Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pitkätukka-68
profiilit
pitkätukka-68
pitkätukka-68
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
2710
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Him+ei+oo+ihan+mun+suosikkini,+mut+kyl+mä+siitä+silti+tykkään.++Myös+siitä,+et+Ville+on+vähän+sellanen+et+hän+lähtee+aina+mukaan+kun+pyydetään+yhteistyötä.+En+häntä+tunne,+mut+jotenkin+mulla+on+sellanen+kuva,+et+hän+on+aika+vilpitön+ihminen.
Syksy.+Mä+oikeesti+tykkään+syksystä.+Kesä+on+kyllä+kiva,+mut+aina+oikein+odotan+et+sen+kesän+jälkeen+tulee+syksy.
Mulla+oli+joskus+Collie.++Sen+kanssa+oivalsin+mitä+tarkoittaa+"koiranilma".+Sellasta+vaakasuoraa+sadetta,+josta+ihminen+ei+diggaa+mut+skotlantilainen+rakastaa,+ja+minä+kans+tykkäsin+tarpoa+sen+collien+kanssa+tuntikausia+sellasessa+kelissä.+Kunhan+olin+laittanut+kelvolliset+vaatteet+päälle.+Koira+pärjäs+ihan+omalla+turkillaan.
06.09.2019 14:01
No+kysy+persuilta+miksi+he+sanovat+olevansa+oikeistopuolue.
Siitä+en+sit+ole+varma,+onko+heillä+järkeviä+perusteluja.+Harvoin+on.
06.09.2019 13:49
Suomessa+kuitenkin+mennään+kai+Suomen+lakien+mukaan.+Tietysti+ymmärrän,+että+lakeja+pitää+välillä+päivittää,+mutta+musta+näyttää+lähinnä+siltä,+että+perussuomalaiset+pitävät+tärkeimpänä,+että+kaikenlaiset+väkivaltaankehottamiset+pitäisi+olla+laillisia,+mut+tietysti+vain+valkoisille+suomalaisille.
06.09.2019 13:43
Jos+nyt+puhuttais+kuitenkin+tän+päivän+kansanedustajista.
06.09.2019 13:37
Totta.+Kannattaa+olla+valppaana+näiden+populistien+suhteen.
06.09.2019 13:33
Tuli+sellanenkin+mieleen,+että+nää+sit+vetää+aika+kovaa+palkkaakin+näistä+perseilyistään.+Kannattaisko+tehdä+jotain+sen+kansanedustajapalkan+eteenkin,+vai+onko+tärkeintä+vain+nuolla+äänestäjien+perseitä.
Persut,+perseilijät,+perseennuolijat.+Hyvä+nimivalinta+kyllä+tällä+SS-puolueella.
06.09.2019 13:31
Mun+pieni+pääni+ei+oikeesti+pysty+ymmärtämään+miten+kukaan+voisi+kiinnostua+bb-talosta.+Mullehan+BB+voi+tietysti+olla+Billy+Bragg+tai+mitä+vain+(vai+oliko+joku+Bridgetkin,+bardom+me),+mutta+Big+Brother+on+tietenkin+löydetty+maailman+ankeimmasta+rakkausromaanista,+Vuonna+1984.
Ai+kuka+Billy+Bragg?+No+tää;+https://www.youtube.com/watch?v=3SLL5uGBtHE
06.09.2019 13:23
Kaipaat+siis+enemmän+jännitystä,+kuin+rakentavaa+ajattelua+tai+toimintaa?
En+mä+tuomitse+sarjadeittailua,+en+vain+itse+ymmärrä+sellaista.
06.09.2019 12:58
Kyllähän+tuota+harrastaa+molemmat+äärilaidat.
Lasketaas+nyt+kuitenkin+sellanenkin,+et+minkä+puolueen+kansanedustajilla+(kannattajista+nyt+puhumattakaan)+on+eniten+väkivalta-+ja+seksuaalirikoksia.+Nämä+edustajat+pitävät+ihan+järkevänä+kannustaa+lisäämään+väkivaltaa+ihan+vain+sillä+varjolla,+että+pitäähän+kaikilla+olla+sananvapaus.
Hassua+on+sekin,+että+loukkaannutaan+kunnianloukkaussyytteistä+samalla+kun+itse+tehdään+niitä.
