bangkokissa ainakin neljä, toki vanhempia korjataan, siihen tahtiin kuin tarvetta on, yleensä kerros kerrallaan, mutta mitäpä sinä hotellin johtamisesta tiedät, kun et pärjää edes itsesi kanssa, reppana.

        Eihän noin tyhmää ole edes olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        edelleenkin luetun ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia, kyse ei ole varausasteesta vaan hinta-laatusuhteesta. siis yöpyjien mielipiteistä, ei siitä mitä sinä netistä kaivat.

        Mihin mielipiteisiin ja arvosteluihin sinä tässä viittaat? Jos katsoo TripAdvisor tai Accor omia arvosteluita kyseisestä hotellista on pisteytys 4,4/5 Accor ja 4,0/5 Tripadvisor. Arvosteluita on yhteensä lähes 23000. Onko sun kummin kaiman veljen pojan arvostelu se mikä päihittää nuo muut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinhän kirjoitin: "kyse ei ole varausasteesta vaan hinta-laatusuhteesta. siis yöpyjien mielipiteistä," Etkö oikeasti ymmärrä lukemaasi, onko kammareita kylmillään resuperse.!

        Nimenomaan nimenomaan reppana, valtaosa tripadvisor kommenteista eli siis juuri arvioidaan hinta/laatu suhdetta hotellin neljän ja viiden tähden väliin eivät siis jaa mielipidettä kanssasi, kuten en minäkään vaikka en ole koskaan siellä käynytkään, tosiasiassa varausaste kuvaa hotellintasoa vielä paremmin, mikään hotelli ei pääse 100% mutta 80% on huipputasoa, joten ns. kokemuspohjasi on joko olematon tai olet tosiaa majoitettu siivouskomeroon, aivan varmasti kyseisestä hotellista löytyy kaikkea mitä matkalainen tarvitsee, toinen asia on onko sinulla niihen mahdollisuus, resuperse.


    • Anonyymi

      Kunhan eivät ala kerätä lakanaveroa

      • Anonyymi

        Tupakkiaskista menee yli 90 % veroa ja viinasta saman verran ja lakanavero tulee taatusti!
        Oletko valmis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakkiaskista menee yli 90 % veroa ja viinasta saman verran ja lakanavero tulee taatusti!
        Oletko valmis?

        Suomen verottaja ei toistaiseksi pääse ulottamaan röyhkeän himokasta kättään thai tyttösten jalkoväleihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen verottaja ei toistaiseksi pääse ulottamaan röyhkeän himokasta kättään thai tyttösten jalkoväleihin.

        Viisas kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisas kommentti.

        Vaan kukapas se pääsee koplaamaan senssusiannain jalakojen vällii?
        Haiseekos siällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kukapas se pääsee koplaamaan senssusiannain jalakojen vällii?
        Haiseekos siällä?

        Riksun Ongelmajätelaitos hoitaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kukapas se pääsee koplaamaan senssusiannain jalakojen vällii?
        Haiseekos siällä?

        SikaSenssuaNai.?


    • Vai oikein lentoveroa, eiköhän tämä ympäristövouhotus voisi jo loppua, lentoliikenteen kokonaisuutena aiheuttama ympäristökuormitus on prosentin hieman toisen luokkaa, suomesta lähtevien tai saapuvien koneiden hiilijalanjälki on tuosta prosentista kymmenestuhannes osia, jos ympäristö halutaan pelastaa hiilidioksiidi päästöistä tuskin tämä tapa on oikea, tai sen oikeampi kuin mikään muukaan suomessa tehty tai suunnittelu toimenpide, vaikuttaa päästöihin pätkääkään tai ainakaan niin että se vaikuttaisi edes promillen miljardisosan maailman hiilidioksiidi päästöihin, ja niin maailma pelastuu.

      Eiköhän nämä isommat saastuttajat pitäisi laittaa ensin kuriin usa, intia, kiina, ruslandia jotka vastaavat valtaosasta maailman hiilidioksiidi päästöistä.

    • Anonyymi

      Jotkut neropatit säästää satasen kaksi ottamalla kahdenkin pompun lennon Bangkokiin. Perillä ollaan myöhään illalla ja otetaan sitten taksi ja hotelli lentokentän kupeesta, johon se säästö sitten hupenee. Olen joskus saapunut itsekin pomppulennolla ja ollut perillä illalla, mutta en säästösyistä vaan siksi että suorat lennot on olleet täynnä kun en ole ajoissa varannut.
      Silloin se on ihan sama mihin hotelliin menee. 10 minuutin taksimatkan sisällä Suvarnabhumista on useita 30 euron hotelleja joissa suihkun jälkeen nukkuu kuin murmeli, eikä se riipu sen hotellin tähdistä. Järjetöntä myös maksaa pelkästä muutaman tunnin nukkumisesta 150 euroa. Euroopassa olen senkin tehnyt, mutta pakosta. Kerran tultiin aamuyöllä yhteen upeaan alppihotelliin autolla. 200 euron paikkeilla yö. Aamulla oli jatkettava ajoissa matkaa kuuden tunnin unien jälkeen.
      Kyllä harmitti lähteä kun vuoristomaisemat oli upeat auringonnousun aikoihin ja hotellissa oli allasosasto samaan rahaan ulkoaltaineen joita ei ehditty käyttää.

