Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

366

1. Iltaa+Ystis✋🙂🌺🍁....+Aattelin+kirjoittaa+sulle+kun+sitä+(M)ussu+ei+taaskaan+näy...+Missähän+on...+🤔Sulla+on+ollut+ihan++kiva+lempeän+kuuloinen+päivä+ja+jälleen+treenit+salilla...+💪+Haba+se+kun+kasvaa..mihin+joudut+sen+kans😁😉Oma+päiväni...+Täynnä+kohtaamisia,+keskusteluja,+tunteita,+kuulolla...+Pitkä+päivä,+intensiivinen+ja+jatkoin+vielä+illalla+kotonakin+pakollisia🙄...+Nyt+sitten+töllön+ääressä+ennen+🌃+yötä...+Roba+on+ollut+vakkari+maanantaisin,+mitähän+muuta+tänään+tulee,+ei+tietoa..+Huomenna+saan+aloittaa+päivän+klo:10...ruhtinaallista+kun+niin+myöhään.+Toivon,+että+elämä+on+kohdellut+sua+hyvin+tänään.+Minä+kiitän+tästä+päivästä🙏+Joka+päivä+on+uusi+ihme+ja+lahja.+Sinulle+ja+minulle.+✨💫Valvon+vielä+ja+ehkä+lueskelen+näitä+täällä+tai+kirjaa...+Nuku+sinäkin+hyvin✋Peace+and+Lovee+sulle💜🐅
  2. Sulaheijaahopsansaa+Ystikseni!Mitäs+tänne+omakantaan.+fi?+😁Unet+ovat+oikeesti+mielenkiintoisia...+Tutkimisen+arvoisia+ja+tärkeitä💤💤Alitajuntaa+ei+ole+annettu+turhan+takia.+Olin+illalla+standup-esityksessä.+Olisin+mielelläni+jakanut+sen+kokemuksen+kanssasi.Vatsalihakset+ovat+edelleen+toipumistilassa🤣Nauroimme+entisen+työparini+kanssa+niin+paljon,+että+elämme+varmaan+100-vuotiaiksi🧙‍♀️🧙‍♀️.....Mukava,+että+minulla+on+sinut+täällä+ystävänä.🖐️+jolle+voin+kirjoittaa✍️....Aurinkoista+pyhäpäivää+sulle☀️🌝🧡-ajatuksin🐅