Jästipää olen.
Ei tässä taikatemput auta
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ja jos nainenkin on jästipää.........ei siitä sit tuu ikinä mitään.....kuka heitä voi auttaa?
- Anonyymi
Tiedätkö mikä oikeasti on keino auttaa? Se että jättää toisen täysin rauhaan. Kun ihminen sen huomaa, hänestä tuntuu siltä että voisi jotain hyvää yrittää itsensä eteen jopa tehdä. En kuitenkaan yleistä, vaan sanon tämän omasta puolestani, koska olen täysin toimintakyvytön ja masentunut jos joku itseäni auttaa. En vain ole huomannut tälläistä mahdollisuutta, joten en myöskään minkään asian eteen tee mitään. Asioista on opittu, mutta ei ole annettu mahdollisuutta toteuttaa opittuja menetelmiä. Yksinkertaisia juttuja.
- Anonyymi
Hokkus pokkus ja Simsalabim.
Kauniita ja levollisia unia😴🌜💫💤
Kiitos tästä päivästä. Uni on tarpeen.
Unihiekkaakin vähäsen...- Anonyymi
Joskus voi menettää paljon, jos on jästipää periaatteesta. Mutta omaan nilkkaanhan se vaan loppupeleissä kopsahtaa.
- Anonyymi
Oletko varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma?
Jos ikäväpalstalla ilmoittaa olevansa jästipää ja ei taikatemput auta, niin voisko siihen auttaa se, että antaisi jossain periksi. Tosin aloituksesta ei ota selvää, mitä edes haetaan, mutta tämä onkin selkeä osoitus siitä, että täällä on kaikki aiheet sekaisin missä vaan alaotsikon alla ;)
- Anonyymi
Toiset on itsepäisiä ja toiset vain itsesuojelevia.
Kyse ei itsepäisyydestä vaan hengenhädässä pelkäämisestä ja kaikin keinoin itsensä suojelusta
Se taas mitä voit tehdä jos toinen pelkää henkensä hädässä ja kuollakseen, niin ei siinä ainakaan ilkeys ja rankaisu auta ! Se saa toisen enemmän suojeleen itseään- Anonyymi
Onko hän ollut sinua kohtaan ilkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut. 🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kohtaan ei olla mitään muuta oltu kuin ilkeitä. Ja kun huomasin, että vaikka tein paljon itseni eteen ja yritin parempaan sain vain tuplasti enemmän ilkeyttä. Se kaiken parempaan yrittäminen lopulta loppui siihen kun tajusin ettei ollut tarkoituskaan saavuttaa parempaa, vaan pelkkää huonoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kohtaan ei olla mitään muuta oltu kuin ilkeitä. Ja kun huomasin, että vaikka tein paljon itseni eteen ja yritin parempaan sain vain tuplasti enemmän ilkeyttä. Se kaiken parempaan yrittäminen lopulta loppui siihen kun tajusin ettei ollut tarkoituskaan saavuttaa parempaa, vaan pelkkää huonoa.
Yritä sitä parempaa itsesi takia, älä kenenkään toisen 😊👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yritä! Se ei ole mahdollista ennen koen täydellisen yksinäisyyden ja rauhan. Sitä ennen ei vain tapahdu yhtään mitään. Yksikin kyttää niin annan olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska silloin juuri tekisin jotain jonkun toisen tahdon takia, en itseni. En ole mikään huora joka tekee asioita toisten mieliksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska silloin juuri tekisin jotain jonkun toisen tahdon takia, en itseni. En ole mikään huora joka tekee asioita toisten mieliksi.
Periaatekysymys henkeen ja vereen!
- Anonyymi
Niin olet ja ole vaan niin menetät hänet.
- Anonyymi
Niin, joskus voi olla kaksi jästipäätä napit vastakkain ja yhdessä, aina siihen asti, kun toinen antaa jossain vaiheessa periksi. Jos se on aina vaan yksi ja sama, niin jossain vaiheessa se loppuu. Ei kukaan kaipaa sellaista, joka ei osaa koskaan tulla puolitiehen vastaan. Mieti sitä!
- Anonyymi
Kannattaako se olla jästipää nyt tolleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777