      • Anonyymi

        Mistä päättelet että pomppulennoilla saavutaan illalla BKK?
        TK:lla saapumiset klo 07:50 / 10:15 / 15:10
        QR:n saapumiset klo 06:55 / 12:30 / 12:55 / 13:15 / 17:45 / 18:55
        CX olet myös reilusti ennen puolta päivää BKK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet että pomppulennoilla saavutaan illalla BKK?
        TK:lla saapumiset klo 07:50 / 10:15 / 15:10
        QR:n saapumiset klo 06:55 / 12:30 / 12:55 / 13:15 / 17:45 / 18:55
        CX olet myös reilusti ennen puolta päivää BKK

        Kymmeniä vaihtoehtoja.


    • Anonyymi

      Sinänsä lentovero on ihan yhdentekevä, sen verran menee jo ekana iltana kaljaan ja tyttöön, joten ihan sama.

      Mutta eihän nämä verotulot mihinkään ilmaston pelastamiseen mene, vaan siihen että voidaan tuottaa lisää mamuja kehitysmaista suomeen nostamaan kulutustaan ja hiilijalanjälkeään.

      • Anonyymi

        Lentovero bkk:hon tulee olemaan 20 e eli sellaiset 700 paateroa eli ei merkitystä kokonaisuuden kannalta. Tuotto käytetään Sudanin Poikien kortsuihin, Maustetyttöjä mukaellen. Lottorivi väärin Sika Älämölöllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lentovero bkk:hon tulee olemaan 20 e eli sellaiset 700 paateroa eli ei merkitystä kokonaisuuden kannalta. Tuotto käytetään Sudanin Poikien kortsuihin, Maustetyttöjä mukaellen. Lottorivi väärin Sika Älämölöllä.

        Heheh! Kohta loppuu lennot rottalan rakkailla pojilla kokonaan ja ovat 12 kuukautta ilman vuodessa eivät siis saa ollenkaan. Pattaja muuttuu autiomaaksi ja sortuu mereen ja rantarotat syö loput aurinkotuolit, tulee tsunami ja ratsiassa tarkistetaan ettei yhtään naista tule kaupunkiin pallomahojen hyväksikäytettäväksi.
        Toista se on Tanskan prinsessan tilanne. Hän teki viisaasti ja otti komean Durek shamaanin eikä mitään kalpeaa pallomahaa savosta. Kolme, neljä kertaa seksiä päivässä harrastava Durek sanoo pystyvänsä antamaan naiselleen niin monta orgasmia kuin tämä haluaa, mutta ei niin välitä omasta laukeamisestaan.

        Mulla on sama tilanne. Ei kiinnosta se muutaman sentin putki naisen alapäässä enää tässä iässä enkä välitä omasta laukeamisesta. Mulla oli elite status mutta se laukesi. Vissiin nokkaketju meni poikki ja venttiilit osui mäntiin. Piti hirveen rasauksen. Nyt on porpelit kuitenkin säädettävänä. Kelasta lupasvat apua tohon kun tarvin autoa "työnhaussa" heheh! Niinkun wifiäki.


      • SenssuChlangMai kirjoitti:

        Heheh! Kohta loppuu lennot rottalan rakkailla pojilla kokonaan ja ovat 12 kuukautta ilman vuodessa eivät siis saa ollenkaan. Pattaja muuttuu autiomaaksi ja sortuu mereen ja rantarotat syö loput aurinkotuolit, tulee tsunami ja ratsiassa tarkistetaan ettei yhtään naista tule kaupunkiin pallomahojen hyväksikäytettäväksi.
        Toista se on Tanskan prinsessan tilanne. Hän teki viisaasti ja otti komean Durek shamaanin eikä mitään kalpeaa pallomahaa savosta. Kolme, neljä kertaa seksiä päivässä harrastava Durek sanoo pystyvänsä antamaan naiselleen niin monta orgasmia kuin tämä haluaa, mutta ei niin välitä omasta laukeamisestaan.

        Mulla on sama tilanne. Ei kiinnosta se muutaman sentin putki naisen alapäässä enää tässä iässä enkä välitä omasta laukeamisesta. Mulla oli elite status mutta se laukesi. Vissiin nokkaketju meni poikki ja venttiilit osui mäntiin. Piti hirveen rasauksen. Nyt on porpelit kuitenkin säädettävänä. Kelasta lupasvat apua tohon kun tarvin autoa "työnhaussa" heheh! Niinkun wifiäki.