06.09.2019 12:55
Tavallaan+todellisuuspakoa.+Itse+kun+olin+ihan+duunidunissa+tekemässä+tylsiä+juttuja,+niin+mulla+oli+tosi+hauskaa+kuunnella+nimenomaan+puhekanavia.+Sormet+toimi+omaa+jutuaan,+mut+ajatukset+oli+toimittajien+mukavissa+keskusteluissa.+Siinä+meni+äkkiä+se+kahdeksan+tuntua.
06.09.2019 12:41
Mulla+ei+onneks+ole+tuota+ongelmaa.+Pikkubroidilla+on:+hän+on+allerginen+kaikelle+mahdolliselle+enkä+voi+käsittää+että+vaimonsa+on+vieläkin+enemmän.+Voitte+varmaan,+tai+ette+ehkä,+keksiä+mitä+heidän+lapsensa+pystyvät+syömään.
06.09.2019 12:38
Joskus+viattomalta+kuulostava+lausahdus+taas+voi+olla+niin+tarkasti+tähdätty+loukkaus,+että+sekä+sanoja+ja+vastaanottaja+tietää+sen,+mutta+ulkopuolinen+ei+huomaa.+Sit+ihmeteltiin+miks+joku+kävi+päälle.
06.09.2019 12:29
Ilkeilykin+on+sit+oma+juttunsa.+Kavereiden+kesken+on+monesti+tietynlaista+kettuilua,+mut+jopa+siinä+pitää+vähän+miettiä,+et+mihin+saakka+se+on+hyväntahtoista+vinoilua+ja+millon+menee+kiusaukseksi.+Sitä+ei+sanoja+aina+edes+ymmärrä+milloin+menee+yli.+Olen+itse+tehnyt+näitä+virheitä+myös.+En+tarkoituksella.
06.09.2019 12:26
Mut+toisaalta+pitää+ihmisten+oppia+monia+asioita+sietämäänkin.++Kaikki+ei+toimi+sun+mielihalujesi+mukaan,+ja+sun+on+vaan+pakko+hyväksyä+se,+jos+haluat+elää+yhteiskunnassa.
Tai+sit+muutat+erakoksi+jonnekin.
Mä+hoen+kuitenkin+ehkä+liiankin+usein+tätä+toisaalta+toisaalta+-juttua,+mutta+ehkä+suvaitsemattomimmat+ihmiset+on+sit+lopulta+lähiöiden+naapurikyttääjät.
https://www.youtube.com/watch?v=YB5wGEfU2fU
Itse+tulen+monenlaisten+ihmisten+kanssa+toimeen,+mutta+nää+ei+kyllä+saa+mun+hyväksyntääni.
06.09.2019 12:16
Mikä+siinä+on+kivempaa?
06.09.2019 12:07
Noi+sut+musat+on+aika+hirveitä,+mut+kissoissa+on+jotain+elämää+suurempaa.+
Kato+vaikka+tätä,+ei+tällasta+voi+tehdä+kukaan+muu+ku+sellanen+jolla+on+kissa.
https://www.youtube.com/watch?v=fcjR93Jin4Y
06.09.2019 11:58
Katoin+joskus+tyttären+kanssellasta+ruotsalaista+lastensarjaa+ku+Energina.+Siinä+tyttä+nimeltä+Gina+sai+supersankarin+voimat.+Musta+se+oli+naiivi+mut+tosi+sympaattinen.
06.09.2019 11:54
Luota+siihen,+et+mulla+on+aina+luotettavaa+tietoa+:D
06.09.2019 11:51
Itse+sivarina,+mulla+yhden+kissan+nimi+oli+Sissi+ja+tyttäreni+nimi+on+Lotta.
Mitäköhän+mun+päässäni+liikkuu.+Täytyis+kai+joskus+ottaa+selvää.
06.09.2019 11:50
"Ennemmin+kannattaa+muuttaa+omia+ahdasmielisiä+ajatuksiaan+lokeroivia+kohtaan+kuin+koittaa+muuttaa+sen+lokeron+väkeä."
Jotkut+kokevat+itsensä+oikeutetummaksi+määrätä+muita,+kuin+miettiä+oisko+itsessä+parannettavaa.
06.09.2019 11:47
46 / 136