        Tollasen ku sais ni ei tarvis pallomahoja katella ja kyyti on reipasta.. Uula la laa!
        https://www.seiska.fi/Hllwd/Kohuprinsessa-Martha-Louisen-samaani-rakas-Seksia-nelja-kertaa-paivassa/1146909


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Amaliako.... Voi luoja..... Sensei ollen..!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Amaliako.... Voi luoja..... Sensei ollen..!!!

        Mä haluaisin olla kohuprinsessa jos kerta tuollaista tasoa on tarjolla. Mun mossen persiissä lukee Elite S. Se S tarkoittaa statusta ja turpolaatua samaan aikaan. Tää on erikoisvalmisteinen kun tässä ei oo pakkia ollenkaan. Entinen omistaja Hagertin Valte kertoi että S mallissa on niin paljon ravihevosten voimia ettei sillä saa lain mukaan mennä kuin eteenpäin. Nahkaratista saa tanakan otteen kun näissä sporteissa ei oo ohjaustehostajaa. Mika Häkkiselläkään ei kuulema ole ohjaustehostajaa. Valte sanoi senkin. Lämminverinen menopeli.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Mä haluaisin olla kohuprinsessa jos kerta tuollaista tasoa on tarjolla. Mun mossen persiissä lukee Elite S. Se S tarkoittaa statusta ja turpolaatua samaan aikaan. Tää on erikoisvalmisteinen kun tässä ei oo pakkia ollenkaan. Entinen omistaja Hagertin Valte kertoi että S mallissa on niin paljon ravihevosten voimia ettei sillä saa lain mukaan mennä kuin eteenpäin. Nahkaratista saa tanakan otteen kun näissä sporteissa ei oo ohjaustehostajaa. Mika Häkkiselläkään ei kuulema ole ohjaustehostajaa. Valte sanoi senkin. Lämminverinen menopeli.

        Resuperse.!


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Heheh! Kohta loppuu lennot rottalan rakkailla pojilla kokonaan ja ovat 12 kuukautta ilman vuodessa eivät siis saa ollenkaan. Pattaja muuttuu autiomaaksi ja sortuu mereen ja rantarotat syö loput aurinkotuolit, tulee tsunami ja ratsiassa tarkistetaan ettei yhtään naista tule kaupunkiin pallomahojen hyväksikäytettäväksi.
        Toista se on Tanskan prinsessan tilanne. Hän teki viisaasti ja otti komean Durek shamaanin eikä mitään kalpeaa pallomahaa savosta. Kolme, neljä kertaa seksiä päivässä harrastava Durek sanoo pystyvänsä antamaan naiselleen niin monta orgasmia kuin tämä haluaa, mutta ei niin välitä omasta laukeamisestaan.

        Mulla on sama tilanne. Ei kiinnosta se muutaman sentin putki naisen alapäässä enää tässä iässä enkä välitä omasta laukeamisesta. Mulla oli elite status mutta se laukesi. Vissiin nokkaketju meni poikki ja venttiilit osui mäntiin. Piti hirveen rasauksen. Nyt on porpelit kuitenkin säädettävänä. Kelasta lupasvat apua tohon kun tarvin autoa "työnhaussa" heheh! Niinkun wifiäki.

        Aamupuuro taas nautittu veronmaksajan veroilla, nyt jaksat taas kertoa lainatulla tunnuksella elämästäsi, terveisiä kuopioon, kerro Hannalle terkkuja kun pääset saattajan kanssa käymään torilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamupuuro taas nautittu veronmaksajan veroilla, nyt jaksat taas kertoa lainatulla tunnuksella elämästäsi, terveisiä kuopioon, kerro Hannalle terkkuja kun pääset saattajan kanssa käymään torilla.

        Kuulostaa hyvin katkeralta.
        Ja eihän tuossa mitään ole lainattu.
        Tekstikin aivan samanlaista molemmilla, yhtä paljon totuutta. Hienoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvin katkeralta.
        Ja eihän tuossa mitään ole lainattu.
        Tekstikin aivan samanlaista molemmilla, yhtä paljon totuutta. Hienoa.

        Voi siltikin kertoa Karilta hua hinistä terveisiä, kun pääset saattajan kanssa joskus torille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamupuuro taas nautittu veronmaksajan veroilla, nyt jaksat taas kertoa lainatulla tunnuksella elämästäsi, terveisiä kuopioon, kerro Hannalle terkkuja kun pääset saattajan kanssa käymään torilla.

        taitaa kuopio hyvinkin tuttu paikka kun siitä muistaa aina mainita, onkohan samat lääkäritkin vielä..?


    • Kuolleena syntynyt ajatus, ja osuu aivan vääriin tuloryhmiin. Hyvätuloisiin ei minkäänlaista vaikutusta ja pienituloisilta menee huonolla onnella se vuoden ainoakin reissu metsään. Huomenna paluu Suomeen täältä Espanjasta mutta jouluksi jo takaisin aurinkoon. Pääsispä jo eläkkeelle ettei tarvitsis istuskella peltipurkeissa tunteja, plaah.

      • Anonyymi

        Lentoverolla ei ole vaikutusta SIKA AMALIAN matkailuun.

        Niuvanniemestä ei pääse ulos eikä kela-kortti oikeuta koneeseen nousuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lentoverolla ei ole vaikutusta SIKA AMALIAN matkailuun.

        Niuvanniemestä ei pääse ulos eikä kela-kortti oikeuta koneeseen nousuun.

        Jos vero kerätään lentoajan mukaan, niin Gambiaan on yhtä kallis kuin Pattikselle.

        Raapasee se Hampinkin pussista kertapanon verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vero kerätään lentoajan mukaan, niin Gambiaan on yhtä kallis kuin Pattikselle.

        Raapasee se Hampinkin pussista kertapanon verran.

        Ruotsissa lentämunen on vähentynyt 10 % lentoveron jälkeen, mutta ei Thaimaata koskien. Gretan toimet näkyvät, voi kreetan perse.


    • Anonyymi

      Köyhän on seurattava kurssejakin. Kuukauden sisällä yhden prosentin nousu eurolla bahtiin nähden mutta vuoden sisällä -10%, kolmen vuoden sisällä -15%.
      Vapaa käteinen riittää kahdeksi kuukaudeksi kun lähden joulukuun alussa. Sitten on palattava sorvin ääreen. On kotomaassakin näitä kuluja vaikkei paikalla olisikaan.
      Tänään on suomalaisilla suuri kateuspäivä kun verotiedot on julkistettu. En ole niitä koskaan lueskellut. Ei ole minulle eikä minulta pois. On omakin elämä työn alla. :)

    • Anonyymi

      Lentoveron nostaminen on OK. Koska lentäminen on RIKKAIDEN HUPIA , LENNETÄÄN VIIKON LOPUKSI HUVIKSEEN JOS JONNEKKIN PÄIN MAAILMAA . Väitän et 80 prosentia lento matkoista on HUVIKSEEN tapahtuvia.

      • Anonyymi

        Rauhoitu sensei. Se vero ei tule nostamaan työkyvyttömyyseläkettäsi yhtään. Ne rahat menevät kankkulan kaivoon Rinteen johdolla ja hänen jälkeensä taas jonkun toisen johdolla. Varmaa on että köyhiä ne verot ei tule auttamaan eikä niitä kadehtimiasi rikkaita köyhdyttämään. Päinvastoin. Monet huvikseen lentelevistä juurikin imevät ne verorahat taskuihinsa.


      • Anonyymi

        Fakta siitä miten merkityksettömästä asiasta on kyse lentoverossa:

        "Lentoliikenteen osuus on noin 2–3 prosenttia ihmisen toiminnan aiheuttamista suorista hiilidioksidipäästöistä. Yhteisvaikutuksiltaan, kun huomioidaan myös muut tekijät kuin hiilidioksidi, lentoliikenteen päästöjen osuus ilmakehän lämmittämisessä on noin neljä prosenttia"

        96% hiilidioksidipäästöistä tulee siis muualta.

        Fakta siitä miten merkityksetön osuus on yksittäisen ihmisen autoilulla:

        "Economist kertoo, että 15 suurinta rahtilaivaa tuottavat enemmän rikki- ja typpioksidipäästöjä sekä nokea kuin kaikki maailman autot yhteensä. Vuonna 2007 tehdyssä tutkimuksessa arvioitiin, että laivojen päästöt aiheuttavat vuosittain jopa 60 000 ennenaikaista kuolemaa"

        Vieläkös sensei arvelet että matkustat ekologisesti ja halvalla rahtilaivalla Thaimaahan?

        Nyt kun sitten otetaan vielä se huomioon että tiedemiehet kiistelevät siitä onko ihmisen kokonaisosuus ilmaston lämpenemisessä 0,5% vai 1,5%, niin puhutaan ihmisen aiheuttamana keskilämpötilan nousussa luokkaa 0,05 astetta, jolla ei kokonaisuuden kannalta ole mitään merkitystä.

        Yksi iso metsäpalo tai tulivuorenpurkaus on moninkertainen kertaheitolla kaikkeen ihmisen toimintaan verrattuna.

        Kuten tuossa joku sanoikin, niin lentovero ei köyhdytä rikkaita eikä rikastuta köyhiä. Se vähentää vain köyhien lentelyä.

        T 2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fakta siitä miten merkityksettömästä asiasta on kyse lentoverossa:

        "Lentoliikenteen osuus on noin 2–3 prosenttia ihmisen toiminnan aiheuttamista suorista hiilidioksidipäästöistä. Yhteisvaikutuksiltaan, kun huomioidaan myös muut tekijät kuin hiilidioksidi, lentoliikenteen päästöjen osuus ilmakehän lämmittämisessä on noin neljä prosenttia"

        96% hiilidioksidipäästöistä tulee siis muualta.

        Fakta siitä miten merkityksetön osuus on yksittäisen ihmisen autoilulla:

        "Economist kertoo, että 15 suurinta rahtilaivaa tuottavat enemmän rikki- ja typpioksidipäästöjä sekä nokea kuin kaikki maailman autot yhteensä. Vuonna 2007 tehdyssä tutkimuksessa arvioitiin, että laivojen päästöt aiheuttavat vuosittain jopa 60 000 ennenaikaista kuolemaa"

        Vieläkös sensei arvelet että matkustat ekologisesti ja halvalla rahtilaivalla Thaimaahan?

        Nyt kun sitten otetaan vielä se huomioon että tiedemiehet kiistelevät siitä onko ihmisen kokonaisosuus ilmaston lämpenemisessä 0,5% vai 1,5%, niin puhutaan ihmisen aiheuttamana keskilämpötilan nousussa luokkaa 0,05 astetta, jolla ei kokonaisuuden kannalta ole mitään merkitystä.

        Yksi iso metsäpalo tai tulivuorenpurkaus on moninkertainen kertaheitolla kaikkeen ihmisen toimintaan verrattuna.

        Kuten tuossa joku sanoikin, niin lentovero ei köyhdytä rikkaita eikä rikastuta köyhiä. Se vähentää vain köyhien lentelyä.

        T 2010

        Hyvä Neiti ja rakkaasi Mörri.
        Ei heilauta kuulkaas mun elämää hitusen vertaa nuo verot ja hiilidioksit, koska en todellakaan voi vaikuttaa niihin.

        Rahtilaivat koskee minua vain muutamassa asiassa, eli oman rahtini toimittamisesta tänne Thaimaahan ja päinvastoin.

        Bablaa Neiti viisauksias mutta vältä senssutellessasi paniikkihäiriötä, koska silloin tuotat hiilidioksidia normaalia enemmän.

        Ps. Mahtavan tasokas toi sun tatskas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu sensei. Se vero ei tule nostamaan työkyvyttömyyseläkettäsi yhtään. Ne rahat menevät kankkulan kaivoon Rinteen johdolla ja hänen jälkeensä taas jonkun toisen johdolla. Varmaa on että köyhiä ne verot ei tule auttamaan eikä niitä kadehtimiasi rikkaita köyhdyttämään. Päinvastoin. Monet huvikseen lentelevistä juurikin imevät ne verorahat taskuihinsa.

        Senssu väläyttelee välillä tuota todellista "miljonääriminäänsä" huutamalla köyhyydessä hätäänsä. Tänään hän selaa verokalentereita silmät verestäen ja hokee resupetteriä hamuten kuksasta viimeisiä tippoja kotipolttoista kuraa.


      • Anonyymi

        Ehkä, mutta mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fakta siitä miten merkityksettömästä asiasta on kyse lentoverossa:

        "Lentoliikenteen osuus on noin 2–3 prosenttia ihmisen toiminnan aiheuttamista suorista hiilidioksidipäästöistä. Yhteisvaikutuksiltaan, kun huomioidaan myös muut tekijät kuin hiilidioksidi, lentoliikenteen päästöjen osuus ilmakehän lämmittämisessä on noin neljä prosenttia"

        96% hiilidioksidipäästöistä tulee siis muualta.

        Fakta siitä miten merkityksetön osuus on yksittäisen ihmisen autoilulla:

        "Economist kertoo, että 15 suurinta rahtilaivaa tuottavat enemmän rikki- ja typpioksidipäästöjä sekä nokea kuin kaikki maailman autot yhteensä. Vuonna 2007 tehdyssä tutkimuksessa arvioitiin, että laivojen päästöt aiheuttavat vuosittain jopa 60 000 ennenaikaista kuolemaa"

        Vieläkös sensei arvelet että matkustat ekologisesti ja halvalla rahtilaivalla Thaimaahan?

        Nyt kun sitten otetaan vielä se huomioon että tiedemiehet kiistelevät siitä onko ihmisen kokonaisosuus ilmaston lämpenemisessä 0,5% vai 1,5%, niin puhutaan ihmisen aiheuttamana keskilämpötilan nousussa luokkaa 0,05 astetta, jolla ei kokonaisuuden kannalta ole mitään merkitystä.

        Yksi iso metsäpalo tai tulivuorenpurkaus on moninkertainen kertaheitolla kaikkeen ihmisen toimintaan verrattuna.

        Kuten tuossa joku sanoikin, niin lentovero ei köyhdytä rikkaita eikä rikastuta köyhiä. Se vähentää vain köyhien lentelyä.

        T 2010

        No jaa no jaa, toisaalta isot konttilaivat kuljettavat valtävät määrät kontteja toiselle puolelle maailmaa, joten kiinassa tuotetun rihkaman yksikkökulut ympäristölle on huomattavan vähäiset, paljon vähemmän kuin norjassa tuotettu kassi lohi jota vedetään pattayalla naamaan...

        Mitä siiten tulee näihin ilmastohommiin, se on täysin siis täysin naurettavaa pelleilyä, josta vaan hyötyy kaiken maailman viherpiirpertäjät, toki viisasta ympäristö huomioiden luonnon varoja kuluttaa, ettei toimita kuten kiinassa, jossa tuotetaan härpäkkeitä jotka isoilla laivoilla lastataan ties minne jolla ei tee mitään, eikä thaimaa ole tässäkään vähiten syyllinen, onhan valtaosa täällä myytävästä tavarasta kiinalaista paskaa.

        Olen muutaman kerran ostanut samsung tablettiin halvan latauskaapelin joka on hinnaltaan noin euron, se vaan ei toimi kuin pienen ajan, sitten se vaan lopettaa lataamisen, revin yhden auki ja katsoin mistä se on tehty, sisällä olevat kontaktipinnat on niin ohuita että se yksin kertaisesti kuluu kuukaudessa pois, ja kaapelilla ei tee sitten enää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa no jaa, toisaalta isot konttilaivat kuljettavat valtävät määrät kontteja toiselle puolelle maailmaa, joten kiinassa tuotetun rihkaman yksikkökulut ympäristölle on huomattavan vähäiset, paljon vähemmän kuin norjassa tuotettu kassi lohi jota vedetään pattayalla naamaan...

        Mitä siiten tulee näihin ilmastohommiin, se on täysin siis täysin naurettavaa pelleilyä, josta vaan hyötyy kaiken maailman viherpiirpertäjät, toki viisasta ympäristö huomioiden luonnon varoja kuluttaa, ettei toimita kuten kiinassa, jossa tuotetaan härpäkkeitä jotka isoilla laivoilla lastataan ties minne jolla ei tee mitään, eikä thaimaa ole tässäkään vähiten syyllinen, onhan valtaosa täällä myytävästä tavarasta kiinalaista paskaa.

        Olen muutaman kerran ostanut samsung tablettiin halvan latauskaapelin joka on hinnaltaan noin euron, se vaan ei toimi kuin pienen ajan, sitten se vaan lopettaa lataamisen, revin yhden auki ja katsoin mistä se on tehty, sisällä olevat kontaktipinnat on niin ohuita että se yksin kertaisesti kuluu kuukaudessa pois, ja kaapelilla ei tee sitten enää mitään.

        pieni vinkki big c on tumma suklaa edullista merkiltään casino, kaksi 200 g levyä 139 paateroa yhteensä, ainakin hua hinissä, melko laadukasta suklaalta, ei liian paljon sokeria, suunnilleen samaa tasoa kuin fazerin tumma suklaa... Suomen hinnoissa...


    • Anonyymi

      Teollisuutta on siirretty jo kauan köyhiin maihin kustannussyistä ja sitten sieltä tuodaan rojua takaisin rahdilla. Nyt sitten kun köyhät maat koettaa rikastua myös omatoimisesti, niin länsimaat alkavat moralisoida näitä saastuttamisesta.

      Länsimaat ovat omat rikkautensa jo tehneet halliten pääomaa ja saastuttamalla. Ilmastohysteriaa lietsomalla pääomasijoittajat petaavat tulevaisuutta itselleen ja ovat sijoittaneet jättisummia vaihtoehtoisiin energiamuotoihin.

      Kun öljy ja kivihiili aikanaan maailmasta loppuu, niin raha ei vaihda omistajaa vaan he tekevät sen rahan vaan eritavalla halliten edelleen pääomaa, maita, mantuja, kiinteistöjä, tehtaita, IT- alaa, automaatiota, energiantuotantoa ja tiluksia.

      Tuhkimotarinoita on maailmassa väkilukuun nähden vähän. Niihinkin tarvitaan useimmiten uskoa, kovaa työtä, kykyä nousta uudelleen ja uudelleen. Hyvänä esimerkkinä Elon Musk. Rypi 15 vuotta syvissä vesissä ennen pomppua pinnalle.

      Sosiaalinen media on uusin nopea keino nousta huippurikkaaksi, kuten joku Kylie Jenner on tehnyt siellä nimellä, naamalla ja kosmetiikalla itsensä kaikkien aikojen nuorimmaksi selfmade miljardööriksi 21 vuotiaana.

      Rakentamisessa, saneeraamisissa ja kiinteistökaupoissa se raha on paljon kovemman työn takana. Pitkäjänteistä, vaativaa ja takeita voitoista ei aina ole. Itsekin olen ollut mukana tappiollisissa projekteissa.

      Molemmat toimeksiantajani löytyvät Uudenmaan sadan suurituloisimman joukosta. Minä olen aloittanut jo vaiheittaisen eläköitymisen.

      Globalismi tulee lisäämään saastuttamista edelleen väestönkasvun ohella. Todellisuudessahan nämä ilmastonmuutoshöpinät ovat vain rahastuskeino globalisteille eikä heitä vähääkään huolestuta oikeasti mikään saastuminen eikä ilmastonmuutos. Se tietää vain lisää rahaa ja helpompaa massojan hallintaa.

      T 2010

      • Anonyymi

        Onko yksinäistä?


      • Anonyymi

        Hieno asiallinen kirjoitus jälleen kerran nimimerkiltä 2010. Yleistieto on miehellä hallussa. Samaa ei voi sanoa välihuutelija senssu-paatero-suklaaballista, jolta asiaan liittyviä kommentteja tai älyllisiä kirjoituksia ylipäätäänkään on turha odotella.
        Terkut Thaimaan naapurimaasta. Seuraan näköalapaikalla hotelhuoneen ikkunasta ukkosmyrskyä valmistautuen illanviettoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno asiallinen kirjoitus jälleen kerran nimimerkiltä 2010. Yleistieto on miehellä hallussa. Samaa ei voi sanoa välihuutelija senssu-paatero-suklaaballista, jolta asiaan liittyviä kommentteja tai älyllisiä kirjoituksia ylipäätäänkään on turha odotella.
        Terkut Thaimaan naapurimaasta. Seuraan näköalapaikalla hotelhuoneen ikkunasta ukkosmyrskyä valmistautuen illanviettoon.

        Kaksi yksinäistä, molemmilla senssu Pattayan matkailuaiheena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi yksinäistä, molemmilla senssu Pattayan matkailuaiheena.

        Niuvanniemestä Sika Amalia voi seurata kalteri-ikkuiden takaa, kun sataa räntää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemestä Sika Amalia voi seurata kalteri-ikkuiden takaa, kun sataa räntää

        Pattis alkaa olla jo liian turvallinen. Voi niitä vanhoja aikoja, kun oli menoa ja meininkiä, ei nää nuoreet niistä mithän tierä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattis alkaa olla jo liian turvallinen. Voi niitä vanhoja aikoja, kun oli menoa ja meininkiä, ei nää nuoreet niistä mithän tierä.

        Se johtuu myös siitä kun on jo kaiken kokenut. Eksotiikkaa on vaikea löytää tutuista kuvioista. Jos seikkailua kaipaa niin meksiko ja kolumbia on hyviä vaihtoehtoja. Kultakäätyä kaulaan ja ranteisiin, timanttia sormiin, havaiji-paita päälle, paksu sikari hampaisiin, valkoinen lierihattu ja reiskat päähän ja kapakkakierrokselle kertomaan kuka on tämän kylän uusi jefe. Tulee jänskä ilta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se johtuu myös siitä kun on jo kaiken kokenut. Eksotiikkaa on vaikea löytää tutuista kuvioista. Jos seikkailua kaipaa niin meksiko ja kolumbia on hyviä vaihtoehtoja. Kultakäätyä kaulaan ja ranteisiin, timanttia sormiin, havaiji-paita päälle, paksu sikari hampaisiin, valkoinen lierihattu ja reiskat päähän ja kapakkakierrokselle kertomaan kuka on tämän kylän uusi jefe. Tulee jänskä ilta!

        Kaiken kokenut jänskämies, kylläkyllä, niin, joo ...!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se johtuu myös siitä kun on jo kaiken kokenut. Eksotiikkaa on vaikea löytää tutuista kuvioista. Jos seikkailua kaipaa niin meksiko ja kolumbia on hyviä vaihtoehtoja. Kultakäätyä kaulaan ja ranteisiin, timanttia sormiin, havaiji-paita päälle, paksu sikari hampaisiin, valkoinen lierihattu ja reiskat päähän ja kapakkakierrokselle kertomaan kuka on tämän kylän uusi jefe. Tulee jänskä ilta!

        Tuo on totta, mutta useimmat vanhoilla päivillään tykkää tutusta ja turvallisesta. Jotkut jopa vetäytyy erakoiksi kun alkavat vihata ihmisiä niinkuin munaton numbakaani. Jotkut joutuvat erakoiksi tahtomattaan kun kukaan ei jaksa enää sairaskertomustaan kuunnella eikä katsella, kuten kyvytön sensuvaari. Vittumaisille miehille vittumainen kohtalo. Sen he ovat tilanneet itselleen ja sen he ovat saaneet. Onnittelut heille siitä ja mukavaa loppumatkaa. Helvetissä perseenne tervataan sitten viimeisen kerran.
        Elämä voi mennä toisinkin. Tylsää perhe-elämää Suomessa viettänyt harmaa pantteri kun pääsee Pattayan laitumille ekoja kertoja kypsällä iällä niin vuodet karisee pois ja maailma voi alkaa alusta. Se on kuin nuori sonni päästettäisiin kevätlaitumelle vihreään laaksoon auringon paistaessa. Se on myös asennekysymys ja valintakysymys. Ikävää voi pitää Suomessa mutta olisi varsin typerää lähteä pitämään sitä kaukomaihin mököttämään johonkin hikiseen torppaan huahinin kukkulalle yksinään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta, mutta useimmat vanhoilla päivillään tykkää tutusta ja turvallisesta. Jotkut jopa vetäytyy erakoiksi kun alkavat vihata ihmisiä niinkuin munaton numbakaani. Jotkut joutuvat erakoiksi tahtomattaan kun kukaan ei jaksa enää sairaskertomustaan kuunnella eikä katsella, kuten kyvytön sensuvaari. Vittumaisille miehille vittumainen kohtalo. Sen he ovat tilanneet itselleen ja sen he ovat saaneet. Onnittelut heille siitä ja mukavaa loppumatkaa. Helvetissä perseenne tervataan sitten viimeisen kerran.
        Elämä voi mennä toisinkin. Tylsää perhe-elämää Suomessa viettänyt harmaa pantteri kun pääsee Pattayan laitumille ekoja kertoja kypsällä iällä niin vuodet karisee pois ja maailma voi alkaa alusta. Se on kuin nuori sonni päästettäisiin kevätlaitumelle vihreään laaksoon auringon paistaessa. Se on myös asennekysymys ja valintakysymys. Ikävää voi pitää Suomessa mutta olisi varsin typerää lähteä pitämään sitä kaukomaihin mököttämään johonkin hikiseen torppaan huahinin kukkulalle yksinään.

        Nousuhumalassa Hutsulan leidarit tuntuvat vievän 50 vuotta pois iästä.


    • ei haitaa resipetterit lento verot kun olen lendon kabteeni..

      • Anonyymi

        Vai olet Lendolta ottanut kottia? Sillä sitten kävit kaukana Tallinnassa ostamassa sijoituskohteita.


    • Ei haittaa! Kela auttaa!

      On elo tää huoleton
      Kelakortti kun taskus on
      Se apu ystävä on verraton
      Jos sul syöpä tai lapamato on

      Kun sulla menee jalka vaikka katki
      Tai iskee yks kaks aivoinfarkti
      Joudu et silloin kadotukseen
      Vaan ilmaiseks pääset sä liuotukseen

      Kuntoutus, vieroitus, lääkekuuri
      Kelakortilla ilmaista kaikki on juuri
      Taksikyydit, kausikortit, virkistysmatkat
      Kelan avulla vuosia elämää jatkat

      Verenpaine, astma ja läppävika
      Uniapneamaskissa nukun kuin sika
      16 tuntia taas satuilla jaksaa
      Kansaneläkelaitos kaiken kun maksaa

      Vaimon ja pojan passitin lääkäriin
      Tiedä mitä tauteja heillä on niin??
      Kelakortit heille tuikkasin taskuihin
      Ei mee mun rahat lääkärilaskuihin

      Lääkärille juksasin vaivojeni määrää
      Tanakan setin se lääkkeitä määrää
      Kelakortilla sen kaiken kustansin
      Vaimo myy niitä eessä ostarin

      Kela ystävä sä lapsien
      Ja meidän harmaa hapsien
      Kamoissani unissani kaikenlaista häärin
      Kela onnellisen tällaisen loi miljonäärin

      Keuhkopöhö, haimatulehdus, maksakirroosi
      Teho-osastolla odottaa ilmainen sua loosi
      Hajoaa munuainen, puhkee umpisuoli
      Kelakortin avulla poissa on sult huoli!

      Humalassa ihminen joskus harhaan astuu
      Aivotäräys, hampaat hajoo, pois on omavastuu
      Tekonivel, ihonsiirto, titaaninen lonkka
      Ilmaiseksi hoidetaan koko konkkaronkka

      Diabetes, allergia, keliakia
      Osastolle pääset ilman latin latia
      Osteoporoosi, hiiva taikka sepelvaltimotauti
      Kansantaudeista sinäkin ilmaiseksi nauti

      Borrelioosi, syyhypunkki taikka satiainen
      Vaimo kaikki toi ne töistä kärsiikö mun maine?
      Ei kärsi Suomenmaassa perheeni kun kasvaa
      Kela tarjoo ilmaiseksi satiaisiin rasvaa

      Liputan, tuuletan ja pystyyn nostan viirin
      Meidän koko perhe kuuluu kelakorvauspiiriin!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4494
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      247
      2503
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      195
      1208
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1096
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1031
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1027
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1027
    Aihe